abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127899339
-censuur-

R.T.E.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127899357
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

niks nieuws dit
Quote het net van twitter. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. In Egypte was het leger passief aanwezig. Wat wil men doen met het leger? De demonstraties hardhandig neerslaan?
pi_127899382
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef Veldkamp het volgende:

Dit zijn Turkse staatsburgers van allerlei pluimage, inderdaad pro-seculier, pro-Assad, pro-Syrisch

Allesbehalve pro-democratisch dus. :')
pi_127899435
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef Slayage het volgende:
-censuur-

R.T.E.
:D
pi_127899455
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:22 schreef Slayage het volgende:
-censuur-

R.T.E.
_O-.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:25:20 #6
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127899465

Gisteren demonstraties in Antiochië (Turkije) tegen Erdogan en Erdogans steun aan terroristen tegen seculier Syrië.
pi_127899495
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Che_ [quote]0s.gif [b]Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

laat ze lekker, erdogan gaat binnenkort toch wel starten met de wapenleveranties aan de rebellen
Leef je onder een steen ofzo?
Erdogan is de grootste wapen leverancier van de rebellen vanaf het begin. Waarom denk je dat alle rebellen net aan de grens van Turkije opduiken......
Die vreedzame demonstranten demonstreren niet voor niets tegen de aanwezige al-quada trainingscampen van de turkse reggering in het zuiden van het land.
pi_127899506
Veldkamp, dit gaat niet over Syrie, dat is één topic verder.. Ondanks dat ik niet anti-Assad ben is de wijze waarop jij discussieert enorm hinderlijk. Het is wat eenrichtingsverkeer bij jou :)
  maandag 17 juni 2013 @ 13:27:27 #9
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127899545
Vorige week in Antiochië (Hatay, Alexandretta): Turkse staatsburgers roepen met duizenden op tot tolerantie, seculiere staat en tegen Erdogans islamistische terreursteun tegen seculiere Syrië.

maandag 17 juni 2013 @ 13:29:57 #10
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127899635

Zoals zelfs de BBC UK moet toegeven over de pro-westerse islamistische NAVO-politicus Erdogan, is het in Turkije aan het escaleren.

Het is niet meer vooral Istanbul, maar landelijk: Ankara, Adana, Antakya, Izmir, Bursa, Samsun, Trabzon, Edirne. Enorme protesten, graffiti en woede onder het bange volk (het volk vreest de regimepolitie).

Geruchten dat het Turkse leger tegen demonstranten zou optreden, zijn uit de lucht gegrepen. Erdogan heeft het leger nog niet zo in zijn greep, hoor.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:32:50 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127899762
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Stop met je islamistisch-wahabitisch-salafistisch sektarisme en je massamoordende ideologie van zelfmoordterroristen en koppensnellers.

Turkije moet modern blijven, dus geen plaats voor sektarische "islamitische" koppensnellers en hun sympathisanten.
Verwijs mij eens naar één post waarin ik het voor hen opneem, hun steun of iets in die richting?

Jij bent zo'n kortzichtig mannetje dat je alles wat anti-Assad is als radicaal bestempelt en ondertussen verkrachtingen en vermoorden van kinderen stilzwijgend goedkeurt door de hand van de persoon die jij aanbidt.
pi_127899783
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

islamistisch-wahabitisch-salafistisch sektarisme en je massamoordende ideologie van zelfmoordterroristen en koppensnellers.
Een hele mond vol zeg! Je overdrijft wel een beetje, vind je niet?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 17-06-2013 13:40:11 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 13:33:50 #13
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127899807
Er is maar weinig veranderd bij Erdogan sinds de jaren 1990.

"De democratie is als een trein. Je springt erop tot je je bestemming bereikt hebt, dan spring je er weer vanaf!"
  maandag 17 juni 2013 @ 13:34:56 #14
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127899870
Bekijk ook dit even serieus Che, de mening van Syrische vluchtelingen over President Assad en over de buitenlandse rebellen. Dit zijn geen Turkse alevieten, maar Syrische burgerlijke en boeren, soennitische moslims die voor het geweld en terrorisme in Syrië naar Turkije vluchtten!

Moderator maandag 17 juni 2013 @ 13:36:19 #15
8781 crew  Frutsel
pi_127899923
Kan het weer normaal?

Laat elkaar in waarde en hou die persoonlijke vetes maar voor je, voor welke partij je ook bent.
'Oude' videodump hoeft echt niet en zeker geen drie keer en onderbouw effe normaal wat iets is en wat je vindt ipv die oneliners.

En inderdaad: Syrie is een deur verderop.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:40:01 #16
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127900095
de vakbondsleden zijn weg :o :o
There is only one religion
pi_127900111
Het is eigenlijk wel heel simpel:

- Mensen die pro Assad zijn terwijl ze Anti Erdogan zijn - Zijn niet democratisch.
- Turken die samen lopen met Armenen En PKK - Pleiten niet voor het welzijn van Turkije.
- Protesters die voor het millieu opkomen en mee lopen met vandalen - Zijn Rare meelopers.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:40:39 #18
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900133
edit: Nee zei ik

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 17-06-2013 13:43:22 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 13:40:53 #19
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900139
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Dance99Vv het volgende:
de vakbondsleden zijn weg :o :o
Er is toch een landelijke staking afgekondigd?
  maandag 17 juni 2013 @ 13:42:19 #21
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900210
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Triggershot het volgende:

- Mensen die pro Assad zijn terwijl ze Anti Erdogan zijn - Zijn niet democratisch.
Pro-Syrië is niet "pro-Assad" of anti-democratie. Daar gaat de proxy-oorlog daar nu niet meer over.

Erdogan is democratisch gekozen, maar ontmantelt langzaam de democratie en hoeders van de rechtsstaat in Turkije.

quote:
- Turken die samen lopen met Armenen En PKK - Pleiten niet voor het welzijn van Turkije.
- Protesters die voor het millieu opkomen en mee lopen met vandalen - Zijn Rare meelopers.
Hoezo kunnen Turken niet samen met Armenen lopen?
Koerdische BDP is geen PKK-filiaal.
Ecologisten zijn geen "rare meelopers".

De meeste demonstraties hebben helemaal geen BDP, geen Armenen, geen Grieken en ook geen groene activisten.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:42:38 #22
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127900219
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Er is toch een landelijke staking afgekondigd?
eerder opstaan makker
pi_127900321
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Leef je onder een steen ofzo?
Erdogan is de grootste wapen leverancier van de rebellen vanaf het begin. Waarom denk je dat alle rebellen net aan de grens van Turkije opduiken......
Die vreedzame demonstranten demonstreren niet voor niets tegen de aanwezige al-quada trainingscampen van de turkse reggering in het zuiden van het land.
nee de grootste leveranciers zijn sa qatar ;)

we zouden nog meer trainingskampen moeten, alles wat noodzakelijk om de baath van assad neer te halen :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127900342
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Pro-Syrië is niet "pro-Assad" of anti-democratie. Daar gaat de proxy-oorlog daar nu niet meer over.
Pro Assad is per definitie anti-democratie, met Assad komen om Erdogan er 'onder uit' te halen, terwijl dat niet eens nodig is, dat is behoorlijk de kant van een dictatuur kiezen.

quote:
Erdogan is democratisch gekozen, maar ontmantelt langzaam de democratie en hoeders van de rechtsstaat in Turkije.
Als de meerderheid van het volk niet achter zijn beleid staat, mag hij om de 4 jaar opflikkeren, dus waar heb jij het over?

quote:
Hoezo kunnen Turken niet samen met Armenen lopen?
Op grond van welke collectieve motieven wel :') ?
quote:
Koerdische BDP is geen PKK-filiaal.
Ik heb het niet over de BDP ik heb het over de PKK.
quote:
Ecologisten zijn geen "rare meelopers".
Millieuliefhebbers die meelopen met vandalen, wel. :')

quote:
De meeste demonstraties hebben helemaal geen BDP, geen Armenen, geen Grieken en ook geen groene activisten.
Je moet eens in het buitenland kijken wie er mee loopt met de Turken.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:47:28 #25
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127900395
Wie is die spreker op DHA en wat zegt hij?
pi_127900411
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee de grootste leveranciers zijn sa qatar ;)

we zouden nog meer trainingskampen moeten, alles wat noodzakelijk om de baath van assad neer te halen :D
Ja klopt wel gewoon een grote al-qaida vrijstaat maken netzoals in Libye om een basis te creeren van waaruit ze erdogan de middelandsezee in kunnen drijven zodat ook het turkse volk vrij onder het al-qaida regime kan lijden.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:50:13 #27
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900496
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Pro Assad is per definitie anti-democratie, met Assad komen om Erdogan er 'onder uit' te halen, terwijl dat niet eens nodig is, dat is behoorlijk de kant van een dictatuur kiezen.

Dat is niet waar. Wie voorlopig voor aanblijven van Assad is en voor herstel van orde, vrede en veiligheid binnen Syrië, is geen anti-democraat.

Anti-democratisch is degene die VSL, Jabhat al Nusra en andere schietende en koppensnellende rebellen helpt of steunt.

quote:
Als de meerderheid van het volk niet achter zijn beleid staat, mag hij om de 4 jaar opflikkeren, dus waar heb jij het over?

Met krediet en leningenbubbel kun je het volk tijdelijk zand in de ogen strooien. Democratie is niet de tyrannie van de meerderheid voor vier jaar. Democratie betekent ook ruimte voor de minderheid, die nu in Turkije tot meerderheid zal worden spoedig. Reken daar maar op.

quote:
Je moet eens in het buitenland kijken wie er mee loopt met de Turken.
Ik ben zelf bij Nederlandse demonstraties geweest.

Ik heb daar inderdaad veel Turkse emigranten uit Hatay gezien die Atatürk naast Assad meedroegen in schilderijen. Turkse naast Syrische vlag.

Ik heb nergens Armeniërs, Grieken of PKK gezien. Integendeel. Ik zag wel Koerdische jongeren die tegen de Turkse symbolen scholden. Ze snapten de demonstratiedoelen blijkbaar niet helemaal en wilden gewoon even met Turkse nationalisten matten, vrees ik.

Dus wel veel alevieten, alawieten en sjitiische moslims, maar ook gewoon gehoofddoekte soennitische moslima's en moslims protesteerden tegen Erdogans optreden en tegen AKP-regime. Het waren allemaal staatsburgers van Turkije of tweede generatie. Enkelingen die meedansten en -zongen waren Nederlandse vrouwen die met Turken zijn gehuwd. Zonder hoofddoek die blondines.
pi_127900519
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ja klopt wel gewoon een grote al-qaida vrijstaat maken netzoals in Libye om een basis te creeren van waaruit ze erdogan de middelandsezee in kunnen drijven zodat ook het turkse volk vrij onder het al-qaida regime kan lijden.
is dat jouw doemscenario?
-Rabia Al-Basri
pi_127900556
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

is dat jouw doemscenario?
Ik schets het scenaria waar jij voor strijd als je voor meer turks geleide terror trainingskampen bent.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:53:18 #30
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900628
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik schets het scenaria waar jij voor strijd als je voor meer turks geleide terror trainingskampen bent.
Inderdaad.

Veel Turken hier weten niets van Reyhanli bombings van begin mei 2013 jl.

Ze kijken te eenzijdig kanalen en horen blijkbaar van Anatolische AKP-stemmende familie ook niets.

Terwijl er in Adana zelfs terroristen-jihadisten met saringas zijn gearresteerd (wat in Turkse kuststeden veel woede veroorzaakte). Turkije staat onder spanning, intern en extern.

Erdogans terroristensteun zal hem opbreken. Ook conservatieve moslims in Turkije willen geen Arabische Al Qa'ida en Libische huurlingen in hun land hebben voor het strijden tegen Assad, wat veel Turken sowieso al niet kunnen goedkeuren.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:55:39 #31
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127900723
http://www.hurriyetdailyn(...).Ub7urJEK1jo.twitter

Ze weten niet eens of het Turkse leger überhaupt wel zal willen ingrijpen tegen de pro-secularistische demonstranten. Ik denk het niet zelf.
pi_127900851
quote:

[..]

tuurlijk gozer tuurlijk
-Rabia Al-Basri
pi_127900890
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Wie voorlopig voor aanblijven van Assad is en voor herstel van orde, vrede en veiligheid binnen Syrië, is geen anti-democraat.
Er is nooit veiligheid en vrede geweest in Syrie voor andersdenkenden dan Assad, denken dat Assad de enige is die stabiliteit en veiligheid in Syrie kan handhaven is een smoes geweest van dictatoren wereldwijd, als 'Ik' weg ga, gebeurt er dit en dat.

quote:
Anti-democratisch is degene die VSL, Jabhat al Nusra en andere schietende en koppensnellende rebellen helpt of steunt.
Dus niet Erdogan, Obama en Cameron zijn democratisch, maar Putin en China ?

quote:
Met krediet en leningenbubbel kun je het volk tijdelijk zand in de ogen strooien. Democratie is niet de tyrannie van de meerderheid voor vier jaar. Democratie betekent ook ruimte voor de minderheid, die nu in Turkije tot meerderheid zal worden spoedig. Reken daar maar op.
Ja, hetzelfde kan je met staatschulden, PKK terreur en Kemalisme, wat jaren hiervoor is gedaan, liever op de manier van Erdogan dan. Democratie betekent zeker niet dat een paar duizend demonstranten kunnen eisen dat een democratisch gekozen premier even gaat aftreden, nogmaals, als Erdogan iets fout doet, dan wordt hij daar keihard op gestraft.

quote:
Ik ben zelf bij Nederlandse demonstraties geweest.
Tot zover de protesten in het buitenland.

quote:
Ik heb daar inderdaad veel Turkse emigranten uit Hatay gezien die Atatürk naast Assad meedroegen in schilderijen. Turkse naast Syrische vlag.
en die idioten hebben daarmee niet eens door hoe erg ze Ataturk daarmee beledigen.

quote:
Ik heb nergens Armeniërs, Grieken of PKK gezien. Integendeel. Ik zag wel Koerdische jongeren die tegen de Turkse symbolen scholden. Ze snapten de demonstratiedoelen blijkbaar niet helemaal en wilden gewoon even met Turkse nationalisten matten, vrees ik.
Kijk maar eens naar de demonstraties in Amerika.

quote:
Dus wel veel alevieten, alawieten en sjitiische moslims, maar ook gewoon gehoofddoekte soennitische moslima's en moslims protesteerden tegen Erdogans optreden en tegen AKP-regime. Het waren allemaal staatsburgers van Turkije of tweede generatie. Enkelingen die meedansten en -zongen waren Nederlandse vrouwen die met Turken zijn gehuwd. Zonder hoofddoek die blondines.
Het moge duidelijk zijn dat ik het niet over de religieuze achtergronden heb van de demonstranten, maar van Armenen en Grieken en PKK-leden is het algemeen bekend dat ze baat hebben bij een politiek zwakker Turkije, vergeet Erdogan, als je dan met zulke groepen gaat mee lopen, dan ben je pas een landverrader. Als Erdogan je onrecht heeft aangedaan, maakt het mij geen reet uit wat je religieuze stroming is, dan heb je het recht om te protesteren, maar doe dat dan wel consequent in het belang van je land en niet the enemy of my enemy mentaliteit.
pi_127900979
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:55 schreef Veldkamp het volgende:

Ze weten niet eens of het Turkse leger überhaupt wel zal willen ingrijpen tegen de pro-secularistische demonstranten. Ik denk het niet zelf.
Het zou mij ook verbazen. In Egypte bleef het leger ook passief aanwezig. Alleen in Iran vonden die gehersenspoelde idioten van de revolutionaire garde en Hezbollah het nodig om iedere demonstrant neer te sabelen.
pi_127900982
Ga toch lekker in Topicreeks: Onrust in Syrië posten over Assad, Syrië en Reyhanlı.
pi_127901021
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is nooit veiligheid en vrede geweest in Syrie voor andersdenkenden dan Assad, denken dat Assad de enige is die stabiliteit en veiligheid in Syrie kan handhaven is een smoes geweest van dictatoren wereldwijd, als 'Ik' weg ga, gebeurt er dit en dat.

In het geval van Saddam en Gadaffi lijken ze wel degelijk gelijk gehad te hebben :)
Alletwee waren het welvarende landen die nu zijn gereduceerd tot gefaalde landen.
In Syria is wel vrijheid van godsdients iets wat in Turkije nooit en te nimmer zal gebeuren, alleen in dat opzicht al loops Syria 1800 jaar voor op turkije.
pi_127901050
quote:

[..]

Scenaria?
  maandag 17 juni 2013 @ 14:03:32 #38
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127901072
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:02 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

In het geval van Saddam en Gadaffi lijken ze wel degelijk gelijk gehad te hebben :)
Alletwee waren het welvarende landen die nu zijn gereduceerd tot gefaalde landen.
In Syria is wel vrijheid van godsdients iets wat in Turkije nooit en te nimmer zal gebeuren, alleen in dat opzicht al loops Syria 1800 jaar voor op turkije.
Ha Ha Ha. Waar haal jij je info vandaan?
pi_127901139
quote:

[..]

Irak een welvarende land? Door de embargo's van de VN zijn er meer dan alleen al 500.000 kinderen gestorven voor de invasie van het land. Er is nog helemaal niets 'terecht' gekomen van Libie om nu al te claimen dat het een gefaald experiment is, in Syrie valt er meer doden in een maand dan in Libie de afgelopen 3 jaar.

Wat betreft godsdienstvrijheid in Syrie, ben je uberhaupt wel eens ooit in Syrie geweest?
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 14:05:25 #40
8781 crew  Frutsel
pi_127901148
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef zarGon het volgende:
Ga toch lekker in Topicreeks: Onrust in Syrië posten over Assad, Syrië en Reyhanlı.
Nog maar eens
pi_127901170
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nog maar eens
Ik heb sommigen daar al heen gelokt met quotes, maar ze negeren me ;(
  maandag 17 juni 2013 @ 14:06:02 #42
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127901176
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:01 schreef zarGon het volgende:
Erdogan en zeker Reyhanli hebben daar toch echt mee te maken. Men kan dit niet scheiden.
pi_127901196
quote:

[..]

Ga terug naar Syrië dan kneus
  maandag 17 juni 2013 @ 14:07:45 #44
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127901251
quote:

[..]

Syrië heeft godsdienstvrijheid en vele christenen, die een poort op de Westerse, Oosterse én Antieke wereld vormen.

Tegelijkertijd heeft Turkije een modernere staatsvorm en heeft Turkije een NAVO-lidmaatschap en groeiende economie. In zowel Syrië als Turkije hebben seculiere elites wel veel geïnvesteerd in opleiding, scholing en vorming van de vroeger arme, onwetende bevolking. In Syrië is het onderwijs echter veel goedkoper en dus democratischer (qua onderwijstoegang).
pi_127901257
quote:

[..]

pi_127901381
Ik ben benieuwd hoe de VS de huidige situatie in Turkije beoordeelt. Ik denk niet dat ze de destabilisatie van Turkije als trouwe bondgenoot wenselijk achten, maar aan de andere kant zouden ze een liberaler Turkije wel toejuichen. Zouden er al buitenlandse pionnen aanwezig zijn in Turkije om het vuurtje verder op te stoken?
pi_127901414
quote:
5s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is nog helemaal niets 'terecht' gekomen van Libie om nu al te claimen dat het een gefaald experiment is, in Syrie valt er meer doden in een maand dan in Libie de afgelopen 3 jaar.

Niet.... vreemd dat er dan hele gebieden onder de vlag van alqaida gaan en dat er massale lynchings van de zwarte libyers aan de orde van de dag zijn.
Het is ook niet verwonderlijk natuurlijk dat een groot deel van de syrische "demonstranten" libyers zijn die de meeste slachtoffers maken in syrie. Niet het professionele leger van assad.
Het leger van syrie professioneel en dienstplichtig niet erg waarschijnlijk dat ze lukraak hun eigen volk uit gaan moorden.
pi_127901436
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:09 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de VS de huidige situatie in Turkije beoordeelt. Ik denk niet dat ze de destabilisatie van Turkije als trouwe bondgenoot wenselijk achten, maar aan de andere kant zouden ze een liberaler Turkije wel toejuichen. Zouden er al buitenlandse pionnen aanwezig zijn in Turkije om het vuurtje verder op te stoken?
Volgens Erdogan is dit alles juist het gevolg van 'buitenlandse provocateurs'
  maandag 17 juni 2013 @ 14:11:56 #49
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127901488
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Niet.... vreemd dat er dan hele gebieden onder de vlag van alqaida gaan en dat er massale lynchings van de zwarte libyers aan de orde van de dag zijn.
Het is ook niet verwonderlijk natuurlijk dat een groot deel van de syrische "demonstranten" libyers zijn die de meeste slachtoffers maken in syrie. Niet het professionele leger van assad.
Het leger van syrie professioneel en dienstplichtig niet erg waarschijnlijk dat ze lukraak hun eigen volk uit gaan moorden.
Ha Ha Ha.
pi_127901550
quote:

[..]

:')
-Rabia Al-Basri
pi_127901619
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens Erdogan is dit alles juist het gevolg van 'buitenlandse provocateurs'
Dat is natuurlijk onzin, maar verkoopt wel goed. Een typisch PR-praatje. In welke hoek moeten we deze provocateurs dan zoeken?
pi_127901629
quote:

[..]

Ga hierover lekker in de Syrië-reeks posten. Dit heeft geen fuck met Gezi te maken.
pi_127901648
quote:

[..]

De eerste verslagen van 'Jihadisten' en terroristen die vanuit het buitenland naar Syrie komen om te strijden tegen Assad zijn ongeveer zo een 1.5 tot 2 jaar nadat de protesten aan de gang waren in Syrie en er al zo een 35.000 mensen waren omgekomen gemeld. Sinds de opstanden is er geen sprake meer van een chronologische opname in het leger omdat mensen aan het strijden zijn tegenelkaar, en heeft de core van het Syrische leger altijd al bestaan uit troepen trouw aan Assad vanwege, religieuze, sektarische en economische banden met het regime.

Maar om nu terug te komen op Turkije, is het, vooral in het geval van Turkije idioot om te stellen dat als Erdogan aan de macht blijft er sprake is van zo een scenario voor Turkije.
pi_127901664
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus jij vind het erg logish als het turkse leger vandaag beslist van.... zo die vervelende demonstranten ofwel terroristen volgens erdogan laten we vandaag istanbul maar plat gooien.
En die ene soldaat van ehhh maar Sir daar woont mijn familie. De officier niets mee te maken gewoon plat gooien istanbul en morgen ankara zit vol met terroristen volgens erdogan.
pi_127901739
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, maar verkoopt wel goed. Een typisch PR-praatje. In welke hoek moeten we deze provocateurs dan zoeken?
Ik weet niet, Erdogan meent daarover hele sterke aanwijzingen te hebben, volgens hem, zou zelfs de man die verantwoordelijk is voor de aanvallen in Reyhanli, ook dezelfde man zijn die de CHP heeft geescorteerd naar Assad en mensen had die oproer aan het verspreiden was in Taksim.
pi_127901782
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Dus jij vind het erg logish als het turkse leger vandaag beslist van.... zo die vervelende demonstranten ofwel terroristen volgens erdogan laten we vandaag istanbul maar plat gooien.
En die ene soldaat van ehhh maar Sir daar woont mijn familie. De officier niets mee te maken gewoon plat gooien istanbul en morgen ankara zit vol met terroristen volgens erdogan.
ja dat vind ik idd :|W
-Rabia Al-Basri
pi_127901818
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De eerste verslagen van 'Jihadisten' en terroristen die vanuit het buitenland naar Syrie komen om te strijden tegen Assad zijn ongeveer zo een 1.5 tot 2 jaar nadat de protesten aan de gang waren in Syrie en er al zo een 35.000 mensen waren omgekomen gemeld. Sinds de opstanden is er geen sprake meer van een chronologische opname in het leger omdat mensen aan het strijden zijn tegenelkaar, en heeft de core van het Syrische leger altijd al bestaan uit troepen trouw aan Assad vanwege, religieuze, sektarische en economische banden met het regime.

Maar om nu terug te komen op Turkije, is het, vooral in het geval van Turkije idioot om te stellen dat als Erdogan aan de macht blijft er sprake is van zo een scenario voor Turkije.
Ja grappig de eerste verhalen die je op de penguin zender hebt gezien :)
Webster tarpley was bijvoorbeeld zo dapper om in de eerste maanden van deze cia-coup naar Syrie te gaan en toen was het al duidelijk dat de demonstranten voor assad protesteerden en dat het geweld van internationale doodseskaders kwam en vooral van snipers die lukraak mensen dood snipten.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:20:42 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127901881
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Webster tarpley was bijvoorbeeld zo dapper om in de eerste maanden van deze cia-coup naar Syrie te gaan en toen was het al duidelijk dat de demonstranten voor assad protesteerden en dat het geweld van internationale doodseskaders kwam en vooral van snipers die lukraak mensen dood snipten.
Ha Ha Ha.
pi_127901981
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik heb weinig behoefte om mijn informatie over Syrie en Turkije uit hoe het onder de mensen is uit zenders te halen, ik heb er lang genoeg gewoond, ik spreek genoeg mensen van daar. Mensen die nog nooit in Syrie zijn geweest en die mij komen vertellen hoe het daar is, kan ik al niet serieus nemen.

Ja, 10 doden, gaat inderdaad op tegen 35.000 doden, door het ingrijpen van het Syrische leger, je hebt helemaal gelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 14:24:02 ]
pi_127902129
Hier staat een foto van de aanval van het Erdogan regime op het Nederlandse consulaat.

https://mobile.twitter.c(...)566207643648/photo/1
pi_127902166
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Hier staat een foto van de aanval van het Erdogan regime op het Nederlandse consulaat.

Aanval.. :')
  maandag 17 juni 2013 @ 14:28:47 #62
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127902208
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef WammesWaggel het volgende:

oud nieuws alweer
pi_127902218
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Erdogan verbrak 't record met gas en 't record met mensen als terrorist wegzetten.. deze hele generatie lijkt dus volgens Erdogan op een generatie terroristen.. bijzonder.
pi_127902284
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdogan verbrak 't record met gas en 't record met mensen als terrorist wegzetten.. deze hele generatie lijkt dus volgens Erdogan op een generatie terroristen.. bijzonder.
Het klopt wel, als je deze beelden ziet :
  maandag 17 juni 2013 @ 14:31:19 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127902306
definitie van terrorist:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorist
  maandag 17 juni 2013 @ 14:31:40 #66
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127902320
quote:
9s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:r
pi_127902486
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

:r
hij draagt je naam op zn t-shirt, of is 't een zij? het ..
  maandag 17 juni 2013 @ 14:36:20 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127902523
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waar staat mijn 'naam' voor dan?
pi_127902655
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hij?
pi_127902818
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waar staat mijn 'naam' voor dan?
Sey.. Che.. Welke betekenis jij er voor jezelf aan geeft is aan jou, maar de meest gangbare in de wereld (eerste hit op google) staat op 't T-Shirt
pi_127902820
quote:

[..]

en niet als je deze beelden ziet:
Achterlijke generalisatie.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:43:09 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127902826
Deze schijnt vandaag te zijn gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127902849
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:43 schreef Summers het volgende:
Deze schijnt vandaag te zijn gemaakt

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Communisten :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:44:40 #74
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127902879
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Sey.. Che.. Welke betekenis jij er voor jezelf aan geeft is aan jou, maar de meest gangbare in de wereld (eerste hit op google) staat op 't T-Shirt
Eerste hit op google is ook: Christelijke Hogeschool Ede :')

Heeft verder ook niks met mij te maken
  maandag 17 juni 2013 @ 14:45:08 #75
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127902904
Ik zie een handeltje in gasmaskers , big buisiness
pi_127902907
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

en niet als je deze beelden ziet:
Achterlijke generalisatie.
pi_127903003
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben alleen geen hippie ;)
pi_127903036
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik ben alleen geen hippie ;)
Turks?
pi_127903089
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turks?
Ook niet. Mag ik nu niet meer meediscussiëren?
pi_127903173
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ook niet. Mag ik nu niet meer meediscussiëren?
Rustig maar hoor, ik was alleen benieuwd naar je affiniteit met Turkije. :')
pi_127903190
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hij?
ik gaf t al op bij 't eerste woord wat gesproken werd. Als 't ook nog Deniz heet dan is 't helemaal lullig.

Tja, sommige mensen.. ik raad zoiets nooit, maar een collega zei eens tegen een twijfelgeval "fijne dag meneer" waarna hij teruggesnauwt kreeg "ik ben geen meneer" pijnlijk, nou ja.. ergens wel jammer ook.
pi_127903313
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zie een handeltje in gasmaskers , big buisiness
HUGE at the moment
-Rabia Al-Basri
pi_127903364
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Rustig maar hoor, ik was alleen benieuwd naar je affiniteit met Turkije. :')
Wees niet zo serieus man. Een hele goede vriendin van mij is Turks en woont in Istanboel (ze neemt deel aan de demonstraties en nee - ze is geen hippie :') Daarnaast vind ik Turkije een ontzettend mooi en interessant land en leer er dus graag meer over. Ik heb in dit topic al meer kennis opgedaan over de situatie dan door de massamedia te lezen.
pi_127903714
De vanmorgen afgebroken tentenkampen worden langzaam weer opgebouwd

Politie komt de was doen
pi_127903924
quote:

[..]

Ik ken andere beelden van gelovigen. Ik bedoel beide kanten hebben nu eenmaal randdebielen.
pi_127904175
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken andere beelden van gelovigen. Ik bedoel beide kanten hebben nu eenmaal randdebielen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2013 15:18:12 ]
pi_127904560
quote:
Waarom luister jij dit ;(
  maandag 17 juni 2013 @ 15:38:23 #88
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127905178
"t's still a question mark how a water cannon with self-contained fire suppression systems like this one could be burned by a handful of protesters using an improvised incendiary weapon.

The general consensus on social media is that the police should up their artistic skills and make it look just a little bit more convincing."

pi_127905687
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Triggershot het volgende:

Eigenlijk is het een grote chaos van rare meelopers die niet pleiten voor het welzijn van Turkije.
isniethier
  maandag 17 juni 2013 @ 15:55:54 #91
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127905762
Heeft de rechter al een uitspraak gedaan omtrent Gezi Park?

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127905958
Wat is het laatste nieuws mbt de vakbonden....lopen ze richting Taksim?
Met hoeveel zijn ze ongeveer?
Eskimo Joe
  maandag 17 juni 2013 @ 16:07:21 #93
24533 ACT-F
pi_127906297
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Mercan het volgende:
Wat is het laatste nieuws mbt de vakbonden....lopen ze richting Taksim?
Met hoeveel zijn ze ongeveer?
Ze lopen van Şişli naar Taksim maar worden tegengehouden.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:23:28 #94
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127906997
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ze lopen van Şişli naar Taksim maar worden tegengehouden.
zijn daar nieuwe berichten over dan? vanmorgen wel een mars geweest vanaf 9 uur sóchtends
  maandag 17 juni 2013 @ 16:24:37 #95
24533 ACT-F
pi_127907045
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

zijn daar nieuwe berichten over dan? vanmorgen wel een mars geweest vanaf 9 uur sóchtends
Een half uur geleden nog op Halk TV, maar nu hoor ik er niets over. De stream is op zwart.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:27:58 #96
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127907178
Vanmorgen was er een mars rond negen uur was het verzamelen om 12 of 1uur ofzo was het ineens opgelost konden niet verder ,werden verspert door 4 waterkannonnen in stelling.
Ze hebben ongeveer een uur luezen en slogans geroepen maar niet de verdere confrontatie opgezocht, rond 1 uur waren ze (vakbonden met een bus van chp voorop)ineens verdwenen.
Dit was op DHA
  maandag 17 juni 2013 @ 16:29:51 #97
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127907259
Waarschijnlijk zijn er meerdere marsen over het land verspreid.

De opkomst leek mij vrij goed

De streams lijken soms wel wat gemanipuleerd hier en daar,DHA zend nu weer rustige beelden uit , wat wel opvalt is de grote hoeveelheid agenten dat op de been is.
pi_127907453
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Waarschijnlijk zijn er meerdere marsen over het land verspreid.

De opkomst leek mij vrij goed

De streams lijken soms wel wat gemanipuleerd hier en daar,DHA zend nu weer rustige beelden uit , wat wel opvalt is de grote hoeveelheid agenten dat op de been is.
Zijn er ook snickers over het land verspreid?
  maandag 17 juni 2013 @ 16:35:06 #99
24533 ACT-F
pi_127907485
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Zijn er ook snickers over het land verspreid?
_O-
  maandag 17 juni 2013 @ 16:39:38 #100
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127907693
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pornofilter-in.dhtml

Waar zijn de rellen? Als Erdogan dit invoert is het weer een maatregel van een 'radicale', inperking van vrijheid en dat soort onzin waar de relschoppers mee komen.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:40:49 #101
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127907741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:39 schreef Che_ het volgende:

Waar zijn de rellen? Als Erdogan dit invoert is het weer een maatregel van een 'radicale', inperking van vrijheid en dat soort onzin waar de relschoppers mee komen.
zijn onderweg op DHA
  maandag 17 juni 2013 @ 16:41:04 #102
24533 ACT-F
pi_127907752
Taksim stroomt nu vol met agenten en een waterkanon :o
  maandag 17 juni 2013 @ 16:41:37 #103
24533 ACT-F
pi_127907774
quote:

Anders snap je niet wat er aan de hand is, net als Erdogan :')
  maandag 17 juni 2013 @ 16:43:16 #104
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127907847
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef ACT-F het volgende:
Taksim stroomt nu vol met agenten en een waterkanon :o
linkje?
  maandag 17 juni 2013 @ 16:44:04 #105
24533 ACT-F
pi_127907881
  maandag 17 juni 2013 @ 16:44:09 #106
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127907886
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Anders snap je niet wat er aan de hand is, net als Erdogan :')
Oh, want jij snapt het wel? Dat jij nog denkt serieus te worden genomen na al die keren dat je leugens en het opzettelijk verspreiden van valse aannames als waarheid, in de afgelopen topics :').
  maandag 17 juni 2013 @ 16:44:24 #107
24533 ACT-F
pi_127907898
Daar zijn de demonstranten.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:44:55 #108
24533 ACT-F
pi_127907920
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oh, want jij snapt het wel? Dat jij nog denkt serieus te worden genomen na al die keren dat je leugens en het opzettelijk verspreiden van valse aannames als waarheid, in de afgelopen topics :').
Het is een buitenlands complot :')
  maandag 17 juni 2013 @ 16:46:31 #109
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127907989
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Het is een buitenlands complot :')
Heeft iemand dat hier beweerd? Wuif het maar snel weg ja, je argumenten en 'bronnen' zijn allang achterhaald...:)
  maandag 17 juni 2013 @ 16:47:14 #110
24533 ACT-F
pi_127908029
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Heeft iemand dat hier beweerd? Wuif het maar snel weg ja, je argumenten en 'bronnen' zijn allang achterhaald...:)
Was geen opzet, maar geloof lekker waar je in geloven wilt :*
  maandag 17 juni 2013 @ 16:49:23 #111
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127908129
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Was geen opzet, maar geloof lekker waar je in geloven wilt :*
Tuurlijk niet jong, tuurlijk niet

maandag 17 juni 2013 @ 16:49:58 #112
24533 ACT-F
pi_127908160
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Tuurlijk niet jong, tuurlijk niet

[ afbeelding ]
Gelovig hè.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:51:15 #113
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127908222
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gelovig hè.
goedgelovig? ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 16:51:31 #114
24533 ACT-F
pi_127908245
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

goedgelovig?
Diepgelovig.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:54:22 #115
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127908392
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gelovig hè.
1x valse geruchten verspreiden... kan gebeuren. 2x...hmmm. Maar bijna alles wat je post is achterhaald, zeker al 50x _O-. Nee, is helemaal niet opzettelijk.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:54:44 #116
24533 ACT-F
pi_127908406
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

1x valse geruchten verspreiden... kan gebeuren. 2x...hmmm. Maar bijna alles wat je post is achterhaald, zeker al 50x _O-. Nee, is helemaal niet opzettelijk.
Nu verwacht ik 50 citaten.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:58:41 #117
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127908602
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nu verwacht ik 50 citaten.
Je hebt op het moment zelf al ontkend..wat heeft het voor zin om nu weer eens te posten?

Kijk in je PH zou ik zeggen. Je straalt nu pure domheid uit aangezien dit allemaal in de afgelopen dagen heeft gespeeld en je nu doet alsof je van niets weet.
  maandag 17 juni 2013 @ 16:59:59 #118
24533 ACT-F
pi_127908641
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je hebt op het moment zelf al ontkend..wat heeft het voor zin om nu weer eens te posten?

Kijk in je PH zou ik zeggen. Je straalt nu pure domheid uit aangezien dit allemaal in de afgelopen dagen heeft gespeeld en je nu doet alsof je van niets weet.
50 citaten zei ik, of ben je mans genoeg om claims terug te trekken?, zoals ik mans genoeg ben om mijn fout toe te geven. 50 citaten of je claim van 50x terugtrekken. Kies maar.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:01:10 #119
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127908693
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]

50 citaten zei ik, of ben je mans genoeg om claims terug te trekken?, zoals ik mans genoeg ben om mijn fout toe te geven. 50 citaten of je claim van 50x terugtrekken. Kies maar.
Ja man, je hebt er al gister iets van 3 geëdit _O-
pi_127908703
quote:

Waar zijn de kranten die schrijven over christenisering van de UK?
  maandag 17 juni 2013 @ 17:01:44 #121
24533 ACT-F
pi_127908716
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waar blijven de 50 citaten?
pi_127909281
quote:
5s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef ACT-F het volgende:
Heeft de rechter al een uitspraak gedaan omtrent Gezi Park?

[ afbeelding ]

De gemeente plant juist extra bomen en planten. Zie fotoreeks.

Waar haal jij je 'informatie' vandaan?
pi_127909442
Ik las net dat er rond de 7000 oproerpolitie in Istanbul is/was de afgelopen dagen en dat ze eigenlijk niet in staat waren om de protesten goed te controleren. Dat zijn wel heftige cijfers, en een indicatie voor hoe groot de protesten wel niet waren.

Overigens, die foto met die bomen vond ik er ook een beetje raar uitzien; de vrachtwagens rijden op het plein op de plek van het oude busstation. Het zou echt heel raar zijn om bomen die je verwijdert uit het park via die route zou verplaatsen.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:19:43 #124
24533 ACT-F
pi_127909532
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef Bilge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De gemeente plant juist extra bomen en planten. Zie fotoreeks.

Waar haal jij je 'informatie' vandaan?
Ik zag deze foto op een forum van Halk TV, vandaar mijn vraag of er een uitspraak is geweest. Anders was er wel meer ruchtbaarheid geweest.
pi_127909809
Nu wil ik niet beweren dat andere media superduperbetrouwbaar zijn, maar Halk TV, Ulusal Kanal en Sözcü doen er alles aan om hun lezers jegens de regering op te jutten, zou je niet wat minder onbetrouwbaardere bronnen kunnen volgen?

Hier staat trouwens een interessant doch ingewikkeld artikel over de verhouding tussen media en bedrijfsleven in Turkije.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:31:12 #126
24533 ACT-F
pi_127910009
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:26 schreef Bilge het volgende:
Nu wil ik niet beweren dat andere media superduperbetrouwbaar zijn, maar Halk TV, Ulusal Kanal en Sözcü doen er alles aan om hun lezers jegens de regering op te jutten, zou je niet wat minder onbetrouwbaardere bronnen kunnen volgen?

Hier staat trouwens een interessant doch ingewikkeld artikel over de verhouding tussen media en bedrijfsleven in Turkije.
Ik wil zoveel mogelijk ontwikkelingen blijven volgen en dan kom je al snel uit bij de laatst genoemde zenders. Ik besef dat ze sterk gekleurd zijn, maar nu ik niet meer in Istanbul ben moet ik informatie van derden hebben. En dan wil je wel eens dingen overnemen van mensen die je vertrouwt maar zelf ook iets gecopy paste hebben wat niet klopt. Toen ik in Istanbul was kreeg ik veel meer mee via vrienden en kennissen die in de onrustige gebieden zaten. Ik snap nu ook hoe het voelt om als buitenstaander naar deze ontwikkelingen te kijken, de informatie is onbetrouwbaarder c.q. moeilijker controleerbaar.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:31:43 #127
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910030
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waar zijn de kranten die schrijven over christenisering van de UK?
Nee, dit soort wetten zijn gewoon goed voor de jeugd!!

Maar als Erdogan het doet niet, want hij is een moslim!!

maandag 17 juni 2013 @ 17:33:50 #128
24533 ACT-F
pi_127910102
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, dit soort wetten zijn gewoon goed voor de jeugd!!

Maar als Erdogan het doet niet, want hij is een moslim!!

Och Calimero :* Waar blijven mijn 50 citaten?
  maandag 17 juni 2013 @ 17:34:19 #129
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910111
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Och Calimero :* Waar blijven mijn 50 citaten?
Zie mijn eerdere reacties.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:34:43 #130
24533 ACT-F
pi_127910123
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere reacties.
Daar zitten geen 50 citaten in.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:35:17 #131
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910143
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Daar zitten geen 50 citaten in.
Nee, en lees wat er staat.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:35:56 #132
24533 ACT-F
pi_127910166
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, en lees wat er staat.
Zwakke rug om je uitspraken in te trekken. Dat moet Erdogan vertegenwoordigen. Ik weet genoeg :*
  maandag 17 juni 2013 @ 17:37:12 #133
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910223
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zwakke rug om je uitspraken in te trekken. Dat moet Erdogan vertegenwoordigen. Ik weet genoeg :*
Of je leest wat er staat. Ik trek niets terug.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:38:38 #134
24533 ACT-F
pi_127910266
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Of je leest wat er staat. Ik trek niets terug.
Gelezen, geen 50 citaten gezien. Dat verwacht ik wel van je. Maar te trots natuurlijk om je claims terug te trekken. Daar kom je ver mee ^O^ Laat maar, ik weet genoeg :*
  maandag 17 juni 2013 @ 17:38:59 #135
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910282
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dus.

Denk je dat ik 15+ topics ga afstruinen naar jouw posts waarvan een boel geëdit zijn :')
  maandag 17 juni 2013 @ 17:40:18 #136
24533 ACT-F
pi_127910332
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

Dus.

Denk je dat ik 15+ topics ga afstruinen naar jouw posts waarvan een boel geëdit zijn :')
1 is geedit en erbij vermeld dat die teruggetrokken is. Je hoeft geen topics af te struinen, zou ik ook niet doen, maar ga geen dingen claimen die je niet waar kan maken. Zwijgen is soms goud.
pi_127910792
quote:

Ik kan natuurlijk niet voor Turken spreken, maar het lijkt me dat de (vermeende) motivatie achter dit soort maatregelen ook sterk mee speelt.

Erdogan wordt door sommigen (terecht of onterecht is niet relevant) gezien als Islamist. Dat baart bepaalde mensen zorgen. Ik denk dat dat heel erg meespeelt.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:55:09 #138
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910918
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef ACT-F het volgende:

[..]

1 is geedit en erbij vermeld dat die teruggetrokken is. Je hoeft geen topics af te struinen, zou ik ook niet doen, maar ga geen dingen claimen die je niet waar kan maken. Zwijgen is soms goud.
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef ACT-F het volgende:
Maar kennelijk vinden de Erdogan-adepten het prima dat het land in brand staat, want zij kijken maar toe.
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef ACT-F het volgende:

Is geëdit.

quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ze hebben stadsbussen gebruikt i.p.v particulier vervoer. Het mag niks kosten hè:

[ afbeelding ]

En alles wat naar zijn speech gaat heeft voorrang op het overige verkeer, wel zo democratisch:

[ afbeelding ]

O ja, zeker een miljoen aanhangers....

[ afbeelding ]
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:39 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Gehuurd. En waar komt dat geld vandaan? Broekzak, vestzak...
En dit is alleen al wat ik uit een paar pagina's van één topic haal :O

Rest mag je zelf zoeken, maar je weet zelf ook wel wat ik bedoel ;)
pi_127910949
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik wil zoveel mogelijk ontwikkelingen blijven volgen en dan kom je al snel uit bij de laatst genoemde zenders. Ik besef dat ze sterk gekleurd zijn, maar nu ik niet meer in Istanbul ben moet ik informatie van derden hebben. En dan wil je wel eens dingen overnemen van mensen die je vertrouwt maar zelf ook iets gecopy paste hebben wat niet klopt. Toen ik in Istanbul was kreeg ik veel meer mee via vrienden en kennissen die in de onrustige gebieden zaten. Ik snap nu ook hoe het voelt om als buitenstaander naar deze ontwikkelingen te kijken, de informatie is onbetrouwbaarder c.q. moeilijker controleerbaar.
O.a. door jouw verzonnen zwaard-citaat heb ik mijn twijfels jouw intentie, maar als je echt de laatste ontwikkelingen wil volgen en daarop een gefundeerde mening wil vormen zou je je bronnen wellicht wat kunnen diversificeren. Deze twitteraar heeft in de afgelopen 24 uur alleen al zo'n 50 leugens van de demonstranten blootgelegd.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor Turken spreken, maar het lijkt me dat de (vermeende) motivatie achter dit soort maatregelen ook sterk mee speelt.

Erdogan wordt door sommigen (terecht of onterecht is niet relevant) gezien als Islamist. Dat baart bepaalde mensen zorgen. Ik denk dat dat heel erg meespeelt.
Zijn die zorgen dan niet overtrokken?
  maandag 17 juni 2013 @ 17:57:13 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127910988
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hmm ok, maar waarom geen rellen in Engeland? Waarom hoor je hier nauwelijks iemand over?
pi_127910997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Bilge het volgende:
Zijn die zorgen dan niet overtrokken?
Moet je niet aan mij vragen. Ik kan niet in Erdogans hoofd kijken. Niemand kan dat :P.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:58:52 #142
24533 ACT-F
pi_127911053
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is geëdit.

Die laatste edit was per ongeluk een quote in plaats van een edit waardoor er een dubbelpost ontstond. Ik heb die post geedit omdat mijn voorganger zijn verhaal uitgebreid had en dit mee wilde nemen in mijn quote.
pi_127911059
En ik altijd denken dat Turkije een democratie was
pi_127911093
quote:

[..]

[..]

[..]

Is geëdit.

[..]

[..]

Gast, je bent echt heel kinderachtig bezig.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:59:58 #145
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911094
quote:

[..]

[..]

[..]

Is geëdit.

[..]

[..]

Oh idd, dat van Bilge er ook nog eens bij. Dat was een topic daarvoor. Daar heb ik nog niet eens gezocht. Potentiële schatkist ook daar.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:00:11 #146
24533 ACT-F
pi_127911102
quote:

[..]

O.a. door jouw verzonnen zwaard-citaat heb ik mijn twijfels jouw intentie
Verkeerd verstaan, het ging over Kilcidaroglu.
pi_127911104
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Che_ het volgende:
Hmm ok, maar waarom geen rellen in Engeland? Waarom hoor je hier nauwelijks iemand over?
Ik wist het niet eens. Waarom geen rellen in Engeland? Mijn hypothese is precies mijn post: In Turkije zien bepaalde mensen (terecht of onterecht) Erdogans politiek als een systematisch proces het land te Islamiseren. Dit Islamiseringsproces zal natuurlijk veel meer vrijheden kosten dan alleen bier of porno.

Toen ik in Istanbul was afgelopen Oktober kon ik trouwens ook niet bepaalde websites bezoeken :P. Dus is Turkije is dat allang.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:02:09 #148
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911179
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik wist het niet eens. Waarom geen rellen in Engeland? Mijn hypothese is precies mijn post: In Turkije zien bepaalde mensen (terecht of onterecht) Erdogans politiek als een systematisch proces het land te Islamiseren. Dit Islamiseringsproces zal natuurlijk veel meer vrijheden kosten dan alleen bier of porno.

Toen ik in Istanbul was afgelopen Oktober kon ik trouwens ook niet bepaalde websites bezoeken :P. Dus is Turkije is dat allang.
Oh, dus eigenlijk is het op z'n minst frappant dat alleen daar op zo'n manier wordt geprotesteerd tegen deze 'beperkingen van vrijheden' terwijl de zogenaamde 'voorbeeldlanden' hier in het Westen hetzelfde kunstje flikken?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:03:55 #149
24533 ACT-F
pi_127911246
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oh, dus eigenlijk is het op z'n minst frappant dat alleen daar op zo'n manier wordt geprotesteerd tegen deze 'beperkingen van vrijheden' terwijl de zogenaamde 'voorbeeldlanden' hier in het Westen hetzelfde kunstje flikken?
Je probeert twee kwaden tegen elkaar op te zetten. De beperkingen elders zijn niet goed, maar dat vergoelijkt het niet als Erdogan het ook doet.
pi_127911263
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen. Ik kan niet in Erdogans hoofd kijken. Niemand kan dat :P.
Uit het feit dat hij geen algeheel alcoholverbod invoert, maar een alcoholregulatie die minder vergaat dan andere Westerse landen kun je m.i. afleiden dat de Islam niet zijn voornaamste beweegreden is.
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Verkeerd verstaan, het ging over Kilcidaroglu.
_O- :')
pi_127911271
quote:
Provocations on social media to be investigated with new law, minister says

nterior Minister Muammer Güler stated on Monday that his ministry is working together with the Justice Ministry to bring out a new law which will enable authorities to investigate and prosecute individuals who publish false and provocative online posts.

Speaking to press on Monday morning, Minister Güler said there has recently been an enormous amount of provocative false information seen in social media and that all such claims have been shown to be false.

İstanbul Governor Hüseyin Avni Mutlu, who actively uses Twitter, has refuted several claims via his account. In one of his tweets, he showed a photograph posted by Republican People's Party (CHP) deputy Hüseyin Aygün in which a person had several plastic bullet wounds on his chest. In the photo's caption Aygün said, "Fascist dictator's police did this to a protester with plastic bullets."

Governor Mutlu refuted the claim that the person in photograph was wounded in Gezi Park protests and said that it was in fact a man wounded during the Arab Spring.
bron

Nou nou, dit worden stasi-achtige taferelen.
pi_127911298
quote:
Niet dus. Ik probeer je al twee posts uit te leggen dat ik denk dat een bepaalde groep Turken deze beperkingen als iets systematisch ziet.

Niet iets incidenteels. Dit soort policies worden in het Westen waarschijnlijk niet als systematische beperkingen gezien.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:05:23 #153
24533 ACT-F
pi_127911308
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Bilge het volgende:

_O- :')
Ja :') Stom :@ Maar de intonatie waarop hij het zei, ik had echt zoiets van, wat?? En ik zie hem er wel voor aan om ferme uitspraken te doen zoals hij dat vaker doet.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:06:45 #154
24533 ACT-F
pi_127911349
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

bron

Nou nou, dit worden stasi-achtige taferelen.
Was al gaande. Gewoon inperken die vrijheid van meningsuiting. Straks is er alleen Erdogan TV waarmee hij zelf kwaad bloed zet met zijn speeches :')
pi_127911350
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Bilge het volgende:
Uit het feit dat hij geen algeheel alcoholverbod invoert, maar een alcoholregulatie die minder vergaat dan andere Westerse landen kun je m.i. afleiden dat de Islam niet zijn voornaamste beweegreden is.
Hoe weet jij dat nu? Wij weten geen van beiden wat Erdogans eindpunt is. Misschien wel een totaal verbod. Misschien ook niet. Wie kan het zeggen? Niemand, jij ook niet.
pi_127911351
quote:

[..]

Niemand praat het beleid hier goed hoor of heb jij positieve reacties gelezen over bijvoorbeeld PRISM? Ik in ieder geval niet. En wat betreft een porno-filter: ronduit achterlijk. Laat mensen lekker fappen. Nog even en de overheid plaatst een cameraatje op geslachtsdelen.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:07:41 #157
24533 ACT-F
pi_127911387
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nu? Wij weten geen van beiden wat Erdogans eindpunt is. Misschien wel een totaal verbod. Misschien ook niet. Wie kan het zeggen? Niemand, jij ook niet.
Precies. Salamitactiek.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:11:18 #158
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911505
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Niet dus. Ik probeer je al twee posts uit te leggen dat ik denk dat een bepaalde groep Turken deze beperkingen als iets systematisch ziet.

Wat jammer dan dat ze het land kapotmaken door verkeerde inzichten.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:12:34 #159
24533 ACT-F
pi_127911549
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat jammer dan dat ze het land kapotmaken door verkeerde inzichten.
Dat niet alleen. De huidige maatregelen zijn onwenselijk.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:14:57 #160
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911642
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat niet alleen. De huidige maatregelen zijn onwenselijk.
Inzichten van de demonstranten heb ik het over.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:15:23 #161
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911656
quote:

[..]

Ja, hoe weten de demonstranten dan wel dat dit het begin van een totaalverbod is?
pi_127911685
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ja :') Stom :@ Maar de intonatie waarop hij het zei, ik had echt zoiets van, wat?? En ik zie hem er wel voor aan om ferme uitspraken te doen zoals hij dat vaker doet.
:') Ik vind zwaarden meer passen in het orientalistische beeld van Europeanen over Turken, of het beeld van Turken over Arabieren. Maar goed, sorry dat ik je intenties betwijfelde, ik dacht dat je bewust Nederlanders misleidde. :@
quote:

[..]

Die vlieger gaat niet op, omdat Erdogan al 11 jaar aan de macht is. Dit is zijn laatste jaar als premier. Hij kan weliswaar president worden, maar dan heeft hij geen bevoegdheid om wetten te maken/ indienen, doch slechts goed- /afkeuren. Als hij daadwerkelijk een verborgen Islamisatie-agenda zou hebben, zoals al 11 jaar lang wordt beweerd, zou het uit zijn daden gebleken moeten zijn.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:16:52 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127911701
Is het leger al ingezet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 juni 2013 @ 18:16:54 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_127911703
quote:

Dat komt omdat Erdogan een radicale is, en Cameron alleen maar een sukkel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:17:13 #165
24533 ACT-F
pi_127911714
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

Inzichten van de demonstranten heb ik het over.
Die demonstreren tegen het nodeloze geweld van de politie van de voorgaande vreedzame demonstraties. Zolang elke opvolgende demonstratie neergeslagen wordt escaleert dit alleen maar.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:17:46 #166
24533 ACT-F
pi_127911732
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

:') Ik vind zwaarden meer passen in het orientalistische beeld van Europeanen over Turken, of het beeld van Turken over Arabieren. Maar goed, sorry dat ik je intenties betwijfelde, ik dacht dat je bewust Nederlanders misleidde. :@

Peace O+
  maandag 17 juni 2013 @ 18:17:53 #167
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911737
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat komt omdat Erdogan een radicale is, en Cameron alleen maar een sukkel.
Zie hier de bevestiging van mijn beginpunt, mensen :)
pi_127911741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Che_ het volgende:
Ja, hoe weten de demonstranten dan wel dat dit het begin van een totaalverbod is?
Dat weten ze niet. Ik denk dat ze daar bang voor zijn.

Erdogan zou er goed aan doen die mensen te gerust te stellen in plaats van de boel verder te escaleren.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:20:33 #169
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127911828
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat weten ze niet. Ik denk dat ze daar bang voor zijn.

Als ze daar daadwerkelijk bang voor zouden zijn, waarom dan niet eerder ingrijpen? En pas na 10 jaar.
pi_127911839
Terug van werk en eerste wat ik lees is dat ze hebben gedreigd met leger :')

Ze waren toch zo trots dat Turkije nu niet meer afhankelijk was van het leger?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:22:29 #171
24533 ACT-F
pi_127911902
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

Als ze daar daadwerkelijk bang voor zouden zijn, waarom dan niet eerder ingrijpen? En pas na 10 jaar.
De spreekwoordelijke druppel.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:23:29 #172
24533 ACT-F
pi_127911940
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Theoden het volgende:
Terug van werk en eerste wat ik lees is dat ze hebben gedreigd met leger :')

Ze waren toch zo trots dat Turkije nu niet meer afhankelijk was van het leger?
Ja maar, ja maar, dit is een ander leger.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:23:55 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_127911959
quote:

[..]

[..]

Die vlieger gaat niet op, omdat Erdogan al 11 jaar aan de macht is. Dit is zijn laatste jaar als premier. Hij kan weliswaar president worden, maar dan heeft hij geen bevoegdheid om wetten te maken/ indienen, doch slechts goed- /afkeuren. Als hij daadwerkelijk een verborgen Islamisatie-agenda zou hebben, zoals al 11 jaar lang wordt beweerd, zou het uit zijn daden gebleken moeten zijn.
Zoals een praktisch alcoholverbod in de openbare ruimte instellen en de grootste moskee van het land op het plein van de seculariteit te zetten, als twee recente voorbeelden, bedoel je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127912018
De vakbond voor onderwijzers heeft keihard uitgehaald naar de 5 stakende vakbonden:
SPOILER
De 5 stakende vakbonden vertegenwoordigen zo'n 800.000 leden, waarvan maar weinigen de oproep tot staken zou hebben gevolgd.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:25:56 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_127912039
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zie hier de bevestiging van mijn beginpunt, mensen :)
En dat was?
pi_127912094
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Zoals een praktisch alcoholverbod in de openbare ruimte instellen en de grootste moskee van het land op het plein van de seculariteit te zetten, als twee recente voorbeelden, bedoel je?
Wat versta je onder een seculier plein? :')

Er komt geen praktisch alcoholverbod in de openbare ruimte en Hiz heeft uitgelegd dat de moskee buiten het plein komt.
pi_127912107
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Ze proberen dan te "counteren" met ja maar in Europa hebben ze dat ook.

Wijs me nou eens 1 land aan in Europa waar ze alcoholverbod hebben in een omtrek van 100m bij scholen en moskeeën? Zet een moskee op Taksim en je kan op heel Taksim geen alcohol meer kopen. Iedere wijk heeft 2-3 moskeeën en minstens 1-2 scholen.

Niemand zeikt over het feit dat je geen alcohol mag kopen bij tankstations. Dat is echt prima.

Ja, Europa heeft inderdaad een paar landen waar je na X uur geen alcohol meer mag kopen in winkels. Echter zijn dat landen waar de vrijheid van meningsuiting, demonstratie en persvrijheid niet in het geding is dus het vol weinig heeft om te protesteren.

In Turkije zijn het gewoon heel veel dingen tegelijk.
pi_127912138
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Bilge het volgende:
De vakbond voor onderwijzers heeft keihard uitgehaald naar de 5 stakende vakbonden:
SPOILER
De 5 stakende vakbonden vertegenwoordigen zo'n 800.000 leden, waarvan maar weinigen de oproep tot staken zou hebben gevolgd.
Ok, nu is het mijn beurt. De 5 vakbonden samen hebben meer dan 1 miljoen leden, dus stop met liegen aub. Check je feiten en je bronnen voordat je iets post. Je zit leugens te verspreiden.
pi_127912167
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ok, nu is het mijn beurt. De 5 vakbonden samen hebben meer dan 1 miljoen leden, dus stop met liegen aub. Check je feiten en je bronnen voordat je iets post. Je zit leugens te verspreiden.
Ik heb een bron gegeven die rept over 800K leden, waar is jouw bron?
pi_127912195
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik heb een bron gegeven die rept over 800K leden, waar is jouw bron?
Komt eraan. De bronnen van jou zijn ook echt onpartijdig aan de toon te zien trouwens _O-
pi_127912218
Overigens: hoe meer leden die vakbonden hebben, des te schandelijker dat zo weinig leden er gehoor aan geven. Je gooit je eigen ruiten in...
pi_127912321
Als je alle wegen naar Taksim afsluit en ze niet bijelkaar laat komen is er inderdaad niet veel te zien. Jij bent zeker de leukste thuis. Gratis busvervoer naar rally van Erdogan, maar alle openbaar vervoer stil leggen als er een demonstratie op de planning staat. Jij maakt jezelf echt belachelijk.

DISK: 422.000+
KESK: 230.000+
TMMOB: 410.000+

De andere twee heb ik niet eens meer opgezocht. Het lijkt me duidelijk.

Bronnen:
http://www.tmmob.org.tr/tmmob/tmmob_hakkinda.php
http://sendikam.blogspot.(...)arnn-uye-saylar.html
pi_127912336
quote:
Laat ik voorop stellen dat ik niet beweer dat Erdogan een verborgen Islamisatie agenda heeft. Dat kan ik simpelweg niet weten en, to be fair, kan me geen drol schelen omdat ik niet in Turkije leef. Ik ben alleen geinteresseerd door deze protesten.

Jij downplayed wel heel erg wat Erdogan gedaan heeft though. De persvrijheid is enorm achteruit gegaan en veel belangrijke militaire leiders zitten in de gevangenis. En verder zijn er veel signalen zoals die alcohol restrictie, kritiek op abortus, bepaalde retoriek tov Alevieten (freaks) en seculieren en het steunen van terroristen in Syrie die allemaal wel een bepaalde kant op wijzen.

Verder mbt opvolging, hij kan natuurlijk van plan zijn net zoals Putin een marionet (Medvedev) naar voren schuiven als opvolger. Nogmaals, ik beweer niet dat dit zo is. Dat kan ik immers niet weten. Ik verdedig alleen dat mensen dit kunnen denken.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:34:53 #184
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912348
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De spreekwoordelijke druppel.
Aha, dus 10 jaar lang was die radicaal bezig en Islamisering van Turkije en in de eindfase van zijn laatste ambtsperiode is de maat vol?

maandag 17 juni 2013 @ 18:35:11 #185
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912364
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef speknek het volgende:

[..]

En dat was?
Even teruglezen.
pi_127912460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Che_ het volgende:
Aha, dus 10 jaar lang was die radicaal bezig en Islamisering van Turkije en in de eindfase van zijn laatste ambtsperiode is de maat vol?
Misschien moet je eens iets lezen over de salamitactiek, die eerder gepost is. Stukje bij beetje verander je iets, totdat de ander merkt dat de hele salami op is. Als iemand zo bezig is weet je echt niet op t=0 wat er aan de hand is. Hell, het is nu nog totaal niet duidelijk of Erdogan uberhaubt het land systematisch wil Islamiseren. Dit is het eerste moment waarop grote groepen mensen zich ongemakkelijk voelen.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:38:08 #187
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912497
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Misschien moet je eens iets lezen over de salamitactiek, die eerder gepost is. Stukje bij beetje verander je iets, totdat de ander merkt dat de hele salami op is. Als iemand zo bezig is weet je echt niet op t=0 wat er aan de hand is. Hell, het is nu nog totaal niet duidelijk of Erdogan echt het land systematisch wil Islamiseren. Dit is het eerste moment waarop grote groepen mensen zich ongemakkelijk voelen.
Noem eens alle punten die duiden op Islamisering dan.
pi_127912530
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zucht lol ... hou je maar lekker van het domme. We kunnen het 200x vertellen je wil het toch niet snappen. De tering.
pi_127912538
quote:

[..]

We draaien echt rond in cirkels.
pi_127912559
quote:
Anders lees je even mijn net iets eerdere post. "De persvrijheid is enorm achteruit gegaan en veel belangrijke militaire leiders zitten in de gevangenis. En verder zijn er veel signalen zoals die alcohol restrictie, kritiek op abortus, bepaalde retoriek tov Alevieten (freaks) en seculieren en het steunen van terroristen in Syrie die allemaal wel een bepaalde kant op wijzen."

Kijk, ik ben geen Erdogan expert. Ik heb de afgelopen weken in dit topic nog veel meer dingen gelezen. Dit is alleen wat er zo bij me op kwam.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:39:37 #191
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912561
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Theoden het volgende:

[..]

Zucht lol ... hou je maar lekker van het domme. We kunnen het 200x vertellen je wil het toch niet snappen. De tering.
Ja ja ja, noem ze maar eens op welke punten dat zijn.
pi_127912694
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:39 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

We draaien echt rond in cirkels.
Dat is Che. Ik denk dat ik in de afgelopen 2+ weken wel minstens 3-4 keer een lijstje heb gemaakt, maar nu meneer wil er weer één.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:42:55 #193
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912707
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:39 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Anders lees je even mijn net iets eerdere post. "De persvrijheid is enorm achteruit gegaan en veel belangrijke militaire leiders zitten in de gevangenis. En verder zijn er veel signalen zoals die alcohol restrictie, kritiek op abortus, bepaalde retoriek tov Alevieten (freaks) en seculieren en het steunen van terroristen in Syrie die allemaal wel een bepaalde kant op wijzen."

Kijk, ik ben geen Erdogan expert. Ik heb de afgelopen weken in dit topic nog veel meer dingen gelezen. Dit is alleen wat er zo bij me op kwam.
Persvrijheid achteruit gegaan -> Islamisering? LOL
Veel belangrijke militaire leiders in de gevangenis -> Islamisering? LOL
Alcoholrestrictie -> Islamisering? LOL
Kritiek op abortus -> Islamisering? LOL
Steunen van opstandelingen tegen massamoordenaar Assad -> Islamisering? LOL

Jongen, wat zijn dit voor belachelijke punten. Even serieus, ben je serieus?

Over cirkels gesproken, hoe vaak is er al verteld dat je al deze punten op niet-moslimlanden kan toepassen. Ik noem dit Islamofobie.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:43:45 #194
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912751
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dat is Che. Ik denk dat ik in de afgelopen 2+ weken wel minstens 3-4 keer een lijstje heb gemaakt, maar nu meneer wil er weer één.
Hoe vaak zijn die punten van je wel niet onderuit gehaald door verschillende mensen? Ook al herhaal je iets 1000x... maakt het nog geen waarheid.
pi_127912777
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoe vaak zijn die punten van je wel niet onderuit gehaald door verschillende mensen? Ook al herhaal je iets 1000x... maakt het nog geen waarheid.
Je hebt gelijk. Je kan nog zo vaak zeggen dat het islamofobie is. Dat maakt het inderdaad niet waar.

Alcoholverbod en kritiek op abortus niet linken aan islamisering zegt al genoeg.
pi_127912814
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Che_ het volgende:
Persvrijheid achteruit gegaan -> Islamisering? LOL
Veel belangrijke militaire leiders in de gevangenis -> Islamisering? LOL
Alcoholrestrictie -> Islamisering? LOL
Kritiek op abortus -> Islamisering? LOL
Steunen van opstandelingen tegen massamoordenaar Assad -> Islamisering? LOL

Jongen, wat zijn dit voor belachelijke punten. Even serieus, ben je serieus?

Over cirkels gesproken, hoe vaak is er al verteld dat je al deze punten op niet-moslimlanden kan toepassen. Ik noem dit Islamofobie.
Wat een clown ben jij :')

Rot op met je Islamofobie. Het kan me sowieso aan mijn kont roesten of Turkije Islamiseert zoals ik net al postte. Er is eerder al gezegd dat die parallel niet op gaat, zoals hier bijvoorbeeld:
"Ze proberen dan te "counteren" met ja maar in Europa hebben ze dat ook.

Wijs me nou eens 1 land aan in Europa waar ze alcoholverbod hebben in een omtrek van 100m bij scholen en moskeeën? Zet een moskee op Taksim en je kan op heel Taksim geen alcohol meer kopen. Iedere wijk heeft 2-3 moskeeën en minstens 1-2 scholen.

Niemand zeikt over het feit dat je geen alcohol mag kopen bij tankstations. Dat is echt prima.

Ja, Europa heeft inderdaad een paar landen waar je na X uur geen alcohol meer mag kopen in winkels. Echter zijn dat landen waar de vrijheid van meningsuiting, demonstratie en persvrijheid niet in het geding is dus het vol weinig heeft om te protesteren.

In Turkije zijn het gewoon heel veel dingen tegelijk."
  maandag 17 juni 2013 @ 18:46:26 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912853
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:44 schreef Theoden het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Je kan nog zo vaak zeggen dat het islamofobie is. Dat maakt het inderdaad niet waar.

Alcoholverbod en kritiek op abortus niet linken aan islamisering zegt al genoeg.
Eerste keer dat ik dit woord gebruik. Dat ten eerste. En ja, als de schuld zo vaak op de Islam wordt afgeschoven kan ik niet anders.

Je zei net zelf dat die alcoholverboden ook hier van toepassing zijn, maar dat maakt niet uit omdat andere vrijheden niet in het geding zijn _O-. Je spreekt je zelf alweer tegen.

Abortus... hmm paus, anyone?

Of is dit typisch Islam?

:')_!
pi_127912892
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef Che_ het volgende:

Of is dit typisch Islam?

De argumentatie van een kleuter: "Jahaaa, maar zij doen het ooookkk!"

Wat de paus doet maakt geen fuck uit mbt of abortusverbod met Islamisatie te maken heeft.
pi_127912946
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Theoden het volgende:
Als je alle wegen naar Taksim afsluit en ze niet bijelkaar laat komen is er inderdaad niet veel te zien. Jij bent zeker de leukste thuis. Gratis busvervoer naar rally van Erdogan, maar alle openbaar vervoer stil leggen als er een demonstratie op de planning staat. Jij maakt jezelf echt belachelijk.

DISK: 422.000+
KESK: 230.000+
TMMOB: 410.000+

De andere twee heb ik niet eens meer opgezocht. Het lijkt me duidelijk.

Bronnen:
http://www.tmmob.org.tr/tmmob/tmmob_hakkinda.php
http://sendikam.blogspot.(...)arnn-uye-saylar.html
Dat zijn oude cijfers. Disk had in 2009 nog 426K leden, maar in 2013 is dat gezakt tot 100K.
Het totaal aantal vakbondsleden bedraagt 1.001.671; aangezien lang niet alle vakbonden meededen kun je nooit op 'meer dan 1 miljoen' uitkomen.

Toch leuk geprobeerd hoor, :* kusje voor de moeite.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:48:56 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127912953
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De argumentatie van een kleuter. Jahaaa, maar zij doen het ooookkk!

Wat de paus doet maakt geen fuck uit mbt of abortusverbod met Islamisatie te maken heeft.
Dus het is niet typisch Islam....

Wat ben jij trouwens kinderachtig... ik heb nergens beweerd dat ik het er mee eens ben danwel gezegd dat het ok is omdat zij het ook doen. Dat maak jij ervan.

Het gaat erom of het typisch Islam is? Nee, niet per se aangezien het in andere religies ook voorkomt.
pi_127912955
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik dit woord gebruik. Dat ten eerste. En ja, als de schuld zo vaak op de Islam wordt afgeschoven kan ik niet anders.

Je zei net zelf dat die alcoholverboden ook hier van toepassing zijn, maar dat maakt niet uit omdat andere vrijheden niet in het geding zijn _O-. Je spreekt je zelf alweer tegen.

Of is dit typisch Islam?

Jonge doe nou eens niet zo dom.

Paus en Erdogan, beide doen het uit geloofsovertuiging. Dat de ene het voor christenen doet en de andere voor moslims maakt me toch niks uit. Ik ben niet anti-Islam. Ik zeg gewoon dat de dingen die Erdogan probeert door te voeren islamisering is. Net zo'n feit dat de paus tegen abortus is uit geloofsovertuiging.
pi_127913003
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat zijn oude cijfers. Disk had in 2009 nog 426K leden, maar in 2013 is dat gezakt tot 100K.
Het totaal aantal vakbondsleden bedraagt 1.001.671; aangezien lang niet alle vakbonden meededen kun je nooit op 'meer dan 1 miljoen' uitkomen.

Toch leuk geprobeerd hoor, :* kusje voor de moeite.
pi_127913080
Dit is nou precies het hele problem met streng gelovige moslims. Je kan nog niet eens naar ze kijken en ze beschuldigen je al van islamofobie. Als gematigde moslim en een seculier Turk schaam ik me dood.

Ze doen alsof de hele wereld tegen ze is en enige weerwoord die ze hebben is "ja maar zij doen het ook". Kruip nog toch eens uit jullie slachtoffer rol, ga leven en maak gebruik van je kennis.
pi_127913225
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Che_ het volgende:
Dus het is niet typisch Islam....
Het een sluit het ander niet uit. Een abortusverbod is zowel typisch Islam als typisch Catholicisme.

quote:
Wat ben jij trouwens kinderachtig... ik heb nergens beweerd dat ik het er mee eens ben danwel gezegd dat het ok is omdat zij het ook doen. Dat maak jij ervan.
Dat beweer ik ook niet. Het is sowieso OK als de Turken het willen, daar heb ik niets over te oordelen. Ik beweer alleen dat het logisch is dat mensen bij dit soort beleid kunnen vrezen voor Islamisatie.

Ik beweer niet eens dat dit Islamisatie is, dat weet ik niet en kan ik niet weten.

quote:
Het gaat erom of het typisch Islam is? Nee, niet per se aangezien het in andere religies ook voorkomt.
Nogmaals, het een sluit het ander niet uit. "Typisch" =/= "uniek aan"

Verder slaat dat hele voorbeeld mbt de Paus nergens op want Erdogans beweegredenen hebben echt niets met de Katholieke kerk te maken.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:58:09 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127913375
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef Theoden het volgende:
Dit is nou precies het hele problem met streng gelovige moslims. Je kan nog niet eens naar ze kijken en ze beschuldigen je al van islamofobie. Als gematigde moslim en een seculier Turk schaam ik me dood. De hele wereld is tegen ze en enige weerwoord die ze hebben is "ja maar zij doen het ook".
Theoden die weer een conclusies trekt zonder onderbouwing deel #28972478.

Waaruit maak jij op dat ik strenggelovig ben?
Ik heb niemand beschuldigd van Islamofobie, enkel de punten die pharmacist opnoemde, noemde ik Islamofobie.

Geef als eerst daar even antwoord op.

Ten tweede:

Erg ironisch dat dit van jou afkomt (conclusie trekken op een bijzonder domme manier) aangezien jij altijd de eerst bent die in termen schreeuwt als: "Sjezus man, kom op zeg, je verdraait mijn woorden" of "Gast, zet je bril af. Niet elke demonstrant is hippie/hooligan/tuig/noem maar op"

En jij met name bent degene die het snelst dit soort dingen roept zodra er iemand de demonstranten niet steunt. Jij beschuldigt al gauw mensen dat ze een oogklep whatever ophebben zodra ze het niet eens zijn met jou. Iedereen is in jouw ogen radicaal als ze niet tegen Erdogan zijn.

Wat jammer dat je nu weer dit soort conclusies trekt over mij.
pi_127913504
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik niet beweer dat Erdogan een verborgen Islamisatie agenda heeft. Dat kan ik simpelweg niet weten en, to be fair, kan me geen drol schelen omdat ik niet in Turkije leef. Ik ben alleen geinteresseerd door deze protesten.

Jij downplayed wel heel erg wat Erdogan gedaan heeft though. De persvrijheid is enorm achteruit gegaan en veel belangrijke militaire leiders zitten in de gevangenis. En verder zijn er veel signalen zoals die alcohol restrictie, kritiek op abortus, bepaalde retoriek tov Alevieten (freaks) en seculieren en het steunen van terroristen in Syrie die allemaal wel een bepaalde kant op wijzen.

Verder mbt opvolging, hij kan natuurlijk van plan zijn net zoals Putin een marionet (Medvedev) naar voren schuiven als opvolger. Nogmaals, ik beweer niet dat dit zo is. Dat kan ik immers niet weten. Ik verdedig alleen dat mensen dit kunnen denken.
Ik denk dat je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Ik wilde hier uitgebreid op ingaan, maar laat het hierbij wegens tijdgebrek. Maar ik adviseer je om de situatie voor Erdogan eens te bestuderen, voordat je de conclusie stelt dat iets voor- of achteruit is gegaan.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef Theoden het volgende:

[..]

:') Geen eens excuses ofzo wegens valse beschuldigingen.
pi_127913654
@Che Ik heb nergens gezegd dat dat over jou ging. Het was een reactie n.a.v. een post van jou, maar nergens zeg ik dat JIJ een streng gelovige bent.

Het is echt wel typisch gedrag van een streng gelovige om alles en iedereen af te vallen op grond van "ja maar jij bent gewoon een islamofoob".

Ik ben eten voordat dit uit de hand loop.

@Bilge :')
  maandag 17 juni 2013 @ 19:09:12 #208
24533 ACT-F
pi_127913851
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kan zijn radicale ideeën moeilijk op dag 1 uitvoeren. Zoals ik eerder zei, salamitactiek. Op dag 1 is het moeilijk schieten als je geen munitie hebt om op te schieten. Maar door de jaren heen heeft hij genoeg maatregelen genomen waarmee hij voldoende munitie heeft gecreëerd waarop geschoten kan worden. Ga dan ook nog eens megalomane projecten uitvoeren, sloop Emek Sinemasi wat al een rel op zich was en kort daarna aankondigen dat je een park gaat slopen voor winkelcentrum nummer zoveel. Goed, dan gaan we weer demonstreren zoals in een democratie gebruikelijk is en wat doet Erdogan? Neerslaan met grof geweld omdat meneer meent dat democratie enkel en alleen 1 dag per 4 jaar is. Dan krijg je een keer het deksel op je neus. Er is 10 jaar geduld uitgeoefend om Erdogan een kans te geven, terwijl Erdogan niet eens enkele dagen geduld heeft. Die vent gedijt niet in een democratie.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:09:56 #209
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127913888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef Theoden het volgende:
@Che Ik heb nergens gezegd dat dat over jou ging. Het was een reactie n.a.v. een post van jou, maar nergens zeg ik dat JIJ een streng gelovige bent.

Het is echt wel typisch gedrag van een streng gelovige om alles en iedereen af te vallen op grond van "ja maar jij bent gewoon een islamofoob".

Ik ben eten voordat dit uit de hand loop.

@Bilge :')
quote:
Dit is nou precies het hele problem met streng gelovige moslims. Je kan nog niet eens naar ze kijken en ze beschuldigen je al van islamofobie.
Ok, maar ik moet wel zeggen dat het wel erg toevallig is dat jij die beweringen deed na de discussie die we in de posts voor die opmerking van jou hadden. Ik kan me moeilijk niet aangesproken voelen. Maar goed, als jij zegt dat je mij daarmee niet bedoelde, dan hoeven we er verder niet op in te gaan.
  Redactie Frontpage maandag 17 juni 2013 @ 19:11:13 #210
145738 superworm
is erbij
pi_127913954
quote:
27 minutes ago

Riot police are spraying water cannon and tear gas in Istanbul to disperse pockets of protesters on the sidelines of a demonstration called by labour groups.

Two major labour confederations called strikes and protests across Turkey on Monday in support of activists critical of Prime Minister Recep Tayyip Erdogan.

Police ousted the activists from Istanbul's Gezi Park over the weekend.

Monday's sweep by police on the side streets off Taksim Square comes hours after the interior minister warned that anyone joining unlawful demonstrations would "bear the legal consequences."

Meanwhile, images from Dogan news agency showed crowds of government supporters facing down some protesters.

Some chanted "the hands targeting the police should be broken."

[AP]
quote:
about 2 hours ago

Turkey's currency, bonds and stocks fell again on Monday as fresh clashes between police and protesters further tarnished the country's image as a haven of stability in the Middle East.

Expectations the government might adopt a more conciliatory tone after more than two weeks of demonstrations against it were dented by Deputy Prime Minister Bulent Arinc, who said "elements of the armed forces" could be used to help quell the protests.

At 14.25 GMT on Monday, the lira had fallen to 1.8662 to the dollar from 1.8525 late on Friday, when it briefly recovered to levels near where it was trading before the anti-government protests began on May 28.

The lira fell against its currency basket to 2.1790 from 2.1606.

"The political situation is a risk, of course. The fact that it's unclear how this process will end and that there is still no settlement ... is creating pressure on the lira," said Pinar Uslu, a strategist at ING Bank Private Banking.

"We can say that confidence will be negatively affected if uncertainty lingers."

[Reuters]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_127913983
Het Taksim-plein is nu van de duiven.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:12:19 #212
24533 ACT-F
pi_127914010
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was eerder op de dag.
pi_127914066
quote:
3s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat was eerder op de dag.
Uiteraard. Ik heb geen live-verbinding met het plein.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:14:28 #214
24533 ACT-F
pi_127914108
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik heb geen live-verbinding met het plein.
Hou deze streams in de gaten:

http://dha.mobil.cubecdn.net/dha/canli.m3u8
http://dha.mobil.cubecdn.net/dha/canli2.m3u8
pi_127914170
quote:
Slapende agenten. :P

Bedankt voor de links trouwens, maar ik ga het niet in de gaten houden. Ben er eigenlijk klaar mee en hoop dat de rust snel wederkeert.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:16:47 #216
24533 ACT-F
pi_127914214
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Slapende agenten. :P

Bedankt voor de links trouwens, maar ik ga het niet in de gaten houden. Ben er eigenlijk klaar mee en hoop dat de rust snel wederkeert.

Link 2 is wel van Taksim.
pi_127914215
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Geef het terug aan de penguins please! #direnpenguen!

Nu echt even eten :)
pi_127914338
quote:
Deze twitteraar heeft in de afgelopen 24 uur alleen al zo'n 50 leugens van de demonstranten blootgelegd.
:P Grappig, maar anderzijds ook droevig om die leugens te zien.
pi_127914870
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Bilge het volgende:
Ik denk dat je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Ik wilde hier uitgebreid op ingaan, maar laat het hierbij wegens tijdgebrek. Maar ik adviseer je om de situatie voor Erdogan eens te bestuderen, voordat je de conclusie stelt dat iets voor- of achteruit is gegaan.
Dat lijkt me sterk. Ik beargumenteer alleen dat ik me voor kan stellen dat bepaalde groepen Turken vrezen voor Islamisatie. Gezien de grote hoeveelheden protesterende Turken, en wat die mensen beweren, lijkt me dat redelijk te kloppen.

Of heb je mijn posts niet gelezen en denk je dat ik beweer dat Erdogan Turkije wil Islamiseren? Ik heb ongeveer 10x geschreven dat ik dat niet beweer en ook onmogelijk kan weten.
  maandag 17 juni 2013 @ 19:59:41 #221
365082 IPA35
Patriarch
pi_127916247
http://imageshack.us/a/img19/8852/terrorismaccordingtoerd.jpg (copy/paste deze link)

Die man is best wel de weg kwijt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127916678
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Ik beargumenteer alleen dat ik me voor kan stellen dat bepaalde groepen Turken vrezen voor Islamisatie. Gezien de grote hoeveelheden protesterende Turken, en wat die mensen beweren, lijkt me dat redelijk te kloppen.
Dit is een erg interessant BBC artikel uit 2002, toen hij nog geen premier was:

quote:
Recep Tayyip Erdogan, leader of the Justice and Development Party (Adalet ve Kalkinma Partisi, or AK) is one of Turkey's most popular politicians.

When his party swept to power in November 2002, he was unable to become prime minister because he was banned from holding political office.

But a speedy change in the law cleared the way for him to run for parliament - and within days of his victory he had been named as prime minister.

He is a charismatic politician from a poor background. Born in 1954, he is the son of a coastguard in the city of Rize on Turkey's Black Sea coast. He was 13 when his father decided to move to Istanbul, hoping to give his five children a better upbringing. As a teenager, he sold lemonade and sesame buns on the streets of Istanbul's rougher districts to earn extra cash.

He attended an Islamic school before obtaining a degree in management from Istanbul's Marmara University - and playing professional football.

Joining Islamist movement

While at university, he met Necmettin Erbakan - who went on to become the country's first Islamist prime minister - and entered Turkey's Islamist movement.

Mr Erdogan's first brush with the law came after the military coup of 1980, while he was working for Istanbul's transport authority.

Mr Erdogan's boss, a retired colonel, told him to shave off his moustache. Mr Erdogan refused and had to quit the job.

His political career in the Welfare Party, as the Islamists' party was known until it was banned in 1998, was developing fast.

In 1994, Mr Erdogan became the mayor of Istanbul.

Even his critics admit that he did a good job, making Istanbul cleaner and greener - although a decision to ban alcohol in city cafes did not please secularists.

He also won admiration from the many who felt he was not corrupt - unlike many other Turkish politicians.

His background and commitment to Islamic values also appeal to most of the devout Muslim Turks who have been alienated by the state.

Conviction

But his pro-Islamist sympathies earned him a conviction in 1998 for inciting religious hatred.

He had publicly read an Islamic poem including the lines: "The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers..."

He was sentenced to 10 months in jail, but was freed after four.

However, because of his criminal record, he was barred from standing in elections or holding political office.

Parliament last year changed the constitution to allow Mr Erdogan to stand for a parliamentary seat.

New image

Mr Erdogan has disavowed the hardline Islamic views of his past and is trying to recast himself as a pro-Western conservative.

He does not insist on leaving Turkey's Nato and says the country's membership of the European Union is a necessary and useful step.

He has avoided the issue of Islamic dress for women by saying he will not bring his own wife - who wears a headscarf - to official functions.

Women are banned from entering government offices and schools wearing headscarves, to the annoyance of many religious-minded Turks.

Turkey's secular constituency and, of course, the generals, look at Mr Erdogan's new-found moderation with suspicion.

Mr Erdogan is said to speak no foreign languages and to know little about the outside world. Many feared ahead of the election that he might change his views again if his party came to power.

"If Erdogan were to become prime minister, I think the military would take an attitude of 'wait and see'," one diplomat said.

"Erdogan knows what will happen if he oversteps a line."
bron

Erdogan heeft door zijn achtergrond altijd de schijn tegen gehad, maar men heeft desalniettemin zijn premierschap al die jaren wantrouwend aangekeken. Nu het heeft er steeds meer van weg heeft dat hij inderdaad -zoals men in 2002 al vreesde- zijn islamitische opvattingen tracht te implementeren, komt een gedeelte van het volk dan ook eindelijk in opstand.

I think the military would take an attitude of 'wait and see'," one diplomat said.

Daar heeft Erdogan gelijk een stokje voor gestoken.
pi_127916757
quote:
Serieus?

Haar haat op Erdoğan is gebaseerd op het onderhandelen met de PKK en de vrijheden die de Koerden zijn gegeven. Dat is wat ze letterlijk zegt.

En jij juicht daarbij?
pi_127916830
Hoop mensen die willen dat vrede met de PKK niet wordt bereikt en niet willen dat Koerden en Turken vredig samenleven. Die maken misbruik van deze situatie en hitsen mensen op. Je zal er maar blij mee zijn. :')
pi_127916901
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Serieus?

Haar haat op Erdoğan is gebaseerd op het onderhandelen met de PKK en de vrijheden die de Koerden zijn gegeven. Dat is wat ze letterlijk zegt.

En jij juicht daarbij?
Heb je goed geluisterd? Luister aub. nog een keer. Ze zegt juist dat Erdogan geen verdeeldheid moet creëren. Ze zegt iets van we leven in één land, ademen zelfde lucht in, niemand heet het recht om ons in hokjes in te delen.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:12:58 #226
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_127916906
quote:
Turkse regering dreigt met inzet leger tegen betogers

De Turkse regering zet het leger in tegen demonstranten als de politie er niet in slaagt de betogingen te stoppen. Dat heeft de Turkse vicepremier Bülent Arinc maandag gezegd.

Volgens Arinc zijn de demonstraties uit milieuoverwegingen tegen bouwplannen in het Gezipark in Istanbul voorbij. Daarmee zijn volgens hem ook de legale betogingen voorbij.

"Wat wij nu moeten doen is een einde maken aan illegale protesten. Er is de politie en als dat niet genoeg is is er de oproerpolitie en als ook dat niet genoeg is, dan is er het leger. Deze bevoegdheid is vastgelegd in de wet", zei Arinc in een interview.

"Betogingen worden onmiddellijk de kop ingedrukt en tegen de verantwoordelijken wordt een rechtszaak aangespannen. Ik denk dat de onschuldige demonstraties die twintig dagen geleden begonnen volledig voorbij zijn." De vicepremier lijkt daarmee te zinspelen om meer politieacties.

Vakbond
Rond 1000 vakbondsleden zijn maandag in hoofdstad Ankara een protestbetoging begonnen. Enkele vakcentrales hebben stakingen en betogingen aangekondigd uit protest tegen de ''agressieve aanpak'' door de autoriteiten van betogers.

De betogers liepen in de richting van het Kizilay-district in het centrum van de stad, maar werden door de oproerpolitie tegengehouden.

Een woordvoerder zei eerder te verwachten dat mogelijk honderdduizenden maandag de straat opgaan.

Politie
Arinc zei bovendien vierkant achter de politie te staan. "De politie zal alle bevoegdheden gebruiken die ze heeft. Niemand zou over de politie moeten klagen. Mensen die over de politie klagen, zijn dezelfde figuren die vernielingen aanrichten in de steden", aldus Arinc.

De betogingen tegen de Turkse regering begonnen meer dan twee weken geleden. Afgelopen weekeinde ontruimde de Turkse politie het Gezipark, waar de protesten begonnen, met harde hand.

Opheldering
De PvdA in de Tweede Kamer vindt dat het kabinet bij de Turkse autoriteiten opheldering moet vragen over de mogelijkheid dat Turkije het leger inzet tegen betogers. Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken moet de Turkse ambassadeur in Den Haag snel uitnodigen voor een gesprek, vindt PvdA-Kamerlid Michiel Servaes.

''Naast het overbrengen van de eerder door de minister uitgesproken afkeuring van het buitensporige politieoptreden, dient hij opheldering te vragen over de uitspraken van de Turkse vicepremier", aldus Servaes.
NU.nl
Say what?
pi_127917015
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Theoden het volgende:

[..]

Heb je goed geluisterd? Luister aub. nog een keer. Ze zegt juist dat Erdogan geen verdeeldheid moet creëren. Ze zegt iets van we leven in één land, ademen zelfde lucht in, niemand heet het recht om ons in hokjes in te delen.
Luister zelf goed.

Ze flipt helemaal als ze het over de "acilim" heeft. Jeweetwel, het feit dat Koerden hun eigen taal mogen spreken enzo.

En al die mensen die reageren zijn weer de usual suspects met 'TC' in hun naam. Een reactie op de onderhandelingen met de PKK.

Je hebt oogkleppen op, meer kan ik er niet van maken.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:15:21 #228
pi_127917026
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
Hoop mensen die willen dat vrede met de PKK niet wordt bereikt en niet willen dat Koerden en Turken vredig samenleven. Die maken misbruik van deze situatie en hitsen mensen op. Je zal er maar blij mee zijn. :')
Dan zijn het sukkels, want juist nu trekken verschillende groepen met elkaar op.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_127917133
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan zijn het sukkels, want juist nu trekken verschillende groepen met elkaar op.
Dat valt heel erg tegen. Als je ook maar iets wist van de geschiedenis van Turkije zou je weten dat de "seculiere" nationalisten die nu het voortouw lijken te nemen in de demonstraties vrij weinig tot niets op hebben met rechten van minderheden.

Ik hoop echter dat ik ongelijk heb en deze generatie wel wijzer is.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:18:52 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_127917234
quote:
4s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Even teruglezen.
Nee.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:19:06 #231
pi_127917249
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat valt heel erg tegen.
En dan bedoel ik niet alleen hooligans van verschillende clubs.
pi_127917338
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Luister zelf goed.

Ze flipt helemaal als ze het over de "acilim" heeft. Jeweetwel, het feit dat Koerden hun eigen taal mogen spreken enzo.

En al die mensen die reageren zijn weer de usual suspects met 'TC' in hun naam. Een reactie op de onderhandelingen met de PKK.

Je hebt oogkleppen op, meer kan ik er niet van maken.
Ik heb niks tegen Koerden en tegen acilim. Ben er zelfs voorstander van. Iedere minderheid moet vredig kunnen leven in Turkije.

Je leest tussen de regels door en vult zelf alles in. Ik heb nog een keer geluisterd en ik hoor haar toch echt zeggen "we eten zelfde brood, we ademen zelfde lucht, we leven in zelfde land, wie ben jij om verdeeldheid te veroorzaken". Hoe kan je nou ontkennen dat ze dat zegt? Ze wordt boos ja, maar niet omdat de Koerden meer rechten hebben gekregen.
pi_127917353
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef Dvm86 het volgende:
I think the military would take an attitude of 'wait and see'," one diplomat said.

Daar heeft Erdogan gelijk een stokje voor gestoken.
En dat is maar goed ook. Het leger heeft zich niet te bemoeien met de politiek. Kenan Evren en consorten hadden ze lang geleden tegen de muur moeten zetten. Hilarisch dat er mensen zijn die denken dat corrupte generaals zich bekommeren om de bevolking of democratie. Die doen het vooral om hun vergaarde rijkdommen te beschermen.
pi_127917403
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Hierro het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook. Het leger heeft zich niet te bemoeien met de politiek. Kenan Evren en consorten hadden ze lang geleden tegen de muur moeten zetten. Hilarisch dat er mensen zijn die denken dat corrupte generaals zich bekommeren om de bevolking of democratie. Die doen het vooral om hun vergaarde rijkdommen te beschermen.
Wat als AKP het leger laat ingrijpen tegen demonstranten? Beloof je dan dat je kritiek gaat leveren op AKP?
pi_127917419
quote:

Als gematigde moslim en een seculier Turk schaam ik me dood.

wat houdt dat in een gematigde moslim en een seculiere turk?
-Rabia Al-Basri
pi_127917448
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Eentje die leeft zoals het hem uitkomt :P
pi_127917483
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Hierro het volgende:

[..]

Jammer dat je selectief quote en de rest negeert.
pi_127917522
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eentje die leeft zoals het hem uitkomt :P
_O- anlasildi
-Rabia Al-Basri
pi_127917532
En dan wil Jihadi Erdogani ook nog het leger inzetten, het gezichtsverlies is enorm.
Het imago van Turkije zakt rap weg, toch knap van Jihadi Erdogani.
pi_127917597
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Iemand die geloofd in Allah en de profeet, maar niet alles en iedereen zijn wil wil opleggen, omdat het in de Koran staat. Een Turk die staat voor een vrije, democratische Turkije waar Turk, Laz, Koert, Alevi etc samen kunnen leven zonder onderdrukt te worden. Een Turk die staat voor vrijheid van meningsuiting, persvrijheid en vrijheid van staking en demonstratie. Een Turk die staat voor een regering die zich niet in het geloof mengt of met persoonlijke dingen gaat bemoeien zoals zwangerschap, aantal kinderen, alcohol gebruik etc.
pi_127917689
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Theoden het volgende:

[..]

Iemand die geloofd in Allah en de profeet, maar niet alles en iedereen zijn wil wil opleggen, omdat het in de Koran staat. Een Turk die staat voor een vrije, democratische Turkije waar Turk, Laz, Koert, Alevi etc samen kunnen leven zonder onderdrukt te worden. Een Turk die staat voor vrijheid van meningsuiting, persvrijheid en vrijheid van staking en demonstratie. Een Turk die staat voor een regering die zich niet in het geloof mengt of met persoonlijke dingen gaat bemoeien zoals zwangerschap, aantal kinderen, alcohol gebruik etc.
Waren ze allemaal maar zo ;(
pi_127917711
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Theoden het volgende:

[..]

waar geloof je niet in dan?
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 20:28:21 #243
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127917731
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.
Dan moet je er niet naar vragen, götveren.
pi_127917770
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Leer lezen aub.

Ik zeg dat ik niet alles en iedereen mijn geloofsovertuiging wil opleggen. Niet dat ik niet alles geloof. Ook al zou ik niet alles geloven, wie ben jij om dat ter discussie te stellen? Ik drink op z'n tijd een biertje, ik heb samengewoond met mijn vriendin zonder te trouwen, mijn vrouw is geen moslim. Een niet gematigde moslim zou dat allemaal niet mogen/kunnen/durven/willen.
pi_127917831
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij niet goed :)
pi_127917852
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Theoden het volgende:

[..]

Wat als AKP het leger laat ingrijpen tegen demonstranten? Beloof je dan dat je kritiek gaat leveren op AKP?
Ik heb niets met de AKP, te conservatief voor mij. Wel zijn ze tien keer beter dan die gehersenspoelde kemalisten. En nee, het leger moet zich hier niet mee bemoeien. Dit is een taak voor de politie. En zelfs al zou het leger ingrijpen, dan zou het niet vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld 1980, omdat het hier dan zou gaan om ordeherstel en geen staatsgreep.
pi_127918131
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Jammer dat je selectief quote en de rest negeert.
Ik quote jouw commentaar, maar wat zou ik moeten quoten waaruit blijkt dat ik ongelijk heb?
pi_127918331
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Theoden het volgende:

[..]

Leer lezen aub.

Ik zeg dat ik niet alles en iedereen mijn geloofsovertuiging wil opleggen. Niet dat ik niet alles geloof. Ook al zou ik niet alles geloven, wie ben jij om dat ter discussie te stellen? Ik drink op z'n tijd een biertje, ik heb samengewoond met mijn vriendin zonder te trouwen, mijn vrouw is geen moslim. Een niet gematigde moslim zou dat allemaal niet mogen/kunnen/durven/willen.
sorry man beetje lange game sessie achter de rug gehad :P
-Rabia Al-Basri
pi_127918349
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij niet goed :)
exactamundo :Y
-Rabia Al-Basri
pi_127918364
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

sorry man beetje lange game sessie achter de rug gehad :P
Game = win :D
pi_127918366
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ik heb niets met de AKP, te conservatief voor mij. Wel zijn ze tien keer beter dan die gehersenspoelde kemalisten. En nee, het leger moet zich hier niet mee bemoeien. Dit is een taak voor de politie. En zelfs al zou het leger ingrijpen, dan zou het niet vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld 1980, omdat het hier dan zou gaan om ordeherstel en geen staatsgreep.
Dit en moge Allah de opstandelingen leiden of hun rug breken, zoals ze in het Arabisch zeggen :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_127918416
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

exactamundo :Y
;( Gamen.
pi_127918504
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

NU.nl
Als hij dat niet vanavond gezegd heeft dan is het waarschijnlijk gebaseerd op een bericht eerder vandaag, daarin zei hij dat het tot de volgende mogelijkheid behoorde maar dat er nog geen gesprekken hadden plaatsgevonden. Hij gooide het balletje op.

Nu ff kijken of dat leger het ook inderdaad wel wil, een goede vriendin haar vader zit er bij en die heeft een ontzettende hekel aan de politie en velen met hem. Hij is dan wel weer pro-akp maar ik denk dat mensen wel hun afweging kunnen maken voor ze ergens aan beginnen vaak omdat de hogere positie ook beter geschoold zijn. De politie hier is vrij laag geschoold, zijn soms schoolverlaters ook.
pi_127918599
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Theoden het volgende:

[..]

Game = win :D
eerst een colossus gedood, daarna hitman absolution opgestart, maar die spel blijkt niks voor mij, meteen gewist van mn harde schijf, dan weer cathrine een kans gegeven, maar die puzzels spelen is 10 keer niks, ook gewist, daarna malicious gespeeld, bagger controls ook meteen gewist, daarna begonnen aan thomas was alone en die game pakte me, minimalistisch level design, heerlijke soundtrack, leuke humor, heb toen een x aantal levels gespeeld
-Rabia Al-Basri
pi_127918640
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

eerst een colossus gedood, daarna hitman absolution opgestart, maar die spel blijkt niks voor mij, meteen gewist van mn harde schijf, dan weer cathrine een kans gegeven, maar die puzzels spelen is 10 keer niks, ook gewist, daarna malicious gespeeld, bagger controls ook meteen gewist, daarna begonnen aan thomas was alone en die game pakte me, minimalistisch level design, heerlijke soundtrack, leuke humor, heb toen een x aantal levels gespeeld

Speel zelf vooral MMO's :P
pi_127918647
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

;( Gamen.
sinds 2002, hard core :7
-Rabia Al-Basri
pi_127918712
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

sinds 2002, hard core :7
Verder dan mijn wii kom ik niet. IK begrijp de liefde van mannen voor een game console niet.

Turken opgepakt in Qatar :') http://www.hurriyet.com.tr/planet/23528597.asp
pi_127918735
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Theoden het volgende:

[..]

Speel zelf vooral MMO's :P
nooit gespeeld, ooit een keer the old republic gekocht, maar nooit aan begonnen, die ligt hier nog steeds stof te happen :')
-Rabia Al-Basri
pi_127918797

Geen idee wie dit precies gemaakt heeft. Iemand had het over AKP jeugd organisatie, maar kan er verder niet veel over vinden. Moest wel lachen. Hoop dat niemand dit echt serieus meent :P
pi_127918840
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]

Geen idee wie dit precies gemaakt heeft. Iemand had het over AKP jeugd organisatie, maar kan er verder niet veel over vinden. Moest wel lachen. Hoop dat niemand dit echt serieus meent :P
:D Ja joh. Tuurlijk.
pi_127918982
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]

trollolol
pi_127919090
PvdA wil uitleg Turkse ambassadeur over inzet leger

De PvdA wil dat het kabinet de Turkse ambassadeur op het matje roept. Kamerlid Michiel Servaes vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) uitleg moet vragen over het dreigement van de Turkse regering om het leger in te zetten tegen demonstranten.

De Turkse vicepremier Bulent Arinc opperde maandag op de Turkse televisie het leger in te zetten tegen de betogers in Turkse steden. Servaes roept Timmermans ook op de kwestie in Europees verband, via Hoge Vertegenwoordiger Catherine Ashton, aan de orde te stellen. Bovendien moet de minister aandringen op een snel en diepgravend onderzoek naar het optreden van de oproerpolitie.

"De wijze waarop de Turkse politie afgelopen weekend de vreedzame demonstranten in Istanbul te lijf ging is buitengewoon schokkend", meent Servaes. "De vrijheid van meningsuiting, het recht om vreedzaam te demonstreren en de persvrijheid zijn kernwaarden die gerespecteerd moeten worden, zeker in een land dat de ambitie heeft om toe te treden tot de Europese Unie."

Timmermans is deze week in Turkije. Volgens SP-Kamerlid Harry van Bommel moet hij daar het politiegeweld agenderen. Ook CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat Timemrmans 'recht in het gezicht van de Turkse regering' moet zeggen wat hij van het optreden van de politie vindt in plaats van 'slap achteraf' de ambassadeur aanspreken, zo twittert hij.
https://www.nieuws.nl/alg(...)eur-over-inzet-leger
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 juni 2013 @ 20:56:38 #263
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127919175
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De PvdA wil dat het kabinet de Turkse ambassadeur op het matje roept. Kamerlid Michiel Servaes vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) uitleg moet vragen over het dreigement van de Turkse regering om het leger in te zetten tegen demonstranten.

De Turkse vicepremier Bulent Arinc opperde maandag op de Turkse televisie het leger in te zetten tegen de betogers in Turkse steden. Servaes roept Timmermans ook op de kwestie in Europees verband, via Hoge Vertegenwoordiger Catherine Ashton, aan de orde te stellen. Bovendien moet de minister aandringen op een snel en diepgravend onderzoek naar het optreden van de oproerpolitie.

"De wijze waarop de Turkse politie afgelopen weekend de vreedzame demonstranten in Istanbul te lijf ging is buitengewoon schokkend", meent Servaes. "De vrijheid van meningsuiting, het recht om vreedzaam te demonstreren en de persvrijheid zijn kernwaarden die gerespecteerd moeten worden, zeker in een land dat de ambitie heeft om toe te treden tot de Europese Unie."

Timmermans is deze week in Turkije. Volgens SP-Kamerlid Harry van Bommel moet hij daar het politiegeweld agenderen. Ook CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat Timemrmans 'recht in het gezicht van de Turkse regering' moet zeggen wat hij van het optreden van de politie vindt in plaats van 'slap achteraf' de ambassadeur aanspreken, zo twittert hij.
Ga je dit nu dagelijks posten ofzo?
pi_127919223
quote:

PvdA is wat te vroeg

“I have not called on the military for support,” he said. (Arinc)

pi_127919333
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ga je dit nu dagelijks posten ofzo?
Ik post gewoon hoe de Nederlandse politiek reageert op de Turkse gebeurtenissen. Niemand doet dat verder, er wordt een hele hoop oftopic gelult, ook door jou, en dan heb je kritiek op mij?

Ik geef mijn mening er niet eens bij, alleen maar updates.
pi_127919371
quote:

echt stemmingmakerij dit
-Rabia Al-Basri
pi_127919422
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik post gewoon hoe de Nederlandse politiek reageert op de Turkse gebeurtenissen. Niemand doet dat verder, er wordt een hele hoop oftopic gelult, ook door jou, en dan heb je kritiek op mij?

je mening mag er ook bij hoor ;)
-Rabia Al-Basri
pi_127919436
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ik quote jouw commentaar, maar wat zou ik moeten quoten waaruit blijkt dat ik ongelijk heb?
Je quote mijn commentaar gedeeltelijk en welke bovendien was gericht op het feit dat de vrees voor de radicale opvattingen van Erdogan al minstens een decennium lang bestaat. Het is triest om die vrees langzamerhand te zien veranderen in werkelijkheid, precies wat men bij zijn aantreden verwachtte. Erdogan heeft zich geleidelijk ontpopt tot een megalomane leider die de Turkse samenleving zijn islamitische gedachtegoed probeert op te dringen.

Door deze ontwikkelingen te ontkennen begrijp ik dat een ander deel dit wenselijk acht, maar laten we nu niet net gaan alsof er geen aanleiding is om Erdogan te betichten van een islamitische koers.

Erdogan heeft zich enkele jaren gematigd opgesteld om vervolgens stevig in het zadel te belanden en dacht dat hij er mee weg zou kunnen komen om zijn persoonlijke idealen op te dringen aan elke Turk, maar dat lijkt niet zomaar door te gaan.
pi_127919462
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Theoden het volgende:

[..]

Niks van aantrekken :) Ik had het nog niet gelezen, dus bij deze bedankt.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

je mening mag er ook bij hoor ;)
Dankje :)
pi_127919465
quote:

[..]

Niks van aantrekken :) Ik had het nog niet gelezen, dus bij deze bedankt.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:02:00 #271
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127919552
quote:

[..]

Tja, dit soort onzin hoeft geen aandacht gegeven te worden. Hoor je ze wel eens als Duitse of Amerikaanse politie te hard optreedt? Om maar een voorbeeld te noemen.
pi_127919602
quote:

[..]

Gewoon posten hoor. Doe je mening er ook maar bij, er moet wel gediscussieerd worden :P
pi_127919675
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Je quote mijn commentaar gedeeltelijk en welke bovendien was gericht op het feit dat de vrees voor de radicale opvattingen van Erdogan al minstens een decennium lang bestaat. Het is triest om die vrees langzamerhand te zien veranderen in werkelijkheid, precies wat men bij zijn aantreden verwachtte. Erdogan heeft zich geleidelijk ontpopt tot een megalomane leider die de Turkse samenleving zijn islamitische gedachtegoed probeert op te dringen.

Door deze ontwikkelingen te ontkennen begrijp ik dat een ander deel dit wenselijk acht, maar laten we nu niet net gaan alsof er geen aanleiding is om Erdogan te betichten van een islamitische koers.

Erdogan heeft zich enkele jaren gematigd opgesteld om vervolgens stevig in het zadel te belanden en dacht dat hij er mee weg zou kunnen komen om zijn persoonlijke idealen op te dringen aan elke Turk, maar dat lijkt niet zomaar door te gaan.
Sluit ik me helemaal bij aan. Erdogan heeft de afgelopen 20 dagen ook gewoon keer op keer alle vooroordelen bevestigd, dus zijn het niet eens vooroordelen meer.
pi_127919743
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Tja, dit soort onzin hoeft geen aandacht gegeven te worden. Hoor je ze wel eens als Duitse of Amerikaanse politie te hard optreedt? Om maar een voorbeeld te noemen.
Ga je weer :') Stop toch eens met "ja, maar zij doen het ook" mentaliteit man. Alsof de Duitse politie 20 dagen lang burgers heeft lopen slaan, schoppen en vergassen. Er zijn bijna 8000 gewonden, 5 doden (waarvan 1 politieagent) en jij doet nog steeds alsof het om een klein groepje demonstranten gaat die even een busje traangas op hun hoofd hebben gekregen.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:05:00 #275
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127919788
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ga je weer :') Stop toch eens met "ja, maar zij doen het ook" mentaliteit man.
Ga je alweer zeggen dat ik iets goedkeur 'omdat zij het ook doen'? Leer lezend begrijpen. Heb ik je vorige keer ook al gezegd.
pi_127919903
De meeste Nederlandse politieke partijen hebben ook andere zaken aan hun hoofd. De crisis, aanstaande bezuinigingen en de Fyra onder andere. Maar de PvdA gaat er met gestrekt been in.
Opvallend.
pi_127919951
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ga je alweer zeggen dat ik iets goedkeur 'omdat zij het ook doen'? Leer lezend begrijpen. Heb ik je vorige keer ook al gezegd.
Zucht, dit kan je gewoon niet vergelijken met een harde ingreep van de politie. Het is niet "een". Dit is 20 dagen lang martelen ... Als de Duitse politie dat ooit een keer doet en de PvdA zegt er niks van dan zal ik als eerste roepen dat PvdA iets moet zeggen, deal?
pi_127919997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De meeste Nederlandse politieke partijen hebben ook andere zaken aan hun hoofd. De crisis, aanstaande bezuinigingen en de Fyra onder andere. Maar de PvdA gaat er met gestrekt been in.
Opvallend.
Ja, het is ook populistisch gedoe, no doubt. Echter kan me dat op dit moment weinig schelen. Alle aandacht voor Turkije is prima op dit moment, want van de Turkse media of oppositie moeten we het niet hebben.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:08:11 #279
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920028
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Theoden het volgende:

[..]

Zucht, dit kan je gewoon niet vergelijken met een harde ingreep van de politie. Het is niet "een". Dit is 20 dagen lang martelen ... Als de Duitse politie dat ooit een keer doet en de PvdA zegt er niks van dan zal ik als eerste roepen dat PvdA iets moet zeggen, deal?

Ik praat tegen een muur hier, laat maar.
pi_127920160
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ja, het is ook populistisch gedoe, no doubt. Echter kan me dat op dit moment weinig schelen. Alle aandacht voor Turkije is prima op dit moment, want van de Turkse media of oppositie moeten we het niet hebben.
Bij mij in de buurt (Rotterdam) waren vandaag ook weer demonstraties. Voor de 4e keer sinds de rellen uitbraken was dat. En in Amsterdam wordt ook bijna wekelijks gedemonstreerd. De mensen houdt het dus wel degelijk bezig.
pi_127920259
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt (Rotterdam) waren vandaag ook weer demonstraties. Voor de 4e keer sinds de rellen uitbraken was dat. En in Amsterdam wordt ook bijna wekelijks gedemonstreerd. De mensen houdt het dus wel degelijk bezig.
Oh ja hoor :) Mijn mama is al 2 x geweest in Amsterdam. Echt wel dat het haar bezighoudt.
pi_127920296
Cijfers volgens Turkish Medical Association (t/m 17 juni)

5 doden (waarvan 1 politieagent)

7642 gewonden, waarvan:
59 zwaar gewond
6 in levensgevaar
11 die een oog hebben kwijtgeraakt
1 zijn milt heeft kwijtgeraakt
pi_127920324
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt stemmingmakerij dit
Wat is daar precies stemmingmakerij aan? Niet dat Nederland echt recht van spreken heeft als je ziet hoe demonstraties werden verboden tijdens de inauguratie, maar goed - zijn kritiek is legitiem naar mijn mening.

Pieter Omtzigt heeft trouwens een Turkse vrouw.
pi_127920438
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

De PvdA will solve it :')

Aan de andere kant.. als de politie in Duitsland en Amerika hun eigen volk in elkaar timmert en dreigt met het leger tegen het eigen volk denk ik wel dat er gesprekken komen om stabilisatie te bevorderen. Maar ik zie alleen het gewicht van Nederland nog niet als een factor van 'nu wordt het serieus', maar 't is een begin

Overigens heeft men het leger nog niet gepolst volgens Arinc, dus zullen ze gezien de betrouwbaarheid van de AKP na Gezi waarschijnlijk wel in de startblokken staan. ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 21:14:40 #286
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920461
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Theoden het volgende:
Cijfers volgens Turkish Medical Association (t/m 17 juni)

5 doden (waarvan 1 politieagent)

7642 gewonden, waarvan:
59 zwaar gewond
6 in levensgevaar
11 die een oog hebben kwijtgeraakt
1 zijn milt heeft kwijtgeraakt
Hebben ze hier ook de slachtoffers meegerekend eigenlijk die door de hand van relschoppers gewond zijn geraakt? Zoals bijvoorbeeld die 12-jarige kind die van een brug af werd gegooid?
pi_127920472
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Opvallend.
misschien komt het door die turkse parlementslid die er een mening over had?
-Rabia Al-Basri
pi_127920546
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hebben ze hier ook de slachtoffers meegerekend eigenlijk die door de hand van relschoppers gewond zijn geraakt? Zoals bijvoorbeeld die 12-jarige kind die van een brug af werd gegooid?
Que? Dat heb ik gemist denk ik, maar maakt dat het minder erg? Gaan we daar nu op focussen en de rest van de 7000+ vergeten? Kom op man, is het zo moeilijk om een keer te zeggen dat Erdogan fout bezig is?

Denk zelf dat dit inderdaad cijfers zijn van alle gewonden tijdens de ongeregeldheden.
pi_127920611
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

laat daar een klein percentage van bijzitten, rechtvaardigt dat het aantal?
pi_127920662
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Theoden het volgende:

[..]

Que? Dat heb ik gemist denk ik, maar maakt dat het minder erg? Gaan we daar nu op focussen en de rest van de 7000+ vergeten? Kom op man, is het zo moeilijk om een keer te zeggen dat Erdogan fout bezig is?

Denk zelf dat dit inderdaad cijfers zijn van alle gewonden tijdens de ongeregeldheden.
Dat heb je idd gemist, want de ene partij zegt dat kind is er expres van af gegooid en de andere kant zegt weer iets anders.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:17:42 #291
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920680
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Theoden het volgende:

[..]

Waarom opeens die edit ')

Overigens ben je dus niet in staat om gewoon normaal antwoord te geven zonder weer te snel conclusies trekken?
pi_127920688
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wat is daar precies stemmingmakerij aan? Niet dat Nederland echt recht van spreken heeft als je ziet hoe demonstraties werden verboden tijdens de inauguratie, maar goed - zijn kritiek is legitiem naar mijn mening.

Pieter Omtzigt heeft trouwens een Turkse vrouw.
ik weet niet wie pieter omzigt is, de berichten in de nederlandse media bedoel ik, er is niet gedreigd met militaire ingrijpen, er is verteld dat als de politie niet in staat blijkt te zijn om zijn taak te doen dat als uiteindelijk het leger gevraagd zou kunnen worden, het werd niet als een dreigement verteld
-Rabia Al-Basri
pi_127920692
Als we het zo gaan bekijken telt die politieagent ook niet mee. Die viel zelfstandig van de brug af .... Kom op man dat is net zo erg als gewone burgers die dood gaan.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:18:25 #294
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920732
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

laat daar een klein percentage van bijzitten, rechtvaardigt dat het aantal?
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik weet alleen niet of die cijfers er ook in verwerkt zitten en hoe groot die percentage is.
pi_127920740
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

misschien komt het door die turkse parlementslid die er een mening over had?
Onder andere ja. De PvdA is, zoals ik eerder al schreef, vanwege hun kamerleden en achterban erg betrokken met Turkije. En dat die Turkse kamerleden verschillende opvattingen hebben over de demonstranten en het politieoptreden is nu ook pijnlijk duidelijk geworden.

Het is erg uniek dat 2 kamerleden van dezelfde partij zo'n verschillend geluid laten horen over een en dezelfde kwestie.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:19:41 #296
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920819
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Theoden het volgende:
Als we het zo gaan bekijken telt die politieagent ook niet mee. Die viel zelfstandig van de brug af .... Kom op man dat is net zo erg als gewone burgers die dood gaan.
Waar heb je het weer over? Ben je werkelijk niet in staat om een normaal antwoord te geven?
pi_127920823
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom opeens die edit ')

Overigens ben je dus niet in staat om gewoon normaal antwoord te geven zonder weer te snel conclusies trekken?
Het is inderdaad moeilijk om normaal antwoord te geven omdat je zo freaking blind bent of gewoon erg goed bent in provoceren. Ik post over 7642 gewonden en jij antwoordt met "zit daar ook bla bla bla bij". Zo wat als het erbij zit?

Heb je een bron met dat het kindje van de brug wordt gegooid? Filpje?

Nogmaals, is het zo moeilijk om te zeggen dat het belachelijk is om 7642 gewonden te veroorzaken omdat je geen stap terug wil zetten?
pi_127920843
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Onder andere ja. De PvdA is, zoals ik eerder al schreef, vanwege hun kamerleden en achterban erg betrokken met Turkije. En dat die Turkse kamerleden verschillende opvattingen hebben over de demonstranten en het politieoptreden is nu ook pijnlijk duidelijk geworden.

Het is erg uniek dat 2 kamerleden van dezelfde partij zo'n verschillend geluid laten horen over een en dezelfde kwestie.
over dit onderwerp is het niet meer dan natuurlijk, ik denk als je onder de turken in nederland zou polsen, je ook een grote verdeeldheid zou zien
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 17 juni 2013 @ 21:20:40 #299
145738 superworm
is erbij
pi_127920870
quote:
A group of photojournalists hold a banner, reading: "You can't arrest the information, free Daniele", in front of the Turkish Embassy in the center of Rome.

Italian photojournalist Daniele Stefanini was arrested by Turkish police on June 16 in Istanbul while covering anti-government protests.

[AFP]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 17 juni 2013 @ 21:21:26 #300
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127920923
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Theoden het volgende:

[..]

Het is inderdaad moeilijk om normaal antwoord te geven omdat je zo freaking blind bent of gewoon erg goed bent in provoceren. Ik post over 7642 gewonden en jij antwoordt met "zit daar ook bla bla bla bij". Zo wat als het erbij zit?

Heb je een bron met dat het kindje van de brug wordt gegooid? Filpje?

Nogmaals, is het zo moeilijk om te zeggen dat het belachelijk is om 7642 gewonden te veroorzaken omdat je geen stap terug wil zetten?
Ik heb nergens wat dan ook gezegd over die cijfers. Enkel gevraagd of welke gewonden daar allemaal onder vallen. Als jij dat ziet als weer een aanval bevestigt het opnieuw weer genoeg over jouw denkwijze.

Ja, kind heeft het zelf naverteld voor de camera's.
pi_127920933
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat heb je idd gemist, want de ene partij zegt dat kind is er expres van af gegooid en de andere kant zegt weer iets anders.
informatie desinformatie, om gek van te worden
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')