Sick fuck.quote:
Die hebben wat meer ruimte over 't algemeen. Zie mijn eerdere post ter verduidelijking.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je valt wel op (wat) oudere vrouwen heb ik gehoord.
Tot nu toe heb ik de PS4 boys hier keihard bij de strot, dus X1 > PS4.quote:
quote:
Nee, want niemand wil die X1 van je en daarbij heb je in de WA groep al gezegd dat je eigenlijk voor de PS4 wou gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik de PS4 boys hier keihard bij de strot, dus X1 > PS4.
Ome Gates is trots op mij.
GTA is kut. PES is wel goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik speel toch allee FIFA/PES en GTA, dus het maakt mij geen kanker uit.
Ik heb zin om GTA te spelen. Jammer dat mijn oude Xbox er onlangs mee gekapt is.quote:
Dat bedoelde ik. Die kerel denkt dat we achterlijk zijn.quote:
Maar 1 iemand mag spelen, jij mag niet online zijn, jij mag het spel niet spelen, diegene moet al 30 dagen vrienden met je zijn etc etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het spelen van elkaars spellen zonder dat je daarvoor de fysieke disc hoeft te hebben geen goede functie?
Flikker toch op man. Kutspel. San Andreas is de enige goeie. En die GTA's die ik op de PC speelde toen ik 15 was waren ook wel aardig. Die topdown GTA's.quote:
Ik zit niet in een WA groep man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want niemand wil die X1 van je en daarbij heb je in de WA groep al gezegd dat je eigenlijk voor de PS4 wou gaan.
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Xbox One
- Je moet 1 keer per dag online zijn
- 500 euro
- Kinect staat altijd aan (daar gaat je privacy)
- Games worden gelinkt aan je account, dus als je geband wordt ben je ze kwijt en je moet allerlei rare shit doen om een tweede hands game / geleende game te spelen.
- Betalen voor XBOX Live
- Microsoft wil niks te maken hebben met indie games en uitgevers moeten $10000 betalen om een patch uit te brengen voor een game
- De focus ligt op bijzaken als TV kijken en niet op de games
PS4
- Hoeft niet online te zijn
- 400 euro
- PS Eye is niet verplicht
- Tweede hands games kunnen gewoon gespeeld worden.
- Met de PS+ service moet je betalen om online te kunnen, maar je mag iedere maand games 'huren' uit de store.
- Sony laat indie developers hun games gewoon uitbrengen en geen extra kosten om een patch uit te brengen
- De focus ligt op de games en niet op bijzaken als TV kijken
Laat je een keer nakijken zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Kutspel. San Andreas is de enige goeie. En die GTA's die ik op de PC speelde toen ik 15 was waren ook wel aardig. Die topdown GTA's.
Volgens HMF won hier de X1, dus dan is dat zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.
Ja. Want dat is een doorslaggevende feature.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
maar Xbox one maakt gebruik van DDR3 geheugen en PS4 van GDDR5, dus lijkt me wel duidelijk welke de beste is.
Zeg dat nou niet, straks komt Typisch weer met een heel verhaal waarom DDR3 beter is dan GDDR5.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ageer keihard tegen GTA. Kan me totaal niet boeien.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat je een keer nakijken zou ik zeggen.
Ga je nog reageren op je pauper lijstje of blijf je vasthouden aan onwaarheden?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks komt Typisch weer met een heel verhaal waarom DDR3 beter is dan GDDR5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |