Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Ik ben van 1992, is dat het misschien?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hoe kun je er daar maar 4 van kennen??
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn meningquote:
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....quote:
Huilie huiliequote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Als je dronken bent, ben je misschien vergeten hoe ranzig het is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Typo zou wel shocking zijn btwquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
Maar het kan ook aan de smaak liggen. Denk dat als het echt zo alternatief is dat ik het niet eens leuk vind.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn mening
Hij moest toen ook wel, aangezien Dynamo zo'n 120.000 bezoekers trok in die tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijstquote:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:55:27Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Ik denk dat de afscheidsspeech geen voldoende krijgt van Atze.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:56:47Ik zal het me die sneer vast een beetje persoonlijk moeten aantrekken, maar echt: wtf?!? #pp13 reageer retweet
Nou ja, het mainstream publiek ging toen ook minder naar festivals.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar het kan ook aan de smaak liggen. Denk dat als het echt zo alternatief is dat ik het niet eens leuk vind.
Ben je nog niet dronken genoeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijst
Dan heb je wel enorme ballen inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
Passenger. In je eentje op het hoofdpodium, gitaar om je nek en zo het hele publiek stil krijgen.
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
Passenger. In je eentje op het hoofdpodium, gitaar om je nek en zo het hele publiek stil krijgen.
Zijn nog wel genoeg festivals waar ik never nooit niet heen zal gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het mainstream publiek ging toen ook minder naar festivals.
Kerels hebben gewoon makkelijk praten, die kunnen gewoon blijven staan en de hele boel onderzeiken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begin idd huilie te doen als ik perongeluk mijn broek te ver naar beneden laatr zakken, dat de broek in aanraking komt met de plas en andere vloeistoffen die op de grond liggen.. en vooral als je ze tegen je vel voelt als je je broek terug ophijst
Ik heb echt gewoon gelijk maar de middelste van de jaren '90 gekozen. Zijn betere line-ups te vinden. Maar vond het wel illustratief dat dit echt verre van de reguliere rond-de-klok programmering van radio 3 was destijds. Op Van Dik Hout na misschien. Alles wat ik vandaag zie hoor ik ook overdag langskomen, constant.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.
Ik ken er 1.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
LOL lineup van 1982: Doe Maar, Au Pairs, Kid Creole and the Coconuts, Saga, Y&T, Mink DeVille, ZZ Top
Ken meer dan 50% iig
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:55:27Jan Smeets sluit Pinkpop gezellig af: "Al die kankerberichten op Twitter: ik zeg fuck you. En Nieuwe Revu: fuck you!" #pp13 reageer retweet
Ik denk dat de afscheidsspeech geen voldoende krijgt van Atze.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:56:47Ik zal het me die sneer vast een beetje persoonlijk moeten aantrekken, maar echt: wtf?!? #pp13 reageer retweet
Atze, jij hier?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
De ene helft is spontaan dood gegaan, de andere helft slaapt.
Zoveel beter dan dit jaar, maar ik zal wel een oude lul zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Ja ik ook, vooral met de oudere bandsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou niet weten. Ben wel slecht met titels enzo.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij moest toen ook wel, aangezien Dynamo zo'n 120.000 bezoekers trok in die tijd
Zou het ook niet de invloed van Willem Venema zijn geweest, die toen op een gegeven moment bij Mojo is vertrokken? Die had in de jaren '90 volgens mij wel een stevige vinger in de pap qua programmering.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |