Speelden gewoon korter.quote:
Je mag Casper ook doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Wacht even, is het de bedoeling dat we op die zangert fappen? Want dan doe ik niet mee hoor.
Zap dan nog even naar Cultura24.quote:
Nou ik ook niet hoor. Vind het niks.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Wacht even, is het de bedoeling dat we op die zangert fappen? Want dan doe ik niet mee hoor.
Luna gaat voor Casper 'GOOOOOOOOOOOOODEMIDDAG! Starreveld.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
je houd niet van emo's die met hun pony zwiepen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Die met die lok die gitaar speelt en meezingt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ik ken al die koppen niet.
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerstquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerst
Ah, ik zag 'm net.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die met die lok die gitaar speelt en meezingt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerst
Dat is in de mode tegenwoordig.quote:
Ja zo heet hij, maar geen familie volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zag 'm net.
Hij heet echt Starreveld? Familie van? Zo ja, holy crap wat een ellende.
Ik sla ook even overquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Snel in een jurkje van z'n moeder geschotenquote:
Mevr Atze?quote:
*stamp*quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breezeblocks hierna ook nog lijkt me, Loen zal even moeten wachten.
Breelzeblocks has a devil put aside for meeeee for meeeee for meeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breezeblocks hierna ook nog lijkt me, Loen zal even moeten wachten.
als je 10 balonnen los laat op het publiek staat het nog al knullig..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Als Green Day het straks doet is het opeens tof zeker
Alt-Jquote:
Heb 32Gig aan kensingtonquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken Kensington alleen van die laptopslotjes
Illuminati! brrrquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
KIJK AL DIE DRIEHOEKEN IN DE ACHTERGROND BIJ KENSINGTON.
Godver de godver, je hebt gelijk! OPEN JE OGEN!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godver de godver, je hebt gelijk! OPEN JE OGEN!
kijk al die driehoeken in de hoofdletters a in je postquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
Net als vanmiddag.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Voor de liefhebber : Kings of Leon op Cultura.
Goed opgemerkt. Hoor ik volgende week wel.quote:
P∆NKP∆Pquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kijk al die driehoeken in de hoofdletters a in je post
Kensington is ook gewoon voor soppende tienermeisjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit nou niet zo bijzonder eigenlijk.
Oh shit.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington is ook gewoon voor soppende tienermeisjes.
Ah vandaar, dat ben ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze gasten poepen echt kneiterstrakke hits alsof het diarree isquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Niet echt Main Stage waardig inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
ohja, jij bent al de 'tien' gepasseerd he?quote:
Ja joh ik word 21 dit jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja, jij bent al de 'tien' gepasseerd he?
Hits zeggen mij niet zoveel meer. Ik vind het maar 13 in een dozijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Deze gasten poepen echt kneiterstrakke hits alsof het diarree is
En zo klinkt het ook!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeleken daar mee is dit tenminste nog gewoon fatsoenlijk en degelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet echt Main Stage waardig inderdaad.
Maarja, Handsome Poets stond er ook
Ach, in hun genre doen ze het prima, misstaan niet in het hele scala aan (buitenlandse) radiorockbandjes die ik voorbij heb zien trekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Idd alleen daarom alquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet ze minstens dankbaar zijn voor het feit dat het Go Back to the Zoo afgelopen jaar weggedrukt heeft, wat een Atze-band is dat zeg.
Vind GBTTZ altijd een prima festival bandjequote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet ze minstens dankbaar zijn voor het feit dat het Go Back to the Zoo afgelopen jaar weggedrukt heeft, wat een Atze-band is dat zeg.
Mee eens hoor, ik moest even trollen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, in hun genre doen ze het prima, misstaan niet in het hele scala aan (buitenlandse) radiorockbandjes die ik voorbij heb zien trekken.
Go Back To The Zoo is kut en ik vermoed dat onze vriend Atze dat ook vindt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je maar om half 1 moeten kijken.quote:
er steekt tenminste geen borsthaar uitquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind die zangert ook wel lekker, maar ik hoef zijn decolleté niet te zien.
Toen was ik als een malle aan het zwemmen/fietsen/hardlopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je maar om half 1 moeten kijken.
Mannen zónder borsthaarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er steekt tenminste geen borsthaar uit
Iieel!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er steekt tenminste geen borsthaar uit
quote:
Oh balenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh die gaat dan al naar Wu Tang Clan volgensmij
Aldeboarnquote:
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef TAV74 het volgende:
Ok, wie legt het me uit: waarom zijn al die poprock (indie) bandjes zonder scherpe randen zo populair momenteel? Ik vind het echt zeker niet slecht allemaal, maar het heeft zo weinig ballen.
quote:
Zeg, dat heeft me 20 euro gekost.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
dat meisje met de brandon flowers shirt aan..![]()
wat sneu
Ja echt man.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
wat sneu
quote:
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef TAV74 het volgende:
Ok, wie legt het me uit: waarom zijn al die poprock (indie) bandjes zonder scherpe randen zo populair momenteel? Ik vind het echt zeker niet slecht allemaal, maar het heeft zo weinig ballen.
Je had er bij moeten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan![]()
![]()
Best ok maar zo saai... geen edge, geen spanning, zo braaf..
MTV hielp. Echt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??
Ja maar... Zeker bij concerten moet het toch ook gewoon flink knallen zo af en toe... (en muziek thuis ook trouwens, ik luister echt zo ongeveer alle genres, maar er moeten af en toe ook echt vette dingen tussendoor om even af te reageren).quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.
Geen idee, ik zag het voorbijkomen op fb daarom weet ik dat ze daar staan, maar verder geen idee, nooit van gehoord ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Staan er geen prijzen op de site? Of is het gratis?
Alleen jammer dat je zo'n jonkie bentquote:
Trendsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??
Ik ook niet maar hier moet ik ook wel heen eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het voorbijkomen op fb daarom weet ik dat ze daar staan, maar verder geen idee, nooit van gehoord ook.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.
Ja, het wordt een grote eenheidsworst zo langzaam, valt me al langer op.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.
Wat miste ikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
wat sneu
Wat let je?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hier moet ik ook wel heen eigenlijk.
Toen was dat ook echt dé muziektrend; grunge, rock.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Chick met een shirt waarop stond : I ♥ Brandonquote:
een sneu uitziend vadsig meisje dat zelf een brandon flowers tshirt heeft laten makenquote:
Niks, gewoon iemand met een shirt van de zanger van haar favoriete band die ze had aangetrokken voor de gelegenheid.quote:
Precies.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen was dat ook echt dé muziektrend; grunge, rock.
Was dat zo erg dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Niks, gewoon iemand met een shirt van de zanger van haar favoriete band die ze had aangetrokken voor de gelegenheid.
Ja daar raak ik natuurlijk helemaal van in de war want zoveel dingen vind ik helemaal nietquote:
Het shirt zat op verschillende plaatsen wat strakker dan gewenst, laat ik het netjes omschrijven.quote:
Ja!quote:
Was toen ook meer een tweedeling tussen de (behoorlijke grote) alto-scene en top40.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nja ik heb in 96 op PP ook de Fun lovin' gezien, The Presidents, K's Choice, Skunk, Therapy, Wipneus en Pim, Radiohead, Sepeltura. Ofwel: er was afwisseling mogelijk.. Nu klinken veel (niet alle hoor, maar veel) bands erg het zelfde. Niet onderscheidend. Ik haal ze vaak genoeg door elkaar..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Of je volgt de moderne bands niet zoveel als dat je toen deed.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik heb in 96 op PP ook de Fun lovin' gezien, The Presidents, K's Choice, Skunk, Therapy, Wipneus en Pim, Radiohead, Sepeltura. Ofwel: er was afwisseling mogelijk.. Nu klinken veel (niet alle hoor, maar veel) bands erg het zelfde. Niet onderscheidend. Ik haal ze vaak genoeg door elkaar..
Precies.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie het al, vooral veel mensen die in 1990-1999 zijn geweest en nu lopen te zeuren. Gewoon een generatiekloof dus
Ook hiphop was ruiger. Cypress Hill, Wu-Tang Clan, kom daar nog maar eens om. Ook de dance had meer ballen, zelfs een Faithless was grimmiger dan wat je nu voor je kiezen krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel. Meer nog zelfs dankzij internet. Maar die zie ik niet op PP terug..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je volgt de moderne bands niet zoveel als dat je toen deed.
pearl jam 1992 > triggerfinger...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie het al, vooral veel mensen die in 1990-1999 zijn geweest en nu lopen te zeuren. Gewoon een generatiekloof dus
Mwoa, denk vooral verschil in smaak. Pinkpop is misschien wat veranderd. Niets mis mee, maar het sluit niet meer aan bij hetzelfde publiek.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Nah, ben sowieso maar 1x geweest, toen had ik het wel gezien daar in landgraaf. Ga sinds dien bijna elk jaar naar LLquote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pearl jam 1992 > triggerfinger...
kwestie van kwaliteit
Ook, maar het is evengoed wel een stuk gematigder geworden allemaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, denk vooral verschil in smaak. Pinkpop is misschien wat veranderd. Niets mis mee, maar het sluit niet meer aan bij hetzelfde publiek.
Check!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook hiphop was ruiger. Cypress Hill, Wu-Tang Clan, kom daar nog maar eens om. Ook de dance had meer ballen, zelfs een Faithless was grimmiger dan wat je nu voor je kiezen krijgt.
Reken je mij nu tot de oudjes?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.
oh jeem, een triggerfinger fanquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.
Klopt, bekende oudjes hebben achteraf meer gepresteerd dan wat er nu staat. Maar als ik dit vergelijk met 2007 (waar ik heel graag heen wilde op dat moment, met mijn heel beperkte muziekkennis toen) is dit écht mager.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Nouja de line up was dit jaar nou niet bijster sterk, maar over het algemeen vind ik ook dat het wel meevalt en denk ik dat de nostalgiefactor ook wel zwaar meetelt bij sommige.
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Ja noem mij een Triggerfingerfan. Let eens op en kijk naar de TT man.quote:
Hoi Atze.quote:
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ja, en 3FM is niet de 90's MTV.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat, meer dan 'vroeger', 3fm toch ook een ontzettend dikke vinger in de pap roert.
Pino!quote:
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.
Dat heeft natuurlijk niet veel met 3FM te maken in het algemeen. Op Pinkpop misschien wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.
Eens. Tijdgeest vooral.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.
Ik heb het idee dat er nu al veel meer vrouwen zijn dan mannen. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er een man achter de camera staat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..Nou ja, dat zal dan wel de generatiekloof zijn ja, dat heeft niets met muziek te maken verder
Toen ik bij de Prodigy vooraan stond, stond ik echt met 10 meisjes aan de kant terwijl in het midden alle jongens een mosh pit aan het doen warenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..Nou ja, dat zal dan wel de generatiekloof zijn ja, dat heeft niets met muziek te maken verder
BKS is toch wel aardig alternatief? En als dat je niet bevalt ga je lekker naar Roadburnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En tegenwoordig kom ik gasten tegen die 20 minuten voor de spiegel staan om hun haar goed te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nu al veel meer vrouwen zijn dan mannen. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er een man achter de camera staat.
Nice!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik bij de Prodigy vooraan stond, stond ik echt met 10 meisjes aan de kant terwijl in het midden alle jongens een mosh pit aan het doen warenDacht ook echt, waar zijn de rest van de meisjes?
Was nog maar 2010
Nah ik deed het maar niet. Werd ook door die meisjes uit de groep getrokken, was wel tof.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice!Ik stond er vroeger als meisje gewoon tussen
![]()
Dat zegt blijkbaar genoeg over wat tegenwoordig voor alternatief door moet......quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef DeLuna het volgende:
En wat ik nu hoor vind ik niet echt mainstream imo.
een elleboog tegen je tiet krijgen als je in de mosh pit staatquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
I Fink U Freekyquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe heet dit nummer van Die Antwoord? Had het even gemist?
Wat is dan alternatief volgens jou?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zegt blijkbaar genoeg over wat tegenwoordig voor alternatief door moet......
Al komt Die Antwoord die ik nu zie nog aardig in de buurt, jammer alleen dat die nou weer gewoon niet zo goed zijn en maar 1 truukje kunnen......
Dat is juist het leuke. Vorig jaar op Werchter tijdens Chase en Status ook gewoon keihard lopen beuken tussen allemaal lompe gasten. Ik vond het geweldigquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Black sabbath is al even geledenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zegt blijkbaar genoeg over wat tegenwoordig voor alternatief door moet......
Al komt Die Antwoord die ik nu zie nog aardig in de buurt, jammer alleen dat die nou weer gewoon niet zo goed zijn en maar 1 truukje kunnen......
Bont en blauw thuis komen en een top avond hebben gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een elleboog tegen je tiet krijgen als je in de mosh pit staat
Een gemiddelde line-up uit de jaren '90quote:
Ik ben ook te klein voor een moshpit, lig na 1 duw al op de grond. Anders is het een elleboog in mn gezicht ergensquote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een elleboog tegen je tiet krijgen als je in de mosh pit staat
Primus met het schaal van richter record bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een gemiddelde line-up uit de jaren '90
De lol van een mosh pit heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bont en blauw thuis komen en een top avond hebben gehad
Ah. Nou ieder zo zijn ding he.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind ze tofquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt de hele show nog wel op de site te staan denk ik.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Ik ken er maar 4.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Mja alles wat ik ervan ken, sommige wel van naam, vind ik kut, behalve Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band en Van Dik Hout.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ik ben van 1992, is dat het misschien?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hoe kun je er daar maar 4 van kennen??
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn meningquote:
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....quote:
Huilie huiliequote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Als je dronken bent, ben je misschien vergeten hoe ranzig het is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Typo zou wel shocking zijn btwquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
Maar het kan ook aan de smaak liggen. Denk dat als het echt zo alternatief is dat ik het niet eens leuk vind.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn mening
Hij moest toen ook wel, aangezien Dynamo zo'n 120.000 bezoekers trok in die tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijstquote:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:55:27Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Ik denk dat de afscheidsspeech geen voldoende krijgt van Atze.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:56:47Ik zal het me die sneer vast een beetje persoonlijk moeten aantrekken, maar echt: wtf?!? #pp13 reageer retweet
Nou ja, het mainstream publiek ging toen ook minder naar festivals.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het kan ook aan de smaak liggen. Denk dat als het echt zo alternatief is dat ik het niet eens leuk vind.
Ben je nog niet dronken genoeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijst
Dan heb je wel enorme ballen inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
Passenger. In je eentje op het hoofdpodium, gitaar om je nek en zo het hele publiek stil krijgen.
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
Passenger. In je eentje op het hoofdpodium, gitaar om je nek en zo het hele publiek stil krijgen.
Zijn nog wel genoeg festivals waar ik never nooit niet heen zal gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het mainstream publiek ging toen ook minder naar festivals.
Kerels hebben gewoon makkelijk praten, die kunnen gewoon blijven staan en de hele boel onderzeiken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijst
Ik heb echt gewoon gelijk maar de middelste van de jaren '90 gekozen. Zijn betere line-ups te vinden. Maar vond het wel illustratief dat dit echt verre van de reguliere rond-de-klok programmering van radio 3 was destijds. Op Van Dik Hout na misschien. Alles wat ik vandaag zie hoor ik ook overdag langskomen, constant.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.
Ik ken er 1.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
LOL lineup van 1982: Doe Maar, Au Pairs, Kid Creole and the Coconuts, Saga, Y&T, Mink DeVille, ZZ Top
Ken meer dan 50% iig
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:55:27Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Ik denk dat de afscheidsspeech geen voldoende krijgt van Atze.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:56:47Ik zal het me die sneer vast een beetje persoonlijk moeten aantrekken, maar echt: wtf?!? #pp13 reageer retweet
Atze, jij hier?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.
Zoveel beter dan dit jaar, maar ik zal wel een oude lul zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ja ik ook, vooral met de oudere bandsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou niet weten. Ben wel slecht met titels enzo.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij moest toen ook wel, aangezien Dynamo zo'n 120.000 bezoekers trok in die tijd
Zou het ook niet de invloed van Willem Venema zijn geweest, die toen op een gegeven moment bij Mojo is vertrokken? Die had in de jaren '90 volgens mij wel een stevige vinger in de pap qua programmering.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |