Gewoon een lekkere pub meal.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, gaat ook nooit gebeuren denk ik.
Ah. Ik ben op 21cm blijven steken.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is te vermoeiend voor mij. Ik ben de 30 gepasseerd hè.
Ik moest lachen. Maar 21cm is ook best aardig.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah. Ik ben op 21cm blijven steken.
Je hebt een keuze tussen die twee, eentje is de PS4 en de andere de X1.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een xbox 360 omdat die goedkoper was en ik toch niet zo'n gamer ben. Paar keer in de week een potje fifa en that's it.
Maar als de PS4 nu goedkoper en beter is dan is er toch weinig ruimte meer voor discussie?
Voor mij is de aanschaf van een console sowieso een impulsaankoop.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een xbox 360 omdat die goedkoper was en ik toch niet zo'n gamer ben. Paar keer in de week een potje fifa en that's it.
Maar als de PS4 nu goedkoper en beter is dan is er toch weinig ruimte meer voor discussie?
De X1 is qua spec minder, qua beleid minder, kost meer en is al met al een enorme faal.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt een keuze tussen die twee, eentje is de PS4 en de andere de X1.
einde bericht
Eens per 24 uur maar klopt ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat je bij de Xbox one altijd 24 uur online moet zijn, omdat anders je account gedeactiveerd wordt?
Hij vliegt door het plafond weg met zijn jetpack (design by HMF) als je 24 uur niet gespeeld heb ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat je bij de Xbox one altijd 24 uur online moet zijn, omdat anders je account gedeactiveerd wordt?
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef Happel het volgende:
Echt he.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij vliegt door het plafond weg met zijn jetpack (design by HMF) als je 24 uur niet gespeeld heb ja.
Maakt het echt een goede feature inderdaad waarvoor je graag 100 euro meer laptquote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen. Hij wil na 24 uur gameplay tijd een check doen, dat is alles.
Wellicht, maar ze strijden tenminste wel tegen terroristen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De X1 is qua spec minder, qua beleid minder, kost meer en is al met al een enorme faal.
De family share functie maakt het een goede feature, ja. Heb je dat al mee gekregen?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maakt het echt een goede feature inderdaad waarvoor je graag 100 euro meer lapt
Xbox Onequote:
Ja, vind ik ook geen goede feature.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De family share functie maakt het een goede feature, ja. Heb je dat al mee gekregen?
Ik heb vannacht nog van je moeders family share functie gebruik gemaakt. niks mis mee idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De family share functie maakt het een goede feature, ja. Heb je dat al mee gekregen?
Geef anders een artikel. Dit soort plaatjes zijn vrijwel altijd subjectief en een poging tot humorquote:
Ik moest zowaar eens glimlachen om een opmerking van je.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog van je moeders family share functie gebruik gemaakt. niks mis mee idd.
Is goed man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik moest zowaar eens glimlachen om een opmerking van je.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Xbox One
- Je moet 1 keer per dag online zijn. - Dit hoeft dus niet, het is na elke 24 uur gameplay tijd een check (voor de family share functie, kun je met 10 mensen onderling je hele library uitlenen aan elkaar) Die check kan tevens ook via je mobiele telfoon, kost slechts een paar kb.
- 500 euro - Klopt
- Kinect staat altijd aan (daar gaat je privacy) - Dit is niet waar, die kun je in het menu uitzetten.
- Games worden gelinkt aan je account, dus als je geband wordt ben je ze kwijt en je moet allerlei rare shit doen om een tweede hands game / geleende game te spelen. - Dit is ook niet waar. En je moet het wel heel gek maken wil je een ban krijgen.
- Betalen voor XBOX Live - Dat is bij PSN+ ook.
- Microsoft wil niks te maken hebben met indie games en uitgevers moeten $10000 betalen om een patch uit te brengen voor een game - Jawel, heb je de persco niet gezien? Minecraft is en blijft een Indie game(wel een hele grote) en ze hadden nog een indie game in de show.
- De focus ligt op bijzaken als TV kijken en niet op de games - Dan heb je stront in je ogen gehad tijdens de E3. Verder komen er nog een x aantal third party exclusives aan.
PS4
- Hoeft niet online te zijn - Want jij hebt nog geen internetverbinding thuis?
- 400 euro - klopt
- PS Eye is niet verplicht - zie 400 euro.
- Tweede hands games kunnen gewoon gespeeld worden. - Dat kan bij beide consoles, ze laten het beide aan de uitgevers over.
- Met de PS+ service moet je betalen om online te kunnen, maar je mag iedere maand games 'huren' uit de store.- Dit gaat Microsoft ook doen.
- Sony laat indie developers hun games gewoon uitbrengen en geen extra kosten om een patch uit te brengen - Ja, gewoon gratis geld voor de Indies en niks voor Sony natuurlijk.
- De focus ligt op de games en niet op bijzaken als TV kijken - Precies, ik vind het ook zo vervelend dat mijn smartphone meer kan dan alleen bellen en smsen.
Hoe is het spelen van elkaars spellen zonder dat je daarvoor de fysieke disc hoeft te hebben geen goede functie?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook geen goede feature.
Waarom doet Microsoft hier dan zo onduidelijk over? Ze raken al het vertrouwen van de consument kwijt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
Speciaal voor jou en daarna ben ik er wel weer klaar mee.
[..]
Ah. Een Sony Fanboy. Goed man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Xbox One
- Je moet 1 keer per dag online zijn
- 500 euro
- Kinect staat altijd aan (daar gaat je privacy)
- Games worden gelinkt aan je account, dus als je geband wordt ben je ze kwijt en je moet allerlei rare shit doen om een tweede hands game / geleende game te spelen.
- Betalen voor XBOX Live
- Microsoft wil niks te maken hebben met indie games en uitgevers moeten $10000 betalen om een patch uit te brengen voor een game
- De focus ligt op bijzaken als TV kijken en niet op de games
PS4
- Hoeft niet online te zijn
- 400 euro
- PS Eye is niet verplicht
- Tweede hands games kunnen gewoon gespeeld worden.
- Met de PS+ service moet je betalen om online te kunnen, maar je mag iedere maand games 'huren' uit de store.
- Sony laat indie developers hun games gewoon uitbrengen en geen extra kosten om een patch uit te brengen
- De focus ligt op de games en niet op bijzaken als TV kijken
Daar kan ik niks aan doen toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom doet Microsoft hier dan zo onduidelijk over? Ze raken al het vertrouwen van de consument kwijt.
Ah. Een PC fanboy. Goed man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Buitendam het volgende:
Die paar honderd euro voor een console steek ik in een videokaart, dit keer.
Jullie waren toch broertjes?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog van je moeders family share functie gebruik gemaakt. niks mis mee idd.
Wat een veranderingen. Ik vind het allemaal een beetje eng.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
Speciaal voor jou en daarna ben ik er wel weer klaar mee.
[..]
Ok mijnheer de discussieleider.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
En nu maar weer over wat anders, want men heeft blijkbaar geen idee waar ze over schreeuwen.
Je valt wel op (wat) oudere vrouwen heb ik gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je valt wel op (wat) oudere vrouwen heb ik gehoord.
Sick fuck.quote:
Die hebben wat meer ruimte over 't algemeen. Zie mijn eerdere post ter verduidelijking.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je valt wel op (wat) oudere vrouwen heb ik gehoord.
Tot nu toe heb ik de PS4 boys hier keihard bij de strot, dus X1 > PS4.quote:
quote:
Nee, want niemand wil die X1 van je en daarbij heb je in de WA groep al gezegd dat je eigenlijk voor de PS4 wou gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik de PS4 boys hier keihard bij de strot, dus X1 > PS4.
Ome Gates is trots op mij.
GTA is kut. PES is wel goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik speel toch allee FIFA/PES en GTA, dus het maakt mij geen kanker uit.
Ik heb zin om GTA te spelen. Jammer dat mijn oude Xbox er onlangs mee gekapt is.quote:
Dat bedoelde ik. Die kerel denkt dat we achterlijk zijn.quote:
Maar 1 iemand mag spelen, jij mag niet online zijn, jij mag het spel niet spelen, diegene moet al 30 dagen vrienden met je zijn etc etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het spelen van elkaars spellen zonder dat je daarvoor de fysieke disc hoeft te hebben geen goede functie?
Flikker toch op man. Kutspel. San Andreas is de enige goeie. En die GTA's die ik op de PC speelde toen ik 15 was waren ook wel aardig. Die topdown GTA's.quote:
Ik zit niet in een WA groep man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want niemand wil die X1 van je en daarbij heb je in de WA groep al gezegd dat je eigenlijk voor de PS4 wou gaan.
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Xbox One
- Je moet 1 keer per dag online zijn
- 500 euro
- Kinect staat altijd aan (daar gaat je privacy)
- Games worden gelinkt aan je account, dus als je geband wordt ben je ze kwijt en je moet allerlei rare shit doen om een tweede hands game / geleende game te spelen.
- Betalen voor XBOX Live
- Microsoft wil niks te maken hebben met indie games en uitgevers moeten $10000 betalen om een patch uit te brengen voor een game
- De focus ligt op bijzaken als TV kijken en niet op de games
PS4
- Hoeft niet online te zijn
- 400 euro
- PS Eye is niet verplicht
- Tweede hands games kunnen gewoon gespeeld worden.
- Met de PS+ service moet je betalen om online te kunnen, maar je mag iedere maand games 'huren' uit de store.
- Sony laat indie developers hun games gewoon uitbrengen en geen extra kosten om een patch uit te brengen
- De focus ligt op de games en niet op bijzaken als TV kijken
Laat je een keer nakijken zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Kutspel. San Andreas is de enige goeie. En die GTA's die ik op de PC speelde toen ik 15 was waren ook wel aardig. Die topdown GTA's.
Volgens HMF won hier de X1, dus dan is dat zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.
Ja. Want dat is een doorslaggevende feature.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.
Zeg dat nou niet, straks komt Typisch weer met een heel verhaal waarom DDR3 beter is dan GDDR5.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ageer keihard tegen GTA. Kan me totaal niet boeien.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat je een keer nakijken zou ik zeggen.
Ga je nog reageren op je pauper lijstje of blijf je vasthouden aan onwaarheden?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks komt Typisch weer met een heel verhaal waarom DDR3 beter is dan GDDR5.
''Als al deze mensen hier niet zouden staan zou ik je helemaal de kanjer slaan''quote:
Kijk. Now we're talking. Ik kies TwenteFC.quote:
Aanwezig:quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Korfbal Leiden FC lijkt mij een betere locatie.
Waarom zit je de laatste tijd constant op mij te haten?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Korfbal Leiden FC lijkt mij een betere locatie.
jawel toch, jij mag het gewoon spelen en tegelijkertijd aan een vriend uitlenen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar 1 iemand mag spelen, jij mag niet online zijn, jij mag het spel niet spelen, diegene moet al 30 dagen vrienden met je zijn etc etc.
Het idee is mooi, maar weer op zo'n minachtende toon naar de consument, waar deze xbox 1 launch van overloopt, dat je wel heel erg van anale vernedering moet houden wil je alsnog voor een xbox gaan. Had ik al gezegd dat deze ook nog 100 euro duurder is?
Nog gewielrent vandaag?quote:
Voor zover ik weet strooi jij met onwaarheden als "ze laten het beide aan de uitgevers over", maar oké, jij wint. Ik pre-order de Xbox One alvast.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op je pauper lijstje of blijf je vasthouden aan onwaarheden?
Dat doe ik niet, wat is hier 'haten' aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je de laatste tijd constant op mij te haten?
Je bent zelf een kankerdebiel.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gvd zeg, kanjer debielen on the internetz.
MS heeft het slecht verteld maar godverdomme man.
DOAGquote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Kutspel. San Andreas is de enige goeie. En die GTA's die ik op de PC speelde toen ik 15 was waren ook wel aardig. Die topdown GTA's.
Ik zie het als haten, of 'trollen'.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, wat is hier 'haten' aan?
Vice City sowieso, wat een lekkere sfeer had dat spelquote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Serieus Typisch. Nobody cares.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op je pauper lijstje of blijf je vasthouden aan onwaarheden?
Da's wel kekke shit. Toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel toch, jij mag het gewoon spelen en tegelijkertijd aan een vriend uitlenen.
Dit hebben zowel Sony als MS gezegd, dus ik denk dat dat wel waar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet strooi jij met onwaarheden als "ze laten het beide aan de uitgevers over", maar oké, jij wint. Ik pre-order de Xbox One alvast.
Mikey heeft een leven.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeft Mikey nog eigenlijk? Lang niks meer gehoord van die gast.
Deze man weet.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Vice City sowieso, wat een lekkere sfeer had dat spel
kan me verder ook niet boeien, heb nog nooit een console gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel kekke shit. Toch?
Helaas speel ik nooit online. Ik speel eigenlijk bij nader inzien ongeveer 2 uurtjes per week. Misschien haal ik wel een WiiU. Is leuk voor mijn kinderen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit hebben zowel Sony als MS gezegd, dus ik denk dat dat wel waar is.
Probeer het nog eens. Prima als je een PS4 gaat halen (die haal ik misschien ook wel) maar maak dan niet zo'n lijstje als je er vrij weinig van weet.
Oké, alwetende Typisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het nog eens. Prima als je een PS4 gaat halen (die haal ik misschien ook wel) maar maak dan niet zo'n lijstje als je er vrij weinig van weet.
Kenker veel wind inderdaad. Vanmorgen niet. Had eigenlijk vanmorgen moeten gaan.quote:
Ik heb gister pizza gegeten. In Goes. Het was echt een van de lekkerste pizzabodems die ik de afgelopen jaren had gegeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat mijn pizza wat later komt, ik ben boos.
einde bericht
Microsoft heeft eerst gezegd dat het idee van uitgevers kwam die dit daarna glashard ontkendenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okseltjes wel helemaal fresh?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Kwam ook met een coupe Beaufort thuis gister.
eindelijk eens een oven die warmer wordt dan 200 graden danquote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten. In Goes. Het was echt een van de lekkerste pizzabodems die ik de afgelopen jaren had gegeten.
Da's MS hè. Sony heeft dat wel goed gedaan. Gewoon afwachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Microsoft heeft eerst gezegd dat het idee van uitgevers kwam die dit daarna glashard ontkenden
Word je hard van.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Kut pizza turken, nu loopt heel mijn schema in de soep.
einde bericht
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Kut pizza turken, nu loopt heel mijn schema in de soep.
einde bericht
Ik word eerlijk gezegd ergens anders hard van.quote:
Ik spreek geen Fries, sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.quote:
Ga jezelf dan eens heel snel bijspijkeren. In nije dei.quote:
Ben jij Rens?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.![]()
Hij heeft overigens wel gelijk dat ik er niet alles vanaf weet, maar de meeste dingen die je over de Xbone hoort zijn toch vooral negatief.
Enchilada's met gehakt hiero. Lekker man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk kip tandoori van honig eten.
Preorder cijfers spreken ook boekdelen. Zelfs in het thuisland om de 2 dozen 3 playstations.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.![]()
Hij heeft overigens wel gelijk dat ik er niet alles vanaf weet, maar de meeste dingen die je over de Xbone hoort zijn toch vooral negatief.
Het deeg was vooral heel lekker. Niet echt een 100 procent italiaane pizza qua bodem, maar het smaakte gewoon heel goed. Ik hou wel van een beetje deeg als het vers is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
eindelijk eens een oven die warmer wordt dan 200 graden dan
Tyron is wel autoriteit op dat gebied.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond van wel, maar Tyron is het er niet mee eens denk ik.
quote:
Quattro Stagioni. De lente.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdelevenquote:
Rode curry met kip, rijst en groentjens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk kip tandoori van honig eten.
Quattro Formaggiquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdeleven
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt mikey nog serieus nadat hij van die domme filmpjes heeft geproduceerd.
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.quote:
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?
De vier kazen.quote:
Ik vind wat langer wachten nooit zo erg. Smaakt 't 3x zo lekker.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.
Echt waar? Damn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Achternicht hè. Toch Sjaak?quote:
jezusquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Verklaart.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genietenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Oh ik dacht 6.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genieten![]()
Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.quote:
Dikkertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme Typisch, nu heb ik zin in pizza terwijl ik geen pizza in huis heb.
quote:
Iedere dag van ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Ludo trouwens ontzettend tof de laatste tijd wat betreft de bruiloft van Nina.
Hij is gewoon druk met ze eigen dingen , En heeft er echt niet zoveel oog voor lijkt het wel.
Vind ik wel mooi dat we eindelijk van dat prinsje gedoe af zijn wat betreft Ludo en Nina dan.
Dat ze daar nu Noud voor heeft vind ik wel mooi is Ludo van dat gezeik af.
Wie?quote:
Ja. Leuk waren die twee samen he.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Leuk waren die twee samen he.De vier vuisten. Cultuurbarbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
I'm here to please.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme Typisch, nu heb ik zin in pizza terwijl ik geen pizza in huis heb.
Lansquote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik zin in patat heb?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf.Meent hij dit? Want dan is 't echt kanjersneu.
Nee joh. Ik dacht dat hij daar aan het trollen wasquote:
quote:
Hij weet alles. Iedere dag tussen 8 en half 9 post hij meequote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee joh. Ik dacht dat hij daar aan het trollen was
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dat heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij weet alles. Iedere dag tussen 8 en half 9 post hij mee
Het zou zo maar kunnen dat het zn vriendin is die mee post.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dit heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dit heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.
Stijn. Ik ben op zoek naar een leuke FM game. Welk team doe jij momenteel? En het mag niet PSV zijn, want daar heb ik het al mee geprobeerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige data die ik voorlopig kan vinden, wat heeft die gast man. GTST...
Dat jij dit dan moet melden.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe een filmpje hier en daar, maar het is redelijk rustig ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeft Mikey nog eigenlijk? Lang niks meer gehoord van die gast.
Bedankt Stijnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut vroeg het me, aangezien ik weet waar je de data kan achterhalen.
Jij bent ook niet helemaal normaal hoor Stijntje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetballen op pleintjes is voor paupers, gewoon stoer doen op FOK! is het nieuwe stoer zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal normaal hoor Stijntje.![]()
hoe duurquote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.toshiba.nl/discontinued-products/40hl933g/
Geef mij een vergelijkbare plasma voor die prijs en ik koop 'm direct.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:
Volgens mij komt daar echt geen zinnig woord uit.quote:
heb de modellen niet zo bijgehouden, maar ben wat meer fan van de plasma's. Mooier bij films vanwege de mooie zwartwaardes en beeld ververst wat sneller waardoor het fijner is bij veel games.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef mij een vergelijkbare plasma voor die prijs en ik koop 'm direct.
Ja, was ook naar een plasma aan 't kijken maar ligt eigenlijk net boven m'n budget. Je maakt het telkens wat duurder en voor je het weet zit je naar tv's te kijken die 200 euro meer kosten dan je uit wil geven. Wil bij m'n oorspronkelijke budget blijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
heb de modellen niet zo bijgehouden, maar ben wat meer fan van de plasma's. Mooier bij films vanwege de mooie zwartwaardes en beeld ververst wat sneller waardoor het fijner is bij veel games.
Gaat ook een stuk minder lang mee dan LED.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat plasma tegenwoordig goedkoper was?
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik voor deze monitor
http://tweakers.net/price(...)p-u2312hm-zwart.html
Iemand nog andere suggesties?
Ik had vroegah een: Samsung SyncMaster P2350quote:Op zondag 16 juni 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik voor deze monitor
http://tweakers.net/price(...)p-u2312hm-zwart.html
Iemand nog andere suggesties?
TN of IPS paneel is toch wel een enorm verschilquote:Op zondag 16 juni 2013 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had vroegah een: Samsung SyncMaster P2350
ja is waar, heb ik ook iets te vaak last van. De ene keer lukt het me beter om bij het oorspronkelijke budget te blijven dan de andere keer, maar soms gaat het mis. Dan koop ik opeens een zaklamp van 120 euro.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, was ook naar een plasma aan 't kijken maar ligt eigenlijk net boven m'n budget. Je maakt het telkens wat duurder en voor je het weet zit je naar tv's te kijken die 200 euro meer kosten dan je uit wil geven. Wil bij m'n oorspronkelijke budget blijven.
Ik zou niet weten waar TN of IPS voor staat, ik heb daar weinig kennis van.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
TN of IPS paneel is toch wel een enorm verschil
IPS is veel kleurenechter, iets trager en een stukje duurder.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar TN of IPS voor staat, ik heb daar weinig kennis van.
niet zo boeiend, wat heb je aan licht met een kapot paneel.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Gaat ook een stuk minder lang mee dan LED.
Datgene wat ik net postte was IPS? En wat is TN?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
IPS is veel kleurenechter, iets trager en een stukje duurder.
van jou is TN, die van Typisch is IPS.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Datgene wat ik net postte was IPS? En wat is TN?
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ja is waar, heb ik ook iets te vaak last van. De ene keer lukt het me beter om bij het oorspronkelijke budget te blijven dan de andere keer, maar soms gaat het mis. Dan koop ik opeens een zaklamp van 120 euro.
Dat is niet de schuld van die zaklamp.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, beetje jammer dat ik hem maar 2 keer per jaar gebruik.
nee, goed opgemerktquote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van die zaklamp.
Ik ben chagrijnig.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, wat ben ik moe.
Zo maar eens een maiskolf onder de grill leggen.
Deze 2 bovenstaande zinnen staan totaal los van elkaar.
Er rijden geen treinen vandaag?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig.
Moet nog naar Eindhoven, zit bij m'n ouders thuis, maar m'n ouders zijn ineens pas om tien uur thuis en mijn auto staat bij de garage. Dat wordt rondbellen/lopen
Hoeveel km is het dan? Stukje lopen word je niet minder van, het is ook prima weer.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet naar het station hè. Heb hier geen fiets, woon hier niet
Half uurtje lopen ofzo, kan opzich ook wel, maar met twee tassen is het toch een eind welquote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel km is het dan? Stukje lopen word je niet minder van, het is ook prima weer.
Grow some balls.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Half uurtje lopen ofzo, kan opzich ook wel, maar met twee tassen is het toch een eind wel
Ja echt leukquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb 2 Acer schermen door een toenmalige superactie voor 120 euro per stuk. Mijn broer vond zijn scherm al snel te slecht waardoor ik er nu al jaren 2 heb.
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden.
HAHquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb 2 Acer schermen door een toenmalige superactie voor 120 euro per stuk. Mijn broer vond zijn scherm al snel te slecht waardoor ik er nu al jaren 2 heb.
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden.
Edit: Volgens mij liep mijn SC enigszins achter. Kut voor je Saind. Ik ben net op mijn bek gegaan op een stukje nat gras.
Niet alleen dat. Lees het begin van dit topic maar terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'PS heeft een klote controller' verhaal?
neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie Ed Bassmaster? (Nee, dit is geen hardstyle DJ)
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie Ed Bassmaster? (Nee, dit is geen hardstyle DJ)
Ik heb er nog niks over gelezen, dus ik weet niet welke beter is. Maar gezien de oudere consoles , vrienden die ineens de overstap gaan maken naar de PS4 en de PS4 die 100 euro goedkoper is, zou ik zelf daarvoor gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Lees het begin van dit topic maar terug.
Ik vind het voorbarig om nu al definitief een keuze te maken.
Lachwekkend dat mensen nu al overstappen, er is nog vrij weinig bekend over de uiteindelijke policy's e.d.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gelezen, dus ik weet niet welke beter is. Maar gezien de oudere consoles , vrienden die ineens de overstap gaan maken naar de PS4 en de PS4 die 100 euro goedkoper is, zou ik zelf daarvoor gaan.
Maar ik weet nog niet of ik hem ga halen. Ik game bijna niet meer.
Dat mijn reparatie langer duurt dan de 2 werkdagen, wat betekent dat ik nog langer op mijn mobiel moet wachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je ons met deze post precies vertellen?
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen nu al overstappen, er is nog vrij weinig bekend over de uiteindelijke policy's e.d.
Okquote:Op zondag 16 juni 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mijn reparatie langer duurt dan de 2 werkdagen, wat betekent dat ik nog langer op mijn mobiel moet wachten.
Ik reageer gewoon op een post richting mij, stel je niet zo aan boeler.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.
Nouja, dat gaat niet altijd op.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ach, er zijn ook genoeg posts hier alsquote:
Ok meneer de discussieleider.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een post richting mij, stel je niet zo aan boeler.
Football Manager.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, er zijn ook genoeg posts hier als
ik ga trainen
ik heb gegeten
ik moet poepen
ik heb mijn oksels geschoren
dus in dat opzicht valt die van typisch wel mee
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
ik kom daar nooit meer vanafquote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
te mainstream, ik zou voor hüttenkäse gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
oh en ik vergeet mijn bakje kwark voor het slapen gaan
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.
Dat zijn levensbedreigende zaken. Ik kan niet anders dan Adames bedanken voor z'n heads up.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
Het doet je echt wat he Typ?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
Zo straks lekker mijn spiertjes laten rollen in de sportschool.
En dan vleesreepjes in een pita broodje eten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, ben niet meer overtraind dus ben zo relax als het maar zijn kan.
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.Als wij daar behoefte aan hebben doen we dat, daar is een forum voor.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 19:52:43 ]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaatquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.
Ja, het was me wel weer een reactie ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaat
ik hoop dat hij nog kan slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het was me wel weer een reactie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |