Jij werd daardoor juist een heldquote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat terwijl je me hebt zien vallen op het voetbalveldje
quote:
Hier ook hoor (13' is m'n laptop).quote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik internet bijna nooit achter mn pc. meestal op de laptop op de bank of op de tablet of iets.
PC zat ik vroeger 24/7 achter, tegenwoordig eens per 2 maanden oid als er weer een toffe game uit is of als ik moet boekhouden
het is een samenzwering ! Snel gooi het in BNW!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier ook hoor (13' is m'n laptop).
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is een samenzwering ! Snel gooi het in BNW!
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik mis weswiladvies wel, komt hij nog terug?
Je zou er wel een geweldig verhaal van kunnen maken nu zo na een maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.
sowieso, hard kut als ik dat nu moet doenmoet ik een lul verhaal ophangen van een maand ong
dan kan ik net zo goed het gelijk publiceren als boek zijnde
Meh, kost me echt teveel moeite.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zou er wel een geweldig verhaal van kunnen maken nu zo na een maand.
Gewoon nog even doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, eigenlijk wel een gemiste kans om dit samen met PRISM te laten lopennu baal ik stiekem wel!
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik weer zin heb om lange teksten te typen, maar ik denk het niet.
sowieso, hard kut als ik dat nu moet doenmoet ik een lul verhaal ophangen van een maand ong
dan kan ik net zo goed het gelijk publiceren als boek zijnde
help je mee?quote:
hoiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruiken
Iedereen is een proefkonijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus wel bezig met een lulverhalenboek en ons aluhoedjes als proefkonijnen gebruiken
DM maar evenquote:
Lekker rellen tijdens je vakantie. Veel beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn vakantie komt steeds dichterbij en in Turkije loopt het steeds verder uit de hand.ziet er niet best uit.
nee, jij ent een konijn!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen is een proefkonijn.
BNW mode on
Heel BNW . Dat zijn er dus al zo'n 20 gegarandeerd verkocht.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi
en nee, maar ALS ik die maand schrijf word t zo lang dat ik het WEL als boek kan maken
maar neuh, ik ga niets publicerenkost me alleen maar geld.. serieus wie zou er een boek kopen over mij hersenschimmen
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn vakantie komt steeds dichterbij en in Turkije loopt het steeds verder uit de hand.ziet er niet best uit.
voor minder dan 500 bij eerste oplevering doet een publisher het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel BNW . Dat zijn er dus al zo'n 20 gegarandeerd verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |