Speelden gewoon korter.quote:
Je mag Casper ook doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Wacht even, is het de bedoeling dat we op die zangert fappen? Want dan doe ik niet mee hoor.
Zap dan nog even naar Cultura24.quote:
Nou ik ook niet hoor. Vind het niks.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Wacht even, is het de bedoeling dat we op die zangert fappen? Want dan doe ik niet mee hoor.
Luna gaat voor Casper 'GOOOOOOOOOOOOODEMIDDAG! Starreveld.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
je houd niet van emo's die met hun pony zwiepen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Die met die lok die gitaar speelt en meezingt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ik ken al die koppen niet.
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerstquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerst
Ah, ik zag 'm net.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die met die lok die gitaar speelt en meezingt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, want dat met dat kopje deed hij voor het eerst
Dat is in de mode tegenwoordig.quote:
Ja zo heet hij, maar geen familie volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zag 'm net.
Hij heet echt Starreveld? Familie van? Zo ja, holy crap wat een ellende.
Ik sla ook even overquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Snel in een jurkje van z'n moeder geschotenquote:
Mevr Atze?quote:
*stamp*quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breezeblocks hierna ook nog lijkt me, Loen zal even moeten wachten.
Breelzeblocks has a devil put aside for meeeee for meeeee for meeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breezeblocks hierna ook nog lijkt me, Loen zal even moeten wachten.
als je 10 balonnen los laat op het publiek staat het nog al knullig..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Als Green Day het straks doet is het opeens tof zeker
Alt-Jquote:
Heb 32Gig aan kensingtonquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken Kensington alleen van die laptopslotjes
Illuminati! brrrquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
KIJK AL DIE DRIEHOEKEN IN DE ACHTERGROND BIJ KENSINGTON.
Godver de godver, je hebt gelijk! OPEN JE OGEN!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godver de godver, je hebt gelijk! OPEN JE OGEN!
kijk al die driehoeken in de hoofdletters a in je postquote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
Net als vanmiddag.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
Voor de liefhebber : Kings of Leon op Cultura.
Goed opgemerkt. Hoor ik volgende week wel.quote:
P∆NKP∆Pquote:Op zondag 16 juni 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kijk al die driehoeken in de hoofdletters a in je post
Kensington is ook gewoon voor soppende tienermeisjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit nou niet zo bijzonder eigenlijk.
Oh shit.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington is ook gewoon voor soppende tienermeisjes.
Ah vandaar, dat ben ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze gasten poepen echt kneiterstrakke hits alsof het diarree isquote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Niet echt Main Stage waardig inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
ohja, jij bent al de 'tien' gepasseerd he?quote:
Ja joh ik word 21 dit jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ohja, jij bent al de 'tien' gepasseerd he?
Hits zeggen mij niet zoveel meer. Ik vind het maar 13 in een dozijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Deze gasten poepen echt kneiterstrakke hits alsof het diarree is
En zo klinkt het ook!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeleken daar mee is dit tenminste nog gewoon fatsoenlijk en degelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet echt Main Stage waardig inderdaad.
Maarja, Handsome Poets stond er ook
Ach, in hun genre doen ze het prima, misstaan niet in het hele scala aan (buitenlandse) radiorockbandjes die ik voorbij heb zien trekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Idd alleen daarom alquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet ze minstens dankbaar zijn voor het feit dat het Go Back to the Zoo afgelopen jaar weggedrukt heeft, wat een Atze-band is dat zeg.
Vind GBTTZ altijd een prima festival bandjequote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet ze minstens dankbaar zijn voor het feit dat het Go Back to the Zoo afgelopen jaar weggedrukt heeft, wat een Atze-band is dat zeg.
Mee eens hoor, ik moest even trollen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, in hun genre doen ze het prima, misstaan niet in het hele scala aan (buitenlandse) radiorockbandjes die ik voorbij heb zien trekken.
Go Back To The Zoo is kut en ik vermoed dat onze vriend Atze dat ook vindt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je maar om half 1 moeten kijken.quote:
er steekt tenminste geen borsthaar uitquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind die zangert ook wel lekker, maar ik hoef zijn decolleté niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |