ja is waar, heb ik ook iets te vaak last van. De ene keer lukt het me beter om bij het oorspronkelijke budget te blijven dan de andere keer, maar soms gaat het mis. Dan koop ik opeens een zaklamp van 120 euro.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, was ook naar een plasma aan 't kijken maar ligt eigenlijk net boven m'n budget. Je maakt het telkens wat duurder en voor je het weet zit je naar tv's te kijken die 200 euro meer kosten dan je uit wil geven. Wil bij m'n oorspronkelijke budget blijven.
Ik zou niet weten waar TN of IPS voor staat, ik heb daar weinig kennis van.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
TN of IPS paneel is toch wel een enorm verschil
IPS is veel kleurenechter, iets trager en een stukje duurder.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar TN of IPS voor staat, ik heb daar weinig kennis van.
niet zo boeiend, wat heb je aan licht met een kapot paneel.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Gaat ook een stuk minder lang mee dan LED.
Datgene wat ik net postte was IPS? En wat is TN?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
IPS is veel kleurenechter, iets trager en een stukje duurder.
van jou is TN, die van Typisch is IPS.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Datgene wat ik net postte was IPS? En wat is TN?
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ja is waar, heb ik ook iets te vaak last van. De ene keer lukt het me beter om bij het oorspronkelijke budget te blijven dan de andere keer, maar soms gaat het mis. Dan koop ik opeens een zaklamp van 120 euro.
Dat is niet de schuld van die zaklamp.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, beetje jammer dat ik hem maar 2 keer per jaar gebruik.
nee, goed opgemerktquote:Op zondag 16 juni 2013 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van die zaklamp.
Ik ben chagrijnig.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, wat ben ik moe.
Zo maar eens een maiskolf onder de grill leggen.
Deze 2 bovenstaande zinnen staan totaal los van elkaar.
Er rijden geen treinen vandaag?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig.
Moet nog naar Eindhoven, zit bij m'n ouders thuis, maar m'n ouders zijn ineens pas om tien uur thuis en mijn auto staat bij de garage. Dat wordt rondbellen/lopen
Hoeveel km is het dan? Stukje lopen word je niet minder van, het is ook prima weer.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet naar het station hè. Heb hier geen fiets, woon hier niet
Half uurtje lopen ofzo, kan opzich ook wel, maar met twee tassen is het toch een eind welquote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeveel km is het dan? Stukje lopen word je niet minder van, het is ook prima weer.
Grow some balls.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Half uurtje lopen ofzo, kan opzich ook wel, maar met twee tassen is het toch een eind wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |