De moeder van Nathalie is het daar niet mee eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Joran heeft ook een vriendin, en volgens de vriendin is Joran erg lief en veranderd!
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?
Maar het feit dat je het al niet uit jezelf doet, wat de ander er ook van denkt geeft al aan dat je niet zomaar het contact wilt verbreken met iemand. Daar zit dan toch echt een knoop in met eigenwaarde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Jij beschuldigde mij ervan dat ik contact met hem heb voor een ego-boost en dat ontkende ik met dat bericht. Wat mijn partner ervan zou denken, is natuurlijk een andere discussie.
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor bezwaren gaat je moeder hebben tegen een ontmoeting? Hoe gaat ze reageren, denk je?
En ze zou godverredomme nog gelijk hebben ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze zou zeggen dat ik ontspoord ben en dat er een steekje los zit.
Ja, ze is best pittig
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bespreek je gewoonlijk alles met je moeder?
Dus alleen als mensen het met je eens zijn is het een "volwassen" reactie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dit bedoel, eindelijk een volwassen reactie. Ik heb hem namelijk nog altijd niet ontmoet en tot dusver schrijven we alleen...mensen doen alsof ik een kindje en een huwelijk wil
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nee, want uit ervaring weet ik dat ze erg snel oordeelt...er valt niet met haar te praten als er ook maar iets is wat er van haar ''straatje'' afwijk. Nu is het bezoeken van een gedetineerde inderdaad iets waarvan ik zou begrijpen dat ze bij voorbaat al oordelend is, maar bij minder doet ze het ook.
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet begrijp is wat je nu van hem wil, wat verwacht je van hem?
Het is niet uit de goedheid van je hart aangezien je zelf al aangaf dat hij een aantrekkelijke man is en daarom besloot je hem een brief te sturen.
Dus wat wil je van hem, wat is jouw doel?
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Spanning en aandacht. Tenslotte gaat haar leven ook door.
Ik verwoord het toch goed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Dat ik mijn leven stopzet ofzo?
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorlopig bij brief contact houd en wie weet over een tijdje..
Onder andere door de reacties hier, lijkt me sws beter om er geduld mee te hebben. Daarnaast heb ik nog geen idee hoe ik het allemaal moet organiseren. Als er een bekende met me meegaat op reis, betekent het dat ik diegene het verhaal moet vertellen..heel gedoequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe ben je tot dit besluit gekomen?
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waarom zou je al meteen verwachtingen moeten hebben? Op dit moment moet ik niet eens verwachtingen hebben. Vrijblijvendheid kan toch ook leuk zijn en dan kijken waar het naartoe leidt, gewoon leuk contact dus. Als ik met mensen praat, heb ik nooit echt een specifiek doel in mijn hoofd oid..klinkt allemaal zo geforceerd en als een vooropgezet plannetje, ik doe het liever gewoon op een natuurlijke manier.
Misschien worden we later wel samen oud en gelukkigquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen met iemand kletsen in de bar en een gevangene na zoeken om hem een brief te sturen.
Als je dat doet doe je dat met een bepaald doel, dat is een vooropgezet plannetje, dat is verre van spontaan.
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Voluptas het volgende:
PS: als ik hem ooit heb bezocht, dan plaats ik hier uiteraard de foto's van onze ontmoeting! Jullie genieten namelijk van bewijsmateriaal
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:28 schreef Hamast het volgende:
[..]
Oh, heb je dat afgesproken met hem? Dat ie foto's plaatst van de vreselijke dingen die die je aan gaat doen?
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik hem opzoek wanneer hij nog vastzit...en waarom kom je opeens met die opmerking ''vreselijke dingen''
En waarom zou hij die dingen tegen een degelijke jongedame willen doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Omdat hij wel vaker 'vreselijke dingen' doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |