Pino!quote:
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah en daar heb je dan wel weer ander publiek voor terug. Veel van wat jullie noemen vind ik dan weer geen flikker aan.
Dat heeft natuurlijk niet veel met 3FM te maken in het algemeen. Op Pinkpop misschien wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.
Eens. Tijdgeest vooral.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh nee hoor, opzich is het zeiken best leuk. Maar het is ook gewoon een constatering dat alternatief tegenwoordig niet meer bestaat. Met alle goede moed van de wereld kan ik hier weinig ruwe randjes meer ontdekken op 't festival, maar ik kan ook niet bedenken welke nieuwe bands ze niet boeken die dat wel hebben. Tijdsgeest blijkbaar. En de zaaddodende machine van 3fm.
Ik heb het idee dat er nu al veel meer vrouwen zijn dan mannen. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er een man achter de camera staat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..Nou ja, dat zal dan wel de generatiekloof zijn ja, dat heeft niets met muziek te maken verder
Toen ik bij de Prodigy vooraan stond, stond ik echt met 10 meisjes aan de kant terwijl in het midden alle jongens een mosh pit aan het doen warenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar. Vroeger was je als vrouw/meisje in de minderheid op een gemiddeld festival. Nu is het minimaal 50/50. En ineens gaat het over hoe men er uitziet..Nou ja, dat zal dan wel de generatiekloof zijn ja, dat heeft niets met muziek te maken verder
BKS is toch wel aardig alternatief? En als dat je niet bevalt ga je lekker naar Roadburnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En tegenwoordig kom ik gasten tegen die 20 minuten voor de spiegel staan om hun haar goed te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nu al veel meer vrouwen zijn dan mannen. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er een man achter de camera staat.
Nice!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik bij de Prodigy vooraan stond, stond ik echt met 10 meisjes aan de kant terwijl in het midden alle jongens een mosh pit aan het doen warenDacht ook echt, waar zijn de rest van de meisjes?
Was nog maar 2010
Nah ik deed het maar niet. Werd ook door die meisjes uit de groep getrokken, was wel tof.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice!Ik stond er vroeger als meisje gewoon tussen
![]()
Dat zegt blijkbaar genoeg over wat tegenwoordig voor alternatief door moet......quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef DeLuna het volgende:
En wat ik nu hoor vind ik niet echt mainstream imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |