quote:
ik voel jequote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoonquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was het ook
Eigenlijk alleen maar alcohol, wiet, hasj en xtc
Geloof nooit iets anders
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Fuck datquote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben nog een newbie in dit topic, verdien nog geen plaatsje in de OP zelfs![]()
Als ik tijd heb om te FOK!ken heb ik meestal ook tijd voor een wietje, en na een wietje kom ik hier eigenlijk nooit
Ik kom hier uberhaupt bijna nooit
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Awwwquote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Ik snap wel wat je bedoelt denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
dit. gewoon komen cevichequote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Wat is M dan voor iets? Mdma ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipen.
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxidequote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Nee precies, daarom zei ik ook dat de wereld de dag erna gewoon een stuk mooier eruit zag ineensquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
Ik was 19quote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
Mdma,was mijn eerste keer harddrugs op mijn 17de
Wait whutquote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxide
Iig zat het in die groen/grijzige 'Marco' flessen die je in de feestwinkel (en bij de Halfords) kon kopen om daar je toeter op te zetten (van die toeterbussen voor bij grote feestjes enzo jwz).
Maar ipv een toeter-kop zette je er dan een ballon op die je vulde. En dat dan lurken en je bent een paar minuten taaaaaaantoe waus
Eerste keer dat ik dat deed was in de boekenkelder van m'n middelbare school, ik weet nog dat ik m'n vriendinnen vastgreep en even op de grond ging zitten
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik
Dat je weet dat het leven zo mooi kán zijn
Deze shitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Ik dacht altijd dat je dan echt connecties moest hebben enzo
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
quote:
Pfff niks van gemerktquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaanquote:
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |