Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denkquote:
Medelijden, genegenheid en vriendschapquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?
Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denk
[..]
Medelijden, genegenheid en vriendschap
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wilquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.
En TS: een persoon zit niet zomaar in de gevangenis, besef je dat goed
Medelijden, omdat hij geen betere keuzes heeft gemaakt en als gevolg daarvan in de gevangenis zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanwaar medelijden? Zit hij daar als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Maar je denkt er wel aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Euh, ik wil hem eerst beter kennen voordat ik aan een relatie denk
[..]
Dat komt door hoe je erover praat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Kun je dan niet beter een kat adopteren uit het asiel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gewoon los van al die ethische vragen en dergelijke. Vind je het echt waard om iemand 5 jaar te wachten? Dat is op zich al niet normaal? Nog afgezien van het feit dat als je een keer in een normale situatie met elkaar bent je niet eens weet hoe de ander nu echt is.
Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je denkt er wel aan.
Mijn grootste bezwaar is dat je waarschijnlijk in een droomwereldje zit dat je lekker in beslag neemt. Dat het je weerhoudt van leven in het hier en nu, met daten en op je bek gaan of een lekker potje vrijen en serieuze verkering.
Ik vind trouwens dat je maar eens op bezoek moet gaan. Lijkt me heel verstandig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoor
Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ga intussen gewoon door met mijn eigen leven hoor
Ik heb binnenkort een date met een leukerd die afgelopen maandag een briefje in mijn handen had gedrukt (zie ander topic)quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Exact, je lijkt jezelf te bewaren voor die mysterieuze delinquent, voor het geval hij toch de ware blijkt. En gaat daarbij voorbij aan alle adviezen om dat niet te doen. Het maakt niet uit wat wij zeggen, dus wat is je doel met dit topic?
Zeg, ik ben geen botte kerelquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus mocht je op den duur een nieuwe vlam hebben ontmoet, dan schrijf je "sorry geen interesse meer"?
Een volwassen reactie? Dus mensen die een onderbouwde negatieve tegenreactie geven zijn niet volwassen? En de ja knikkers zijn volwassen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoezo? Jouw leven gaat toch ook door? Je moet toch eerlijk zijn?
Natuurlijk doet dat het er toe. Dat is juist het aantrekkelijke.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ik nog met hem wil schrijven, dan hoef ik toch geen briefje te sturen met: geen interesse?
En dat ik op een date ga, wil niet zeggen dat ik met die gozer meteen het bed induik en dan meteen geen interesse in die andere heb. Zo van: ok, nu heb ik iemand en laat ik die andere vallen. Zo werkt dat niet bij mij.
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb het over een relatie, niet een date. Wat als je inmiddels een relatie hebt van een jaar ofzo. Dan moet je toch wel aan hem laten merken dat het over is en het weinig zin heeft om nog verder contact te zoeken met elkaar?
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.
Ik zie hem niet als een extraatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?
Omdat je jezelf tegenspreekt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpen![]()
First, let love survive dates with other men who show interest ...quote:
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
De blijf van mijn lijf huizen zitten vol vrouwen die er hetzelfde over dachten. Je kunt de aard van een ander niet veranderenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.
Vs
Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.
Dan heb ik nieuws voor je..streef ernaar om zowel beledigingen als complimenten niks te laten doen voor mijn ego. Mezelf beter voelen, probeer ik niet te laten afhangen van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.
Ik heb het idee dat je je behoorlijk onzeker voelt en mannen gebruikt als verzetje voor je ego. Mocht het dan misgaan met wie dan ook, dan heb je altijd iets om op terug te vallen.
Het is behoorlijk ziek dat je op die manier omgaat met mensen (ook met hem) alleen maar om jezelf een beetje goed te voelen.
Ik denk dat jij een beetje verwarrende gevoelens hebt. Daar komt het van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.
Oh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
je kan wel begrijpen dat ik nu een lekkere minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen ben. Vooral omdat de bovenstaande mannen niet eens ''out of my league'' waren.
TS kan zich voorstellen dat dat wat verwarrend kan zijn.quote:
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
Deze man geeft tenminste wel altijd antwoord. In de gevangenis is contact met een vrouw zo waardevol dat hij wel gek zou zijn om niets van zich te laten horen.quote:
Zo ik had even een kennis aan de deur, maar ik voelde gewoon dat ik kwart fok over me heen had gekregen vanwege mijn laatste bericht:quote:
De moeder van Nathalie is het daar niet mee eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Joran heeft ook een vriendin, en volgens de vriendin is Joran erg lief en veranderd!
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?
Maar het feit dat je het al niet uit jezelf doet, wat de ander er ook van denkt geeft al aan dat je niet zomaar het contact wilt verbreken met iemand. Daar zit dan toch echt een knoop in met eigenwaarde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor bezwaren gaat je moeder hebben tegen een ontmoeting? Hoe gaat ze reageren, denk je?
En ze zou godverredomme nog gelijk hebben ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?
Dus alleen als mensen het met je eens zijn is het een "volwassen" reactie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?
Het is niet uit de goedheid van je hart aangezien je zelf al aangaf dat hij een aantrekkelijke man is en daarom besloot je hem een brief te sturen.
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.
Ik verwoord het toch goed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorlopig bij brief contact houd en wie weet over een tijdje..
Onder andere door de reacties hier, lijkt me sws beter om er geduld mee te hebben. Daarnaast heb ik nog geen idee hoe ik het allemaal moet organiseren. Als er een bekende met me meegaat op reis, betekent het dat ik diegene het verhaal moet vertellen..heel gedoequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.
Misschien worden we later wel samen oud en gelukkigquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.
Als je dat doet doe je dat met een bepaald doel, dat is een vooropgezet plannetje, dat is verre van spontaan.
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
PS: als ik hem ooit heb bezocht, dan plaats ik hier uiteraard de foto's van onze ontmoeting! Jullie genieten namelijk van bewijsmateriaal
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Hamast het volgende:
[..]
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doen. Jouw logica ontgaat me compleet
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij een veroordeeld crimineel is.
"By ones deeds, one shall know one"
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij niet meer lief tegen me is, maak ik het gewoon uit
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Hamast het volgende:
[..]
Er valt weinig uit te maken als je onthoofd bent, schat.
DM.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer zo een buitengewoon aardige, sexy jongedame vinden. Hij is misschien wel een heethoofd, maar niet achterlijk
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je zag hem alleen als een leuk contactpersoon?
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een leuk contactpersoon betekent voor iedereen blijkbaar iets anders...
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, gisteren moesten we toch vooral niet denken dat je een relatie met hem wou!
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit nou uitleggen zodat jullie het begrijpen....
Het zit 'm vooral in het ''wat als..''.
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allang door. Maar nee, dat was echt niet het geval!
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Van net was gewoon speculeren, zou hij mij onthoofden in een relatie..? blabla. Snap?
Dat is nou het leuke van speculeren, het hoeft niet eens real te zijn!
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meid, enig! Ik ga ook een leuke crimineel zoeken!
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:55 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij komt geheid in de problemen
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik datequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou je denken? Je vindt mij nogal het zeven-sloten-tegelijk-type?
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind jou vooral het type dat een brave Hendrik dateDus wat moet jij nou met een crimineel?!
Zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan jij. Een en al spanning en sensatie!
Daar fantaseren jullie al over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:04 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Zeg.. hij en ik worden gewoon degelijke burgers die elke weekend naar de Ikea gaan en op zonnige dagen natuurlijk bbq-en. En in de zomervakantie gaan we met de kroost in de Ardennen kamperen
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
TS probeert nu met ridiculisering haar gezicht te redden.
Been there, done that. Wasn't cool.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
"Jij komt geheid in de problemen." Klassiekertje.
Met een crimineel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Been there, done that. Wasn't cool.
Ja. Een kruimelcrimineel, maar toch. Elke week mocht ik een uurtje op bezoek in de PI. Ik bleef bij hem en dacht dat hij zijn lesje zo wel zou leren. Niet dus. Hij werd er alleen maar grimmiger door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |