Nou ja, de Erdogan fanboys zien kennelijk tegenwoordig Gülen als vijand van Erdogan. Vandaar dat ik er maar even op anticipeerde.quote:
hoop doet levenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu zie je het ook in cijfers, hij begint terug te vallen op het percentage van de harde kern van zijn aanhang. En als dat bij de verkiezingen nog steeds zo is, dan is het gewoon over en uit voor Erdogan.
Wat ik overal terug zie komen als ik zoek op 'secim anketi haziran' (verkiezingspoll juni) is het onderstaand plaatje:quote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu zie je het ook in cijfers, hij begint terug te vallen op het percentage van de harde kern van zijn aanhang. En als dat bij de verkiezingen nog steeds zo is, dan is het gewoon over en uit voor Erdogan.
Ongelooflijk hoe jij mijn zinnen altijd weer weet te verdraaien.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daarvoor is een periode van 2 weken van vandalisme en vernielingen voor nodig?
Ja, ze zijn duidelijk liberaler, maar ze zijn wel gelieerd. En maken dus ook gebruik van dezelfde infrastructuur. Ik ga ervanuit dat deze poll van Zaman is.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Today's zaman is volgens mij iets anders dan Zaman
ze schijnen bepaalde meningsverschillen te hebben idd, lekker belangrijkquote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, de Erdogan fanboys zien kennelijk tegenwoordig Gülen als vijand van Erdogan. Vandaar dat ik er maar even op anticipeerde.
Dit zijn dus rampzalige cijfers voor een man wiens toekomst gebaseerd was op het plan om president te worden van Turkije na invoering van een presidentiëel stelsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is Zaman pro-huidige regering.
[ afbeelding ]
Wat ik zie op dat plaatje lijkt gewoon goed te kunnen kloppen. Wel vind ik 'liever barakken of liever groen' misleidend, daar de focus op een deel van het geheel wordt gelegd.
Hij heeft iedere stem vanuit de MG hoek nodig om aan de macht te blijven.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze schijnen bepaalde meningsverschillen te hebben idd, lekker belangrijk
Het is eerder een conclusie op basis van eerdere beweringen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe jij mijn zinnen altijd weer weet te verdraaien.
Kap er maar mee, want je bazelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is eerder een conclusie op basis van eerdere beweringen.
Ze zeggen: "fuck your god and Erdogan's god too"quote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef Veldkamp het volgende:
Boze Turkse staatsburgers in Reyhanli protesteerden al eind april 2013 tegen Erdogan en werden in elkaar geschoten door Erdogans politiemannen.
De Turken eisen dat Erdogan zijn steun aan terroristen stopt.
Wie heeft hier al gemeld dat Turkse burgers zich zorgen maken, nu Erdogan voor de demonstraties (enkele weken ervoor) journalisten liet oppakken die berichtten over de arrestatie van "Syrische" terroristen (jihadisten) met saringas in Turkije. Erdogans AKP-regime spinde het door hiervoor de schuld "bij Assadisten" te leggen, terwijl de arrestanten takfiri-salafisten waren.
Dit volk moet het toekomstige turkije vertegenwoordigenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef Dvm86 het volgende:
OccupyGezi is everywhere. TurkishConsulate occupied in #Venice
[ afbeelding ]
wij willen ook aandacht!!!quote:
Dit zijn pro-Assad mensen die voor het verkrachten en vermoorden van vrouwen en kinderen zijn. Ze willen geen onschuldige vluchtelingen uit Syrië, omdat ze Assad steunen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef Veldkamp het volgende:
Zoek NU op google news en elders "Antakya" + Erdogan of + Protest.
Er is een 22 kilometer lange menselijke keten van demonstranten in de Zuid-Turkse grensprovincie Hatay, waar in de provinciehoofdstad Antakya (Antiochië) een 22-jarige Turkse alawitische student door Erdogans politiemannen werd vermoord met scherpe kogels. Een tragedie, met veel woede onder de bevolking in Hatay die nauw verbonden is met Syrië en haar bevolking. In Hatay komen zowel alawieten, kemalisten, Arabische christenen als gematigde soennitische moslims in opstand tegen Erdogans islamistische plannen en Erdogans terroristen-trainingkampen.
22 kilometer menselijke keten wordt sinds gisteren in Hatay opgezet, mogelijk ook naar Adana doorgetrokken.
Vreedzame demonstraties.
niks nieuws ditquote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef Dvm86 het volgende:
BREAKING: "Army will step in to stop protests if needed" - Deputy PM Arınç
http://www.hurriyetdailyn(...).Ub7urJEK1jo.twitter
Onzin weer van jou, jij radicale islamist.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is pro-Assad mensen die voor het verkrachten en vermoorden van vrouwen en kinderen zijn. Ze willen geen onschuldige vluchtelingen uit Syrië, omdat ze Assad steunen.
Dit is al bekend. Het is klein gehouden door censuur.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef Veldkamp het volgende:
Boze Turkse staatsburgers in Reyhanli protesteerden al eind april 2013 tegen Erdogan en werden in elkaar geschoten door Erdogans politiemannen.
De Turken eisen dat Erdogan zijn steun aan terroristen stopt.
Wie heeft hier al gemeld dat Turkse burgers zich zorgen maken, nu Erdogan voor de demonstraties (enkele weken ervoor) journalisten liet oppakken die berichtten over de arrestatie van "Syrische" terroristen (jihadisten) met saringas in Turkije. Erdogans AKP-regime spinde het door hiervoor de schuld "bij Assadisten" te leggen, terwijl de arrestanten takfiri-salafisten waren.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zijn pro-Assad mensen die voor het verkrachten en vermoorden van vrouwen en kinderen zijn. Ze willen geen onschuldige vluchtelingen uit Syrië, omdat ze Assad steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |