De lol van een mosh pit heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bont en blauw thuis komen en een top avond hebben gehad
Ah. Nou ieder zo zijn ding he.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een gemiddelde line-up uit de jaren '90
Pinkpop exact mid jaren 90:quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een gemiddelde line-up uit de jaren '90
Ik vind ze tofquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt de hele show nog wel op de site te staan denk ik.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop exact mid jaren 90:
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Ik ken er maar 4.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
Rocking Kolonia: Type O Negative, The Jayhawks, Sick Of It All, Del Amitri, Dog Eat Dog, Teenage Fanclub, Osdorp Posse, De Heideroosjes.
maandag
noordpodium: Danzig, Slash's Snakepit, Bad Religion, G.Love & Special Sauce, Heather Nova, Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band
zuidpodium: Sinead O'Connor, The Levellers, Faith No More, Biohazard, The Tragically Hip, Rollins Band, Bettie Serveert, Live, Van Dik Hout, Shane MacGowan & The Popes, dEUS, Spearhead, Pete Droge.
Mja alles wat ik ervan ken, sommige wel van naam, vind ik kut, behalve Hootie & The Blowfish, Dave Matthews Band en Van Dik Hout.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ook wel meer metal, hoewel ik dit ook geen toplineup vind, 1995.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
zondag
maandag
Ik ben van 1992, is dat het misschien?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hoe kun je er daar maar 4 van kennen??
Nah, ik ken toch echt wel wat meer bands dan 4 van de lineup van begin jaren 80. Dat zegt niet zo veel naar mijn meningquote:
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....quote:
Huilie huiliequote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Als je dronken bent, ben je misschien vergeten hoe ranzig het is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
als je dronken bent en dan moet gaan pissen in die kleine wc hokjes
Typo zou wel shocking zijn btwquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zoek op Youtube eens Biohazard, Sick of it all of Type o Negative op. Zou Jan Smeets nu mee aanmoeten komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |