Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasilquote:Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met kinderen schijnt het geweldig te zijn. Aangezien mijn eega dat inmiddels gelooft, mag zij volgend jaar met de koters naar het Gardameer. Ga ik lekker naar de Caraïben.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasil
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgend jaar? Waarom dan niet naar Brasil
Ik meld het je maar even.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan in alle andere landen waar Fifa eerder is neergestreken
Idd. Ieder z'n ding. Zo'n swingersvakantie met je maten in een villa zal ergens ook wel wat hebben blijkbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
Maargoed. De discussie hebben we vaker gehad volgens mij.
Ik blijf erbij dat ik niet op vakantie ga om hard in te leveren op mijn levensstandaard. Dus dan valt een camping eigenlijk per definitie af.
Wanneer je ergens gaat rondtrekken lijkt het me een ander verhaal.
Aruba, heerlijk jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.
Eén blik op die mooie Braziliaanse dames en ik ben alle pamfletten al lang weer vergeten.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aruba, heerlijk jaWel eens in (Trinidad&) Tobago geweest?
Njah. Ik denk toch echt dat vorig jaar wel de laatste zuip/neukvakantie is geweest. Heb dat ook wel een beetje gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ieder z'n ding. Zo'n swingersvakantie met je maten in een villa zal ergens ook wel wat hebben blijkbaar.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kom ik allemaal Nederlanders tegen. Nee, laat mij maar naar Aruba gaan.
Dat is dan mijn reistip van de dagquote:
Die herken je ook al op grote afstandquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nederlanders tegenkomen op vakantie is wel ultiem kak.
Graaf VBLquote:Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die herken je ook al op grote afstand.
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.
Daarom spreek ik expres geen woord Nederlands op vakanties.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Super. Mijn reis tip van de dag is Macedonië. Nog niet extreem toeristisch en goedkoop.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is dan mijn reistip van de dag
Dat hebben wij dan nooit gehad. Wel altijd tafeltennissen met PSV'ers die je dan niet kon verstaan enzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Episch kut ja. Van die mensen die je 's avonds tijdens een drankje spreekt en die dan de volgende morgen om 8 uur aan de hotelkamer staan om samen te gaan zwemmen.
Of als je een bustrip plant, de hele fucking busreis tegen je aan lopen te kletsen...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vakanties zijn zeker tof ja, maar na je 25e moet je er gewoon mee kappen. Sta je daar tussen de stomdronken 17-jarige puistenkoppiesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik denk toch echt dat vorig jaar wel de laatste zuip/neukvakantie is geweest. Heb dat ook wel een beetje gehad.
Toch altijd wel aardig wat plezier aan beleefd. Zorgt altijd nog standaard voor de mooiste anekdotes in de kroeg.
Idd. Vooral als je echt ver weg bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Moet je je laten uitschelden in het Nederlands en daarna pas zeggen dat je het begrijpt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom spreek ik expres geen woord Nederlands op vakanties.
10 keer vragen of je niet toch een pepermuntje wil...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of als je een bustrip plant, de hele fucking busreis tegen je aan lopen te kletsen...
Ja ik voelde me vorig jaar in Bulgarije al redelijk oud, maar dat kan ook komen doordat die oostblokwijven er sowieso al erg jong uitzien. Nederlanders waren er gelukkig bijna niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vakanties zijn zeker tof ja, maar na je 25e moet je er gewoon mee kappen. Sta je daar tussen de stomdronken 17-jarige puistenkoppies
hoezo heb jij graaf vblquote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je je laten uitschelden in het Nederlands en daarna pas zeggen dat je het begrijpt.
Iedere keer als de tourleidster iets zei erdoorheen praten en vervolgens vragen, wat zei ze?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10 keer vragen of je niet toch een pepermuntje wil...
Gezien de potten op Fok! kan het nooit echt spannend zijn geweest wat ze te melden haddenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Een tijdje terug zat ik in het vliegtuig naast 2 Nederlandse potten.
Ik sprak alleen Engels en hun hadden geen idee dat ik Nederlands kon.
Hele levensverhaal gehoord tijdens het gesprek afluisteren![]()
Ook niet zo spannende dingen zijn soms wel leuk om af te luisterenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien de potten op Fok! kan het nooit echt spannend zijn geweest wat ze te melden hadden
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super. Mijn reis tip van de dag is Macedonië. Nog niet extreem toeristisch en goedkoop.
ik moet dat ook een keer doen voor een modquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mijn campagneposter voor hem.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet dat ook een keer doen voor een mod
dan wil ik titel als "Streetwise"
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse damesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdVind het al heel wat dat ik dit jaar naar Boedapest ga. Uitzonderingen daargelaten
Niet fan zijn van het Oostblok is als zeggen dat je niet van groente houdt, er is nogal wat verschil.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het Oostblok) eerlijk gezegdVind het al heel wat dat ik dit jaar naar Boedapest ga. Uitzonderingen daargelaten
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlandersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik voelde me vorig jaar in Bulgarije al redelijk oud, maar dat kan ook komen doordat die oostblokwijven er sowieso al erg jong uitzien. Nederlanders waren er gelukkig bijna niet meer.
Alleen sunny Beach geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlanders. Maar dat was idd wel tof, wel iets te weinig te doen naar mijn smaak maar het stappen was geweldig
Je kent Juize niet? Daar heb ik mij ooit nog op aangemeld voor één of andere reden waarna ik een album van Akon won.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Typisch het volgende:
http://www.juize.nl/uploads/hot_or_not/zon-komt-eraan/
waar ben ik nu weer beland
Ja wij trokken op een gegeven moment ook op met een gemixt groepje van Hongaren, Polen en Duitsers vanuit het hotel. Dus we kwamen ook wat meer in die oostbloktentjes terecht. Fucking geniaal wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig Nederlanders in Bulgarije ja? Mazzelpik, bij ons stikte het van de Nederlanders. Maar dat was idd wel tof, wel iets te weinig te doen naar mijn smaak maar het stappen was geweldig
De vrouwtjes zijn wel uitzonderlijk jaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Budapest is geen oostblok man. Geweldige stad, heerlijke vibe en Hongaarse dames
Polen/Estland/Letland/Bulgarije/Kroatië/Servië (Turkije tellen we even niet mee)quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet fan zijn van het Oostblok is als zeggen dat je niet van groente houdt, er is nogal wat verschil.
Waar ben je geweest die kant op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |