SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
waarom is wiet niet oneindigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Ceviche het volgende:
Zo eerst even douchen en dan gaat de vapo weer aan
Gaat hard met m'n wiet wel, moet morgen/overmorgen nieuwe halen
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijnquote:
Hehehe herkenbaar ditquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou eigenlijk te bedenken dat ik nooit van mezelf zou hebben verwacht dat ik bijvoorbeeld 5 jaar later elke dag wiet zou roken![]()
groeiende wietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijn
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou eigenlijk te bedenken dat ik nooit van mezelf zou hebben verwacht dat ik bijvoorbeeld 5 jaar later elke dag wiet zou roken![]()
Prima prima, lekker geslapen naar een mixj van orange bud en maroc hasj.quote:
In Spijkenisse, er zat er jaren geleden wel een maar die is geslotenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar woon je dan
ik woon in ede en zelfs hier zitten er meerdere_
Iddquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Zelf tuinierenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijn
nicequote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Prima prima, lekker geslapen naar een mixj van orange bud en maroc hasj.
oh da's kutquote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In Spijkenisse, er zat er jaren geleden wel een maar die is gesloten
Dichtstbijzijnde is Hellevoetsluis of Schiedam geloof ik, maar zonder auto is het echt een halfuur ofzo (met de auto ook trouwens)
Hehehehequote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Same herequote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Bij mij nu 13 maanden geledenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same hereAlweer 2 jaar geleden dat ik m'n eerste pilletje nam
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bentquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja man, ben je gewoon een uur kwijt plus reiskosten voor een paar gram
Ditquote:Op zondag 16 juni 2013 12:49 schreef Ceviche het volgende:
Pilletjes ben ik ook wel nieuwsgierig naar
En truffels trouwens ook
Alleen coke en heroïne boeit me niet echt.
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geledenquote:
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bent
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Das nice jaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of niet
Ja dat was het ookquote:Op zondag 16 juni 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat bedoel ik niet. Welke shit heb je allemaal genuttigd
quote:
ik voel jequote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoonquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was het ook
Eigenlijk alleen maar alcohol, wiet, hasj en xtc
Geloof nooit iets anders
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Fuck datquote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben nog een newbie in dit topic, verdien nog geen plaatsje in de OP zelfs![]()
Als ik tijd heb om te FOK!ken heb ik meestal ook tijd voor een wietje, en na een wietje kom ik hier eigenlijk nooit
Ik kom hier uberhaupt bijna nooit
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Awwwquote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Ik snap wel wat je bedoelt denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
dit. gewoon komen cevichequote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Wat is M dan voor iets? Mdma ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipen.
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxidequote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Nee precies, daarom zei ik ook dat de wereld de dag erna gewoon een stuk mooier eruit zag ineensquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
Ik was 19quote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
Mdma,was mijn eerste keer harddrugs op mijn 17de
Wait whutquote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxide
Iig zat het in die groen/grijzige 'Marco' flessen die je in de feestwinkel (en bij de Halfords) kon kopen om daar je toeter op te zetten (van die toeterbussen voor bij grote feestjes enzo jwz).
Maar ipv een toeter-kop zette je er dan een ballon op die je vulde. En dat dan lurken en je bent een paar minuten taaaaaaantoe waus
Eerste keer dat ik dat deed was in de boekenkelder van m'n middelbare school, ik weet nog dat ik m'n vriendinnen vastgreep en even op de grond ging zitten
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik
Dat je weet dat het leven zo mooi kán zijn
Deze shitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Ik dacht altijd dat je dan echt connecties moest hebben enzo
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
quote:
Pfff niks van gemerktquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaanquote:
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
Leipe shit heequote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze shit
[ afbeelding ]
Die toeters verkochten ze los bij de Halfords, daar haalden we ze altijd.
Tegenwoordig verkopen ze die daar niet meer, volgens mij omdat men wist dat het niet meer voor toeters gebruikt werd
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaan
Nog nooit echt op een feestje
Bij mij thuis, en dan lekker door het bos wandelen.
Of bij m'n ex thuis, lekker chillen enzo
Klopt, dat is wel heel vet en mooi ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
leesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?
Ik wil dat echt eens een keer proberen, want dat is die éckte n2o
Zeg gewoon dat wie wil er 1 euro per ballon moet dokken ofzo, heb je het zo weer terugquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Als ik geld heb zal ik soberzo delen in de kosten, desnoods stuur ik het je na de meet nog toe op je rekening, want ik wil er ook wel van meedoenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staatquote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
saaikoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Ik wiet en een paar biertjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Mijn laatste keer was 6 april Qapital in de Ziggodomequote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
Ik heb het altijd gedaan met iemand waar ik van hou/hieldquote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjes
drugsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
thuis met goede vrienden aan de x
1 keer met mn buurjongen gedaan. diepste. space. ooit.
elkaar onze geschiedenis verteld en we waren al goede vrienden, maar door die avond zijn we voor het leven verbonden.
chille muziek, blowen, praten en genieten
alsof 2 dagen niet genoeg is om te herstellen van flink zuipen en een jointjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar heb examenrit 2 dagen er na, in de ochtend. Dus ik wil fris en fruitig blijven ::P
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
en als je zin hebt om te pijpen lekker pijpen enzo
Op een groot feest ook?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Zou me trouwens niks verbazen als ik op een groot feest ben en geil ben en dan gewoon openbaar ga neukenFuck die shit aan de drugs weetje
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Zou me trouwens niks verbazen als ik op een groot feest ben en geil ben en dan gewoon openbaar ga neukenFuck die shit aan de drugs weetje
X nemen kan ook gewoon op de dansvloer.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt worden
Boeiend, zat weleens helemaal in m'n zoensessie dat ik al d'r kleren omhoog of omlaag trokquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Bohhh en om te schijten tochquote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt worden
Nee kan me wel voorstellen aan de xquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend, zat weleens helemaal in m'n zoensessie dat ik al d'r kleren omhoog of omlaag trok. Die shit boeit niet in een club
.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer op een festival keihard zitten kakken in zo'n dixie toilet
Meestal plan ik mijn stoelgang op mijn festivalbezoek af, maar dat ging niet die keer
Gelukkig was ik vrij vroeg binnen dus die dingen waren nog schoon. Alles volgeblaft met kak en die stond vervolgens de ganze dag in de brandende zon.
Arme bezoekers
Omg jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohhh en om te schijten toch
Ik moet vaak schijten als de x begint in te slaan
true, maar ik doe t voor de zekerheid meestal op de wc. wou laatst om 5 uur sochtends een half bommetje bijnemen maar we hadden alleen nog hele. ik dus op die wc prutsen om er 2 halve bommetjes van te maken. met trillende handen en ogen duurde dat echt 15 minuten ofzo. had op een gegeven moment een half bommetje af en heb de rest maar in mn bek gestopt zonder vloetke eromheen, toen ik erachter kwam dat ik geen water had. hele bek weggebrand allemaal rode plekken op mn tong enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
X nemen kan ook gewoon op de dansvloer.
Ik snap niet waarom mensen niet normaal naar de plee kunnen gaan met een festival. Zo houd je het schoon voor iedereen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Meestal plan ik mijn stoelgang op mijn festivalbezoek af, maar dat ging niet die keer
Gelukkig was ik vrij vroeg binnen dus die dingen waren nog schoon. Alles volgeblaft met kak en die stond vervolgens de ganze dag in de brandende zon.
Arme bezoekers
Maar na een tijdje trekt die kramp weg omdat je darmen eindelijk leeg zijn en dan kun je weer lekker doorspacenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg jaEn dat voelt dan ook zooo lekker he, lading eruit, krijg je meteen zo'n fucking harde kramp dat je het niet kan negeren
daarom goed je darmen reinigen voor je naar een feest gaat, hoef je de komende 3 dagen niet te poepen als alles goed schoon isquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Arme bezoekers
Oh mij lukt het juist extra goed, of het komt pas na een halfuurtje opzetten als ik niet veel gegeten had ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar na een tijdje trekt die kramp weg omdat je darmen eindelijk leeg zijn en dan kun je weer lekker doorspacen
Soms lukt het me juist niet om te kakken, zit ik gewoon een uur op de plee weetje
Waarom ren je dan ook niet gelijk naar de kraaan sukkoooooool.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
true, maar ik doe t voor de zekerheid meestal op de wc. wou laatst om 5 uur sochtends een half bommetje bijnemen maar we hadden alleen nog hele. ik dus op die wc prutsen om er 2 halve bommetjes van te maken. met trillende handen en ogen duurde dat echt 15 minuten ofzo. had op een gegeven moment een half bommetje af en heb de rest maar in mn bek gestopt zonder vloetke eromheen, toen ik erachter kwam dat ik geen water had. hele bek weggebrand allemaal rode plekken op mn tong enzo![]()
Ja voor jou is pissen tegen een boom lekker makkelijk, hoef je die dixies alleen te gebruiken om te schijten, en als je niet hoeft te schijten dus ideaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom goed je darmen reinigen voor je naar een feest gaat, hoef je de komende 3 dagen niet te poepen als alles goed schoon is
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh mij lukt het juist extra goed, of het komt pas na een halfuurtje opzetten als ik niet veel gegeten had ofzo
[..]
Waarom ren je dan ook niet gelijk naar de kraaan sukkoooooool.
Ik kan geen halfuurtje blijven zitten op een feest johquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakMaar als het kak gaat moet je gewoon een half uurtje ff lekker blijven zitten en je peristaltische bewegingen hun werk laten doen en dan is het daarna ook geweldig
Beter is Mono gauw een keer 2/3 dagen vrij als ik dat ook ben, gaan we hier keer pilletje doen
Komen er bosviooltjes uit je anus nadat je een half uur op de plee hebt gezeten terwijl je strak staat van de xtc?quote:
Ik denk van wel. Drugs zijn overal in overvloede.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ben benieuwd of de Duitsers ook flink aan de drugs zijn.
Bij het festival waar ik naar toe ga in augustus.
Oh ja ik doe dus altijd thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan geen halfuurtje blijven zitten op een feest joh
wel bomen gezien op indoor feesten, maar dat waren hallucinaties dus zou daar niet echt tegenaan pissenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja voor jou is pissen tegen een boom lekker makkelijk, hoef je die dixies alleen te gebruiken om te schijten, en als je niet hoeft te schijten dus ideaal.
Wij moeten ook zittend pissen
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even mededelen dat Windows 8,gewoon pure aids is?
whehehehequote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel bomen gezien op indoor feesten, maar dat waren hallucinaties dus zou daar niet echt tegenaan pissentenzij ik écht wous ben maar dan kan iknniet eens pissen. zie mezelf al mn lul uit mn broek halen en op iemand richten in de waan dat het een boom is
gelukkig nog nooit zo erg de weg kwijt geraakt
ik wil meedoenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakMaar als het kak gaat moet je gewoon een half uurtje ff lekker blijven zitten en je peristaltische bewegingen hun werk laten doen en dan is het daarna ook geweldig
Beter is Mono gauw een keer 2/3 dagen vrij als ik dat ook ben, gaan we hier keer pilletje doen
Schijten met de deur open kan ik al helemaal niet manquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja ik doe dus altijd thuisDus dan kan 't wel
Gewoon met de deur open en een beetje communiceren hoe het met de schijt staat enzo
Oh aan de drugs wel hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijten met de deur open kan ik al helemaal niet man
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger isquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even mededelen dat Windows 8,gewoon pure aids is?
Kan ook, maar kan net zo goed voor dat grote vertrektijdenbord toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
Is het niet handig,om bij de BurgerKing af te spreken voor de meet?
jaaaaaaaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger is
Dat wil ik dus ook meemakenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
overenthousiast doen en schreeuwen op pillenfeesten![]()
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
Hehehehe prioriteitenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
De eerste keer heb ik m'n kut staan scheren onder de douche terwijl er iemand naast zat op de wc (om me in de gaten te houden) en de ander in de deuropening Defqonmuziek stond te luisteren
Utrecht SC is groot.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ook, maar kan net zo goed voor dat grote vertrektijdenbord toch?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Utrecht slowchat whehequote:
Gelukquote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef Onorgineel het volgende:
Ik word wakker en er staat een volle fles jack daniels in mn kamer wat is dezen
Godver ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht slowchat whehe
Het grote vertrektijdenbord staat in het midden van de grote stationshal, dat kan iedereen vinden
Maargoed wij gaan ff buiten een jointje rokenlatah
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doeiquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
En wtf Moira, you have no shamequote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
De eerste keer heb ik m'n kut staan scheren onder de douche terwijl er iemand naast zat op de wc (om me in de gaten te houden) en de ander in de deuropening Defqonmuziek stond te luisteren
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Schaamhaarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.
of gewoon dikke vrienden maken waar je de hele avond mee om gaat en elkaar kwijt raakt om vervolgens elkaar weer tegen te komen en zielsgelukkig elkaar omhelst alsof jullie al jaren vrienden zijn. drugsfeestenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doei![]()
![]()
Toch jammer dat ik jou niet met je drugskop daadwerkelijk daar gesproken hadquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
of gewoon dikke vrienden maken waar je de hele avond mee om gaat en elkaar kwijt raakt om vervolgens elkaar weer tegen te komen en zielsgelukkig elkaar omhelst alsof jullie al jaren vrienden zijn. drugsfeesten
Boeiend ga gewoon, het is geen ramp als je pas om 4 uur op de meet komt aankakken ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Studeur het volgende:
nu heb ik weer zin om toch naar awakefest te gaan de 29e. maar de meet is belangrijker, moet nu even prioriteiten stellen.
jammer ja. maar we komen elkaar vast nog wel eens tegen op een kekke rave ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik jou niet met je drugskop daadwerkelijk daar gesproken had
na een drugsfeest heb ik echt geen zin meer om onder de mensen te zijn, laat staan als ik al geslapen heb. kan ik beter doorgaan vanaf het feest naar de meet en er nog wat drugs ingooien rond 11:00quote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend ga gewoon, het is geen ramp als je pas om 4 uur op de meet komt aankakken ofzo
Hmm, neem dan wat anders dan pillen, 4fa ofzo. Geen katerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
na een drugsfeest heb ik echt geen zin meer om onder de mensen te zijn, laat staan als ik al geslapen heb. kan ik beter doorgaan vanaf het feest naar de meet en er nog wat drugs ingooien rond 11:00maar als t dan uitgewerkt is ben ik nergens meer en hebben jullie ook niet veel aan me.
dan stap ik uit t vliegtuig en is het nog steeds kaulowarmquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-en-woensdag.html
Ja die redreidingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Sommige outfits in wat draag jij vandaag_
Ik snap het ook niet, prima dat je je eigen stijl hebt maar dit is gewoon stijlloosquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]modepolitie huilt bij bijna elke post/pic van haar
Ahaha ik weet wiequote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, prima dat je je eigen stijl hebt maar dit is gewoon stijlloos. Net zoals een paar van die bois met hun hoogwaterbroeken
Maar wel echt teringveel schoenen wtf. Ik heb maar 5 paar manquote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ahaha ik weet wie![]()
. Ook altijd van die lelijke schoenen
Weet niet wat ik van die jongens moet vinden, 1 blik in hun PoHi en je weet genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar wel echt teringveel schoenen wtf. Ik heb maar 5 paar man
Hommos, bij Atta boy alleen maar lif lif lif lif lif,quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van die jongens moet vinden, 1 blik in hun PoHi en je weet genoeg
Met van die dure broeken die je nooit mag wassen omdat ze dan verkleuren ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hommos, bij Atta boy alleen maar lif lif lif lif lif,
Nouja het enige wat ik te zeggen heb erover is dat mensen soms teveel hun best doen om zo opvallend en hipster te zijnquote:
True stoeyquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja het enige wat ik te zeggen heb erover is dat mensen soms teveel hun best doen om zo opvallend en hipster te zijn
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben nog steeds brak van die shit, nja ben nog maar 2 uur wakker ofzo haha
voelt alsof ik helemaal niet geslapen heb.
Moet sowieso nog effe halen. Maar ik kijk tennisquote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.
Hoe vroeg is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
Heb ik morgen toch nog een ochtend dienst, shit
gvd een goed plan.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
blowen en gamen/tv kijken/FOK!ken en zo min mogelijk bewegen en fruitshakes drinken. zo kom ik altijd mn brakke dagen wel door.
hoe groot waren die bommetjes dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die M heeft zijn werk vies goed gedaan![]()
Vriend van me zei dat het 80% was.
the fuckk..quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
Pfoo zo groot als een tuin erwt ofzo.quote:
Watquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfoo zo groot als een tuin erwt ofzo.
Maar hij had een ziekelijk groot stuk. Grammetje of 10 was het.
Was ook aardig duur volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watdat is iets van 200 euro ofzo als ik dat zou kopen
Oh dat betekent dat ik het eens ben met je reactie, zo van we snappen elkaar hierin.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
neeik snap het niet.
Kom boos doen dan.
We voelen elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat betekent dat ik het eens ben met je reactie, zo van we snappen elkaar hierin.
Donequote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Munt pakken. Kop is Chinees. Munt is Snackbar.
RT.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Snowbells het volgende:
Babi pangangkan je me 's nachts voor wakker maken
't lijkt twitter welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Over RT. gesproken. Nu ook (werkende!) hashtags op facebook
Hasjtags.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Over RT. gesproken. Nu ook (werkende!) hashtags op facebook
Voorgoed. Wat een aids zeg. Eerst iedere keer privacyvoorwaarden veranderen en vervolgens gaan ze hashtags doen. Ze zijn niet wijs man die Amerikanen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om hem vervolgens later weer te activeren of voorgoed?
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorgoed. Wat een aids zeg. Eerst iedere keer privacyvoorwaarden veranderen en vervolgens gaan ze hashtags doen. Ze zijn niet wijs man die Amerikanen.
Je kan Twitter en Facebook toch al koppelen aan elkaar? Waarom zouden ze daar moeilijk over doen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
goede vraag well.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
Ik heb voorwaarden al beetje bekeken. Dit zegt Facebook zelf er over:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voorwaarden al beetje bekeken. Dit zegt Facebook zelf er over:"blijven om technische redenen op onze servers staan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
KLB / Figuren die stoer doen dat ze in de 'stad' wonen
En dat voor een 'modern' bedrijf zoals Facebook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
"blijven om technische redenen op onze servers staan"
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook niet het gebruik ervan dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Met genoeg geld moet dat lukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarigquote:
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarig
Dat kan niet want hij is dood.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijn
Had kunnen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijn
Neem nog een jointje.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
hij leeft nog, hij is nu aan het chillen met elvis en the greys in een ondergrondse basis, want de binnenaarde is hol.
Verwoord het dan goed, kneusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ZuchtIk weet toch ook wel dat ie dood is.
Zo rol ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwakke argumentatie derhalve verworpen
Ja weet nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doei![]()
![]()
.
[..]
En wtf Moira, you have no shame! Waarom doe je dat niet van tevoren dan
Teringquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.
maar dan ook voor de neus van die gasten?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet nietik wou sowieso bij hun douchen en dat kon ook enzo, was geen issue verder. Maar ik wist natuurlijk nog niet hoe ik me zou voelen met pillen op
En toen ik pillen op had zei ik ineens "ik heb zin om te douchen en m'n kut te scheren", en omdat ze mijn space niet wilden verneuken zeiden ze "nou dan ga je toch lekker douchen en je kut scheren
" dus zo geschiedde
Nee wel gewoon achter het schermpje van de douche, ik was bij een stel.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan ook voor de neus van die gasten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee wel gewoon achter het schermpje van de douche, ik was bij een stel.
En die vriendin zat toen op de pot om het hoekje, kon dus wel om het hoekje kijken of alles nog goed ging (en tbh boeide me dat ook geen reet), en de vriend stond verderop buiten het zicht in de deuropening van de badkamer
Mja daarna hebben we dus alsnog een triootje gehad dus zoveel boeide 't nou ook weer niet allemaal
HSquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
Nee, het is Heatseeker, immer op zoek naar hitte en kontseqs.
Broederquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
Heatseekerquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |