ach, er zijn ook genoeg posts hier alsquote:
Ok meneer de discussieleider.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een post richting mij, stel je niet zo aan boeler.
Football Manager.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, er zijn ook genoeg posts hier als
ik ga trainen
ik heb gegeten
ik moet poepen
ik heb mijn oksels geschoren
dus in dat opzicht valt die van typisch wel mee
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
ik kom daar nooit meer vanafquote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
te mainstream, ik zou voor hüttenkäse gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
oh en ik vergeet mijn bakje kwark voor het slapen gaan
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.
Dat zijn levensbedreigende zaken. Ik kan niet anders dan Adames bedanken voor z'n heads up.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
Het doet je echt wat he Typ?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
Zo straks lekker mijn spiertjes laten rollen in de sportschool.
En dan vleesreepjes in een pita broodje eten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, ben niet meer overtraind dus ben zo relax als het maar zijn kan.
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.Als wij daar behoefte aan hebben doen we dat, daar is een forum voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 19:52:43 ]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaatquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.
Ja, het was me wel weer een reactie ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaat
ik hoop dat hij nog kan slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het was me wel weer een reactie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |