Staan er straks 3 tv's op mijn bureau.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze hebben toch hdmi? dan kan je die erin pluggen (xbox heeft ook hdmi)
maar check tweakers anders. YGRGB is dat volgens mij of iig component.
maar ik denk dat ze beide alleen hdmi en DVI hebben
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar manSnap echt niet dat je in Nederland wil blijven
Dat gaan wij dit jaar doen ja. Tot nu toe kon dat niet omdat m'n vriendin in de GZ opleiding zit.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar manSnap echt niet dat je in Nederland wil blijven
Deze man snapt.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.
Ja weet niet man. Strand misschien anders geweest maar het is niet strandvakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen? Weet nog dat toentertijd in Egypte er ook gewoon mensen op het strand lagen terwijl 50 km verders de tanks aan het knallen waren
Money is wel het probleem dus, als je genoeg had had je het ook aan vakantie uit kunnen geven.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]laat die zich maar lekker op school focussen, het geld is t probleem niet maar ik geef het gewoon liever ergens anders aan uit
Ik heb 30 dagenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat krijg je als je ouder word knut. dan heb je geen zomervakantie van 3 maanden meer, maar heb je nog 24dagen op jaarbasis die je mooi moet inplannen. Ik neem meestal 3 weken in de winter op en een week in de zomer.
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan er straks 3 tv's op mijn bureau.
biertjes drinken sletjes neuken in het buitenland jwzquote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.
Sowieso G.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt.In feb tik ik weer ff Azie aan.
ik vind het onzin om beide te doen, steek je 5ruggen in je tuin en dan nog 5 op vakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Money is wel het probleem dus, als je genoeg had had je het ook aan vakantie uit kunnen geven.
Weer is te vaak kut. + ik heb eigenlijk een hekel aan Nederlanders. Zeker als ik vakantie heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt in NL ook zat leuke dingen doen hoor. Maar buitenland geeft je toch net ff dat gevoel dat je echt met je kop ff weg bent van alle sores.
Heb jij de allereerste 360 nog? Die zijn toch allemaal al kapot gegaan aan de RROD?quote:
Welnee joh, op basisscholen (in België tenminste) kun je tegenwoordig ook verlofdagen opnemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.
Ik heb in 2010 bij het WK van mijn pa voor in de huiskamer ook een tv gehad, gigantisch groot ding maar mijn 360 kan daar ook niet aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mij) maar zo had ik hem ook aan mn monitor voor er een tv hing....lang lang geleden toen ik nog onder paps en mams vleugels zat
Je hebt campings en campings.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan komen er nog koters en mag je lekker als iedereen gaat op vakantie naar de camping.
Da's wel baasquote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee joh, op basisscholen (in België tenminste) kun je tegenwoordig ook verlofdagen opnemen.
ik kan een ding zweren, ik ga nooit van me leven de camping opquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een mythe, nooit last van gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij de allereerste 360 nog? Die zijn toch allemaal al kapot gegaan aan de RROD?
dus wat blijft er over...uitgaanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
biertjes drinken sletjes neuken in het buitenland jwz
zonder sletjes neuken voor mij dan
Ik ga zo toevallig ff wat kabeltjes halen. DVI naar HDMI en wat tulpstekkertjes voor geluid van m'n pc naar versterker.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn voor de xbox DVI kabels te koop (hdmi-dvi dan wel weer volgens mij) maar zo had ik hem ook aan mn monitor voor er een tv hing....lang lang geleden toen ik nog onder paps en mams vleugels zat
psst, mijn xbox kopen ?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb in 2010 bij het WK van mijn pa voor in de huiskamer ook een tv gehad, gigantisch groot ding maar mijn 360 kan daar ook niet aan.En ik vertik het om daarvoor een nieuwere versie te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |