Zucht, dit kan je gewoon niet vergelijken met een harde ingreep van de politie. Het is niet "een". Dit is 20 dagen lang martelen ... Als de Duitse politie dat ooit een keer doet en de PvdA zegt er niks van dan zal ik als eerste roepen dat PvdA iets moet zeggen, deal?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga je alweer zeggen dat ik iets goedkeur 'omdat zij het ook doen'? Leer lezend begrijpen. Heb ik je vorige keer ook al gezegd.
Ja, het is ook populistisch gedoe, no doubt. Echter kan me dat op dit moment weinig schelen. Alle aandacht voor Turkije is prima op dit moment, want van de Turkse media of oppositie moeten we het niet hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De meeste Nederlandse politieke partijen hebben ook andere zaken aan hun hoofd. De crisis, aanstaande bezuinigingen en de Fyra onder andere. Maar de PvdA gaat er met gestrekt been in.
Opvallend.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Theoden het volgende:
[..]
Zucht, dit kan je gewoon niet vergelijken met een harde ingreep van de politie. Het is niet "een". Dit is 20 dagen lang martelen ... Als de Duitse politie dat ooit een keer doet en de PvdA zegt er niks van dan zal ik als eerste roepen dat PvdA iets moet zeggen, deal?
Bij mij in de buurt (Rotterdam) waren vandaag ook weer demonstraties. Voor de 4e keer sinds de rellen uitbraken was dat. En in Amsterdam wordt ook bijna wekelijks gedemonstreerd. De mensen houdt het dus wel degelijk bezig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, het is ook populistisch gedoe, no doubt. Echter kan me dat op dit moment weinig schelen. Alle aandacht voor Turkije is prima op dit moment, want van de Turkse media of oppositie moeten we het niet hebben.
Oh ja hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (Rotterdam) waren vandaag ook weer demonstraties. Voor de 4e keer sinds de rellen uitbraken was dat. En in Amsterdam wordt ook bijna wekelijks gedemonstreerd. De mensen houdt het dus wel degelijk bezig.
Wat is daar precies stemmingmakerij aan? Niet dat Nederland echt recht van spreken heeft als je ziet hoe demonstraties werden verboden tijdens de inauguratie, maar goed - zijn kritiek is legitiem naar mijn mening.quote:
De PvdA will solve itquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, dit soort onzin hoeft geen aandacht gegeven te worden. Hoor je ze wel eens als Duitse of Amerikaanse politie te hard optreedt? Om maar een voorbeeld te noemen.
Hebben ze hier ook de slachtoffers meegerekend eigenlijk die door de hand van relschoppers gewond zijn geraakt? Zoals bijvoorbeeld die 12-jarige kind die van een brug af werd gegooid?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Theoden het volgende:
Cijfers volgens Turkish Medical Association (t/m 17 juni)
5 doden (waarvan 1 politieagent)
7642 gewonden, waarvan:
59 zwaar gewond
6 in levensgevaar
11 die een oog hebben kwijtgeraakt
1 zijn milt heeft kwijtgeraakt
misschien komt het door die turkse parlementslid die er een mening over had?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De meeste Nederlandse politieke partijen hebben ook andere zaken aan hun hoofd. De crisis, aanstaande bezuinigingen en de Fyra onder andere. Maar de PvdA gaat er met gestrekt been in.
Opvallend.
Que? Dat heb ik gemist denk ik, maar maakt dat het minder erg? Gaan we daar nu op focussen en de rest van de 7000+ vergeten? Kom op man, is het zo moeilijk om een keer te zeggen dat Erdogan fout bezig is?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook de slachtoffers meegerekend eigenlijk die door de hand van relschoppers gewond zijn geraakt? Zoals bijvoorbeeld die 12-jarige kind die van een brug af werd gegooid?
laat daar een klein percentage van bijzitten, rechtvaardigt dat het aantal?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook de slachtoffers meegerekend eigenlijk die door de hand van relschoppers gewond zijn geraakt? Zoals bijvoorbeeld die 12-jarige kind die van een brug af werd gegooid?
Dat heb je idd gemist, want de ene partij zegt dat kind is er expres van af gegooid en de andere kant zegt weer iets anders.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Theoden het volgende:
[..]
Que? Dat heb ik gemist denk ik, maar maakt dat het minder erg? Gaan we daar nu op focussen en de rest van de 7000+ vergeten? Kom op man, is het zo moeilijk om een keer te zeggen dat Erdogan fout bezig is?
Denk zelf dat dit inderdaad cijfers zijn van alle gewonden tijdens de ongeregeldheden.
Waarom opeens die edit ')quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Theoden het volgende:
[..]
Que? Dat heb ik gemist denk ik, maar maakt dat het minder erg? Gaan we daar nu op focussen en de rest van de 7000+ vergeten? Kom op man, is het zo moeilijk om een keer te zeggen dat Erdogan fout bezig is?
Denk zelf dat dit inderdaad cijfers zijn van alle gewonden tijdens de ongeregeldheden.
ik weet niet wie pieter omzigt is, de berichten in de nederlandse media bedoel ik, er is niet gedreigd met militaire ingrijpen, er is verteld dat als de politie niet in staat blijkt te zijn om zijn taak te doen dat als uiteindelijk het leger gevraagd zou kunnen worden, het werd niet als een dreigement verteldquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat is daar precies stemmingmakerij aan? Niet dat Nederland echt recht van spreken heeft als je ziet hoe demonstraties werden verboden tijdens de inauguratie, maar goed - zijn kritiek is legitiem naar mijn mening.
Pieter Omtzigt heeft trouwens een Turkse vrouw.
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik weet alleen niet of die cijfers er ook in verwerkt zitten en hoe groot die percentage is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
laat daar een klein percentage van bijzitten, rechtvaardigt dat het aantal?
Onder andere ja. De PvdA is, zoals ik eerder al schreef, vanwege hun kamerleden en achterban erg betrokken met Turkije. En dat die Turkse kamerleden verschillende opvattingen hebben over de demonstranten en het politieoptreden is nu ook pijnlijk duidelijk geworden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien komt het door die turkse parlementslid die er een mening over had?
Waar heb je het weer over? Ben je werkelijk niet in staat om een normaal antwoord te geven?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Theoden het volgende:
Als we het zo gaan bekijken telt die politieagent ook niet mee. Die viel zelfstandig van de brug af .... Kom op man dat is net zo erg als gewone burgers die dood gaan.
Het is inderdaad moeilijk om normaal antwoord te geven omdat je zo freaking blind bent of gewoon erg goed bent in provoceren. Ik post over 7642 gewonden en jij antwoordt met "zit daar ook bla bla bla bij". Zo wat als het erbij zit?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom opeens die edit ')
Overigens ben je dus niet in staat om gewoon normaal antwoord te geven zonder weer te snel conclusies trekken?
over dit onderwerp is het niet meer dan natuurlijk, ik denk als je onder de turken in nederland zou polsen, je ook een grote verdeeldheid zou zienquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onder andere ja. De PvdA is, zoals ik eerder al schreef, vanwege hun kamerleden en achterban erg betrokken met Turkije. En dat die Turkse kamerleden verschillende opvattingen hebben over de demonstranten en het politieoptreden is nu ook pijnlijk duidelijk geworden.
Het is erg uniek dat 2 kamerleden van dezelfde partij zo'n verschillend geluid laten horen over een en dezelfde kwestie.
quote:A group of photojournalists hold a banner, reading: "You can't arrest the information, free Daniele", in front of the Turkish Embassy in the center of Rome.
Italian photojournalist Daniele Stefanini was arrested by Turkish police on June 16 in Istanbul while covering anti-government protests.
[AFP]
Ik heb nergens wat dan ook gezegd over die cijfers. Enkel gevraagd of welke gewonden daar allemaal onder vallen. Als jij dat ziet als weer een aanval bevestigt het opnieuw weer genoeg over jouw denkwijze.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Theoden het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om normaal antwoord te geven omdat je zo freaking blind bent of gewoon erg goed bent in provoceren. Ik post over 7642 gewonden en jij antwoordt met "zit daar ook bla bla bla bij". Zo wat als het erbij zit?
Heb je een bron met dat het kindje van de brug wordt gegooid? Filpje?
Nogmaals, is het zo moeilijk om te zeggen dat het belachelijk is om 7642 gewonden te veroorzaken omdat je geen stap terug wil zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |