quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Zou me trouwens niks verbazen als ik op een groot feest ben en geil ben en dan gewoon openbaar ga neukenFuck die shit aan de drugs weetje
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Zou me trouwens niks verbazen als ik op een groot feest ben en geil ben en dan gewoon openbaar ga neukenFuck die shit aan de drugs weetje
X nemen kan ook gewoon op de dansvloer.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt worden
Boeiend, zat weleens helemaal in m'n zoensessie dat ik al d'r kleren omhoog of omlaag trokquote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op een groot feest ook?
Bohhh en om te schijten tochquote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
daar heb je de toiletten voor toch, naast x nemen of je neus volstoppen is dat het enige waar die hokjes voor gebruikt worden
Nee kan me wel voorstellen aan de xquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boeiend, zat weleens helemaal in m'n zoensessie dat ik al d'r kleren omhoog of omlaag trok. Die shit boeit niet in een club
.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer op een festival keihard zitten kakken in zo'n dixie toilet
Meestal plan ik mijn stoelgang op mijn festivalbezoek af, maar dat ging niet die keer
Gelukkig was ik vrij vroeg binnen dus die dingen waren nog schoon. Alles volgeblaft met kak en die stond vervolgens de ganze dag in de brandende zon.
Arme bezoekers
Omg jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohhh en om te schijten toch
Ik moet vaak schijten als de x begint in te slaan
true, maar ik doe t voor de zekerheid meestal op de wc. wou laatst om 5 uur sochtends een half bommetje bijnemen maar we hadden alleen nog hele. ik dus op die wc prutsen om er 2 halve bommetjes van te maken. met trillende handen en ogen duurde dat echt 15 minuten ofzo. had op een gegeven moment een half bommetje af en heb de rest maar in mn bek gestopt zonder vloetke eromheen, toen ik erachter kwam dat ik geen water had. hele bek weggebrand allemaal rode plekken op mn tong enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
X nemen kan ook gewoon op de dansvloer.
Ik snap niet waarom mensen niet normaal naar de plee kunnen gaan met een festival. Zo houd je het schoon voor iedereen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Meestal plan ik mijn stoelgang op mijn festivalbezoek af, maar dat ging niet die keer
Gelukkig was ik vrij vroeg binnen dus die dingen waren nog schoon. Alles volgeblaft met kak en die stond vervolgens de ganze dag in de brandende zon.
Arme bezoekers
Maar na een tijdje trekt die kramp weg omdat je darmen eindelijk leeg zijn en dan kun je weer lekker doorspacenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg jaEn dat voelt dan ook zooo lekker he, lading eruit, krijg je meteen zo'n fucking harde kramp dat je het niet kan negeren
daarom goed je darmen reinigen voor je naar een feest gaat, hoef je de komende 3 dagen niet te poepen als alles goed schoon isquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Arme bezoekers
Oh mij lukt het juist extra goed, of het komt pas na een halfuurtje opzetten als ik niet veel gegeten had ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar na een tijdje trekt die kramp weg omdat je darmen eindelijk leeg zijn en dan kun je weer lekker doorspacen
Soms lukt het me juist niet om te kakken, zit ik gewoon een uur op de plee weetje
Waarom ren je dan ook niet gelijk naar de kraaan sukkoooooool.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
true, maar ik doe t voor de zekerheid meestal op de wc. wou laatst om 5 uur sochtends een half bommetje bijnemen maar we hadden alleen nog hele. ik dus op die wc prutsen om er 2 halve bommetjes van te maken. met trillende handen en ogen duurde dat echt 15 minuten ofzo. had op een gegeven moment een half bommetje af en heb de rest maar in mn bek gestopt zonder vloetke eromheen, toen ik erachter kwam dat ik geen water had. hele bek weggebrand allemaal rode plekken op mn tong enzo![]()
Ja voor jou is pissen tegen een boom lekker makkelijk, hoef je die dixies alleen te gebruiken om te schijten, en als je niet hoeft te schijten dus ideaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom goed je darmen reinigen voor je naar een feest gaat, hoef je de komende 3 dagen niet te poepen als alles goed schoon is
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh mij lukt het juist extra goed, of het komt pas na een halfuurtje opzetten als ik niet veel gegeten had ofzo
[..]
Waarom ren je dan ook niet gelijk naar de kraaan sukkoooooool.
Ik kan geen halfuurtje blijven zitten op een feest johquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakMaar als het kak gaat moet je gewoon een half uurtje ff lekker blijven zitten en je peristaltische bewegingen hun werk laten doen en dan is het daarna ook geweldig
Beter is Mono gauw een keer 2/3 dagen vrij als ik dat ook ben, gaan we hier keer pilletje doen
Komen er bosviooltjes uit je anus nadat je een half uur op de plee hebt gezeten terwijl je strak staat van de xtc?quote:
Ik denk van wel. Drugs zijn overal in overvloede.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ben benieuwd of de Duitsers ook flink aan de drugs zijn.
Bij het festival waar ik naar toe ga in augustus.
Oh ja ik doe dus altijd thuisquote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan geen halfuurtje blijven zitten op een feest joh
wel bomen gezien op indoor feesten, maar dat waren hallucinaties dus zou daar niet echt tegenaan pissenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja voor jou is pissen tegen een boom lekker makkelijk, hoef je die dixies alleen te gebruiken om te schijten, en als je niet hoeft te schijten dus ideaal.
Wij moeten ook zittend pissen
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even mededelen dat Windows 8,gewoon pure aids is?
whehehehequote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel bomen gezien op indoor feesten, maar dat waren hallucinaties dus zou daar niet echt tegenaan pissentenzij ik écht wous ben maar dan kan iknniet eens pissen. zie mezelf al mn lul uit mn broek halen en op iemand richten in de waan dat het een boom is
gelukkig nog nooit zo erg de weg kwijt geraakt
ik wil meedoenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, het is óf het gaat geweldig, óf het gaat gewoon kakMaar als het kak gaat moet je gewoon een half uurtje ff lekker blijven zitten en je peristaltische bewegingen hun werk laten doen en dan is het daarna ook geweldig
Beter is Mono gauw een keer 2/3 dagen vrij als ik dat ook ben, gaan we hier keer pilletje doen
Schijten met de deur open kan ik al helemaal niet manquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja ik doe dus altijd thuisDus dan kan 't wel
Gewoon met de deur open en een beetje communiceren hoe het met de schijt staat enzo
Oh aan de drugs wel hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijten met de deur open kan ik al helemaal niet man
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger isquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even mededelen dat Windows 8,gewoon pure aids is?
Kan ook, maar kan net zo goed voor dat grote vertrektijdenbord toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
Is het niet handig,om bij de BurgerKing af te spreken voor de meet?
jaaaaaaaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger is
Dat wil ik dus ook meemakenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
overenthousiast doen en schreeuwen op pillenfeesten![]()
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
Hehehehe prioriteitenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aan de drugs wel hoor
De eerste keer heb ik m'n kut staan scheren onder de douche terwijl er iemand naast zat op de wc (om me in de gaten te houden) en de ander in de deuropening Defqonmuziek stond te luisteren
Utrecht SC is groot.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ook, maar kan net zo goed voor dat grote vertrektijdenbord toch?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Studeur het volgende:
overenthousiast doen en schreeuwen op pillenfeesten![]()
"HOI HALLO DAAR HOE HEET JIJ?" "OKE WAT EEN LEUKE NAAM!!!! WAT EEN MOOIE BROEK HEB JIJ AAN ZEG MOET JE DAT ZIEN JONGENS WAT HEEFT ZIJ EEN MOOIE BROEK!! OOOOOOH!!!"
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik even mededelen dat mijn poes waarschijnlijk zwanger is
Utrecht slowchat whehequote:
Gelukquote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef Onorgineel het volgende:
Ik word wakker en er staat een volle fles jack daniels in mn kamer wat is dezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |