Wat voor misdrijf?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het ging je vooral om 't uiterlijk, en dat hij een misdaad heeft gepleegd doet er verder eigenlijk helemaal niet toe? Zolang hij maar 'n leuk bekkie heeft?
Ik schrijf hem niet uit wanhoop, het was een gevoel (uit mijn eerste topic kan je wellicht ook afleiden dat ik genoeg aandacht krijg).quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Deze kan natuurlijk nergens heen ...
R&P / Ze laten niks meer van zich horen :{
Nee, anders kom ik niet meer aan andere dingen toequote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Jij schrijft naar iedere man die er leuk uitziet en in het nieuws voorbij komt?
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat voor misdrijf?
Misschien is zijn kind wel verkracht en heeft hij uit wraak gehandeld om dat hij niet werd aangepakt door de politie.
Er is inderdaad maar een spanjaard in spanje die moordenaar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik wil liever voor mezelf houden wie hij is, anders kan iedereen hem googlen.
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
Ja..stel je voor al die concurrentiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je bang dat wij hem ook gaan schrijven?
Geen pedo'squote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Cactus1 het volgende:
Het is toch niet deze he?
http://www.spitsnieuws.nl(...)l-opgepakt-in-spanje
Dan kan je toch alsnog zeggen wat hij heeft gedaan toen hij zn stoute schoentjes aantrokquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als ie maar een lekkerding is toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Molleman het volgende:
Er is natuurlijk wel verschil tussen iemand die voor belastingsfraude vast zit en een verkrachter of een moordenaar... Moeilijk onze mening geven zo..
Dit dusquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Precies en misschien komt hij tot inkeerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk dat je hem schrijft. Iedereen heeft liefde en aandacht nodig, ook in de gevangenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |