abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2013 @ 00:33:45 #101
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127888230
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

True. Een goed moment om jullie een fijne nacht toe te wensen.
Tot morgen :W (hoop ik)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 17 juni 2013 @ 00:33:53 #102
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127888239
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

True. Een goed moment om jullie een fijne nacht toe te wensen.
slaap zacht , ik houd het ook voor gezien
There is only one religion
pi_127888246
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is de eenvoud van een persoon. Daar kan die ook niks aan doen. Maak je niet druk, verwonder je slechts.
Over eenvoud gesproken, het enige wat jij doet is denigrerend over Erdogan stemmers te praten, blinde schapen, kudde, oogkleppen dit dat. die elite mentaliteit van onder meer de secularisten is datgene wat het land heeft verkloot.
pi_127888321
Maar even serieus. Die beelden ook van barricades opgeworpen met stenen die uit het trottoir getrokken zijn. Seriously..hoe komt je erop :'). Puur vadalisme man. En dan nog niet te spreken over de bussen die in brand gestoken zijn, winkels aan gorten en planten die uit de grond getrokken zijn. Zoveel vernieling. Op wie word de schade verhaald?

De hardwerkende Achmed, Ali en Fatma natuurlijk.

Die anarchisten gebeurd niks. Die gaan gewoon verder drinken en de boel vernielen. Ohja, misschien nog piano spelen op straat. Zij zijn namelijk zo verfijnd en cultureel itt de barbaren die AKP stemmen.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:37:17 #105
24533 ACT-F
pi_127888368
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over eenvoud gesproken, het enige wat jij doet is denigrerend over Erdogan stemmers te praten, blinde schapen, kudde, oogkleppen dit dat. die elite mentaliteit van onder meer de secularisten is datgene wat het land heeft verkloot.
Ik hou van je _O_ Eindelijk iemand die valt over mijn kleineringen.

Wat doet Erdogan? Mensen uitmaken voor plunderaars, ongelovigen, weglachen van vreedzame protesten met pannen en potten.

Hoe voelt het nu om gekleineerd te worden? Snap je nu een beetje dat hij juist degene is die het volk aan het opruien is, en niet de kritische tv-zenders of Twitter? Open je ogen.
pi_127888438
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:37 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik hou van je _O_ Eindelijk iemand die valt over mijn kleineringen.

Wat doet Erdogan? Mensen uitmaken voor plunderaars, ongelovigen, weglachen van vreedzame protesten met pannen en potten.

Hoe voelt het nu om gekleineerd te worden? Snap je nu een beetje dat hij juist degene is die het volk aan het opruien is, en niet de kritische tv-zenders of Twitter? Open je ogen.
En dat maakt Erdogan een idioot, so? Waarom verlagen tot hetzelfde niveau over een meerderheid van de stemgerechtigden.

Weer die open je ogen, mijn god, sta eens met beiden benen op de grond.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:40:14 #107
24533 ACT-F
pi_127888474
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dat maakt Erdogan een idioot, so? Waarom verlagen tot hetzelfde niveau over een meerderheid van de stemgerechtigden.

Weer die open je ogen, mijn god, sta eens met beiden benen op de grond.
Soms moet je mensen een spiegel voorhouden, want zelfreflectie is zelden aanwezig bij blinde volgers.
pi_127888547
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Soms moet je mensen een spiegel voorhouden, want zelfreflectie is zelden aanwezig bij blinde volgers.
Twitter het lekker naar je aanhangers/matties :')
pi_127888610
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef ACT-F het volgende:

[..]

En jij denkt hiermee Erdogan een spiegel voor te houden? Mensen die denken dat ze de werkelijkheid zien zoals het werkelijk is en alles daarbuiten als blind, oogkleppen, echt gadverdamme. Je houdt hier niemand een spiegel voor, je verlaagt je tot het niveau van wat je zogenaamd veracht.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:46:19 #110
24533 ACT-F
pi_127888750
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En jij denkt hiermee Erdogan een spiegel voor te houden? Mensen die denken dat ze de werkelijkheid zien zoals het werkelijk is en alles daarbuiten als blind, oogkleppen, echt gadverdamme. Je houdt hier niemand een spiegel voor, je verlaagt je tot het niveau van wat je zogenaamd veracht.
Ik hou de Erdogan-adepten hier een spiegel voor. Zij hebben het hoogste woord, maar zodra ik ze vraag hoe deze rellen gestopt moeten worden dan zijn ze akelig stil. Dan moet je je even dat niveau verlagen om dingen duidelijk te maken. Actie is reactie. Kun je er niet tegen, houd je dan stil.
pi_127888990
quote:
4s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik hou de Erdogan-adepten hier een spiegel voor. Zij hebben het hoogste woord, maar zodra ik ze vraag hoe deze rellen gestopt moeten worden dan zijn ze akelig stil. Dan moet je je even dat niveau verlagen om dingen duidelijk te maken. Actie is reactie. Kun je er niet tegen, houd je dan stil.
Heb je überhaupt wel door dat je zelf terwijl je je aan het verklaren bent dat je op dezelfde toon verder gaat? Dat is meer dan actie-reactie, dat is een blijk van dat je op dit moment aardig is ingebakken in je gemoedstand. Zo kan men ook stellen wiens / wats adeptje jij dan bent met je oh zo verheven en met name geopende ogen waarbij je de feiten ziet zoals ze werkelijk zijn ipv die blinde kudde volgers van Erdogan.
pi_127889064
Als Israel nu ff Erdogan lyrisch toezingt en pal achter 'm gaat staan dan neemt ie morgen waarschijnlijk direct ontslag.
pi_127889189
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

Treffend _O-
Al die gemeentewerkers van door 't hele land die gratis naar z'n optreden mochten of anders mogelijk hun baan kwijtraakten doe je hier wel wat mee te kort.
pi_127889264
quote:
4s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:46 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Meer politie op straat. Deze relschoppers vormen een serieuze bedreiging voor de turkse staat.

Gevoed door buitenlandse informanten en kanalen nemen zij de vorm aan van terroristische sekteleden.

Het is in het belang van een gezond en sterk Turkije dat deze illegale opstanden zo snel mogelijk neer worden geslagen ( wat ook gebeurd ) en de stichters vervolgd worden voor hun daden.

Verder moeten de politieke partijen die zich schuldig maken door het land te willen destabiliseren middels meedoen aan deze illegale praktijken ontbonden worden van de regering. Hierna moet er een onafhankelijk commissie worden opgericht die hun misdaden aan het licht brengt over een tijdspan van 50 jaar. Dan zijn we van de corrupte kliek af die CHP, MHP en BDP heten.

De relschoppers zelf moeten naar detentiekampen worden gestuurd en hun ouders verliezen de voogd over hun kinderen omdat ze gefaald hebben kroost groot te brengen die een groot, sterk en trots Turkije onwaardig zijn. Zij mogen allemaal gedeporteerd worden naar de syrische grens om daar als knalvee te dienen waardoor de echte Turken voor hun natie kunnen dienen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Benhur op 17-06-2013 01:06:43 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 01:03:09 #115
24533 ACT-F
pi_127889297
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Triggershot het volgende:

Heb je überhaupt wel door dat je zelf terwijl je je aan het verklaren bent dat je op dezelfde toon verder gaat? Dat is meer dan actie-reactie, dat is een blijk van dat je op dit moment aardig is ingebakken in je gemoedstand. Zo kan men ook stellen wiens / wats adeptje jij dan bent met je oh zo verheven en met name geopende ogen waarbij je de feiten ziet zoals ze werkelijk zijn ipv die blinde kudde volgers van Erdogan.
Ik wil niet op deze toon verder gaan, maar kennelijk is dat nodig om de Erdogan-adepten te laten voelen hoe de tegenstanders zich voelen. De tegenstanders voelen zich gekleineerd, weggezet als plunderaars. Hoe voelt dat nou als ik dat doe? Dan is de wereld te klein. En laat ze maar denken wie ik ben of wat ik aanhang, maar laat ze vooral voor zichzelf spreken. Ik wil maar één ding en dat is een einde aan de ongeregeldheden. Maar kennelijk vinden de Erdogan-adepten het prima dat het land in brand staat, want zij kijken maar toe.
  maandag 17 juni 2013 @ 01:04:52 #116
24533 ACT-F
pi_127889339
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Benhur het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Meer politie op straat. Deze relschoppers vormen een serieuze bedreiging voor de turkse staat.

Gevoed door buitenlandse informanten en kanalen nemen zij de vorm aan van terroristische sekteleden.

Het is in het belang van een gezond en sterk Turkije dat deze illegale opstanden zo snel mogelijk neer worden geslagen ( wat ook gebeurd ) en de stichters vervolgd worden voor hun daden.

Verder moeten de politieke partijen die zich schuldig maken door het land te willen destabiliseren middels meedoen aan deze illegale praktijken ontbonden worden van de regering. Hierna moet er een onafhankelijk commissie worden opgericht die hun misdaden aan het licht brengt over een tijdspan van 50 jaar. Dan zijn we van de corrupte kliek af die CHP, MHP en BDP heten.

De relschoppers zelf moeten naar detentiekampen worden gestuurd en hun ouders verliezen de voogd over hun kinderen omdat ze gefaald hebben kroost groot te brengen die een groot, sterk en trots Turkije onwaardig zijn. Zij mogen allemaal gedeporteerd worden naar de syrische grens om daar als knalvee te dienen waardoor de echte Turken voor hun natie kunnen dienen.
Hoe help je een land naar de knoppen :')
pi_127889395
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:01 schreef Benhur het volgende:

[..]

Misschien moet je later ook maar iets gaan dicteren.
  maandag 17 juni 2013 @ 01:08:13 #118
24533 ACT-F
pi_127889456

[ Bericht 100% gewijzigd door ACT-F op 17-06-2013 01:08:34 ]
pi_127889472
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik wil niet op deze toon verder gaan, maar kennelijk is dat nodig om de Erdogan-adepten te laten voelen hoe de tegenstanders zich voelen. De tegenstanders voelen zich gekleineerd, weggezet als plunderaars. Hoe voelt dat nou als ik dat doe? Dan is de wereld te klein. En laat ze maar denken wie ik ben of wat ik aanhang, maar laat ze vooral voor zichzelf spreken. Ik wil maar één ding en dat is een einde aan de ongeregeldheden. Maar kennelijk vinden de Erdogan-adepten het prima dat het land in brand staat, want zij kijken maar toe.
Wiens adeptje ben jij dan? Vraag ik me echt oprecht af, het is daarnaast ook makkelijk om diegenen met wie jij van mening verschilt weg te zetten als 'Erdogan-adept' wat je onafgebroken doet. Maar in plaats van jou in een hokje te stoppen zoals jij het bij hen doet, vraag ik me dan toch echt af wiens adeptje jij bent? En of je die claims van gebrek aan respect, denigrerende toon en blind volgen niet over iedere Turkse leider en kliek kan maken.

Een spiegel voor houden voor iemand die jou aan het beledigen is vind ik nog prima en wenselijk, maar iemand uitmaken voor blind en gesloten ogen omdat zij niet per definitie vinden dat Erdogan uitgesloten moet worden van de eerst-volgende verkiezingen zoals jij dat pleit, is voorbij alle idioterie en indien gemeend nog eens verschrikkelijk arrogant ook.

Wat je zegt kan ik mij overigens niet voorstellen, dat iemand wil dat het land in brand staat en daarnaar ook toekijkt.
pi_127889569
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Succes met je politiemacht. Daarvoor zijn de protesten veel te groot. Met jouw gedachtegoed gaat het land juist naar de knoppen.
Ik kijk nu naar live beelden van het Taksimpleinen zie niks behalve een leeg plein.

Totzover de o zo goed georganiseerde opstanden. Oh wacht, het is geeneens een opstand maar opportunistische marginale groepen die alleen maar er op uit zijn om hun eigen achtertuintje veilig te stellen en geen ruk geven om Turkije.

Platgeslagen binnen een paar uur :')
pi_127889700
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De Erdogan aanhang is passief. Hij kan een massa laten komen op bepaalde voorwaarden (mensen die mogelijk hun baan kwijt dreigen te raken als ze niet komen en gratis vervoer krijgen), hij kan een locatie met deze aanhang doen volstromen om naar zijn speech te luisteren, maar hij krijgt tot nu toe vanaf 't begin af aan geen "pro-actieve" uitgesproken menigte op de been voor een dagelijkse demonstratie. Een menigte die uit zichzelf wil protesteren en hun eigen tickets wil kopen en 'zo' verschrikkelijk voor Erdogan is dat ze aan een twitter oproep genoeg hebben. Die groep is er niet.

Als de aanhang van 'm van vanmiddag als een huis achter m stond dan hadden ze minstens een paar keer per week een demonstratie gehouden na Gezi.
  maandag 17 juni 2013 @ 01:17:09 #122
24533 ACT-F
pi_127889704
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wiens adeptje ben jij dan? Vraag ik me echt oprecht af, het is daarnaast ook makkelijk om diegenen met wie jij van mening verschilt weg te zetten als 'Erdogan-adept' wat je onafgebroken doet. Maar in plaats van jou in een hokje te stoppen zoals jij het bij hen doet, vraag ik me dan toch echt af wiens adeptje jij bent? En of je die claims van gebrek aan respect, denigrerende toon en blind volgen niet over iedere Turkse leider en kliek kan maken.

Een spiegel voor houden voor iemand die jou aan het beledigen is vind ik nog prima en wenselijk, maar iemand uitmaken voor blind en gesloten ogen omdat zij niet per definitie vinden dat Erdogan uitgesloten moet worden van de eerst-volgende verkiezingen zoals jij dat pleit, is voorbij alle idioterie en indien gemeend nog eens verschrikkelijk arrogant ook.

Wat je zegt kan ik mij overigens niet voorstellen, dat iemand wil dat het land in brand staat en daarnaar ook toekijkt.
Waarom zou ik een adept van iemand moeten zijn? Ik ga niet blind achter een 'leider' aan die niet in staat is om de huidige rellen tot bedaren te brengen. Deze 'leider' doet juist het tegenovergestelde, juist olie op het vuur gooien. Moet ik daar respect voor opbrengen? Ik heb daar geen respect voor, ik verafschuw die man. Ik kan evenmin respect opbrengen voor iemand die hem steunt.
  maandag 17 juni 2013 @ 01:18:04 #123
24533 ACT-F
pi_127889730
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:11 schreef Benhur het volgende:

[..]

Ik kijk nu naar live beelden van het Taksimpleinen zie niks behalve een leeg plein.

Totzover de o zo goed georganiseerde opstanden. Oh wacht, het is geeneens een opstand maar opportunistische marginale groepen die alleen maar er op uit zijn om hun eigen achtertuintje veilig te stellen en geen ruk geven om Turkije.

Platgeslagen binnen een paar uur :')
Taksim is dan ook heel Turkije :')
pi_127889739
quote:
13s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Waarom zou ik een adept van iemand moeten zijn? Ik ga niet blind achter een 'leider' aan die niet in staat is om de huidige rellen tot bedaren te brengen. Deze 'leider' doet juist het tegenovergestelde, juist olie op het vuur gooien. Moet ik daar respect voor opbrengen? Ik heb daar geen respect voor, ik verafschuw die man. Ik kan evenmin respect opbrengen voor iemand die hem steunt.
Dat bedoel ik, wie steun jij wel?
  maandag 17 juni 2013 @ 01:23:09 #125
24533 ACT-F
pi_127889868
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De Erdogan aanhang is passief. Hij kan een massa laten komen op bepaalde voorwaarden (mensen die mogelijk hun baan kwijt dreigen te raken als ze niet komen en gratis vervoer krijgen), hij kan een locatie met deze aanhang doen volstromen om naar zijn speech te luisteren, maar hij krijgt tot nu toe vanaf 't begin af aan geen "pro-actieve" menigte op de been voor een dagelijkse demonstratie. Een menigte die uit zichzelf wil protesteren en hun eigen tickets wil kopen en 'zo' verschrikkelijk voor Erdogan is dat ze aan een twitter oproep genoeg hebben. Die groep is er niet.

Als de aanhang van 'm van vanmiddag als een huis achter m stond dan hadden ze minstens een paar keer per week een demonstratie gehouden na Gezi.
Ze hebben stadsbussen gebruikt i.p.v particulier vervoer. Het mag niks kosten hè:

En alles wat naar zijn speech gaat heeft voorrang op het overige verkeer, wel zo democratisch:

O ja, zeker een miljoen aanhangers....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')