quote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
en niet als je deze beelden ziet:
Achterlijke generalisatie.
Rustig maar hoor, ik was alleen benieuwd naar je affiniteit met Turkije.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ook niet. Mag ik nu niet meer meediscussiëren?
ik gaf t al op bij 't eerste woord wat gesproken werd. Als 't ook nog Deniz heet dan is 't helemaal lullig.quote:
HUGE at the momentquote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zie een handeltje in gasmaskers , big buisiness
Wees niet zo serieus man. Een hele goede vriendin van mij is Turks en woont in Istanboel (ze neemt deel aan de demonstraties en nee - ze is geen hippiequote:Op maandag 17 juni 2013 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik was alleen benieuwd naar je affiniteit met Turkije.
Ik ken andere beelden van gelovigen. Ik bedoel beide kanten hebben nu eenmaal randdebielen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het klopt wel, als je deze beelden ziet :
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken andere beelden van gelovigen. Ik bedoel beide kanten hebben nu eenmaal randdebielen.
Eigenlijk is het een grote chaos van rare meelopers die niet pleiten voor het welzijn van Turkije.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Triggershot het volgende:
Het is eigenlijk wel heel simpel:
- Mensen die pro Assad zijn terwijl ze Anti Erdogan zijn - Zijn niet democratisch.
- Turken die samen lopen met Armenen En PKK - Pleiten niet voor het welzijn van Turkije.
- Protesters die voor het millieu opkomen en mee lopen met vandalen - Zijn Rare meelopers.
Ze lopen van Şişli naar Taksim maar worden tegengehouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Mercan het volgende:
Wat is het laatste nieuws mbt de vakbonden....lopen ze richting Taksim?
Met hoeveel zijn ze ongeveer?
zijn daar nieuwe berichten over dan? vanmorgen wel een mars geweest vanaf 9 uur sóchtendsquote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze lopen van Şişli naar Taksim maar worden tegengehouden.
Een half uur geleden nog op Halk TV, maar nu hoor ik er niets over. De stream is op zwart.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zijn daar nieuwe berichten over dan? vanmorgen wel een mars geweest vanaf 9 uur sóchtends
Zijn er ook snickers over het land verspreid?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Waarschijnlijk zijn er meerdere marsen over het land verspreid.
De opkomst leek mij vrij goed
De streams lijken soms wel wat gemanipuleerd hier en daar,DHA zend nu weer rustige beelden uit , wat wel opvalt is de grote hoeveelheid agenten dat op de been is.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn er ook snickers over het land verspreid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |