Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.quote:
Dikkertje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme Typisch, nu heb ik zin in pizza terwijl ik geen pizza in huis heb.
quote:
Iedere dag van ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Ludo trouwens ontzettend tof de laatste tijd wat betreft de bruiloft van Nina.
Hij is gewoon druk met ze eigen dingen , En heeft er echt niet zoveel oog voor lijkt het wel.
Vind ik wel mooi dat we eindelijk van dat prinsje gedoe af zijn wat betreft Ludo en Nina dan.
Dat ze daar nu Noud voor heeft vind ik wel mooi is Ludo van dat gezeik af.
Wie?quote:
Ja. Leuk waren die twee samen he.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Leuk waren die twee samen he.De vier vuisten. Cultuurbarbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
I'm here to please.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme Typisch, nu heb ik zin in pizza terwijl ik geen pizza in huis heb.
Lansquote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd aan Bud Spencer en Terrence Hill denken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik zin in patat heb?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf.Meent hij dit? Want dan is 't echt kanjersneu.
Nee joh. Ik dacht dat hij daar aan het trollen wasquote:
quote:
Hij weet alles. Iedere dag tussen 8 en half 9 post hij meequote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee joh. Ik dacht dat hij daar aan het trollen was
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dat heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij weet alles. Iedere dag tussen 8 en half 9 post hij mee
Het zou zo maar kunnen dat het zn vriendin is die mee post.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dit heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een hoop stijlfouten in zijn zinnen, dit heeft Mikey normaal nooit. Volgens mij zit er iemand op zijn account!
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.
Stijn. Ik ben op zoek naar een leuke FM game. Welk team doe jij momenteel? En het mag niet PSV zijn, want daar heb ik het al mee geprobeerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Madame_Paon heeft een hackprogramma ontdekt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige data die ik voorlopig kan vinden, wat heeft die gast man. GTST...
Dat jij dit dan moet melden.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe een filmpje hier en daar, maar het is redelijk rustig ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeft Mikey nog eigenlijk? Lang niks meer gehoord van die gast.
Bedankt Stijnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut vroeg het me, aangezien ik weet waar je de data kan achterhalen.
Jij bent ook niet helemaal normaal hoor Stijntje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetballen op pleintjes is voor paupers, gewoon stoer doen op FOK! is het nieuwe stoer zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal normaal hoor Stijntje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |