abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127878587
Ik wil eerst zeggen: ik heb leuke vrienden en een geweldige familie. De reden dat ik dit zeg, is omdat mensen zullen zeggen dat ik eenzaam ben en iets mis in mijn leven.

Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang. Ik begon te googlen en kwam erachter dat je naar de gevangen kunt schrijven. Er was iets aan hem dat me aanspoorde om te schrijven, ik kan het niet goed uitleggen. Dus ik probeerde het maar en kreeg zowaar antwoord terug! Nu schrijven we ongeveer 1/2 keer per maand. Ik heb het aan een goede kennis verteld en die vond het maar raar. Maar zo een persoon heeft toch ook liefde/steun nodig? We hebben leuk contact. Hij vraagt me ook om hem te komen bezoeken (wat ik graag wil, maar ergens doodeng vind). Zijn ouders willen me ook ontmoeten.

Er zijn wel veel struikelblokken. Ik weet bijv. zeker dat mijn moeder hem nooit zou accepteren en het idee om haar te vertellen dat ik gevangene in het buitenland wil bezoeken, staat me al erg tegen! Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.

Wat kan ik het beste doen?
pi_127878772
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ja doei.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:53:03 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127878845
Ted Bundy bezwangerde een van zijn groupies terwijl hij in de bak zat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127878850
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Wat voor misdrijf?

Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zondag 16 juni 2013 @ 21:53:14 #5
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_127878861
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
  zondag 16 juni 2013 @ 21:58:03 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127879182
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
pi_127879331
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
Ik schrijf hem niet uit wanhoop, het was een gevoel (uit mijn eerste topic kan je wellicht ook afleiden dat ik genoeg aandacht krijg).
pi_127879339
Ik kan het mij wel voorstellen dat je verliefd ben geworden. Nog afgezien van dat gevangenis gedoe wat misschien het allemaal spannender maakt. Maar in het dagelijks leven kom je dit al heel vaak tegen dat mensen elkaar schrijven via brief of email en zo helemaal van slag zijn.
Maar weet wel dat dat type medium er eentje is wat behoorlijk kan misleiden. Je begint namelijk allerlei dingen zelf positief in te vullen over de ander en raakt dus met gemak verliefd. Het is niet zozeer fout dat je een gevangene schrijft, maar dat in het echt een persoon best wel totaal anders over kan komen. Per brief heb je de regie van de situatie in de hand.
pi_127879340
Oh Cc.... O+ :D!
Ja doei.
pi_127879366
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
Nee, anders kom ik niet meer aan andere dingen toe :)
pi_127879432
Wat voor een misdrijf heeft hij gepleegd en mag hij zijn straf niet in Nederland uitzitten? Hoe lang moet hij zitten eigenlijk?
pi_127879461
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef spierbal het volgende:

[..]

Wat voor misdrijf?

Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.
pi_127879467
zal wel drugs gerelateerd zijn.
pi_127879519
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Er is inderdaad maar een spanjaard in spanje die moordenaar is.
pi_127879630
quote:

Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven? :D
pi_127879678
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven? :D
Ja..stel je voor al die concurrentie 8)7
pi_127879713
quote:
Geen pedo's :{w
pi_127879728
quote:

[..]

Dan kan je toch alsnog zeggen wat hij heeft gedaan toen hij zn stoute schoentjes aantrok
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127879742
quote:

[..]

Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
pi_127879780
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:

Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Als ie maar een lekkerding is toch? :P
  zondag 16 juni 2013 @ 22:08:13 #22
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_127879891
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:08:52 #23
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_127879937
Spannend toch TS...
Laat je niet gek maken door wat anderen zeggen.

Ja het is een beetje vreemd inderdaad, maar goed.... waarom niet? :)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:09:08 #24
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_127879956
quote:
17s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Dit dus
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_127879961
quote:
Precies en misschien komt hij tot inkeer :). Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
pi_127879976
quote:
Dat klopt natuurlijk ook wel. Maar bij sommige criminelen is het waarschijnlijk verstandiger om wat meer afstand te nemen in het contact dan bij andere criminelen dunkt mij.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:10:28 #28
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_127880033
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Precies en misschien komt hij tot inkeer :). Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_127880183
quote:
Thanx
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Ik vind het inderdaad heel spannend, en zou wel de kans willen wagen :)
pi_127880215
Maar, hoe oud zijn jullie?
Ja doei.
pi_127880285
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, hoe oud zijn jullie?
Ik ben in de twintig en hij dertig
pi_127880330
TS mist iets in haar leven. :')
pi_127880338
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Haha, zo ver was ik ook al ;) anders kom je niet in de gevangenis terecht ;)
pi_127880427
Ik kan me ook prima voorstellen dat je verliefd op hem bent geworden. Tenslotte schrijven jullie alleen maar en ben je beide alleen maar je positieve kanten aan het belichten...

Snap je wat ik bedoel? Liefde kan alleen maar werken als de positieve dingen van je partner overeen komen met die van jou en je met de negatieve dingen van je partner kunt leven.

Als jij die negatieve dingen niet weet, dan kan je liefde alleen maar in een drama uitlopen. Want je komt ze toch een keer tegen. En dan ga je bij elk nieuw negatieve ding tegen jezelf zeggen dat het wel zal meevallen. Want je bent verliefd en vergeeft hem alles.

Totdat het allemaal te veel wordt, en je nergens meer heen kunt en in feite zelf gevangen zit.

Begin een relatie met een jongen in de buurt. Bouw een relatie niet op met hoop maar met zekerheid.
pi_127880564
Ik wil de succesverhalen wel eens weten. Want die zijn er vast, ex-gedetineerden met een gelukkig gezinnetje.
pi_127880593
quote:

[..]

Als hij 30 is en nog steeds niet braaf is, zal hij nooit braaf worden.

Waarom vergeef je hem al zijn negatieve dingen terwijl je niet eens weet wat voor vrienden hij heeft? Je begint niet alleen een relatie met hem, maar ook met zijn vrienden.

Zo te lezen ben jij geen sterke vrouw. Je houd jezelf voor de gek. Blijf een penvriend voordat je straks niet meer terug kan.
pi_127880686
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:27:53 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127881149
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127881300
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef RetepV het volgende:
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
  zondag 16 juni 2013 @ 22:32:11 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127881405
Want het goede deed hem ook om de bak belanden.
Ik heb helaas ervaring met een relatie met een gedetineerde ... Die kwam er nog minder leuk uit als dat-ie erin ging.
pi_127881639
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
Dus er is reden tot angst en achterdocht? Oke. }:|
Waarom dan nog verder gaan?
pi_127881951
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef snakelady het volgende:
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
pi_127882312
Ik zou er zo snel mogelijk mee kappen. Iemand die wegens een (of meerdere) ernstige vergrijpen vast zit in een buitenlandse gevangenis.. Stoppen nu het nog kan zou ik zeggen.
pi_127882444
Hmm mensenkennis. Dat lijkt me nog besy lastig als je iemand nog nooit ontmoet hebt. Het geschreven woord zegt ook niet alles.

Anyway, ik wil wel heul graag weten waar hij voor zit.
Vermogensdelictje... Mwoah, te doen. Moord, mishandeling, lijkt me een no go.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:47:23 #45
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127882559
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Zulke situaties vallen niet te voorkomen, dan zou jij de eerste zijn in de wereld die dat kan.
Hij komt thuis met zijn zatte kop en denkt dat jij met een ander naar bed bent gegaan omdat er toevallig een mannengeurtje aan je lijf hangt omdat je je vader/broer/whatever een knuffel hebt gegeven.
En voor je het weet lig jij op de grond met blauwe plekken en bloedneus.

Geloof me, jij bent echt niet zo bijzonder dat je dat kan voorkomen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127882584
quote:

[..]

Ik hoop dat je een troll bent, want als je echt denkt dat je puur door middel van een positieve benadering de negatieve kant van zo'n persoonkan vermijden ben je veel te naïef om een crimineel te gaan daten.
pi_127883144
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Voluptas het volgende:
Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang.
Het blijkt niet zondermeer uit je tekst, maar kwam hij nu in het nieuws omdat hij in Spanje een misdrijf heft gepleegd? Dan heeft hij nogal wat gedaan, niet? Zeker ook omdat hij voor 'heel lang' achter de tralies is verdwenen.

En wat moet je precies met zo iemand?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_127883685
quote:
Je bedoelt dus dat bij een eventuele relatie jij jezelf niet kan zijn omdat je de situatie onder controle moet houden.
pi_127884360
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
pi_127886937
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef zarGon het volgende:
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
Dat dus. Goddamn TS, wat ben jij naïef. Ook vooral reageren op mensen die iets positiefs zeggen en zelf vooral sturen op dat ie een tweede kans verdient en liefde nodig heeft. Echt!

Je leven is al uitgestippeld bij deze en dit topic had je niet aan hoeven maken. Daar ga je geen ene zak mee doen.

Maarre, succes samen he! ^O^ :|W
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 17 juni 2013 @ 00:09:40 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127887281
TS, vertel mij eens waarom je eigenlijk gevoelens voor hem hebt
Resistance is futile.
pi_127893492
Wacht even. Je leest in het nieuws over een misdadiger die in Spanje vast zit en na Googlen wilde je met hem schrijven? Wat heb uje dan gegoogled? Wat is er dan zo bijzonder dat je met een veroordeelde crimineel wilt schrijven? Waarom niet iemand die wel bereikbaar is?

Ik snap hier echt niks van, maar dat zal wel komen omdat ik een man ben. Iemand kan nog zo knap zijn, als ze in de bak zit hoef ik haar niet en dan zoek ik wel naar een geschiktere kandidaat.
pi_127894593
quote:

[..]

[..]

Wel spannend.
pi_127894637
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
pi_127894648
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
:')

Verder ben ik ook erg benieuwd wat ie nou precies gedaan heeft hoor, TS.
I'm not a sinner.
pi_127895487
Ooit, heeeel lang geleden was ik ook zo een naieve muts die altijd uit ging van het goede van de mens. ook al hadden ze een misstap begaan.

Ik hoop niet dat jij maar half zo hard op je bek gaat als dat ik toen ben gegaan. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_127895497
Ligt er aan wat voor misdrijf het is. Aangezien hij lang moet zitten en in het nieuws kwam zal het niet gaan om een gestolen snoepje bij de Kruidvat.
Blub
pi_127895769
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
:{
pi_127896686
HOW CAN LOVE SURVIVE PRISON WALLS :'( :'(
pi_127980337
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht even. Je leest in het nieuws over een misdadiger die in Spanje vast zit en na Googlen wilde je met hem schrijven? Wat heb uje dan gegoogled? Wat is er dan zo bijzonder dat je met een veroordeelde crimineel wilt schrijven? Waarom niet iemand die wel bereikbaar is?

Ik snap hier echt niks van, maar dat zal wel komen omdat ik een man ben. Iemand kan nog zo knap zijn, als ze in de bak zit hoef ik haar niet en dan zoek ik wel naar een geschiktere kandidaat.
Ik heb ook contact met mensen die bereikbaar zijn hoor...
En was gewoon benieuwd naar die man, geen idee waar dat vandaan kwam...heb je nooit bij mensen meegemaakt dat je op het eerste gezicht voelde dat het gewoon zou klikken?

Google can bring you far :) Ben overigens wel iemand die nogal creatief en out of the box denkt, dus dat hielp ook mee.

quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Plums het volgende:

[..]

Verder ben ik ook erg benieuwd wat ie nou precies gedaan heeft hoor, TS.
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermelden
pi_127980574
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet. O+

Lekker gek!
pi_127980758
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet. O+

Lekker gek!
Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.

Oh en misschien moet je eens naar de GGZ gaan TS, ik zou je laten testen op een aantal dingen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:36:31 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127980799
quote:

Lekker gek!
Maar hey, hij zag er zo sympathiek en spannend uit op zijn mugshot.
pi_127980837
Ted Bundy klikte ook gewoon met veel mensen.
pi_127981068
quote:

Lekker gek!
Wat betreft mijn out of the box-denken had ik het niet over mijn contact met die man in de gevangenis. Dat kan iedereen wel bedenken.
pi_127981094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.

Oh en misschien moet je eens naar de GGZ gaan TS, ik zou je laten testen op een aantal dingen.
Op welke dingen dan? *)
pi_127981120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Op welke dingen dan? *)
Sowieso borderline.
pi_127981127
Wat heeft ie nou gedaan dan? Moord? Verkrachting? Overval?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_127981156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Brocco_Li het volgende:
Ted Bundy klikte ook gewoon met veel mensen.
Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creep :|W
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:45:15 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef Voluptas het volgende:

Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creep :|W
In hindsight ...
pi_127981247
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

In hindsight ...
Mijn penvriend is anders :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:46:57 #72
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermelden
Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:47:25 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef Voluptas het volgende:

Tuurlijk. Hij zit ook eigenlijk onschuldig vast. En dat dat zelfs de media heeft bereikt, is ook toevallig.
pi_127981345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:50:13 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:

Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
Maar het is natuurlijk wel enorm relevant.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:50:22 #76
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981402
Natuurlijk wel, jij wilt weten wat je moet doen, en dan lijkt het me toch zeker wel uitmaken wat ie heeft uitgespookt...
pi_127981418
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hij zit ook eigenlijk onschuldig vast. En dat dat zelfs de media heeft bereikt, is ook toevallig.
Zoals ik al zei. Hij is zeker geen engeltje, maar zo evil als Ted Bundy is hij in ieder geval niet.
pi_127981441
quote:

[..]

:D _O-
pi_127981455
quote:

[..]

Eigenlijk zou je willen dat mensen je gaan vertellen dat het een goed idee is en aangezien je ook niet wil vertellen wat hij gedaan heeft bevestigd het wel een beetje wat voor man het is.

Ach ts hij wil je tenminste wel ^O^
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:51:52 #80
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981471
Oooh, zolang ie niet zo erg is als Bundy...
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:53:03 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981522
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Voluptas het volgende:

Zoals ik al zei. Hij is zeker geen engeltje, maar zo evil als Ted Bundy is hij in ieder geval niet.
Dan noem je natuurlijk ook wel een uiterste ...
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:53:31 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:

:D _O-
Mooi he?
Ik denk dat zijn vrouw hem ook niet begreep.
pi_127981589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Natuurlijk wel, jij wilt weten wat je moet doen, en dan lijkt het me toch zeker wel uitmaken wat ie heeft uitgespookt...
Mijn bedoeling is dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft uitgespookt.
pi_127981605
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Voluptas het volgende:
dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft
Waarom niet?
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:55:18 #85
365231 Fera
Fire & Blood
pi_127981612
quote:

[..]

Mijn bedoeling is dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft uitgespookt.
Waarom kun je dat niet vertellen? Ben je bang voor de negatieve reacties?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_127981644
quote:

[..]

Ho ho, jij hebt het topic geopend, maar dat betekent niet dat jij bepaalt waar het over gaat :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:35 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom niet?
omdat dat natuurlijk helemaal niets zegt over wat voor man het is godt!
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:56:59 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981674
Het is niet afdwalen, het is juist enorm relevant.
pi_127981683
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom kun je dat niet vertellen? Ben je bang voor de negatieve reacties?
Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed plan :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:58:11 #90
365231 Fera
Fire & Blood
pi_127981728
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed plan :)
Dan heb ik ergens het idee dat je zelf ook je twijfels erbij hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:58:20 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127981734
Over hoeveel tijd heeft hij eigenlijk kans om vrij te komen?
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:58:24 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981740
quote:

[..]

Maar dat is voor jou geheel geen punt dus? Waarom zoek je dan überhaupt advies?
pi_127981761
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

omdat dat natuurlijk helemaal niets zegt over wat voor man het is godt!
Ik vind een negatief aspect van iemand. Een crimineel iemand in dit geval en dat zie ik als negatief, lijkt mij verschrikkelijk karakter bepalend.

Deze man vindt het kennelijk normaal om iemand, te bedreigen, dood te slaan, op te lichten, te beroven, of een ander misdrijf.

Dat lijkt mij een hoop zeggen over iemand zijn waarden en normen en hoe hij in het leven staat.
pi_127981762
quote:

[..]

Zeg t nou maar gewoon. Ik neem aan dat je niet geilt op een verkrachter/moordenaar?!?!?
Anders heb je gewoon een zieke geest.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:59:40 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981796
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind een negatief aspect van iemand. Een crimineel iemand in dit geval en dat zie ik als negatief, lijkt mij verschrikkelijk karakter bepalend.

Deze man vindt het kennelijk normaal om iemand, te bedreigen, dood te slaan, op te lichten, te beroven, of een ander misdrijf.

Dat lijkt mij een hoop zeggen over iemand zijn waarden en normen en hoe hij in het leven staat.
Ja idd, maar TS denkt daar blijkbaar heel anders over...
pi_127981804
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over hoeveel tijd heeft hij eigenlijk kans om vrij te komen?
En hoelang verwacht je dat het duurt voordat hij weer vastzit? Omdat hij jou heeft bestolen, verkracht of misschien zelfs vermoord?

Aard van het beestje etc.
pi_127981806
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Zeg t nou maar gewoon. Ik neem aan dat je niet geilt op een verkrachter/moordenaar?!?!?
Dat is onzin. Ik geil niet op verkrachters en moordenaars.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:00:52 #98
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981851
Maar het is wel te erg om hier te vertellen... :')
pi_127981860
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef bombmannl het volgende:
Gezien het verbergen van het feit zal het iets ernstigs zijn en geen kleinigheid of misverstand.
Denk aan:

Verkrachting, moord, verkrachting of pedosexueel
pi_127981878
Verliefd worden op een crimineel die blijkbaar in het Nederlandse nieuws was, waardoor we kunnen stellen dat hij niet vastzit voor diefstal van een appel of een ruzie in Spanje. Verliefd worden na deze een keer gezien te hebben op tv, met of zonder balkje voor de ogen, sorry maar je mist wel degelijk wat, een gezond verstand.

Je kan je aangetrokken voelen tot iemand, en dat heeft iedereen wel in zijn leven. Dat jij het contact opzoekt bevestigd dat je van een bepaalde spanning houd. Hou je maar voor dat je verliefd bent, mooie relatie opbouw, wie zegt dat hij jou niet misbruikt voor iets? Wie zegt dat hij niet vastzit voor fraude of oplichting? en wie zegt dat hij dat niet bij jou gaat doen?

Je moet het zelf weten, maar totdat je niet eerlijk kunt vertellen waarom deze "lieve" jongen vastzit kunnen we geen nuchter oordeel geven over het type persoon. Zijn ook vrouwen die Marc Dutroux aanbidden, ook gestoord in mijn ogen.
pi_127981925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja idd, maar TS denkt daar blijkbaar heel anders over...
TS heeft gewoon teveel van die vrouwenliteratuur gelezen en leeft in een droomwereld.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:02:45 #102
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127981926
En natuurlijk vindt hij jou geweldig! Eindelijk wat aandacht en afleiding...
pi_127981957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Maar het is wel te erg om hier te vertellen... :')
Precies.. Raar verhaal.

T is wel degelijk relevant om te weten wat hij op ze kerfstok heeft. Dan kunne wij een beter beeld vormen over wat de situatie inhoud.
Als je dit er niet bij verteld kunnen we er niet zoveel mee. Want er zit wel verschil in als je met een moordenaar/verkrachter schrijft of met een fraudeur/witwasser.
(Flikker dan gewoon op met dit topic.)
pi_127982030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef missbehavin het volgende:
En natuurlijk vindt hij jou geweldig! Eindelijk wat aandacht en afleiding...
Vandaar ook mijn opmerking over borderline.

Net als TS haar andere topic, waar ze claimt aangetast te worden in haar zelfvertrouwen omdat mannen haar nummer vragen en vervolgens niks van zich laten horen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:05:56 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982034
Maar TS, wanneer verwacht hij nou vrij te komen dan?
pi_127982087
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verliefd worden op een crimineel die blijkbaar in het Nederlandse nieuws was, waardoor we kunnen stellen dat hij niet vastzit voor diefstal van een appel of een ruzie in Spanje. Verliefd worden na deze een keer gezien te hebben op tv, met of zonder balkje voor de ogen, sorry maar je mist wel degelijk wat, een gezond verstand.

Je kan je aangetrokken voelen tot iemand, en dat heeft iedereen wel in zijn leven. Dat jij het contact opzoekt bevestigd dat je van een bepaalde spanning houd. Hou je maar voor dat je verliefd bent, mooie relatie opbouw, wie zegt dat hij jou niet misbruikt voor iets? Wie zegt dat hij niet vastzit voor fraude of oplichting? en wie zegt dat hij dat niet bij jou gaat doen?

Je moet het zelf weten, maar totdat je niet eerlijk kunt vertellen waarom deze "lieve" jongen vastzit kunnen we geen nuchter oordeel geven over het type persoon. Zijn ook vrouwen die Marc Dutroux aanbidden, ook gestoord in mijn ogen.
Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.

Het verschil tussen mij en die andere vrouwen is dat ik die man (waar ik contact mee heb) ook leuk had gevonden als hij een degelijke auto monteur was oid.
En heb ook nooit eerder mannen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten leuk gevonden.
pi_127982097
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Maar TS, wanneer verwacht hij nou vrij te komen dan?
Over 5/6 jaar
pi_127982112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Over 5/6 jaar
Hahaha tering, dan heeft ie echt wel iets uitgevreten hoor :D
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:08:42 #109
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982132
quote:

[..]

Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.

Het verschil tussen mij en die andere vrouwen is dat ik die man (waar ik contact mee heb) ook leuk had gevonden als hij een degelijke auto monteur was oid.
En heb ook nooit eerder mannen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten leuk gevonden.
Hoe weet jij dat nou? Veel van die vrouwen zullen ook vast gedacht hebben anders te zijn :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:09:03 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982139
En hoe lang zit hij er al dan?
pi_127982165
WAT HEEFT HIJ NOU GEDAAN IK KAN HET NIET MEER AAN!!!
pi_127982183
quote:

[..]

Veel interessanter dan je OP. Misschien wil een modje 'em aanpassen als we het over het verleden van je penvriend gaan hebben?
pi_127982186
quote:

[..]

^) _O_
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:10:58 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127982213
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
pi_127982219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
WAT HEEFT HIJ NOU GEDAAN IK KAN HET NIET MEER AAN!!!
Gokje, zware mishandeling, misschien met de dood tot gevolg.
pi_127982225
quote:

[..]

We reageren alleen evrontwaardigd omdat we neit weten wat hij heeft gedaan. Zo erg kan het niet zijn, anders had je 'em niet gegoogled en geschreven.

Toch?
pi_127982276
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
hij heeft tenminste een vaste woon en verblijf plaats en een regelmatig inkomen.
Dat is meer dan menig andere vent kan zeggen
pi_127982287
Off-topic vraagje, had 'ie een aandeel in een marmergroeve?
pi_127982316
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Of deed hij alsof? Terwijl de groeve van iemand anders was?
pi_127982325
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Dat is nogal recent. Dus hij kan het niet zijn he.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:13:34 #121
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982327
Het kan ook nog 'gewoon' drugs zijn, afhankelijk van hoe lang hij al zit...
pi_127982335
quote:
Weinig eigenwaarde?
Nog een aanwijzing dat TS gewoon een borderliner is.
pi_127982345
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
Het kan ook nog 'gewoon' drugs zijn, afhankelijk van hoe lang hij al zit...
Zijn ook geen lieverdjes hoor :P
pi_127982360
Maar jij gaat 5 jaar op hem wachten, voor een date?
pi_127982418
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Deckard het volgende:
Maar jij gaat 5 jaar op hem wachten, voor een date?
Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.

En nog even allebei het glas aanraken of misschien zelfs een kusje geven O+ .
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:16:00 #126
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja maar het is tenminste geen Bundy!! :')
pi_127982478
quote:
Weinig eigenwaarde?
Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijden :')

Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest :). Dan was alles veel simpeler geweest
pi_127982508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijden :')

Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest :). Dan was alles veel simpeler geweest
Dan had je 'em nooit leren kennen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:17:59 #129
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982529
Het heeft zo moeten zijn! O+
pi_127982639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Of gewoon domme mensen die zich voor een karretje laten spannen.
Ja doei.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:20:18 #131
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982654
Waarom kan hij zijn tijd niet in Nederland uitzitten trouwens?
pi_127982716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.

En nog even allebei het glas aanraken of misschien zelfs een kusje geven O+ .
Romantisch :D. Heeft hij tenminste ook nog een leuk vooruitzicht. Straks komt hij er nog wraakzuchtiger uit en nu zal het allemaal wat minder zijn. Ik doe de mensheid juist een gunst :)
pi_127982720
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Omdat het een lieve jongen is die helemaal gek is van haar.

Ehh omdat hij een echte straf heeft verdiend. ;)
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:22:28 #134
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of gewoon domme mensen die zich voor een karretje laten spannen.
Ja en dat vind ik dan toch iets anders dan iemand in elkaar schoppen oid... Dus ja, echt advies valt er zo niet te geven he...
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:23:33 #135
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Romantisch :D. Heeft hij tenminste ook nog een leuk vooruitzicht. Straks komt hij er nog wraakzuchtiger uit en nu zal het allemaal wat minder zijn. Ik doe de mensheid juist een gunst :)
Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mens
pi_127982772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee, wat een juridische vragen :P
pi_127982780
Ach, ik zou zowel geen rascrimineel als iemand die zo dom is om dat te doen willen daten. :')_!
Ja doei.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:24:14 #138
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982796
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Geen idee, wat een juridische vragen :P
Met zo'n lover zou ik me daar maar vast op voorbereiden...
pi_127982829
quote:

[..]

Godsamme dit kan gewoon niet echt zijn :')
quote:

[..]

Over 5/6 jaar
o.....m.....g..... :X

Echt, hoe naief en dom kunnen sommige mensen zijn -_-

Naja, je moet het zelf maar weten, jouw leven
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:25:21 #140
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982839
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_127982879
Hij zit dus vast voor drugssmokkel?
pi_127982923
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mens
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
pi_127982930
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hij zit dus vast voor drugssmokkel?
Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.
Ja doei.
pi_127982955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:28:43 #145
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127982966
quote:

[..]

Wtf heeft dat met mijn post te maken?
pi_127982985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.
Nog 5 a 6 jaar vast, reken er maar op dat het drugssmokkel is.

TS moet eens Locked up abroad kijken, hoe die vrouwen gemanipuleerd worden om dadelijk zelf te gaan smokkelen. Ik zou er heel erg mee opletten, verliefd worden en zich laten verleiden tot criminele activiteiten.
pi_127983008
quote:

[..]

Heel simpel, gewoon op een datingsite gaan en je gevangenisverleden verzwijgen. Works perfectly fine! ^O^
Jij bent toch niet verantwoordelijk voor zulke mensen?
Je bent gewoon voor hem gevallen en hebt de zielige hoop dat het allemaal wel goed komt :|W
pi_127983045
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders'' ;)
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:32:40 #149
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983147
Maar hoe oud zijn jullie nou?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:33:47 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders'' ;)
Dus je weet dat je 'anders' bent, maar je gaat wel hier vragen wat je moet doen?

Wat verwacht je dan voor reacties?
The love you take is equal to the love you make.
pi_127983197
quote:

[..]

Oi, en ik maar denken dat ik een open vraag stelde.

Vraag me wel af wanneer een modje dit draadje verplaatst naar waar het hoort.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:33:52 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127983198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:

Maar jij kiest er toch echt zelf voor om expliciet te vallen op een gedetineerde ... vanwege een foto en verhaaltje in de media.
pi_127983212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie nou?
Eerder gezegd. Ik ben in de 20 en hij 30
pi_127983222
Zeg TS, waarom post je dit eigenlijk überhaubt?

Je had zelf toch wel kunnen voorzien dat dit niet al te veel positieve reacties zou gaan krijgen?
pi_127983229
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Eerder gezegd. Ik ben in de 20 en hij 30
Hoeveel jaar schelen jullie?
pi_127983279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Hoeveel jaar schelen jullie?
We schelen 11 jaar
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:39:09 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983403
Maar hoe zie jij een toekomst met hem voor dan?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:39:27 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983412
Hoop je op een relatie met hem?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:41:32 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127983523
Hopelijk staan er dadelijk geen mannetjes op hem te wachten die nog geld van hem eisen vanwege een mislukte transactie ...
Of de belastingdienst.
pi_127983555
quote:

[..]

_O- Dit moet wel een troll zijn toch? Hopelijk? Iemand?
pi_127983563
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg TS, waarom post je dit eigenlijk überhaubt?

Je had zelf toch wel kunnen voorzien dat dit niet al te veel positieve reacties zou gaan krijgen?
Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3
is het beduidend minder
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:42:54 #162
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983578
Omdat die mensen ms niet meteen in love zijn? :')
pi_127983611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar hoe zie jij een toekomst met hem voor dan?
Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoet
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:44:12 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983628
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3
is het beduidend minder
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:44:13 #165
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983630
Er is nogal een verschil tussen iemand schrijven zonder bijbedoelingen en iemands foto op tv tegenkomen, een 'klik' voelen en hem specifiek opzoeken he, damn
pi_127983651
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid ;)
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:05 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127983663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Zich niet in de luren laten leggen door een fotootje ...
pi_127983664
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En als dat advies niet bevalt, naja, dan negeren we dat toch gewoon? :D
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:09 #169
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoet
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:39 #170
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983682
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid ;)
Ehm, how can love survive prison walls? :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:51 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983688
quote:

[..]

Kom op. Als je louter vrienschappelijke gevoelens had, dan hoefde je hier je vraag niet te stellen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:51 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127983689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:

Heeft-ie je al gevraagd een koffer mee te nemen?
pi_127983694
quote:

[..]

Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!

Zie je zelf nou echt niet hoe naïef je verhaal is?
pi_127983696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou ja, op zich is dat wel een goed punt. Je kan beter een gedetineerde in Spanje proberen te daten dan in Siberië, heb je alvast lekker weer mee.
pi_127983702
quote:

[..]

Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:46:49 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"
pi_127983740
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:47:54 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
Boeit me niet wat hij gedaan heeft.
pi_127983766
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"
"Ik kan hem beter maken!"
pi_127983770
Meid toch.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:48:35 #181
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nou nee, want jij was smitten toen je hem op tv zag... Stap je er toch anders in lijkt me...
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:48:57 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983807
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Ik kan hem beter maken!"
"Ik bewijs de samenleving een dienst!"

Oh wacht, dat heeft ze al echt gezegd.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:49:42 #183
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983822
En het dan nu downplayen omdat je tegengas krijgt, terwijl je toch zelf begon met je 'love survive prison'... :')
pi_127983829
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!

Zie je zelf nou echt niet hoe naïef je verhaal is?
Ik kan best naief zijn (bewust), maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Voluptas op 19-06-2013 12:58:01 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:50:26 #185
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Famous last words...
pi_127983847
quote:

[..]

Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Er is een derde optie, die noemen ze gezond verstand.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:51:34 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983877
quote:

[..]

Waarom schuif je ons dat nu in de schoenen? Omdat we het misschien onverstandig vinden dat je je verslingert aan iemand in de gevangenis?

Meid, we willen je juist redden!
pi_127983899
Ach mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor :')
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.

En TS: een persoon zit niet zomaar in de gevangenis, besef je dat goed :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127983916
quote:

[..]

Bij criminelen is een gevoel van achterdocht zelden misplaatst. Dat je van het goede van mensen uitgaat is niet verkeerd, maar bij gedetineerden natuurlijk volkomen onterecht. Hoeveel criminelen worden er volgens jou weerhouden van recidive door mensen als jij?

En ga nu niet beweren dat dit anders is, want dat doen ze allemaal.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:53:02 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983920
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.

Ze vraagt of ze ernaartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.
pi_127983939
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze vraagt of ze er naartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:54:06 #192
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983964
Precies, is toch niet alleen wat schrijven met een gedetineerde...
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:54:29 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127983986
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:54:42 #194
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127983997
En hoe staat het met de plannen om zijn ouders te ontmoeten?
pi_127984007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef missbehavin het volgende:
En hoe staat het met de plannen om zijn ouders te ontmoeten?
Plottwist, die zijn er niet meer...
pi_127984019
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.
pi_127984028
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127984050
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.
En dát is inderdaad gevaarlijk.
Vandaar dat ik er ook bij heb gezet dat een persoon niet zomaar in de gevangenis belandt.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:56:55 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127984082
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo :')
Nee hoor, dat is jouw interpretatie.
pi_127984088
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Iedereen heeft wel eens gehad dat ze een buitenlandse gedetineerde op tv zagen, die toen hebben gegoogled omdat hij er leuk uit zag en vervolgens contact gelegd... Oh wacht
pi_127984107
quote:

[..]

Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.
pi_127984526
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Hoop je op een relatie met hem?
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denk

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Medelijden, genegenheid en vriendschap :)
pi_127984554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:

[..]

[..]

Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
pi_127984607
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:11:42 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127984610
Arme ouders van TS
pi_127984652
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Medelijden, omdat hij geen betere keuzes heeft gemaakt en als gevolg daarvan in de gevangenis zit.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:13:40 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127984669
quote:

[..]

[..]

Maar je denkt er wel aan.

Mijn grootste bezwaar is dat je waarschijnlijk in een droomwereldje zit dat je lekker in beslag neemt. Dat het je weerhoudt van leven in het hier en nu, met daten en op je bek gaan of een lekker potje vrijen en serieuze verkering.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:14:33 #208
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127984710
Maar TS, je spreekt nu toch je eigen OP tegen he... Lees je eigen 3e alinea nog eens...
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:14:47 #209
37769 erodome
Zweefteef
pi_127984718
Tja, bij geweldsdelicten zou ik zeggen, niet verstandig. Anders is wel mogelijk, bedenk je alleen of het een eenmalig iets is geweest of iets wat vaker zal gebeuren en of je daarmee kan leven(met oa het idee dat hij dus vaker de bajes in zal gaan).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:14:47 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127984719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Dat komt door hoe je erover praat.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:15:20 #211
316232 Lutte
duimelut
pi_127984744
quote:

[..]

Kun je dan niet beter een kat adopteren uit het asiel?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_127984757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoor
pi_127984800
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je denkt er wel aan.

Mijn grootste bezwaar is dat je waarschijnlijk in een droomwereldje zit dat je lekker in beslag neemt. Dat het je weerhoudt van leven in het hier en nu, met daten en op je bek gaan of een lekker potje vrijen en serieuze verkering.
Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?
pi_127984874
what's the fucking problem?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:18:10 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127984887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat je maar eens op bezoek moet gaan. Lijkt me heel verstandig.
pi_127984922
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?
pi_127985004
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?
Ik heb binnenkort een date met een leukerd die afgelopen maandag een briefje in mijn handen had gedrukt (zie ander topic) ;). Dus zoals je ziet....mijn leven staat niet stil. Die man in Spanje weet ook wel dat ik niet opeens celibaat ben geworden ofzo en dat ik mijn leven stilzet voor iemand die ik nog niet eens irl heb ontmoet.
pi_127985005
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

dus wat is je doel met dit topic?
quote:

de OP

Wat kan ik het beste doen?
Aandacht :O
pi_127985038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?
Zeg, ik ben geen botte kerel :{w
pi_127985102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zeg, ik ben geen botte kerel :{w
Hoezo? Jouw leven gaat toch ook door? Je moet toch eerlijk zijn?
pi_127985233
quote:

[..]

Een volwassen reactie? Dus mensen die een onderbouwde negatieve tegenreactie geven zijn niet volwassen? En de ja knikkers zijn volwassen?
pi_127985251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hoezo? Jouw leven gaat toch ook door? Je moet toch eerlijk zijn?
Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?

En dat ik hier dates heb, wil niet zeggen dat ik met die gozers meteen het bed induik en dan meteen geen interesse in die andere heb. Zo van: ok, nu heb ik iemand en laat ik die andere vallen. Zo werkt dat niet bij mij.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:26:31 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127985259
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Natuurlijk doet dat het er toe. Dat is juist het aantrekkelijke.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127985328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?

En dat ik op een date ga, wil niet zeggen dat ik met die gozer meteen het bed induik en dan meteen geen interesse in die andere heb. Zo van: ok, nu heb ik iemand en laat ik die andere vallen. Zo werkt dat niet bij mij.
Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?
pi_127985450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.
pi_127985540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.
pi_127985732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.
Ik zie hem niet als een extraatje :) , maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
pi_127985811
Ts, heb je je al vaker aangetrokken gevoeld tot mannen waarvan anderen misschien zeggen dat het onverstandig kan zijn of is dit de eerste?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:40:14 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127985819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik zie hem niet als een extraatje :) , maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?
pi_127985847
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat je in je OP zegt geldt niet meer?
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpen :?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:41:43 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127985879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpen :?
Omdat je jezelf tegenspreekt!
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:42:44 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127985925
quote:
How can love survive prison walls.
First, let love survive dates with other men who show interest ...
pi_127985939
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Omdat je jezelf tegenspreekt!
Noem eens een concreet voorbeeld dan
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:45:20 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127986024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Noem eens een concreet voorbeeld dan
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.

Vs

Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.
pi_127986050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.

Ik heb het idee dat je je behoorlijk onzeker voelt en mannen gebruikt als verzetje voor je ego. Mocht het dan misgaan met wie dan ook, dan heb je altijd iets om op terug te vallen.

Het is behoorlijk ziek dat je op die manier omgaat met mensen (ook met hem) alleen maar om jezelf een beetje goed te voelen.
pi_127986111
quote:

[..]

De blijf van mijn lijf huizen zitten vol vrouwen die er hetzelfde over dachten. Je kunt de aard van een ander niet veranderen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_127986215
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zie hem als een leuk contactpersoon.

Vs

Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:50:45 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127986265
Niet verwarrend, maar tekenend.
Je zet die zin immers niet voor de kat z'n viool neer.
pi_127986318
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Deckard het volgende:

[..]

Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.

Ik heb het idee dat je je behoorlijk onzeker voelt en mannen gebruikt als verzetje voor je ego. Mocht het dan misgaan met wie dan ook, dan heb je altijd iets om op terug te vallen.

Het is behoorlijk ziek dat je op die manier omgaat met mensen (ook met hem) alleen maar om jezelf een beetje goed te voelen.
Dan heb ik nieuws voor je..streef ernaar om zowel beledigingen als complimenten niks te laten doen voor mijn ego. Mezelf beter voelen, probeer ik niet te laten afhangen van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg :?

[ Bericht 2% gewijzigd door Voluptas op 19-06-2013 14:24:06 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:52:24 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127986346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.
Ik denk dat jij een beetje verwarrende gevoelens hebt. Daar komt het van.
pi_127986401
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg :?
Oh?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
je kan wel begrijpen dat ik nu een lekkere minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen ben. Vooral omdat de bovenstaande mannen niet eens ''out of my league'' waren.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:54:38 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127986449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh?

[..]

[..]

Wàt?

TS is gewoon een troll.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:55:32 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127986490
quote:

[..]

Oh?

[..]

[..]

TS kan zich voorstellen dat dat wat verwarrend kan zijn.
pi_127986569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg :?
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?
pi_127986582
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
TS is gewoon een troll.
Dat denk ik ook.
pi_127986819
Joran heeft ook een vriendin, en volgens de vriendin is Joran erg lief en veranderd!
pi_127987426
quote:

[..]

Oh?

[..]

[..]

Deze man geeft tenminste wel altijd antwoord. In de gevangenis is contact met een vrouw zo waardevol dat hij wel gek zou zijn om niets van zich te laten horen.
Ts denk je niet dat daar een deel van zijn aantrekkingskracht in schuilt? Jij hebt de macht, jij bepaalt hoe het contact verloopt en je kan schrijven wat je wil, hij is er toch wel blij mee. In een situatie met een man die vrij is moet je maar afwachten of hij je leuk genoeg vindt om contact te houden, met een man die vast zit is dat een zekerheid.
pi_127987447
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wàt?

TS is gewoon een troll.
-O-
pi_127987530
quote:

[..]

Oh?

[..]

[..]

Zo ik had even een kennis aan de deur, maar ik voelde gewoon dat ik kwart fok over me heen had gekregen vanwege mijn laatste bericht:

Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg

Ik heb het niet helemaal goed verwoord, het moet zijn: Ik probeer ervoor te zorgen dat mijn eigenwaarde niet afhangt van externe omstandigheden.

En ja, ook ik heb mijn zwakke momenten (zie eerste topic) en voel ik me ook wel eens onzeker. Feilbaar he, maar in het algemeen probeer ik ervoor te zorgen mijn gemoedstoestand niet van mijn omgeving te laten afhangen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:27:02 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127987736
Wat voor bezwaren gaat je moeder hebben tegen een ontmoeting? Hoe gaat ze reageren, denk je?
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:27:32 #251
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127987764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Joran heeft ook een vriendin, en volgens de vriendin is Joran erg lief en veranderd!
De moeder van Nathalie is het daar niet mee eens
pi_127987808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.
pi_127988074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.
Maar het feit dat je het al niet uit jezelf doet, wat de ander er ook van denkt geeft al aan dat je niet zomaar het contact wilt verbreken met iemand. Daar zit dan toch echt een knoop in met eigenwaarde.
pi_127989188
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor bezwaren gaat je moeder hebben tegen een ontmoeting? Hoe gaat ze reageren, denk je?
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig :{
pi_127989207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:

[..]

En ze zou godverredomme nog gelijk hebben ook.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:03:28 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127989274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?
pi_127989377
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:40:39 #258
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127995363
quote:

[..]

Dus alleen als mensen het met je eens zijn is het een "volwassen" reactie?
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:49:35 #259
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127995668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?
Het is niet uit de goedheid van je hart aangezien je zelf al aangaf dat hij een aantrekkelijke man is en daarom besloot je hem een brief te sturen.
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
pi_127996739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.
pi_128005123
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?
Het is niet uit de goedheid van je hart aangezien je zelf al aangaf dat hij een aantrekkelijke man is en daarom besloot je hem een brief te sturen.
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.
pi_128005174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo? :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:29:52 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128005905
En? Ben je er al een beetje uit?
pi_128006104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo? :')
Ik verwoord het toch goed?
pi_128006712
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Lienekien het volgende:
En? Ben je er al een beetje uit?
Ik denk dat ik het voorlopig bij brief contact houd en wie weet over een tijdje..
pi_128006760
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik verwoord het toch goed?
Aandacht en spanning zijn 2 dingen waar ik echt naar streef hoor :') not
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:43:06 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128006801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het voorlopig bij brief contact houd en wie weet over een tijdje..
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?
pi_128007253
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En hoe ben je tot dit besluit gekomen?
Onder andere door de reacties hier, lijkt me sws beter om er geduld mee te hebben. Daarnaast heb ik nog geen idee hoe ik het allemaal moet organiseren. Als er een bekende met me meegaat op reis, betekent het dat ik diegene het verhaal moet vertellen..heel gedoe ;). Het idee rammelt ook aan alle kanten en dat werkt bij mij nogal demotiverend (op zijn zachts gezegd).
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:40:26 #269
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128010762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.
Als je dat doet doe je dat met een bepaald doel, dat is een vooropgezet plannetje, dat is verre van spontaan.
pi_128048672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.
Als je dat doet doe je dat met een bepaald doel, dat is een vooropgezet plannetje, dat is verre van spontaan.
Misschien worden we later wel samen oud en gelukkig :) :P
pi_128048773
PS: als ik hem ooit heb bezocht, dan plaats ik hier uiteraard de foto's van onze ontmoeting! Jullie genieten namelijk van bewijsmateriaal
pi_128048947
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
PS: als ik hem ooit heb bezocht, dan plaats ik hier uiteraard de foto's van onze ontmoeting! Jullie genieten namelijk van bewijsmateriaal
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?
pi_128049085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Hamast het volgende:

[..]

Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen'' :|W. Bedoelde ons romantisch samenzijn :)
pi_128049120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen'' :|W
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.
pi_128049194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Hamast het volgende:

[..]

Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doen :). Jouw logica ontgaat me compleet
pi_128049264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Voluptas het volgende:

[..]

En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doen :). Jouw logica ontgaat me compleet
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.

"By ones deeds, one shall know one"
pi_128049362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Hamast het volgende:

[..]

Omdat hij een veroordeeld crimineel is.

"By ones deeds, one shall know one"
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uit :(
pi_128049398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uit :(
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.
pi_128049479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Hamast het volgende:

[..]

Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk ;)
pi_128049516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk ;)
DM.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:40:54 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128049679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:

[..]

En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?
pi_128049746
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:43:06 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128049796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:45:21 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128049911
Wat een portret, deze TS. Onzekerheid heeft vele maskers. Die uiteindelijk niks maskeren.
pi_128050184
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....
Het zit 'm vooral in het ''wat als..?''.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:50:55 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128050230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....
Het zit 'm vooral in het ''wat als..''.
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!
pi_128050451
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?
Dat is nou het leuke van speculeren, het hoeft niet eens real te zijn!
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:55:00 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128050517
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?
Dat is nou het leuke van speculeren, het hoeft niet eens real te zijn!
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!
pi_128050546
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemen :X
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:56:59 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128050638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Doe maar niet, jij komt geheid in de problemen :X
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?
pi_128050930
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik date :) Dus wat moet jij nou met een crimineel?! :o
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:02:28 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik date :) Dus wat moet jij nou met een crimineel?! :o
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!
pi_128051166
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!
Zeg :{w .. hij en ik worden gewoon degelijke burgers die elke weekend naar de Ikea gaan en op zonnige dagen natuurlijk bbq-en. En in de zomervakantie gaan we met de kroost in de Ardennen kamperen
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:04:52 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051204
Oh wacht, je had hem net zo leuk gevonden als hij een 'degelijke automonteur' was geweest.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:06:31 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Zeg :{w .. hij en ik worden gewoon degelijke burgers die elke weekend naar de Ikea gaan en op zonnige dagen natuurlijk bbq-en. En in de zomervakantie gaan we met de kroost in de Ardennen kamperen
Daar fantaseren jullie al over?
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:06:41 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128051335
TS probeert nu met ridiculisering haar gezicht te redden.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:07:34 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051410
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
TS probeert nu met ridiculisering haar gezicht te redden.
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:08:33 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128051486
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:

"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.
Been there, done that. Wasn't cool.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:09:35 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051571
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Been there, done that. Wasn't cool.
Met een crimineel?
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:11:51 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128051736
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:09 schreef Lienekien het volgende:

Met een crimineel?
Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:13:02 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128051824
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.
Wat jammer. Nooit meer kamperen in de Ardennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')