SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
waarom is wiet niet oneindigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Ceviche het volgende:
Zo eerst even douchen en dan gaat de vapo weer aan
Gaat hard met m'n wiet wel, moet morgen/overmorgen nieuwe halen
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijnquote:
Hehehe herkenbaar ditquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou eigenlijk te bedenken dat ik nooit van mezelf zou hebben verwacht dat ik bijvoorbeeld 5 jaar later elke dag wiet zou roken![]()
groeiende wietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijn
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
Ik zit me nou eigenlijk te bedenken dat ik nooit van mezelf zou hebben verwacht dat ik bijvoorbeeld 5 jaar later elke dag wiet zou roken![]()
Prima prima, lekker geslapen naar een mixj van orange bud en maroc hasj.quote:
In Spijkenisse, er zat er jaren geleden wel een maar die is geslotenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar woon je dan
ik woon in ede en zelfs hier zitten er meerdere_
Iddquote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Zelf tuinierenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit, als je het zou kunnen laten groeien ofzo zou geweldig zijn
nicequote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Prima prima, lekker geslapen naar een mixj van orange bud en maroc hasj.
oh da's kutquote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In Spijkenisse, er zat er jaren geleden wel een maar die is gesloten
Dichtstbijzijnde is Hellevoetsluis of Schiedam geloof ik, maar zonder auto is het echt een halfuur ofzo (met de auto ook trouwens)
Hehehehequote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb in de brugklas nog een contract getekend dat ik nooit zou gaan roken, laat staan wiet
en harddrugs was ik ook fel tegen, totdat ik het probeerde
Same herequote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Bij mij nu 13 maanden geledenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same hereAlweer 2 jaar geleden dat ik m'n eerste pilletje nam
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bentquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja man, ben je gewoon een uur kwijt plus reiskosten voor een paar gram
Ditquote:Op zondag 16 juni 2013 12:49 schreef Ceviche het volgende:
Pilletjes ben ik ook wel nieuwsgierig naar
En truffels trouwens ook
Alleen coke en heroïne boeit me niet echt.
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geledenquote:
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elke keer halen als je toevallig toch al in de buurt van de shop bent
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was 5 jaar geleden, mijn eerste pil 13 maanden geleden, mijn laatste joint was gisteravond, mijn laatste pil is denk ik een maand of 3 geleden
Das nice jaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik in de buurt was had ik drie gram meegenomen, dat was eind maart. Heb ik een paar jointjes van gedraaid en de rest is in de vapo gegaan. Eigenlijk best lang mee gedaan, 2,5 maand.
Dat zegt al genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn eerste joint was denk ik 2,5 jaar geleden, of 3,5. In ieder geval bij een vriendin en ik was niet oud genoeg om het zelf te halen. Kan me niet meer herinneren of we nou nog op school zaten of niet
Ja dat was het ookquote:Op zondag 16 juni 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat bedoel ik niet. Welke shit heb je allemaal genuttigd
quote:
ik voel jequote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoonquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was het ook
Eigenlijk alleen maar alcohol, wiet, hasj en xtc
Geloof nooit iets anders
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fucking hell, wat een nachtvan 6 tot 6 gefeest,
3 M bommetjes gedropt, wiet, hasj ik weet niet meer hoeveel gerookt.
En gezopen als een achterlijke aapIk ben zoooo naar de kut.
Uitgeteld voor vandaag haha
Fuck datquote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ben nog een newbie in dit topic, verdien nog geen plaatsje in de OP zelfs![]()
Als ik tijd heb om te FOK!ken heb ik meestal ook tijd voor een wietje, en na een wietje kom ik hier eigenlijk nooit
Ik kom hier uberhaupt bijna nooit
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Voor ik ooit geblowed had had ik wel altijd gezegd dat ik nog een keer wiet en/of hasj zou proberen, maar nooit harddrugs, want dat was gewoon te gevaarlijk.
Tot ik vorig jaar overgehaald werd voor een XTC pil, en de wereld was de dag erna ineens een stukje mooier
Awwwquote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Ik snap wel wat je bedoelt denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
dit. gewoon komen cevichequote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck datJe zei dat je maar één keer zou komen kijken maar onderhand kom je echt vaak wel ff langs hoor
In mijn ogen hoor je er gewoon bij iig
En er komen er meer op de meet die niet elke dag meeposten hoor
Wat is M dan voor iets? Mdma ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Da's verdomme zonde van je M dan, erbij zuipen.
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxidequote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lachgas toch? Maar jammer, ik heb echt een ellendig lange waslijst gewoon
[..]
Nee precies, daarom zei ik ook dat de wereld de dag erna gewoon een stuk mooier eruit zag ineensquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
de truc is dat mooie gevoel vast te houden. je weet dat je je zo lekker kunt voelen, het gevoel van strak staan kun je natuurlijk niet zonder pilletje ervaren maar je weet dat je je zo heerlijk kunt voelen en dat maakt t leven wel beter vind ik. moeilijk uit te leggen
Ik was 19quote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
Mdma,was mijn eerste keer harddrugs op mijn 17de
Wait whutquote:Op zondag 16 juni 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja lachgas. Hoewel dat niet écht lach-lachgas was. Die chemische samenstelling dinges was anders, maar was wel een soort van nitrous oxide
Iig zat het in die groen/grijzige 'Marco' flessen die je in de feestwinkel (en bij de Halfords) kon kopen om daar je toeter op te zetten (van die toeterbussen voor bij grote feestjes enzo jwz).
Maar ipv een toeter-kop zette je er dan een ballon op die je vulde. En dat dan lurken en je bent een paar minuten taaaaaaantoe waus
Eerste keer dat ik dat deed was in de boekenkelder van m'n middelbare school, ik weet nog dat ik m'n vriendinnen vastgreep en even op de grond ging zitten
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik
Dat je weet dat het leven zo mooi kán zijn
Deze shitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Ik dacht altijd dat je dan echt connecties moest hebben enzo
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
Zo'n toeterbus maar in plaats van een toeter erop een ballon en dan lurken en zo simpel is het
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
quote:
Pfff niks van gemerktquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaanquote:
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wait whut![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
Leipe shit heequote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze shit
[ afbeelding ]
Die toeters verkochten ze los bij de Halfords, daar haalden we ze altijd.
Tegenwoordig verkopen ze die daar niet meer, volgens mij omdat men wist dat het niet meer voor toeters gebruikt werd
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij iemand thuis gedaan
Nog nooit echt op een feestje
Bij mij thuis, en dan lekker door het bos wandelen.
Of bij m'n ex thuis, lekker chillen enzo
Klopt, dat is wel heel vet en mooi ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom ben ik een groot voorstander van drugs (niet te vaak en te veel natuurlijk). dan zie je wat het menselijk brein eigenlijk allemaal kan, het hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid van een stofje binnen te krijgen. dat moet iedereen toch meemaken vind ik, de mogelijkheden die het menselijke brein heeft.
vooral met truffels, dat is gewoon magisch, en dat door het eten van een paar paddestoelen. het menselijke brein
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, N20 kan je gewoon kopen bij de blokker (ligt onder de toonbank), slagroomspuitje van 20 euro erbij en klaar is kees. Of als je een pasje hebt van de Makro oid dat is goedkoper en meer maar dat moet je maar hebben.
leesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu neemt toch die slagroompatronen mee naar de meet?
Ik wil dat echt eens een keer proberen, want dat is die éckte n2o
Zeg gewoon dat wie wil er 1 euro per ballon moet dokken ofzo, heb je het zo weer terugquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Als ik geld heb zal ik soberzo delen in de kosten, desnoods stuur ik het je na de meet nog toe op je rekening, want ik wil er ook wel van meedoenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt lachgas kan je gewoon kopen, van die patronen voor een slagroomspuit.
wil er miss 100 gaan kopen voor de meet. wordt dan 30 euro volgens mij, weet een goede site. iemand die eventueel wil delen in de kosten?
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staatquote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gedaan op feestjes,maar ik vind het thuis bij iemand gewoon chiller.
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
saaikoquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Ik wiet en een paar biertjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het op de meet op een paar biertjes.
Mijn laatste keer was 6 april Qapital in de Ziggodomequote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer op een feestje proberen puur omdat ik dat nog nooit gedaan heb, en bij iemand thuis ook zo lekker mee kan gaan in muziek enzo, dus dat dan eens op zo'n groot feest wil doen waar je ook van wildvreemden weet dat ze zich hetzelfde voelen als jij en iedereen gewoon strak staat
Maar niks tipt aan een chille thuis-space denk ik, nee.
Binnenkort met mono ook maar eens doen hier, heb al wat pilletjes gehosselt die ik binnenkort zal innen
Ik heb het altijd gedaan met iemand waar ik van hou/hieldquote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mweh nee, vind op een feest toch leuker. Tenzij je het idd doet met iemand waar je van houdt ofzo maar voor de rest feestjes
drugsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Studeur het volgende:
thuis met goede vrienden aan de x
1 keer met mn buurjongen gedaan. diepste. space. ooit.
elkaar onze geschiedenis verteld en we waren al goede vrienden, maar door die avond zijn we voor het leven verbonden.
chille muziek, blowen, praten en genieten
alsof 2 dagen niet genoeg is om te herstellen van flink zuipen en een jointjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou ook wel willen, maar heb examenrit 2 dagen er na, in de ochtend. Dus ik wil fris en fruitig blijven ::P
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
en als je zin hebt om te pijpen lekker pijpen enzo
Op een groot feest ook?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik zin heb om te pijpen pak ik z'n lul gewoon hoor, weenie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |