Wel spannend.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat hij niet bepaald braaf is geweest
[..]
Ik ben in de twintig en hij dertig
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Brocco_Li het volgende:
Wel tof voor hem dat 'ie je adres heeft.
Ik heb ook contact met mensen die bereikbaar zijn hoor...quote:Op maandag 17 juni 2013 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht even. Je leest in het nieuws over een misdadiger die in Spanje vast zit en na Googlen wilde je met hem schrijven? Wat heb uje dan gegoogled? Wat is er dan zo bijzonder dat je met een veroordeelde crimineel wilt schrijven? Waarom niet iemand die wel bereikbaar is?
Ik snap hier echt niks van, maar dat zal wel komen omdat ik een man ben. Iemand kan nog zo knap zijn, als ze in de bak zit hoef ik haar niet en dan zoek ik wel naar een geschiktere kandidaat.
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermeldenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Verder ben ik ook erg benieuwd wat ie nou precies gedaan heeft hoor, TS.
Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet.![]()
Lekker gek!
Maar hey, hij zag er zo sympathiek en spannend uit op zijn mugshot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Heerlijk out of the box, een relatie met een veroordeelde crimineel die je nooit hebt ontmoet.![]()
Lekker gek!
Wat betreft mijn out of the box-denken had ik het niet over mijn contact met die man in de gevangenis. Dat kan iedereen wel bedenken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef mootie het volgende:
Lekker gek!
Op welke dingen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en hij schrijft in ieder geval wel terug. Want als hij dat niet deed was TS vast aangetast in haar zelfvertrouwen.
Oh en misschien moet je eens naar de GGZ gaan TS, ik zou je laten testen op een aantal dingen.
Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creepquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Brocco_Li het volgende:
Ted Bundy klikte ook gewoon met veel mensen.
In hindsight ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef Voluptas het volgende:
Ted Bundy is/was gewoon een rasechte creep
Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben om dat hier te vermelden
Tuurlijk. Hij zit ook eigenlijk onschuldig vast. En dat dat zelfs de media heeft bereikt, is ook toevallig.quote:
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestartquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bang dat ie nog slechter wordt afgeschilderd?..
Maar het is natuurlijk wel enorm relevant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |