Oh balenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh die gaat dan al naar Wu Tang Clan volgensmij
Aldeboarnquote:
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef TAV74 het volgende:
Ok, wie legt het me uit: waarom zijn al die poprock (indie) bandjes zonder scherpe randen zo populair momenteel? Ik vind het echt zeker niet slecht allemaal, maar het heeft zo weinig ballen.
quote:
Zeg, dat heeft me 20 euro gekost.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
dat meisje met de brandon flowers shirt aan..![]()
wat sneu
Ja echt man.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
wat sneu
quote:
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef TAV74 het volgende:
Ok, wie legt het me uit: waarom zijn al die poprock (indie) bandjes zonder scherpe randen zo populair momenteel? Ik vind het echt zeker niet slecht allemaal, maar het heeft zo weinig ballen.
Je had er bij moeten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan![]()
![]()
Best ok maar zo saai... geen edge, geen spanning, zo braaf..
MTV hielp. Echt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??
Ja maar... Zeker bij concerten moet het toch ook gewoon flink knallen zo af en toe... (en muziek thuis ook trouwens, ik luister echt zo ongeveer alle genres, maar er moeten af en toe ook echt vette dingen tussendoor om even af te reageren).quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dankzij het gebrek aan scherpe randen, hitgevoelig en dus veel op de radio, veel mensen kennen ze en gaan er naartoe.
Geen idee, ik zag het voorbijkomen op fb daarom weet ik dat ze daar staan, maar verder geen idee, nooit van gehoord ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Staan er geen prijzen op de site? Of is het gratis?
Alleen jammer dat je zo'n jonkie bentquote:
Trendsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeger (jaren 90 heb ik het dan over, mijn tienerjaren) was Pinkpop ook uitverkocht en stonden er volgens mij een stuk minder 'hitgevoelige' bandjes. Of waren de hits toen echt zo veel ruiger dan nu??
Ik ook niet maar hier moet ik ook wel heen eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het voorbijkomen op fb daarom weet ik dat ze daar staan, maar verder geen idee, nooit van gehoord ook.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.
Ja, het wordt een grote eenheidsworst zo langzaam, valt me al langer op.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt erg ja. Volgens mij komt dat door al die vrouwelijke hormonen die tegenwoordig in het kraanwater zitten. 't Is toch erg als Green Day de meeste ballen heeft van de line-up. Die waren vroeger de blije lulletjes van je festival.
Wat miste ikquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
wat sneu
Wat let je?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hier moet ik ook wel heen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |