Ik ken er maar 4.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Mja alles wat ik ervan ken, sommige wel van naam, vind ik kut, behalve Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band en Van Dik Hout.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ik ben van 1992, is dat het misschien?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hoe kun je er daar maar 4 van kennen??
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn meningquote:
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....quote:
Huilie huiliequote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Als je dronken bent, ben je misschien vergeten hoe ranzig het is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Typo zou wel shocking zijn btwquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
Maar het kan ook aan de smaak liggen. Denk dat als het echt zo alternatief is dat ik het niet eens leuk vind.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn mening
Hij moest toen ook wel, aangezien Dynamo zo'n 120.000 bezoekers trok in die tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |