Dit en moge Allah de opstandelingen leiden of hun rug breken, zoals ze in het Arabisch zeggenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik heb niets met de AKP, te conservatief voor mij. Wel zijn ze tien keer beter dan die gehersenspoelde kemalisten. En nee, het leger moet zich hier niet mee bemoeien. Dit is een taak voor de politie. En zelfs al zou het leger ingrijpen, dan zou het niet vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld 1980, omdat het hier dan zou gaan om ordeherstel en geen staatsgreep.
Als hij dat niet vanavond gezegd heeft dan is het waarschijnlijk gebaseerd op een bericht eerder vandaag, daarin zei hij dat het tot de volgende mogelijkheid behoorde maar dat er nog geen gesprekken hadden plaatsgevonden. Hij gooide het balletje op.quote:
eerst een colossus gedood, daarna hitman absolution opgestart, maar die spel blijkt niks voor mij, meteen gewist van mn harde schijf, dan weer cathrine een kans gegeven, maar die puzzels spelen is 10 keer niks, ook gewist, daarna malicious gespeeld, bagger controls ook meteen gewist, daarna begonnen aan thomas was alone en die game pakte me, minimalistisch level design, heerlijke soundtrack, leuke humor, heb toen een x aantal levels gespeeldquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
eerst een colossus gedood, daarna hitman absolution opgestart, maar die spel blijkt niks voor mij, meteen gewist van mn harde schijf, dan weer cathrine een kans gegeven, maar die puzzels spelen is 10 keer niks, ook gewist, daarna malicious gespeeld, bagger controls ook meteen gewist, daarna begonnen aan thomas was alone en die game pakte me, minimalistisch level design, heerlijke soundtrack, leuke humor, heb toen een x aantal levels gespeeld
sinds 2002, hard corequote:
Verder dan mijn wii kom ik niet. IK begrijp de liefde van mannen voor een game console niet.quote:
nooit gespeeld, ooit een keer the old republic gekocht, maar nooit aan begonnen, die ligt hier nog steeds stof te happenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie dit precies gemaakt heeft. Iemand had het over AKP jeugd organisatie, maar kan er verder niet veel over vinden. Moest wel lachen. Hoop dat niemand dit echt serieus meent
trollololquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Theoden het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie dit precies gemaakt heeft. Iemand had het over AKP jeugd organisatie, maar kan er verder niet veel over vinden. Moest wel lachen. Hoop dat niemand dit echt serieus meent
Ga je dit nu dagelijks posten ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PvdA wil uitleg Turkse ambassadeur over inzet leger
De PvdA wil dat het kabinet de Turkse ambassadeur op het matje roept. Kamerlid Michiel Servaes vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) uitleg moet vragen over het dreigement van de Turkse regering om het leger in te zetten tegen demonstranten.
De Turkse vicepremier Bulent Arinc opperde maandag op de Turkse televisie het leger in te zetten tegen de betogers in Turkse steden. Servaes roept Timmermans ook op de kwestie in Europees verband, via Hoge Vertegenwoordiger Catherine Ashton, aan de orde te stellen. Bovendien moet de minister aandringen op een snel en diepgravend onderzoek naar het optreden van de oproerpolitie.
"De wijze waarop de Turkse politie afgelopen weekend de vreedzame demonstranten in Istanbul te lijf ging is buitengewoon schokkend", meent Servaes. "De vrijheid van meningsuiting, het recht om vreedzaam te demonstreren en de persvrijheid zijn kernwaarden die gerespecteerd moeten worden, zeker in een land dat de ambitie heeft om toe te treden tot de Europese Unie."
Timmermans is deze week in Turkije. Volgens SP-Kamerlid Harry van Bommel moet hij daar het politiegeweld agenderen. Ook CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat Timemrmans 'recht in het gezicht van de Turkse regering' moet zeggen wat hij van het optreden van de politie vindt in plaats van 'slap achteraf' de ambassadeur aanspreken, zo twittert hij.
https://www.nieuws.nl/alg(...)eur-over-inzet-leger
PvdA is wat te vroegquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De PvdA wil dat het kabinet de Turkse ambassadeur op het matje roept. Kamerlid Michiel Servaes vindt dat minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) uitleg moet vragen over het dreigement van de Turkse regering om het leger in te zetten tegen demonstranten.
De Turkse vicepremier Bulent Arinc opperde maandag op de Turkse televisie het leger in te zetten tegen de betogers in Turkse steden. Servaes roept Timmermans ook op de kwestie in Europees verband, via Hoge Vertegenwoordiger Catherine Ashton, aan de orde te stellen. Bovendien moet de minister aandringen op een snel en diepgravend onderzoek naar het optreden van de oproerpolitie.
"De wijze waarop de Turkse politie afgelopen weekend de vreedzame demonstranten in Istanbul te lijf ging is buitengewoon schokkend", meent Servaes. "De vrijheid van meningsuiting, het recht om vreedzaam te demonstreren en de persvrijheid zijn kernwaarden die gerespecteerd moeten worden, zeker in een land dat de ambitie heeft om toe te treden tot de Europese Unie."
Timmermans is deze week in Turkije. Volgens SP-Kamerlid Harry van Bommel moet hij daar het politiegeweld agenderen. Ook CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt vindt dat Timemrmans 'recht in het gezicht van de Turkse regering' moet zeggen wat hij van het optreden van de politie vindt in plaats van 'slap achteraf' de ambassadeur aanspreken, zo twittert hij.
Ik post gewoon hoe de Nederlandse politiek reageert op de Turkse gebeurtenissen. Niemand doet dat verder, er wordt een hele hoop oftopic gelult, ook door jou, en dan heb je kritiek op mij?quote:
echt stemmingmakerij ditquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
je mening mag er ook bij hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik post gewoon hoe de Nederlandse politiek reageert op de Turkse gebeurtenissen. Niemand doet dat verder, er wordt een hele hoop oftopic gelult, ook door jou, en dan heb je kritiek op mij?
Ik geef mijn mening er niet eens bij, alleen maar updates.
Je quote mijn commentaar gedeeltelijk en welke bovendien was gericht op het feit dat de vrees voor de radicale opvattingen van Erdogan al minstens een decennium lang bestaat. Het is triest om die vrees langzamerhand te zien veranderen in werkelijkheid, precies wat men bij zijn aantreden verwachtte. Erdogan heeft zich geleidelijk ontpopt tot een megalomane leider die de Turkse samenleving zijn islamitische gedachtegoed probeert op te dringen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Hierro het volgende:
[..]
Ik quote jouw commentaar, maar wat zou ik moeten quoten waaruit blijkt dat ik ongelijk heb?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Theoden het volgende:
[..]
Niks van aantrekkenIk had het nog niet gelezen, dus bij deze bedankt.
Dankjequote:
Niks van aantrekkenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik post gewoon hoe de Nederlandse politiek reageert op de Turkse gebeurtenissen. Niemand doet dat verder, er wordt een hele hoop oftopic gelult, ook door jou, en dan heb je kritiek op mij?
Tja, dit soort onzin hoeft geen aandacht gegeven te worden. Hoor je ze wel eens als Duitse of Amerikaanse politie te hard optreedt? Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon posten hoor. Doe je mening er ook maar bij, er moet wel gediscussieerd wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Erdogan heeft de afgelopen 20 dagen ook gewoon keer op keer alle vooroordelen bevestigd, dus zijn het niet eens vooroordelen meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je quote mijn commentaar gedeeltelijk en welke bovendien was gericht op het feit dat de vrees voor de radicale opvattingen van Erdogan al minstens een decennium lang bestaat. Het is triest om die vrees langzamerhand te zien veranderen in werkelijkheid, precies wat men bij zijn aantreden verwachtte. Erdogan heeft zich geleidelijk ontpopt tot een megalomane leider die de Turkse samenleving zijn islamitische gedachtegoed probeert op te dringen.
Door deze ontwikkelingen te ontkennen begrijp ik dat een ander deel dit wenselijk acht, maar laten we nu niet net gaan alsof er geen aanleiding is om Erdogan te betichten van een islamitische koers.
Erdogan heeft zich enkele jaren gematigd opgesteld om vervolgens stevig in het zadel te belanden en dacht dat hij er mee weg zou kunnen komen om zijn persoonlijke idealen op te dringen aan elke Turk, maar dat lijkt niet zomaar door te gaan.
Ga je weerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja, dit soort onzin hoeft geen aandacht gegeven te worden. Hoor je ze wel eens als Duitse of Amerikaanse politie te hard optreedt? Om maar een voorbeeld te noemen.
Ga je alweer zeggen dat ik iets goedkeur 'omdat zij het ook doen'? Leer lezend begrijpen. Heb ik je vorige keer ook al gezegd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ga je weerStop toch eens met "ja, maar zij doen het ook" mentaliteit man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |