Ja echt leukquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb 2 Acer schermen door een toenmalige superactie voor 120 euro per stuk. Mijn broer vond zijn scherm al snel te slecht waardoor ik er nu al jaren 2 heb.
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden.
HAHquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb 2 Acer schermen door een toenmalige superactie voor 120 euro per stuk. Mijn broer vond zijn scherm al snel te slecht waardoor ik er nu al jaren 2 heb.
Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden.
Edit: Volgens mij liep mijn SC enigszins achter. Kut voor je Saind. Ik ben net op mijn bek gegaan op een stukje nat gras.
Niet alleen dat. Lees het begin van dit topic maar terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'PS heeft een klote controller' verhaal?
neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie Ed Bassmaster? (Nee, dit is geen hardstyle DJ)
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie Ed Bassmaster? (Nee, dit is geen hardstyle DJ)
Ik heb er nog niks over gelezen, dus ik weet niet welke beter is. Maar gezien de oudere consoles , vrienden die ineens de overstap gaan maken naar de PS4 en de PS4 die 100 euro goedkoper is, zou ik zelf daarvoor gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Lees het begin van dit topic maar terug.
Ik vind het voorbarig om nu al definitief een keuze te maken.
Lachwekkend dat mensen nu al overstappen, er is nog vrij weinig bekend over de uiteindelijke policy's e.d.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gelezen, dus ik weet niet welke beter is. Maar gezien de oudere consoles , vrienden die ineens de overstap gaan maken naar de PS4 en de PS4 die 100 euro goedkoper is, zou ik zelf daarvoor gaan.
Maar ik weet nog niet of ik hem ga halen. Ik game bijna niet meer.
Dat mijn reparatie langer duurt dan de 2 werkdagen, wat betekent dat ik nog langer op mijn mobiel moet wachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je ons met deze post precies vertellen?
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen nu al overstappen, er is nog vrij weinig bekend over de uiteindelijke policy's e.d.
Okquote:Op zondag 16 juni 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mijn reparatie langer duurt dan de 2 werkdagen, wat betekent dat ik nog langer op mijn mobiel moet wachten.
Ik reageer gewoon op een post richting mij, stel je niet zo aan boeler.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.
Nouja, dat gaat niet altijd op.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 't nu WEER over die tering console? Kies gewoon wat je zelf wilt en maak je niet zo druk om wat anderen ervan vinden.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ach, er zijn ook genoeg posts hier alsquote:
Ok meneer de discussieleider.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op een post richting mij, stel je niet zo aan boeler.
Football Manager.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, er zijn ook genoeg posts hier als
ik ga trainen
ik heb gegeten
ik moet poepen
ik heb mijn oksels geschoren
dus in dat opzicht valt die van typisch wel mee
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
Laten we het over spieren rollen in de sportschool hebben, dan voelt kapi zich ook wat meer op zijn gemak. Stel je eens voor dat het over onderwerpen gaat die hem weinig/niks interesseren.
ik kom daar nooit meer vanafquote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
te mainstream, ik zou voor hüttenkäse gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
oh en ik vergeet mijn bakje kwark voor het slapen gaan
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het interesseert me op zich wel, maar voor de 10e keer dezelfde discussie voeren met dezelfde argumenten gaat zelfs mij wat te ver.
Dat zijn levensbedreigende zaken. Ik kan niet anders dan Adames bedanken voor z'n heads up.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
En ellenlange discussies over niks ("kuch kuch olijfolie") waar je hetzelfde op kunt zeggen.
Het doet je echt wat he Typ?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
Zo straks lekker mijn spiertjes laten rollen in de sportschool.
En dan vleesreepjes in een pita broodje eten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, ben niet meer overtraind dus ben zo relax als het maar zijn kan.
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen.Als wij daar behoefte aan hebben doen we dat, daar is een forum voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 19:52:43 ]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaatquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik mag het ook een teringdiscussie vinden.
Ja, het was me wel weer een reactie ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon laten gaan ipv zo te ageren, is niemand bij gebaat
ik hoop dat hij nog kan slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het was me wel weer een reactie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |