pearl jam 1992 > triggerfinger...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie het al, vooral veel mensen die in 1990-1999 zijn geweest en nu lopen te zeuren. Gewoon een generatiekloof dus
Mwoa, denk vooral verschil in smaak. Pinkpop is misschien wat veranderd. Niets mis mee, maar het sluit niet meer aan bij hetzelfde publiek.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie het al, vooral veel mensen die in 1990-1999 zijn geweest en nu lopen te zeuren. Gewoon een generatiekloof dus
Nah, ben sowieso maar 1x geweest, toen had ik het wel gezien daar in landgraaf. Ga sinds dien bijna elk jaar naar LLquote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pearl jam 1992 > triggerfinger...
kwestie van kwaliteit
Ook, maar het is evengoed wel een stuk gematigder geworden allemaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, denk vooral verschil in smaak. Pinkpop is misschien wat veranderd. Niets mis mee, maar het sluit niet meer aan bij hetzelfde publiek.
Check!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook hiphop was ruiger. Cypress Hill, Wu-Tang Clan, kom daar nog maar eens om. Ook de dance had meer ballen, zelfs een Faithless was grimmiger dan wat je nu voor je kiezen krijgt.
Reken je mij nu tot de oudjes?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.
oh jeem, een triggerfinger fanquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jouw mening een feit is zeg.
Klopt, bekende oudjes hebben achteraf meer gepresteerd dan wat er nu staat. Maar als ik dit vergelijk met 2007 (waar ik heel graag heen wilde op dat moment, met mijn heel beperkte muziekkennis toen) is dit écht mager.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Nouja de line up was dit jaar nou niet bijster sterk, maar over het algemeen vind ik ook dat het wel meevalt en denk ik dat de nostalgiefactor ook wel zwaar meetelt bij sommige.
Ze heeft gewoon gelijkquote:
Ja noem mij een Triggerfingerfan. Let eens op en kijk naar de TT man.quote:
Hoi Atze.quote:
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Ja, en 3FM is niet de 90's MTV.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat, meer dan 'vroeger', 3fm toch ook een ontzettend dikke vinger in de pap roert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |