Iddquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Zelf tuinierenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijn
nicequote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Prima prima, lekker geslapen naar een mixj van orange bud en maroc hasj.
oh da's kutquote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In Spijkenisse, er zat er jaren geleden wel een maar die is gesloten
Dichtstbijzijnde is Hellevoetsluis of Schiedam geloof ik, maar zonder auto is het echt een halfuur ofzo (met de auto ook trouwens)
Hehehehequote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Same herequote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Bij mij nu 13 maanden geledenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same hereAlweer 2 jaar geleden dat ik m'n eerste pilletje nam
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bentquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja man, ben je gewoon een uur kwijt plus reiskosten voor een paar gram
Ditquote:Op zondag 16 juni 2013 12:49 schreef Ceviche het volgende:
Pilletjes ben ik ook wel nieuwsgierig naar
En truffels trouwens ook
Alleen coke en heroïne boeit me niet echt.
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geledenquote:
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bent
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Das nice jaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of niet
Ja dat was het ookquote:Op zondag 16 juni 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat bedoel ik niet. Welke shit heb je allemaal genuttigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |