abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127898062
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij bent iets ouder dan ik. Herinner je je niet die beelden van vroeger op TV van al die mensen die aan het staken waren? Heb ik jaren niet meer gezien, maar ik kijk dan ook geen Turk haber meer.
nu je het zegt, tijdje terug alweer idd :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127898075
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik hoop dan figuurlijk en niet letterlijk
Figuurlijk inderdaad. Ik roep niet om tot het plaatsen van een bom of iemand die mensen neerschiet. :)
Soms is het nodig dat bepaalde gevoelens eruit komen, zodat de boosheid, agressie weg is en mensen hun gevoelens opzij kunnen leggen om gezamenlijk een oplossing te bereiken.
pi_127898092
Uit een poll in Todays zaman blijkt dat de steun voor de AKP en Erdogan de afgelopen maand sterk is afgenomen. In ieder geval zo sterk dat het wel eens het einde van Erdogan's regeerperiode zou kunnen betekenen.

Dan gaan Erdogan fanboys natuurlijk zeggen 'oh maar Zaman is anti-RTE'. Waarna ik me dan weer afvraag: 'als Erdogan niet eens conservatieve islamisten voor zich weet te winnen, wie vertegenwoordigt hij dan met zijn 50% claim?'.
pi_127898144
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij bent iets ouder dan ik. Herinner je je niet die beelden van vroeger op TV van al die mensen die aan het staken waren? Heb ik jaren niet meer gezien, maar ik kijk dan ook geen Turk haber meer.
Wel geinig... We verschillen 'maar' 4/5 jaar, maar waar je het nu over hebt heb ik helemaal niets van meegekregen.
pi_127898160
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Toen ik in Rusland woonde bespraken wij dit onderwerp vaak en met name de vraag waarom zoveel mensen op Poetin stemmen. Ook al is het gros de corruptie meer dan zat, men stemt bij gebrek aan een serieuze opponent toch op Poetin vanwege de angst dat het wanbeleid van een of andere zwakke oppositie clown het land opnieuw in rampspoed zal storten. Mensen krijgen hun leven eindelijk een beetje op de rails en kunnen onder het bewind van Poetin eindelijk een iets luxer leven permitteren; zij weigeren dan ook om dit op te geven voor nieuwe onzekerheid.

Eigenlijk is het volk lam gemaakt en zijn de idealen veelal opgegeven voor zekerheid. Er waren de afgelopen jaren weliswaar redelijk wat protesten, maar de hardhandige manier waarop de oppositie en haar leiders zijn aangepakt heeft daar rap een einde aan gemaakt.

Het siert de Turken dat zij hun idealen niet zomaar opgeven, zelfs niet voor de nieuw verworven welvaart. Toch denk ik dat velen geen burgeroorlog willen riskeren, maar de vraag is of je zoiets in de hand hebt. De situatie is als een kruitvat met een korte lont, eentje die bij het minste of geringste kan ontploffen. Een agent die doordraait en een aantal mensen neerschiet zou bij wijze van spreken genoeg kunnen zijn voor complete chaos.
die risico is uiteraard aanwezig, maar ik denk niet dat het zon vaart zal lopen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127898184
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe raar het ook klinkt.. Misschien is het nodig dat iets ontploft?
dus jij wilt nog meer bloed op straat? nog meer leed? nog meer slachtoffers?
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 12:51:47 #257
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127898188
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:49 schreef HiZ het volgende:
Uit een poll in Todays zaman blijkt dat de steun voor de AKP en Erdogan de afgelopen maand sterk is afgenomen. In ieder geval zo sterk dat het wel eens het einde van Erdogan's regeerperiode zou kunnen betekenen.

Dan gaan Erdogan fanboys natuurlijk zeggen 'oh maar Zaman is anti-RTE'. Waarna ik me dan weer afvraag: 'als Erdogan niet eens conservatieve islamisten voor zich weet te winnen, wie vertegenwoordigt hij dan met zijn 50% claim?'.
Die claim van 50 % is grootspraak en dat weet erdogan zelf ook, de optelsom mag dan wel 50 % zijn ,maar het werkelijke aantal ligt m.i. (veel)lager
There is only one religion
pi_127898218
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel geinig... We verschillen 'maar' 4/5 jaar, maar waar je het nu over hebt heb ik helemaal niets van meegekregen.
Niet? :D Laatste "giga" demonstratie was volgens mij toen met het sluiten van Tekel fabrieken. Maar ik vrees dat mijn herinnering mij hier in de steek kan laten?
pi_127898233

Eskishir vanmorgen: Er is duidelijk iets niet helemaal op z'n plaats hier met die rode vloeistof, lijkt me normaal gesproken iets voor de overheid om dit uit te zoeken maar die zekerheid heb je hier niet omdat de overheid zelf de corrupte weg is ingeslagen.. en helemaal na Gezi.
pi_127898250
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

dus jij wilt nog meer bloed op straat? nog meer leed? nog meer slachtoffers?
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Figuurlijk inderdaad. Ik roep niet om tot het plaatsen van een bom of iemand die mensen neerschiet. :)
Soms is het nodig dat bepaalde gevoelens eruit komen, zodat de boosheid, agressie weg is en mensen hun gevoelens opzij kunnen leggen om gezamenlijk een oplossing te bereiken.
pi_127898252
quote:
Ik lees net dat vervroegde verkiezingen zijn uitgesloten en Erdogan lijkt mij niet de man die vrijwillig zal aftreden.
pi_127898263
quote:

zaman is toch pro erdogan?
-Rabia Al-Basri
pi_127898275
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet? :D Laatste "giga" demonstratie was volgens mij toen met het sluiten van Tekel fabrieken. Maar ik vrees dat mijn herinnering mij hier in de steek kan laten?
Ik denk dat het eerder aan mij ligt. :P. Ikzelf herinner er niets van.
pi_127898281
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

een selectief geheugen ;)
-Rabia Al-Basri
pi_127898304
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:52 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

Eskishir vanmorgen: Er is duidelijk iets niet helemaal op z'n plaats hier met die rode vloeistof, lijkt me normaal gesproken iets voor de overheid om dit uit te zoeken maar die zekerheid heb je hier niet omdat de overheid zelf de corrupte weg is ingeslagen.. en helemaal na Gezi.
Gewoon kleurstof... dan kunnen ze mensen makkelijker oppakken.
pi_127898314
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

las ik naderdhand :P
-Rabia Al-Basri
pi_127898342
quote:

Volgens mij is Zaman pro-huidige regering.

Wat ik zie op dat plaatje lijkt gewoon goed te kunnen kloppen. Wel vind ik 'liever barakken of liever groen' misleidend, daar de focus op een deel van het geheel wordt gelegd.
pi_127898349
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

zaman is toch pro erdogan?
Today's zaman is volgens mij iets anders dan Zaman :)
pi_127898362
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Gewoon kleurstof... dan kunnen ze mensen makkelijker oppakken.
ik hoorde 't net idd, een vriendin werkt voor t lab hier en protesteerde mee.

"It is a marker but that liquid contains chemicals
It really hurts when touches your skin
and the red marker is a kind of stuff to arrest people after protest"
pi_127898411
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens mij is het de Engelse editie van Zaman; het heeft vast een andere manier van opereren. Zie het als Hürriyet Daily News, de Engelse variant van Hürriyet.
pi_127898433
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik hoorde 't net idd, een vriendin werkt voor t lab hier en protesteerde mee.

"It is a marker but that liquid contains chemicals
It really hurts when touches your skin
and the red marker is a kind of stuff to arrest people after protest"
quote:
We’re used to protest movements that come in colors—the yellow of people power in the Philippines, Ukraine’s orange, the green of Iran’s brutalized democrats. We’re less accustomed to seeing protests quashed with color. But in Uganda, security forces sprayed opposition leaders and activists with a vivid pink dye—a mark intended both to humiliate dissidents and make it easier for police to nab them.

pi_127898448
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Die claim van 50 % is grootspraak en dat weet erdogan zelf ook, de optelsom mag dan wel 50 % zijn ,maar het werkelijke aantal ligt m.i. (veel)lager
Weet ik, maar nu zie je het ook in cijfers, hij begint terug te vallen op het percentage van de harde kern van zijn aanhang. En als dat bij de verkiezingen nog steeds zo is, dan is het gewoon over en uit voor Erdogan.
pi_127898470
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij is het de Engelse editie van Zaman; het heeft vast een andere manier van opereren. Zie het als Hürriyet Daily News, de Engelse variant van Hürriyet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Today%27s_Zaman
Je hebt gelijk idd.
pi_127898480
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

ik dacht et niet, maar ze geven beide aan: Feza Gazetecilik A.Ş.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 12:59:33 #275
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127898486
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Daarvoor is een periode van 2 weken van vandalisme en vernielingen voor nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')