Godver ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht slowchat whehe
Het grote vertrektijdenbord staat in het midden van de grote stationshal, dat kan iedereen vinden
Maargoed wij gaan ff buiten een jointje rokenlatah
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
overenthousiast doen en schreeuwen op pillenfeesten![]()
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doeiquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
overenthousiast doen en schreeuwen op pillenfeesten![]()
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
En wtf Moira, you have no shamequote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
De eerste keer heb ik m'n kut staan scheren onder de douche terwijl er iemand naast zat op de wc (om me in de gaten te houden) en de ander in de deuropening Defqonmuziek stond te luisteren
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger is
Schaamhaarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.
of gewoon dikke vrienden maken waar je de hele avond mee om gaat en elkaar kwijt raakt om vervolgens elkaar weer tegen te komen en zielsgelukkig elkaar omhelst alsof jullie al jaren vrienden zijn. drugsfeestenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doei![]()
![]()
Toch jammer dat ik jou niet met je drugskop daadwerkelijk daar gesproken hadquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
of gewoon dikke vrienden maken waar je de hele avond mee om gaat en elkaar kwijt raakt om vervolgens elkaar weer tegen te komen en zielsgelukkig elkaar omhelst alsof jullie al jaren vrienden zijn. drugsfeesten
Boeiend ga gewoon, het is geen ramp als je pas om 4 uur op de meet komt aankakken ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Studeur het volgende:
nu heb ik weer zin om toch naar awakefest te gaan de 29e. maar de meet is belangrijker, moet nu even prioriteiten stellen.
jammer ja. maar we komen elkaar vast nog wel eens tegen op een kekke rave ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik jou niet met je drugskop daadwerkelijk daar gesproken had
na een drugsfeest heb ik echt geen zin meer om onder de mensen te zijn, laat staan als ik al geslapen heb. kan ik beter doorgaan vanaf het feest naar de meet en er nog wat drugs ingooien rond 11:00quote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend ga gewoon, het is geen ramp als je pas om 4 uur op de meet komt aankakken ofzo
Hmm, neem dan wat anders dan pillen, 4fa ofzo. Geen katerquote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
na een drugsfeest heb ik echt geen zin meer om onder de mensen te zijn, laat staan als ik al geslapen heb. kan ik beter doorgaan vanaf het feest naar de meet en er nog wat drugs ingooien rond 11:00maar als t dan uitgewerkt is ben ik nergens meer en hebben jullie ook niet veel aan me.
dan stap ik uit t vliegtuig en is het nog steeds kaulowarmquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-en-woensdag.html
Ja die redreidingquote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Sommige outfits in wat draag jij vandaag_
Ik snap het ook niet, prima dat je je eigen stijl hebt maar dit is gewoon stijlloosquote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]modepolitie huilt bij bijna elke post/pic van haar
Ahaha ik weet wiequote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, prima dat je je eigen stijl hebt maar dit is gewoon stijlloos. Net zoals een paar van die bois met hun hoogwaterbroeken
Maar wel echt teringveel schoenen wtf. Ik heb maar 5 paar manquote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ahaha ik weet wie![]()
. Ook altijd van die lelijke schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |