quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit hebben zowel Sony als MS gezegd, dus ik denk dat dat wel waar is.
Probeer het nog eens. Prima als je een PS4 gaat halen (die haal ik misschien ook wel) maar maak dan niet zo'n lijstje als je er vrij weinig van weet.
Oké, alwetende Typisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het nog eens. Prima als je een PS4 gaat halen (die haal ik misschien ook wel) maar maak dan niet zo'n lijstje als je er vrij weinig van weet.
Kenker veel wind inderdaad. Vanmorgen niet. Had eigenlijk vanmorgen moeten gaan.quote:
Ik heb gister pizza gegeten. In Goes. Het was echt een van de lekkerste pizzabodems die ik de afgelopen jaren had gegeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat mijn pizza wat later komt, ik ben boos.
einde bericht
Microsoft heeft eerst gezegd dat het idee van uitgevers kwam die dit daarna glashard ontkendenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okseltjes wel helemaal fresh?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Kwam ook met een coupe Beaufort thuis gister.
eindelijk eens een oven die warmer wordt dan 200 graden danquote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten. In Goes. Het was echt een van de lekkerste pizzabodems die ik de afgelopen jaren had gegeten.
Da's MS hè. Sony heeft dat wel goed gedaan. Gewoon afwachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Microsoft heeft eerst gezegd dat het idee van uitgevers kwam die dit daarna glashard ontkenden
Word je hard van.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Kut pizza turken, nu loopt heel mijn schema in de soep.
einde bericht
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
Kut pizza turken, nu loopt heel mijn schema in de soep.
einde bericht
Ik word eerlijk gezegd ergens anders hard van.quote:
Ik spreek geen Fries, sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wa veur unnen pietza hedde gij besteld?
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.quote:
Ga jezelf dan eens heel snel bijspijkeren. In nije dei.quote:
Ben jij Rens?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.![]()
Hij heeft overigens wel gelijk dat ik er niet alles vanaf weet, maar de meeste dingen die je over de Xbone hoort zijn toch vooral negatief.
Enchilada's met gehakt hiero. Lekker man.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk kip tandoori van honig eten.
Preorder cijfers spreken ook boekdelen. Zelfs in het thuisland om de 2 dozen 3 playstations.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft er duidelijk meer verstand van omdat hij bij een niet-nader-te-noemen gamesite werkt.![]()
Hij heeft overigens wel gelijk dat ik er niet alles vanaf weet, maar de meeste dingen die je over de Xbone hoort zijn toch vooral negatief.
Het deeg was vooral heel lekker. Niet echt een 100 procent italiaane pizza qua bodem, maar het smaakte gewoon heel goed. Ik hou wel van een beetje deeg als het vers is.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef Adames het volgende:
[..]
eindelijk eens een oven die warmer wordt dan 200 graden dan
Tyron is wel autoriteit op dat gebied.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond van wel, maar Tyron is het er niet mee eens denk ik.
quote:
Quattro Stagioni. De lente.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdelevenquote:
Rode curry met kip, rijst en groentjens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dadelijk kip tandoori van honig eten.
Quattro Formaggiquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zijn achternichtje vol aan het duwen. #ditisdeleven
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt mikey nog serieus nadat hij van die domme filmpjes heeft geproduceerd.
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.quote:
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat was dat verhaal ook alweer?
De vier kazen.quote:
Ik vind wat langer wachten nooit zo erg. Smaakt 't 3x zo lekker.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit hier een Italiaan in de stad die heerlijke pizza's maakt. Allerhande soorten vlees erop flikkert en zo. Nadeeltje is dat het voorkomt dat je een uur moet wachten voordat je je pizza hebt. Afhaal hè.
Echt waar? Damn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Achternicht hè. Toch Sjaak?quote:
jezusquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
natte vinger bij zijn nichtje gehaald omdat hij geil was.
Verklaart.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genietenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus
Dit verklaard zijn eerdere uitspreken.
Oh ik dacht 6.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mikey in het GTST topic is ook iedere dag weer genieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |