TS heeft gewoon teveel van die vrouwenliteratuur gelezen en leeft in een droomwereld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, maar TS denkt daar blijkbaar heel anders over...
Precies.. Raar verhaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Maar het is wel te erg om hier te vertellen...
Vandaar ook mijn opmerking over borderline.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef missbehavin het volgende:
En natuurlijk vindt hij jou geweldig! Eindelijk wat aandacht en afleiding...
Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Verliefd worden op een crimineel die blijkbaar in het Nederlandse nieuws was, waardoor we kunnen stellen dat hij niet vastzit voor diefstal van een appel of een ruzie in Spanje. Verliefd worden na deze een keer gezien te hebben op tv, met of zonder balkje voor de ogen, sorry maar je mist wel degelijk wat, een gezond verstand.
Je kan je aangetrokken voelen tot iemand, en dat heeft iedereen wel in zijn leven. Dat jij het contact opzoekt bevestigd dat je van een bepaalde spanning houd. Hou je maar voor dat je verliefd bent, mooie relatie opbouw, wie zegt dat hij jou niet misbruikt voor iets? Wie zegt dat hij niet vastzit voor fraude of oplichting? en wie zegt dat hij dat niet bij jou gaat doen?
Je moet het zelf weten, maar totdat je niet eerlijk kunt vertellen waarom deze "lieve" jongen vastzit kunnen we geen nuchter oordeel geven over het type persoon. Zijn ook vrouwen die Marc Dutroux aanbidden, ook gestoord in mijn ogen.
Over 5/6 jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Maar TS, wanneer verwacht hij nou vrij te komen dan?
Hoe weet jij dat nou? Veel van die vrouwen zullen ook vast gedacht hebben anders te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik vergelijk mezelf niet met vrouwen die met opzet criminelen aanbidden. Zulke vrouwen vinden puur het idee dat hij crimineel is spannend en aantrekkelijk, dat ze hem wel even kunnen veranderen.
Het verschil tussen mij en die andere vrouwen is dat ik die man (waar ik contact mee heb) ook leuk had gevonden als hij een degelijke auto monteur was oid.
En heb ook nooit eerder mannen die in de gevangenis zitten/hebben gezeten leuk gevonden.
Veel interessanter dan je OP. Misschien wil een modje 'em aanpassen als we het over het verleden van je penvriend gaan hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dan gaat het niet meer over mijn OP, maar meer over wat hij heeft gedaan en daar heb ik dit topic niet voor gestart
Gokje, zware mishandeling, misschien met de dood tot gevolg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
WAT HEEFT HIJ NOU GEDAAN IK KAN HET NIET MEER AAN!!!
We reageren alleen evrontwaardigd omdat we neit weten wat hij heeft gedaan. Zo erg kan het niet zijn, anders had je 'em niet gegoogled en geschreven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat ook. Er wordt hier al vrij verontwaardigd gereageerd en dat erbij lijkt me geen goed plan
hij heeft tenminste een vaste woon en verblijf plaats en een regelmatig inkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
Of deed hij alsof? Terwijl de groeve van iemand anders was?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Off-topic vraagje, had 'ie een aandeel in een marmergroeve?
Dat is nogal recent. Dus hij kan het niet zijn he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Brocco_Li het volgende:
Off-topic vraagje, had 'ie een aandeel in een marmergroeve?
Zijn ook geen lieverdjes hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
Het kan ook nog 'gewoon' drugs zijn, afhankelijk van hoe lang hij al zit...
Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Deckard het volgende:
Maar jij gaat 5 jaar op hem wachten, voor een date?
Ja maar het is tenminste geen Bundy!!quote:
Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Copycat het volgende:
Raar dat je alarmbellen niet afgaan als iemand tot zo'n lange gevangenisstraf is veroordeeld, maar dat je er juist van gaat glijden.
Weinig eigenwaarde?
Dan had je 'em nooit leren kennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Lol, ik ga niet van een gevangenisstraf glijden
Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest. Dan was alles veel simpeler geweest
Romantischquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon bezoekuur toch? Zo lekker romantisch, net als in de film, allebei aan de andere kant van een raampje in een telefoonhoorn praten.
En nog even allebei het glas aanraken of misschien zelfs een kusje geven.
Omdat het een lieve jongen is die helemaal gek is van haar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Waarom kan hij zijn tijd niet in Nederland uitzitten trouwens?
Ja en dat vind ik dan toch iets anders dan iemand in elkaar schoppen oid... Dus ja, echt advies valt er zo niet te geven he...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of gewoon domme mensen die zich voor een karretje laten spannen.
Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mensquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Romantisch. Heeft hij tenminste ook nog een leuk vooruitzicht. Straks komt hij er nog wraakzuchtiger uit en nu zal het allemaal wat minder zijn. Ik doe de mensheid juist een gunst
Geen idee, wat een juridische vragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Waarom kan hij zijn tijd niet in Nederland uitzitten trouwens?
Met zo'n lover zou ik me daar maar vast op voorbereiden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Geen idee, wat een juridische vragen
Godsamme dit kan gewoon niet echt zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Precies en misschien komt hij tot inkeer. Als iedereen hem als een zwarte schaap behandelt, wordt hij er ook niet beter van.
o.....m.....g.....quote:
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah dus hij is al wraakzuchtig? Klinkt echt als een miskend, zachtaardig mens
Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hij zit dus vast voor drugssmokkel?
Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
Wtf heeft dat met mijn post te maken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Als hij eruit komt, gaat hij sowieso weer daten/afspreken. Het is niet zo dat hij een date verbod gaat krijgen. Als iedereen opzettelijk zo een man zou vermijden, dan denk ik dat alle mensen die uit de gevangenis komen weer in hun oude patroon zouden vallen...juist omdat het zo een zwakke plek bij ze is.
Nog 5 a 6 jaar vast, reken er maar op dat het drugssmokkel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, of nou ja, misschien wel. Speculeren dit-dat-alles.
Heel simpel, gewoon op een datingsite gaan en je gevangenisverleden verzwijgen. Works perfectly fine!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een IQ-test met succes afgerond?
Dus je weet dat je 'anders' bent, maar je gaat wel hier vragen wat je moet doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''
Oi, en ik maar denken dat ik een open vraag stelde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk op mijn post in te gaan, strooi je met een belediging. Ik heb trouwens een vwo en hbo diploma. Word in mijn omgeving gezien als een intelligent persoon, maar wel ''anders''
Maar jij kiest er toch echt zelf voor om expliciet te vallen op een gedetineerde ... vanwege een foto en verhaaltje in de media.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Voluptas het volgende:
Ik had het veel leuker gevonden als hij gewoon een keurige burger was geweest. Dan was alles veel simpeler geweest
Hoeveel jaar schelen jullie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Eerder gezegd. Ik ben in de 20 en hij 30
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar het is ook een kwestie van mensenkennis en weten hoe je de ander moet benaderen om zulke situaties te voorkomen.
Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg TS, waarom post je dit eigenlijk überhaubt?
Je had zelf toch wel kunnen voorzien dat dit niet al te veel positieve reacties zou gaan krijgen?
Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar hoe zie jij een toekomst met hem voor dan?
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen kritiek, maar als ik dat andere topic bekijk: GC / Schrijven met gedetineerden #3
is het beduidend minder
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Omdat die mensen ms niet meteen in love zijn?
Zich niet in de luren laten leggen door een fotootje ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Omdat die mensen ms niet meteen in love zijn?
En als dat advies niet bevalt, naja, dan negeren we dat toch gewoon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat kan nog alle kanten opgaan, we hebben elkaar nog niet eens irl ontmoet
Ehm, how can love survive prison walls?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid
Kom op. Als je louter vrienschappelijke gevoelens had, dan hoefde je hier je vraag niet te stellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik ''in love'' ben, maar wel gevoelens heb...dat verwar jij met verliefdheid
Heeft-ie je al gevraagd een koffer mee te nemen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?
Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is dat wel een goed punt. Je kan beter een gedetineerde in Spanje proberen te daten dan in Siberië, heb je alvast lekker weer mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij ziet een tripje Spanje wel zitten?
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Welke gevoelens heb je dan? Angst, bewondering, walging, medelijden, compassie?
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij wisselen hun ervaringen uit. Jij komt hier vragen om advies!
Boeit me niet wat hij gedaan heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
"Ik kan hem beter maken!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Ik ben het lichtpunt in het leven van deze man!"
Nou nee, want jij was smitten toen je hem op tv zag... Stap je er toch anders in lijkt me...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja dus? Zij schrijven toch ook met een gedetineerde en volgens mij hebben jullie ook geen idee wat die gedetineerden hebben gedaan. Dit is gewoon meten met 2 maten.
"Ik bewijs de samenleving een dienst!"quote:
Ik kan best naief zijn (bewust), maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze dienst. Je hebt de maatschappij een stukje beter gemaakt. Dat iedereen je voor gek verslijt is natuurlijk geen punt van overweging. Dat iedereen het met je oneens is is natuurlijk een enorme vergissing. Zij weten immers niet wat voor een lieverd het is!
Zie je zelf nou echt niet hoe naďef je verhaal is?
Famous last words...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Er is een derde optie, die noemen ze gezond verstand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik kan best naief zijn, maar heb liever zo een insteek dan dat ik vol achterdocht, haat, vooroordelen en nijd zit.
Waarom schuif je ons dat nu in de schoenen? Omdat we het misschien onverstandig vinden dat je je verslingert aan iemand in de gevangenis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bij criminelen is een gevoel van achterdocht zelden misplaatst. Dat je van het goede van mensen uitgaat is niet verkeerd, maar bij gedetineerden natuurlijk volkomen onterecht. Hoeveel criminelen worden er volgens jou weerhouden van recidive door mensen als jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze ernaartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach mensen, jullie kunnen ook overdrijven hoor
Er komen hier reacties voorbij alsof jullie verwachten dat TS meteen samen gaat wonen en trouwen zodra die gozer vrijkomt. Laat TS toch fijn schrijven met die vent.
En TS: een persoon zit niet zomaar in de gevangenis, besef je dat goed
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze er naartoe moet gaan. Beetje opletten, hoor.
Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.
Plottwist, die zijn er niet meer...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef missbehavin het volgende:
En hoe staat het met de plannen om zijn ouders te ontmoeten?
Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook dat staat niet gelijk aan samen gaan wonen en trouwen.
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is ook wat anders dan haar lekker laten schrijven.
En dát is inderdaad gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze voelt de noodzaak hem te verdedigen. Dan gaat het al verder dan een paar brieven uitwisselen en verder niks. Van objectiviteit is al helemaal geen sprake meer.
Nee hoor, dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo
Ben het wel met je eens. Iedereen heeft wel eens gehad dat ze een buitenlandse gedetineerde op tv zagen, die toen hebben gegoogled omdat hij er leuk uit zag en vervolgens contact gelegd... Oh wachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar er wordt hier gedaan alsof het opzoeken van die gozer gelijkstaat aan trouwen en een levenslange verbinding ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |