Wat voor misdrijf?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ik schrijf hem niet uit wanhoop, het was een gevoel (uit mijn eerste topic kan je wellicht ook afleiden dat ik genoeg aandacht krijg).quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
Nee, anders kom ik niet meer aan andere dingen toequote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat voor misdrijf?
Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
Er is inderdaad maar een spanjaard in spanje die moordenaar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
Ja..stel je voor al die concurrentiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?
Geen pedo'squote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
Het is toch niet deze he?
http://www.spitsnieuws.nl(...)l-opgepakt-in-spanje
Dan kan je toch alsnog zeggen wat hij heeft gedaan toen hij zn stoute schoentjes aantrokquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ie maar een lekkerding is toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Dit dusquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Precies en misschien komt hij tot inkeerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Dat klopt natuurlijk ook wel. Maar bij sommige criminelen is het waarschijnlijk verstandiger om wat meer afstand te nemen in het contact dan bij andere criminelen dunkt mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Thanxquote:
Ik vind het inderdaad heel spannend, en zou wel de kans willen wagenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens gewoon hem gaan bezoeken. Het is spannend, tuurlijk, maar dat is ook wel leuk. Neem risico's in het leven, vooral als het om liefde gaat.
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweestquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Ik ben in de twintig en hij dertigquote:
Haha, zo ver was ik ook alquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
Als hij 30 is en nog steeds niet braaf is, zal hij nooit braaf worden.quote:
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaanquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef RetepV het volgende:
Hij zou natuurlijk naar Nederland kunnen komen en een nieuw leven beginnen. Maar wat heeft hij voor kwalificaties? Kan hij hier een baan vinden? Zo niet, dan raakt hij depressief. Wat gaat hij dan doen?
Dus er is reden tot angst en achterdocht? Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft hij best goede functies uitgeoefend voordat hij in de gevangenis terechtkwam. Maar als ik hem met zo een angst en achterdocht benader, heeft het ook geen effect en voelt hij ook wel aan dat ik hem niet vertrouw. Ik vind dat ik van het goede moet uitgaan
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef snakelady het volgende:
Waar begin je aan! Ten eerste,hij is geen lieverdje en hij zit niet voor niks vast dus ik neem aan dat het geen drugssmokkel.
Hoe lang zal hij vastzitten? Zie je echt een toekomst met hem samen? En heb je echt gevoelens voor hem of vind je het gewoon spannend omdat hij een "bad boy" is.
Ik vind het echt heel erg onverstandig, als hij voor een geweldpleging vast zit moet je echt niet denken dat hij tegen jou poeslief zal zijn.
Mijn nicht heeft een ex die voor poging tot doodslag vast zat maar ze wist zeker dat hij haar niks zou doen, eerst heeft hij haar moeder in elkaar geslagen en toen haar zelf voor de ogen van haar kinderen, hij zit nu weer vast.
Dus weet waar je aan begint.
Zulke situaties vallen niet te voorkomen, dan zou jij de eerste zijn in de wereld die dat kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Ik hoop dat je een troll bent, want als je echt denkt dat je puur door middel van een positieve benadering de negatieve kant van zo'n persoonkan vermijden ben je veel te naïef om een crimineel te gaan daten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een aantal jaren. En ik heb geen gevoelens voor hem omdat hij een bad boy is, daar doe ik het ook niet om. Wat jij zegt over het feit dat hij eventueel niet poeslief tegen mij zal zijn, is nou precies waar ik ook mee zit. Ik kan me best voorstellen dat zulke personen van het 1 op het andere moment heel anders kunnen reageren en dan ben ik de pineut.
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Het blijkt niet zondermeer uit je tekst, maar kwam hij nu in het nieuws omdat hij in Spanje een misdrijf heft gepleegd? Dan heeft hij nogal wat gedaan, niet? Zeker ook omdat hij voor 'heel lang' achter de tralies is verdwenen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Voluptas het volgende:
Wat er is gebeurd.. een tijd terug kwam ik een man in het nieuws tegen en het was instant ''wow''..leuke man. Maar balen...hij had een misdrijf gepleegd en zit nu in de gevangenis (Spanje) voor heel lang.
Je bedoelt dus dat bij een eventuele relatie jij jezelf niet kan zijn omdat je de situatie onder controle moet houden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
Dat dus. Goddamn TS, wat ben jij naïef. Ook vooral reageren op mensen die iets positiefs zeggen en zelf vooral sturen op dat ie een tweede kans verdient en liefde nodig heeft. Echt!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef zarGon het volgende:
Als jij in de twintig bent zal je toch niet luisteren naar advies dat je niet aanstaat, als hij in de dertig is zal hij niet veranderen.
Wel spannend.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
[..]
Ik ben in de twintig en hij dertig
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
Ik heb ook contact met mensen die bereikbaar zijn hoor...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht even. Je leest in het nieuws over een misdadiger die in Spanje vast zit en na Googlen wilde je met hem schrijven? Wat heb uje dan gegoogled? Wat is er dan zo bijzonder dat je met een veroordeelde crimineel wilt schrijven? Waarom niet iemand die wel bereikbaar is?
Ik snap hier echt niks van, maar dat zal wel komen omdat ik een man ben. Iemand kan nog zo knap zijn, als ze in de bak zit hoef ik haar niet en dan zoek ik wel naar een geschiktere kandidaat.
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermeldenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Verder ben ik ook erg benieuwd wat ie nou precies gedaan heeft hoor, TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |