Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ok, je had het namelijk over een nieuwe vlam en dat interpreteerde ik als een date. Als ik een steady relatie krijg met iemand waar ik veel van hou en een goed gevoel bij heb, dan zal verder contact met mijn penvriend idd niet verstandig zijn als hij echt een toekomst met mij ziet. Maar gewoon vriendschappelijk contact kan wel vind ik.
Ik zie hem niet als een extraatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vriendschappelijk contact met iemand die je opwindt? Zelfs onder normale omstandigheden is dat not done. Ik heb het idee dat je gewoon hem als extraatje wil hebben.
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat je in je OP zegt geldt niet meer?
Omdat je jezelf tegenspreekt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jawel... wat is er zo moeilijk aan te begrijpen![]()
First, let love survive dates with other men who show interest ...quote:
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet als een extraatje, maar als een leuk contactpersoon tot nu toe.
Beetje raar ook...wat is nou een ''extraatje''? Echt een begrip die mannen gebruiken..
De blijf van mijn lijf huizen zitten vol vrouwen die er hetzelfde over dachten. Je kunt de aard van een ander niet veranderenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie hem als een leuk contactpersoon.
Vs
Ik schreef de eerste brief uit nieuwsgierigheid en nu begin ik gevoelens voor hem te krijgen. How can love survive prison walls.
Dan heb ik nieuws voor je..streef ernaar om zowel beledigingen als complimenten niks te laten doen voor mijn ego. Mezelf beter voelen, probeer ik niet te laten afhangen van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij valt op zijn uiterlijk. Of zijn persoonlijkheid goed genoeg is ben je nu notabene aan het uitzoeken. En dan ga jij nu ineens vertellen dat je contact wilt onderhouden op dit moment met iemand die je nu in ieder geval erg aantrekkelijk vind? Dat vind ik niet erg bijzonder netjes.
Ik heb het idee dat je je behoorlijk onzeker voelt en mannen gebruikt als verzetje voor je ego. Mocht het dan misgaan met wie dan ook, dan heb je altijd iets om op terug te vallen.
Het is behoorlijk ziek dat je op die manier omgaat met mensen (ook met hem) alleen maar om jezelf een beetje goed te voelen.
Ik denk dat jij een beetje verwarrende gevoelens hebt. Daar komt het van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu valt iedereen over die ''how can love survive prison walls''. Dat was van mijn kant ook een gedachtesprong, wat als ik hem beter leer kennen en hem heb gezien enz. enz en het ook echt blijkt te klikken? Ik zie nu wel in dat anderen zo een zin in de OP heel verwarrend vinden.
Oh?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
Hij belde niet!! Nog een opdonder voor de ego.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Voluptas het volgende:
je kan wel begrijpen dat ik nu een lekkere minderwaardigheidscomplex aan het ontwikkelen ben. Vooral omdat de bovenstaande mannen niet eens ''out of my league'' waren.
TS kan zich voorstellen dat dat wat verwarrend kan zijn.quote:
Mocht jij een vriend hebben en die heeft bepaalde gevoelens voor een vrouw, dan vind jij het totaal niet erg dat deze zo af en toe contact met elkaar hebben? Want het zijn maar externe omstandigheden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je..zowel beledigingen als complimenten doen niks voor mijn ego. Mezelf beter voelen, hangt niet af van externe omstandigheden. Dan zou ik wel heel veel macht in mijn omgeving leggen zeg
Deze man geeft tenminste wel altijd antwoord. In de gevangenis is contact met een vrouw zo waardevol dat hij wel gek zou zijn om niets van zich te laten horen.quote:
Zo ik had even een kennis aan de deur, maar ik voelde gewoon dat ik kwart fok over me heen had gekregen vanwege mijn laatste bericht:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |