Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kan een ding zweren, ik ga nooit van me leven de camping opdaar voel ik me echt te elitair voor
(mooi woord om te zeggen dat je het gewoon ronduit kut vind)
mn kinderen mogen niet zeiken als ze verwend worden in een luxe hotel of dikke villa aan het strandquote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zielig voor je kinderen.
Ik heb ook een hekel aan campings, maar voor kinderen toch wel leukste optie.
niet andersom ? hmdi naar dvi ? of wil je echt je PC op je TV krijgen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo toevallig ff wat kabeltjes halen. DVI naar HDMI en wat tulpstekkertjes voor geluid van m'n pc naar versterker.
Daarvoor ga je echt op vakantie ja. Uitgaan..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus wat blijft er over...uitgaan
nou leuk man....
Vind daar echt geen kut meer aan, al jaren niet
Je bent al een te grote cheapass om 500 euro aan een vakantie uit te gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn kinderen mogen niet zeiken als ze verwend worden in een luxe hotel of dikke villa aan het strand
Onzin man. Wij stonden een jaar of 4 op dezelfde plek en naast ons stonden 2 miljonair familie's.quote:
Enige wat ik echt de shit vind is met de auto naar Zuid-Frankrijk en wat surfen daar. Voor de rest trekt dat hele zomervakantie me niet meer dan een vakantie in februari naar een oord waar alsnog zon staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso G.
Maar sowieso zomervakanties, wel tof enzo. Maar altijd te snel voorbij en vaak stervensduur. Afgelopen jaar vaak weekendjes weg geweest, ryanair cheap ass stad, bungalowparkje. Lekker een keer in de twee maanden ofzo.
Ben je misschien hetzelfde kwijt en je hebt eigenlijk constant iets om naar uit te kijken.
dit dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb me als kind altijd prima vermaakt in hotels of een villa ofzo in het buitenland.
Pauper zegt niets over hoe rijk je bent. Zie reclame van de Frogers.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin man. Wij stonden een jaar of 4 op dezelfde plek en naast ons stonden 2 miljonair familie's.![]()
1 keer gedaan met een gehuurde caravan, vond het best leuk maar het laatste gedeelte van die vakantie gewoon de caravan gedropt en in een hotel gaan zittenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog nooit van me leven op een camping verbleven. Ben er 1x geweest om geld te wisselen, ben me kapot geschrokken van de triestigheid...
Het is inderdaad maar wat je gewend bent. Ik zou het in elk geval helemaal niks vinden en mijn kinderen gaan dus ook alleen maar naar hotels en villa's.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb mij als kind altijd prima vermaakt op een camping
O.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pauper zegt niets over hoe rijk je bent. Zie reclame van de Frogers.
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent al een te grote cheapass om 500 euro aan een vakantie uit te gevenWat denk je kwijt te zijn voor een villa met de kids?
En uit ervaring: niks aan. Hoe luxe ook.
klopt man echt een pauper die jimboquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zonder dat ik m ken komt Jimbo eigenlijk als een grote pauper over dan wat er op een camping staat ergens in Italie. Zo'n camping in Brabant ofzo is wel erg ja.
Zijn genoeg campings die meer kosten dan een villa in de provence. Nederlandse paupers kunnen dat echt niet meer betalen, hoogzomer nette camping ergens in het zuiden.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.
Wij hebben ook een 'villa' is gewoon een vrijstaand huisje met een tuintje eromheen in Portugal.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gelul ook allemaal. Villa dit villa dat. Puntje bij paaltje kun je dat in 't hoogseizoen nooit in je eentje betalen en waarschijnlijk is 't een gewoon huis.
Vrijstaande villa's met zwembad zijn eigenlijk nooit echt duur geweest. Vooral omdat die vaak net buiten de toeristische gebieden te huren zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bungalowtje ook prima hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar wat je gewend bent. Ik zou het in elk geval helemaal niks vinden en mijn kinderen gaan dus ook alleen maar naar hotels en villa's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |