Tyron is wel autoriteit op dat gebied.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond van wel, maar Tyron is het er niet mee eens denk ik.
quote:
Quattro Stagioni. De lente.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdelevenquote:
Rode curry met kip, rijst en groentjens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk kip tandoori van honig eten.
Quattro Formaggiquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdeleven
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt mikey nog serieus nadat hij van die domme filmpjes heeft geproduceerd.
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.quote:
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?
De vier kazen.quote:
Ik vind wat langer wachten nooit zo erg. Smaakt 't 3x zo lekker.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.
Echt waar? Damn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Achternicht hè. Toch Sjaak?quote:
jezusquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Verklaart.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genietenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Oh ik dacht 6.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |