Wat voor misdrijf?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ik schrijf hem niet uit wanhoop, het was een gevoel (uit mijn eerste topic kan je wellicht ook afleiden dat ik genoeg aandacht krijg).quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
Nee, anders kom ik niet meer aan andere dingen toequote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat voor misdrijf?
Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
Er is inderdaad maar een spanjaard in spanje die moordenaar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
Ja..stel je voor al die concurrentiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?
Geen pedo'squote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
Het is toch niet deze he?
http://www.spitsnieuws.nl(...)l-opgepakt-in-spanje
Dan kan je toch alsnog zeggen wat hij heeft gedaan toen hij zn stoute schoentjes aantrokquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ie maar een lekkerding is toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Dit dusquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Precies en misschien komt hij tot inkeerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Dat klopt natuurlijk ook wel. Maar bij sommige criminelen is het waarschijnlijk verstandiger om wat meer afstand te nemen in het contact dan bij andere criminelen dunkt mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Thanxquote:
Ik vind het inderdaad heel spannend, en zou wel de kans willen wagenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweestquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Ik ben in de twintig en hij dertigquote:
Haha, zo ver was ik ook alquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
Als hij 30 is en nog steeds niet braaf is, zal hij nooit braaf worden.quote:
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaanquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef RetepV het volgende:
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
Dus er is reden tot angst en achterdocht? Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef snakelady het volgende:
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
Zulke situaties vallen niet te voorkomen, dan zou jij de eerste zijn in de wereld die dat kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Ik hoop dat je een troll bent, want als je echt denkt dat je puur door middel van een positieve benadering de negatieve kant van zo'n persoonkan vermijden ben je veel te naïef om een crimineel te gaan daten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Het blijkt niet zondermeer uit je tekst, maar kwam hij nu in het nieuws omdat hij in Spanje een misdrijf heft gepleegd? Dan heeft hij nogal wat gedaan, niet? Zeker ook omdat hij voor 'heel lang' achter de tralies is verdwenen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Voluptas het volgende:
Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang.
Je bedoelt dus dat bij een eventuele relatie jij jezelf niet kan zijn omdat je de situatie onder controle moet houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
Dat dus. Goddamn TS, wat ben jij naïef. Ook vooral reageren op mensen die iets positiefs zeggen en zelf vooral sturen op dat ie een tweede kans verdient en liefde nodig heeft. Echt!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef zarGon het volgende:
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
Wel spannend.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
[..]
Ik ben in de twintig en hij dertig
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
Ik heb ook contact met mensen die bereikbaar zijn hoor...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht even. Je leest in het nieuws over een misdadiger die in Spanje vast zit en na Googlen wilde je met hem schrijven? Wat heb uje dan gegoogled? Wat is er dan zo bijzonder dat je met een veroordeelde crimineel wilt schrijven? Waarom niet iemand die wel bereikbaar is?
Ik snap hier echt niks van, maar dat zal wel komen omdat ik een man ben. Iemand kan nog zo knap zijn, als ze in de bak zit hoef ik haar niet en dan zoek ik wel naar een geschiktere kandidaat.
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermeldenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Verder ben ik ook erg benieuwd wat ie nou precies gedaan heeft hoor, TS.
Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet.![]()
Lekker gek!
Maar hey, hij zag er zo sympathiek en spannend uit op zijn mugshot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet.![]()
Lekker gek!
Wat betreft mijn out of the box-denken had ik het niet over mijn contact met die man in de gevangenis. Dat kan iedereen wel bedenken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Lekker gek!
Op welke dingen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.
Oh en misschien moet je eens naar de GGZ gaan TS, ik zou je laten testen op een aantal dingen.
Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creepquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Brocco_Li het volgende:
Ted Bundy klikte ook gewoon met veel mensen.
In hindsight ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef Voluptas het volgende:
Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creep
Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermelden
Tuurlijk. Hij zit ook eigenlijk onschuldig vast. En dat dat zelfs de media heeft bereikt, is ook toevallig.quote:
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestartquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..
Maar het is natuurlijk wel enorm relevant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
Zoals ik al zei. Hij is zeker geen engeltje, maar zo evil als Ted Bundy is hij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij zit ook eigenlijk onschuldig vast. En dat dat zelfs de media heeft bereikt, is ook toevallig.
Eigenlijk zou je willen dat mensen je gaan vertellen dat het een goed idee is en aangezien je ook niet wil vertellen wat hij gedaan heeft bevestigd het wel een beetje wat voor man het is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
Dan noem je natuurlijk ook wel een uiterste ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Voluptas het volgende:
Zoals ik al zei. Hij is zeker geen engeltje, maar zo evil als Ted Bundy is hij in ieder geval niet.
Mooi he?quote:
Mijn bedoeling is dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft uitgespookt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Natuurlijk wel, jij wilt weten wat je moet doen, en dan lijkt het me toch zeker wel uitmaken wat ie heeft uitgespookt...
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Voluptas het volgende:
dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft
Waarom kun je dat niet vertellen? Ben je bang voor de negatieve reacties?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft uitgespookt.
Ho ho, jij hebt het topic geopend, maar dat betekent niet dat jij bepaalt waar het over gaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is dat we niet gaan afdwalen van het onderwerp en discussieren over wat hij heeft uitgespookt.
omdat dat natuurlijk helemaal niets zegt over wat voor man het is godt!quote:
Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet vertellen? Ben je bang voor de negatieve reacties?
Dan heb ik ergens het idee dat je zelf ook je twijfels erbij hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed plan
Maar dat is voor jou geheel geen punt dus? Waarom zoek je dan überhaupt advies?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed plan
Ik vind een negatief aspect van iemand. Een crimineel iemand in dit geval en dat zie ik als negatief, lijkt mij verschrikkelijk karakter bepalend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
omdat dat natuurlijk helemaal niets zegt over wat voor man het is godt!
Zeg t nou maar gewoon. Ik neem aan dat je niet geilt op een verkrachter/moordenaar?!?!?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja idd, maar TS denkt daar blijkbaar heel anders over...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind een negatief aspect van iemand. Een crimineel iemand in dit geval en dat zie ik als negatief, lijkt mij verschrikkelijk karakter bepalend.
Deze man vindt het kennelijk normaal om iemand, te bedreigen, dood te slaan, op te lichten, te beroven, of een ander misdrijf.
Dat lijkt mij een hoop zeggen over iemand zijn waarden en normen en hoe hij in het leven staat.
En hoelang verwacht je dat het duurt voordat hij weer vastzit? Omdat hij jou heeft bestolen, verkracht of misschien zelfs vermoord?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over hoeveel tijd heeft hij eigenlijk kans om vrij te komen?
Dat is onzin. Ik geil niet op verkrachters en moordenaars.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zeg t nou maar gewoon. Ik neem aan dat je niet geilt op een verkrachter/moordenaar?!?!?
Anders heb je gewoon een zieke geest.
Gezien het verbergen van het feit zal het iets ernstigs zijn en geen kleinigheid of misverstand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef bombmannl het volgende:
Zeg t nou maar gewoon. Ik neem aan dat je niet geilt op een verkrachter/moordenaar?!?!?
Anders heb je gewoon een zieke geest.
TS heeft gewoon teveel van die vrouwenliteratuur gelezen en leeft in een droomwereld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, maar TS denkt daar blijkbaar heel anders over...
Precies.. Raar verhaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Maar het is wel te erg om hier te vertellen...
Vandaar ook mijn opmerking over borderline.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef missbehavin het volgende:
En natuurlijk vindt hij jou geweldig! Eindelijk wat aandacht en afleiding...
Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verliefd worden op een crimineel die blijkbaar in het Nederlandse nieuws was, waardoor we kunnen stellen dat hij niet vastzit voor diefstal van een appel of een ruzie in Spanje. Verliefd worden na deze een keer gezien te hebben op tv, met of zonder balkje voor de ogen, sorry maar je mist wel degelijk wat, een gezond verstand.
Je kan je aangetrokken voelen tot iemand, en dat heeft iedereen wel in zijn leven. Dat jij het contact opzoekt bevestigd dat je van een bepaalde spanning houd. Hou je maar voor dat je verliefd bent, mooie relatie opbouw, wie zegt dat hij jou niet misbruikt voor iets? Wie zegt dat hij niet vastzit voor fraude of oplichting? en wie zegt dat hij dat niet bij jou gaat doen?
Je moet het zelf weten, maar totdat je niet eerlijk kunt vertellen waarom deze "lieve" jongen vastzit kunnen we geen nuchter oordeel geven over het type persoon. Zijn ook vrouwen die Marc Dutroux aanbidden, ook gestoord in mijn ogen.
Over 5/6 jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Maar TS, wanneer verwacht hij nou vrij te komen dan?
Hoe weet jij dat nou? Veel van die vrouwen zullen ook vast gedacht hebben anders te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.
Het verschil tussen mij en die andere vrouwen is dat ik die man (waar ik contact mee heb) ook leuk had gevonden als hij een degelijke auto monteur was oid.
En heb ook nooit eerder mannen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten leuk gevonden.
Veel interessanter dan je OP. Misschien wil een modje 'em aanpassen als we het over het verleden van je penvriend gaan hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Gokje, zware mishandeling, misschien met de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
WAT HEEFT HIJ NOU GEDAAN IK KAN HET NIET MEER AAN!!!
We reageren alleen evrontwaardigd omdat we neit weten wat hij heeft gedaan. Zo erg kan het niet zijn, anders had je 'em niet gegoogled en geschreven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
hij heeft tenminste een vaste woon en verblijf plaats en een regelmatig inkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
Of deed hij alsof? Terwijl de groeve van iemand anders was?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Off-topic vraagje, had 'ie een aandeel in een marmergroeve?
Dat is nogal recent. Dus hij kan het niet zijn he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Off-topic vraagje, had 'ie een aandeel in een marmergroeve?
Zijn ook geen lieverdjes hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
Het kan ook nog 'gewoon' drugs zijn, afhankelijk van hoe lang hij al zit...
Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Deckard het volgende:
Maar jij gaat 5 jaar op hem wachten, voor een date?
Ja maar het is tenminste geen Bundy!!quote:
Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
Dan had je 'em nooit leren kennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijden
Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest. Dan was alles veel simpeler geweest
Romantischquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.
En nog even allebei het glas aanraken of misschien zelfs een kusje geven.
Omdat het een lieve jongen is die helemaal gek is van haar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Waarom kan hij zijn tijd niet in Nederland uitzitten trouwens?
Ja en dat vind ik dan toch iets anders dan iemand in elkaar schoppen oid... Dus ja, echt advies valt er zo niet te geven he...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of gewoon domme mensen die zich voor een karretje laten spannen.
Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mensquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Romantisch. Heeft hij tenminste ook nog een leuk vooruitzicht. Straks komt hij er nog wraakzuchtiger uit en nu zal het allemaal wat minder zijn. Ik doe de mensheid juist een gunst
Geen idee, wat een juridische vragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Waarom kan hij zijn tijd niet in Nederland uitzitten trouwens?
Met zo'n lover zou ik me daar maar vast op voorbereiden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Geen idee, wat een juridische vragen
Godsamme dit kan gewoon niet echt zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
o.....m.....g.....quote:
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mens
Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hij zit dus vast voor drugssmokkel?
Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
Wtf heeft dat met mijn post te maken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
Nog 5 a 6 jaar vast, reken er maar op dat het drugssmokkel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.
Heel simpel, gewoon op een datingsite gaan en je gevangenisverleden verzwijgen. Works perfectly fine!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?
Dus je weet dat je 'anders' bent, maar je gaat wel hier vragen wat je moet doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''
Oi, en ik maar denken dat ik een open vraag stelde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''
Maar jij kiest er toch echt zelf voor om expliciet te vallen op een gedetineerde ... vanwege een foto en verhaaltje in de media.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest. Dan was alles veel simpeler geweest
Hoeveel jaar schelen jullie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Eerder gezegd. Ik ben in de 20 en hij 30
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg TS, waarom post je dit eigenlijk überhaubt?
Je had zelf toch wel kunnen voorzien dat dit niet al te veel positieve reacties zou gaan krijgen?
Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar hoe zie jij een toekomst met hem voor dan?
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3
is het beduidend minder
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Omdat die mensen ms niet meteen in love zijn?
Zich niet in de luren laten leggen door een fotootje ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Omdat die mensen ms niet meteen in love zijn?
En als dat advies niet bevalt, naja, dan negeren we dat toch gewoon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoet
Ehm, how can love survive prison walls?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid
Kom op. Als je louter vrienschappelijke gevoelens had, dan hoefde je hier je vraag niet te stellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid
Heeft-ie je al gevraagd een koffer mee te nemen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?
Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is dat wel een goed punt. Je kan beter een gedetineerde in Spanje proberen te daten dan in Siberië, heb je alvast lekker weer mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!
Boeit me niet wat hij gedaan heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
"Ik kan hem beter maken!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"
Nou nee, want jij was smitten toen je hem op tv zag... Stap je er toch anders in lijkt me...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
"Ik bewijs de samenleving een dienst!"quote:
Ik kan best naief zijn (bewust), maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!
Zie je zelf nou echt niet hoe naïef je verhaal is?
Famous last words...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Er is een derde optie, die noemen ze gezond verstand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Waarom schuif je ons dat nu in de schoenen? Omdat we het misschien onverstandig vinden dat je je verslingert aan iemand in de gevangenis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bij criminelen is een gevoel van achterdocht zelden misplaatst. Dat je van het goede van mensen uitgaat is niet verkeerd, maar bij gedetineerden natuurlijk volkomen onterecht. Hoeveel criminelen worden er volgens jou weerhouden van recidive door mensen als jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze ernaartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.
En TS: een persoon zit niet zomaar in de gevangenis, besef je dat goed
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze er naartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.
Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.
Plottwist, die zijn er niet meer...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef missbehavin het volgende:
En hoe staat het met de plannen om zijn ouders te ontmoeten?
Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.
En dát is inderdaad gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.
Nee hoor, dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo
Ben het wel met je eens. Iedereen heeft wel eens gehad dat ze een buitenlandse gedetineerde op tv zagen, die toen hebben gegoogled omdat hij er leuk uit zag en vervolgens contact gelegd... Oh wachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo
Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denkquote:
Medelijden, genegenheid en vriendschapquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?
Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denk
[..]
Medelijden, genegenheid en vriendschap
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wilquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.
En TS: een persoon zit niet zomaar in de gevangenis, besef je dat goed
Medelijden, omdat hij geen betere keuzes heeft gemaakt en als gevolg daarvan in de gevangenis zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Maar je denkt er wel aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denk
[..]
Dat komt door hoe je erover praat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Kun je dan niet beter een kat adopteren uit het asiel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.
Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je denkt er wel aan.
Mijn grootste bezwaar is dat je waarschijnlijk in een droomwereldje zit dat je lekker in beslag neemt. Dat het je weerhoudt van leven in het hier en nu, met daten en op je bek gaan of een lekker potje vrijen en serieuze verkering.
Ik vind trouwens dat je maar eens op bezoek moet gaan. Lijkt me heel verstandig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoor
Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoor
Ik heb binnenkort een date met een leukerd die afgelopen maandag een briefje in mijn handen had gedrukt (zie ander topic)quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?
Zeg, ik ben geen botte kerelquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?
Een volwassen reactie? Dus mensen die een onderbouwde negatieve tegenreactie geven zijn niet volwassen? En de ja knikkers zijn volwassen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo? Jouw leven gaat toch ook door? Je moet toch eerlijk zijn?
Natuurlijk doet dat het er toe. Dat is juist het aantrekkelijke.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?
En dat ik op een date ga, wil niet zeggen dat ik met die gozer meteen het bed induik en dan meteen geen interesse in die andere heb. Zo van: ok, nu heb ik iemand en laat ik die andere vallen. Zo werkt dat niet bij mij.
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.
Ik zie hem niet als een extraatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?
Omdat je jezelf tegenspreekt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpen![]()
First, let love survive dates with other men who show interest ...quote:
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
De blijf van mijn lijf huizen zitten vol vrouwen die er hetzelfde over dachten. Je kunt de aard van een ander niet veranderenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.
Vs
Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.
Dan heb ik nieuws voor je..streef ernaar om zowel beledigingen als complimenten niks te laten doen voor mijn ego. Mezelf beter voelen, probeer ik niet te laten afhangen van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.
Ik heb het idee dat je je behoorlijk onzeker voelt en mannen gebruikt als verzetje voor je ego. Mocht het dan misgaan met wie dan ook, dan heb je altijd iets om op terug te vallen.
Het is behoorlijk ziek dat je op die manier omgaat met mensen (ook met hem) alleen maar om jezelf een beetje goed te voelen.
Ik denk dat jij een beetje verwarrende gevoelens hebt. Daar komt het van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.
Oh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
je kan wel begrijpen dat ik nu een lekkere minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen ben. Vooral omdat de bovenstaande mannen niet eens ''out of my league'' waren.
TS kan zich voorstellen dat dat wat verwarrend kan zijn.quote:
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
Deze man geeft tenminste wel altijd antwoord. In de gevangenis is contact met een vrouw zo waardevol dat hij wel gek zou zijn om niets van zich te laten horen.quote:
Zo ik had even een kennis aan de deur, maar ik voelde gewoon dat ik kwart fok over me heen had gekregen vanwege mijn laatste bericht:quote:
De moeder van Nathalie is het daar niet mee eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Joran heeft ook een vriendin, en volgens de vriendin is Joran erg lief en veranderd!
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?
Maar het feit dat je het al niet uit jezelf doet, wat de ander er ook van denkt geeft al aan dat je niet zomaar het contact wilt verbreken met iemand. Daar zit dan toch echt een knoop in met eigenwaarde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor bezwaren gaat je moeder hebben tegen een ontmoeting? Hoe gaat ze reageren, denk je?
En ze zou godverredomme nog gelijk hebben ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?
Dus alleen als mensen het met je eens zijn is het een "volwassen" reactie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?
Het is niet uit de goedheid van je hart aangezien je zelf al aangaf dat hij een aantrekkelijke man is en daarom besloot je hem een brief te sturen.
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.
Ik verwoord het toch goed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorlopig bij brief contact houd en wie weet over een tijdje..
Onder andere door de reacties hier, lijkt me sws beter om er geduld mee te hebben. Daarnaast heb ik nog geen idee hoe ik het allemaal moet organiseren. Als er een bekende met me meegaat op reis, betekent het dat ik diegene het verhaal moet vertellen..heel gedoequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.
Misschien worden we later wel samen oud en gelukkigquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.
Als je dat doet doe je dat met een bepaald doel, dat is een vooropgezet plannetje, dat is verre van spontaan.
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
PS: als ik hem ooit heb bezocht, dan plaats ik hier uiteraard de foto's van onze ontmoeting! Jullie genieten namelijk van bewijsmateriaal
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Hamast het volgende:
[..]
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doen. Jouw logica ontgaat me compleet
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.
"By ones deeds, one shall know one"
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uit
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Hamast het volgende:
[..]
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.
DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....
Het zit 'm vooral in het ''wat als..''.
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?
Dat is nou het leuke van speculeren, het hoeft niet eens real te zijn!
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemen
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik datequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik dateDus wat moet jij nou met een crimineel?!
Zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!
Daar fantaseren jullie al over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg.. hij en ik worden gewoon degelijke burgers die elke weekend naar de Ikea gaan en op zonnige dagen natuurlijk bbq-en. En in de zomervakantie gaan we met de kroost in de Ardennen kamperen
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
TS probeert nu met ridiculisering haar gezicht te redden.
Been there, done that. Wasn't cool.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.
Met een crimineel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Been there, done that. Wasn't cool.
Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.quote:
Wat jammer. Nooit meer kamperen in de Ardennen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |