fuck ik heb zelf hooikoortsquote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ons team niemand minachtte?
Ja, eind juli begin augustusquote:
Ja. Voor zover ik mij nog kan herinneren.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
Jimbo weet jij of die tv's die ik net postte ook zulke aansluitingen hebben?
[ afbeelding ]
Eentje moet dat sowieso hebben voor mijn 360. Anders zit ik straks met 3 tv's, omdat ik mijn 360 niet aan een van de nieuwe kan hangen.
geld man, geen zin om 500-600 uit te geven aan een vakantie (en de rest aan eten ect ect ect) als ik voor dat geld ook de tuin kan verbouwen en met t vrouwtje binnenlands dingen doenquote:
gwn hdmiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje moet dat sowieso hebben voor mijn 360. Anders zit ik straks met 3 tv's, omdat ik mijn 360 niet aan een van de nieuwe kan hangen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eind juli begin augustus
Maar ga annuleren denk ik
Ik zou het nog even 2 weekjes aankijken, of is er een deadline om te annuleren?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, eind juli begin augustus
Maar ga annuleren denk ik
ja weet niet hoe de zaken staan in istanbulquote:
Ja kijk het tot 1 juli aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het nog even 2 weekjes aankijken, of is er een deadline om te annuleren?
Beste tijd van het jaar manquote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geld man, geen zin om 500-600 uit te geven aan een vakantie (en de rest aan eten ect ect ect) als ik voor dat geld ook de tuin kan verbouwen en met t vrouwtje binnenlands dingen doen
ze hebben toch hdmi? dan kan je die erin pluggen (xbox heeft ook hdmi)quote:Op maandag 17 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat Rasz gewoon (wat meer ?) werken man.
Zal toch wel meevallen? Weet nog dat toentertijd in Egypte er ook gewoon mensen op het strand lagen terwijl 50 km verders de tanks aan het knallen warenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet hoe de zaken staan in istanbul
ga met chimi dus moet wel beetje rustig zijn
Het is eigenlijk nog beter om in januari ofzo de zon op te zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar manSnap echt niet dat je in Nederland wil blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |