abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127878587
Ik wil eerst zeggen: ik heb leuke vrienden en een geweldige familie. De reden dat ik dit zeg, is omdat mensen zullen zeggen dat ik eenzaam ben en iets mis in mijn leven.

Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang. Ik begon te googlen en kwam erachter dat je naar de gevangen kunt schrijven. Er was iets aan hem dat me aanspoorde om te schrijven, ik kan het niet goed uitleggen. Dus ik probeerde het maar en kreeg zowaar antwoord terug! Nu schrijven we ongeveer 1/2 keer per maand. Ik heb het aan een goede kennis verteld en die vond het maar raar. Maar zo een persoon heeft toch ook liefde/steun nodig? We hebben leuk contact. Hij vraagt me ook om hem te komen bezoeken (wat ik graag wil, maar ergens doodeng vind). Zijn ouders willen me ook ontmoeten.

Er zijn wel veel struikelblokken. Ik weet bijv. zeker dat mijn moeder hem nooit zou accepteren en het idee om haar te vertellen dat ik gevangene in het buitenland wil bezoeken, staat me al erg tegen! Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.

Wat kan ik het beste doen?
pi_127878772
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ja doei.
  zondag 16 juni 2013 @ 21:53:03 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127878845
Ted Bundy bezwangerde een van zijn groupies terwijl hij in de bak zat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127878850
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Wat voor misdrijf?

Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zondag 16 juni 2013 @ 21:53:14 #5
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_127878861
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
  zondag 16 juni 2013 @ 21:58:03 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127879182
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
pi_127879331
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
Ik schrijf hem niet uit wanhoop, het was een gevoel (uit mijn eerste topic kan je wellicht ook afleiden dat ik genoeg aandacht krijg).
pi_127879339
Ik kan het mij wel voorstellen dat je verliefd ben geworden. Nog afgezien van dat gevangenis gedoe wat misschien het allemaal spannender maakt. Maar in het dagelijks leven kom je dit al heel vaak tegen dat mensen elkaar schrijven via brief of email en zo helemaal van slag zijn.
Maar weet wel dat dat type medium er eentje is wat behoorlijk kan misleiden. Je begint namelijk allerlei dingen zelf positief in te vullen over de ander en raakt dus met gemak verliefd. Het is niet zozeer fout dat je een gevangene schrijft, maar dat in het echt een persoon best wel totaal anders over kan komen. Per brief heb je de regie van de situatie in de hand.
pi_127879340
Oh Cc.... O+ :D!
Ja doei.
pi_127879366
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
Nee, anders kom ik niet meer aan andere dingen toe :)
pi_127879432
Wat voor een misdrijf heeft hij gepleegd en mag hij zijn straf niet in Nederland uitzitten? Hoe lang moet hij zitten eigenlijk?
pi_127879461
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef spierbal het volgende:

[..]

Wat voor misdrijf?

Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.
pi_127879467
zal wel drugs gerelateerd zijn.
pi_127879519
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Er is inderdaad maar een spanjaard in spanje die moordenaar is.
pi_127879630
quote:

Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven? :D
pi_127879678
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven? :D
Ja..stel je voor al die concurrentie 8)7
pi_127879713
quote:
Geen pedo's :{w
pi_127879728
quote:

[..]

Dan kan je toch alsnog zeggen wat hij heeft gedaan toen hij zn stoute schoentjes aantrok
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127879742
quote:

[..]

Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
pi_127879780
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:

Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Als ie maar een lekkerding is toch? :P
  zondag 16 juni 2013 @ 22:08:13 #22
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_127879891
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:08:52 #23
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_127879937
Spannend toch TS...
Laat je niet gek maken door wat anderen zeggen.

Ja het is een beetje vreemd inderdaad, maar goed.... waarom niet? :)
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:09:08 #24
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_127879956
quote:
17s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Dit dus
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_127879961
quote:
Precies en misschien komt hij tot inkeer :). Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
pi_127879976
quote:
Dat klopt natuurlijk ook wel. Maar bij sommige criminelen is het waarschijnlijk verstandiger om wat meer afstand te nemen in het contact dan bij andere criminelen dunkt mij.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:10:28 #28
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_127880033
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Precies en misschien komt hij tot inkeer :). Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_127880183
quote:
Thanx
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Ik vind het inderdaad heel spannend, en zou wel de kans willen wagen :)
pi_127880215
Maar, hoe oud zijn jullie?
Ja doei.
pi_127880285
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, hoe oud zijn jullie?
Ik ben in de twintig en hij dertig
pi_127880330
TS mist iets in haar leven. :')
pi_127880338
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest

Haha, zo ver was ik ook al ;) anders kom je niet in de gevangenis terecht ;)
pi_127880427
Ik kan me ook prima voorstellen dat je verliefd op hem bent geworden. Tenslotte schrijven jullie alleen maar en ben je beide alleen maar je positieve kanten aan het belichten...

Snap je wat ik bedoel? Liefde kan alleen maar werken als de positieve dingen van je partner overeen komen met die van jou en je met de negatieve dingen van je partner kunt leven.

Als jij die negatieve dingen niet weet, dan kan je liefde alleen maar in een drama uitlopen. Want je komt ze toch een keer tegen. En dan ga je bij elk nieuw negatieve ding tegen jezelf zeggen dat het wel zal meevallen. Want je bent verliefd en vergeeft hem alles.

Totdat het allemaal te veel wordt, en je nergens meer heen kunt en in feite zelf gevangen zit.

Begin een relatie met een jongen in de buurt. Bouw een relatie niet op met hoop maar met zekerheid.
pi_127880564
Ik wil de succesverhalen wel eens weten. Want die zijn er vast, ex-gedetineerden met een gelukkig gezinnetje.
pi_127880593
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben in de twintig en hij dertig
Als hij 30 is en nog steeds niet braaf is, zal hij nooit braaf worden.

Waarom vergeef je hem al zijn negatieve dingen terwijl je niet eens weet wat voor vrienden hij heeft? Je begint niet alleen een relatie met hem, maar ook met zijn vrienden.

Zo te lezen ben jij geen sterke vrouw. Je houd jezelf voor de gek. Blijf een penvriend voordat je straks niet meer terug kan.
pi_127880686
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:27:53 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127881149
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127881300
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef RetepV het volgende:
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
  zondag 16 juni 2013 @ 22:32:11 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127881405
Want het goede deed hem ook om de bak belanden.
Ik heb helaas ervaring met een relatie met een gedetineerde ... Die kwam er nog minder leuk uit als dat-ie erin ging.
pi_127881639
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
Dus er is reden tot angst en achterdocht? Oke. }:|
Waarom dan nog verder gaan?
pi_127881951
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef snakelady het volgende:
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
pi_127882312
Ik zou er zo snel mogelijk mee kappen. Iemand die wegens een (of meerdere) ernstige vergrijpen vast zit in een buitenlandse gevangenis.. Stoppen nu het nog kan zou ik zeggen.
pi_127882444
Hmm mensenkennis. Dat lijkt me nog besy lastig als je iemand nog nooit ontmoet hebt. Het geschreven woord zegt ook niet alles.

Anyway, ik wil wel heul graag weten waar hij voor zit.
Vermogensdelictje... Mwoah, te doen. Moord, mishandeling, lijkt me een no go.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:47:23 #45
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127882559
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Zulke situaties vallen niet te voorkomen, dan zou jij de eerste zijn in de wereld die dat kan.
Hij komt thuis met zijn zatte kop en denkt dat jij met een ander naar bed bent gegaan omdat er toevallig een mannengeurtje aan je lijf hangt omdat je je vader/broer/whatever een knuffel hebt gegeven.
En voor je het weet lig jij op de grond met blauwe plekken en bloedneus.

Geloof me, jij bent echt niet zo bijzonder dat je dat kan voorkomen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127882584
quote:

[..]

Ik hoop dat je een troll bent, want als je echt denkt dat je puur door middel van een positieve benadering de negatieve kant van zo'n persoonkan vermijden ben je veel te naïef om een crimineel te gaan daten.
pi_127883144
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Voluptas het volgende:
Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang.
Het blijkt niet zondermeer uit je tekst, maar kwam hij nu in het nieuws omdat hij in Spanje een misdrijf heft gepleegd? Dan heeft hij nogal wat gedaan, niet? Zeker ook omdat hij voor 'heel lang' achter de tralies is verdwenen.

En wat moet je precies met zo iemand?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_127883685
quote:
Je bedoelt dus dat bij een eventuele relatie jij jezelf niet kan zijn omdat je de situatie onder controle moet houden.
pi_127884360
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
pi_127886937
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef zarGon het volgende:
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
Dat dus. Goddamn TS, wat ben jij naïef. Ook vooral reageren op mensen die iets positiefs zeggen en zelf vooral sturen op dat ie een tweede kans verdient en liefde nodig heeft. Echt!

Je leven is al uitgestippeld bij deze en dit topic had je niet aan hoeven maken. Daar ga je geen ene zak mee doen.

Maarre, succes samen he! ^O^ :|W
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')