quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
Leipe shit heequote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze shit
[ afbeelding ]
Die toeters verkochten ze los bij de Halfords, daar haalden we ze altijd.
Tegenwoordig verkopen ze die daar niet meer, volgens mij omdat men wist dat het niet meer voor toeters gebruikt werd
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaan
Nog nooit echt op een feestje
Bij mij thuis, en dan lekker door het bos wandelen.
Of bij m'n ex thuis, lekker chillen enzo
Klopt, dat is wel heel vet en mooi ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
leesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?
Ik wil dat echt eens een keer proberen, want dat is die éckte n2o
Zeg gewoon dat wie wil er 1 euro per ballon moet dokken ofzo, heb je het zo weer terugquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Als ik geld heb zal ik soberzo delen in de kosten, desnoods stuur ik het je na de meet nog toe op je rekening, want ik wil er ook wel van meedoenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staatquote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
saaikoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Ik wiet en een paar biertjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Mijn laatste keer was 6 april Qapital in de Ziggodomequote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
Ik heb het altijd gedaan met iemand waar ik van hou/hieldquote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjes
drugsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
thuis met goede vrienden aan de x
1 keer met mn buurjongen gedaan. diepste. space. ooit.
elkaar onze geschiedenis verteld en we waren al goede vrienden, maar door die avond zijn we voor het leven verbonden.
chille muziek, blowen, praten en genieten
alsof 2 dagen niet genoeg is om te herstellen van flink zuipen en een jointjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar heb examenrit 2 dagen er na, in de ochtend. Dus ik wil fris en fruitig blijven ::P
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
en als je zin hebt om te pijpen lekker pijpen enzo
Op een groot feest ook?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |