SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Watskeburt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Unscrewed het volgende:
Hoera weer heel mijn verjaardag nu al verneukt.
Je moet voor Sesamstraat naar bed ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Unscrewed het volgende:
Je bent nog niet jarig dus genoeg tijd om er een feestje van te bouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet voor Sesamstraat naar bed ?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ben trouwens zo weer weg, wilde even gewoon aanwezig zijn en de greotjens doen
Antwoord op je vraag in vorige topiek is ja. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ben trouwens zo weer weg, wilde even gewoon aanwezig zijn en de greotjens doen
Haal de stonerreeks dan wel even uit de AT van Dhahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Antwoord op je vraag in vorige topiek is ja. Wist je dat niet?Eigenlijk mogen ook alleen insiders het weten aangezien nogal wat mensen weten dat dat mn account is, waaronder ouders die al vele posts gestalkt hebben
waardoor veel problemen thuis
Echt nooit geweten, vond je wel een baas hoor bij ONZ Radioquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Antwoord op je vraag in vorige topiek is ja. Wist je dat niet?Eigenlijk mogen ook alleen insiders het weten aangezien nogal wat mensen weten dat dat mn account is, waaronder ouders die al vele posts gestalkt hebben
waardoor veel problemen thuis
Niets dat je van je af kunt zetten voor je verjaardag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Unscrewed het volgende:
weet ik veel mijn vader weer doorgedraaid na zoveel jaren pff. Achja dat breng ik maar niet naar Fok lolz
neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niets dat je van je af kunt zetten voor je verjaardag?
ben je vandaag jarig?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
Anyway, tijd om even een lekker flesje bacardi achterover te gieten. Doei vaderdags cadeau ;D
Klinkt wel redelijk ernstig, sterkte pikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Unscrewed het volgende:
weet ik veel mijn vader weer doorgedraaid na zoveel jaren pff. Achja dat breng ik maar niet naar Fok lolz
Straks over 2 uur. Dan maak ik hem ook pas open.quote:
dat waren mooie tijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Echt nooit geweten, vond je wel een baas hoor bij ONZ Radio
Thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Klinkt wel redelijk ernstig, sterkte pik
Ooit nog Koelkast z'n uitzending gestalkt met een een of andere stemvervormer, heb volgens mij 5 minuten met 'm zitten praten als Grote Smurfquote:
Bij de meet doen we de verjaardag wel dunnetjes over, maar hou je haaks manquote:
Oh, over die meet..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Bij de meet doen we de verjaardag wel dunnetjes over, maar hou je haaks man
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan alleen aan het eind van de dag er zijn...
Mijn moeder wilde ook nog mijn verjaardag vieren met allemaal familie.. ook in Utrecht op de 30e, en dat was de enige dag dat letterlijk iedereen kon.quote:
Baasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
Radio ONZ moet terug. miss als Stoner RadioBen ik wel Stu de Stonede DJ
Aiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde ook nog mijn verjaardag vieren met allemaal familie.. ook in Utrecht op de 30e, en dat was de enige dag dat letterlijk iedereen kon.
Dus... dan ben ik daar 's middags van 1 tot 5 ofzo weet ik veel, maar daarna kan ik wel bij jullie zijn? Als dat mag.. (Na 5'en)
tuurlijk, ik kom zelf ook later ivm uitslapenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde ook nog mijn verjaardag vieren met allemaal familie.. ook in Utrecht op de 30e, en dat was de enige dag dat letterlijk iedereen kon.
Dus... dan ben ik daar 's middags van 1 tot 5 ofzo weet ik veel, maar daarna kan ik wel bij jullie zijn? Als dat mag.. (Na 5'en)
Partycrashen en jonko's bouwen daar bij die familiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kom zelf ook later ivm uitslapen
of je nodig ons uit op je verjaardag
radio 49quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
BaasLijkt me een plan, maar dat gaat 49 in de weg zitten, misschien dat wij een stonerrubriek achtig iets kunnen fixen zo
Ja oke, maar vrienden is wel anders dan familie die je al lang niet hebt gezien.. ;pquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ai
Ik moet m'n verjaardag nog vieren voor vrienden, maar voor de meet doe ik dat pas eind juli ofzo, is dit triest trouwens?
Serieus? Ja mij lijkt het echt heel gaaf om een serieus programma te gaan maken, lijkt me al jaren tofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
radio 49
uitgemolken radio ONZ met een vaste kliek en 5 luisteraars op een avond. word ook geen woord gezegd daar (behalve als mono draait)
er moet vernieuwing komen.
#truequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja oke, maar vrienden is wel anders dan familie die je al lang niet hebt gezien.. ;p
we gaan gwn naar restaurantje enzo dus miss zie je me welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kom zelf ook later ivm uitslapen
of je nodig ons uit op je verjaardag
Soberso. Stoners op den radioquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
Radio ONZ moet terug. miss als Stoner RadioBen ik wel Stu de Stonede DJ
Jeetje meid.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
Weetje fuck it, ik open wel gewoon een biertje 's nachts en chat wel een beetje op FOK!, beter dan depressief buiten zitten alleen met een flesje bacardi ;p
Da's vrij triest inderdaad, en daarbij is het internet een beerput vol met afleidingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
beter dan depressief buiten zitten alleen met een flesje bacardi ;p
Ik ga de deur uit, niet pitten. Gisteravond ben ik vroeg gaan pitten, vanochtend stond de wekker op 4:50quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik wens jou slaap lekker
Ik kan lekker uitslapen morgen
oh weet ik veel ik ben stonedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ga de deur uit, niet pitten. Gisteravond ben ik vroeg gaan pitten, vanochtend stond de wekker op 4:50
geef me wat van je wietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh weet ik veel ik ben stoned
Arme jijnou veel plezier dan
SPOILER: kijk uit stoere kwajongensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: was mn broertje
[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2013 22:13:58 ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: kijk uit stoere kwajongensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: was mn broertje![]()
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: kijk uit stoere kwajongensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: was mn broertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verwarmd met scheetjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat vleesch gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
2,5 liter bier op, voel nog niets
Ik denk dat ik een alcoholprobleem heb5 halve litersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef Monopoly het volgende:
2,5 liter bier op, voel nog niets
Ik denk dat ik een alcoholprobleem hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog wijn, wiet, en kut tot je beschikking, niet zeiken
Fuck the EBU.
Ja maar morgen dienst in de ochtend schatje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt nog wijn, wiet, en kut tot je beschikking, niet zeiken
Whehe, geniet ervanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar morgen dienst in de ochtend schatje.
Al klinkt kut wel verleidelijk op het moment
anita had de hele dag een game open staanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
er komt nooit iemand in mijn keez game
Whehe je bent net een Anitaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
er komt nooit iemand in mijn keez game
hahahahahahahaaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
KLB / Ik wil dood,ik wil dood.
Dit is wel een mooie
ok ok ff dan hihi maar ben wel stoned en lelijk enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef Studeur het volgende:
gaan we nog tc? dan ga ik ff naar beneden, daar zijn computers met hopelijk cams
maakd nied uid. ik ben ook lelijk want haar eraf enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ok ok ff dan hihi maar ben wel stoned en lelijk enzo
tc is openquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
maakd nied uid. ik ben ook lelijk want haar eraf enzo
broederquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
vraag me af waarom ik in NL eigenlijk elke dag blow terwijl ik daar vaker slecht door ga denken, minder uitvoer en veel tr lang slaap. alcohol is eigenlijk veel lueker. maar die mening zal wel weer veranderen zodra er wiet beschikbaar is
In NL ga je vast wel weer smokenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
vraag me af waarom ik in NL eigenlijk elke dag blow terwijl ik daar vaker slecht door ga denken, minder uitvoer en veel tr lang slaap. alcohol is eigenlijk veel lueker. maar die mening zal wel weer veranderen zodra er wiet beschikbaar is
Hoe is het met de jacht op woonruimte dan ?quote:
Goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe is het met de jacht op woonruimte dan ?
En waarom zie ik Intro niet meer? Hij ontwijkt mij zeker omdat ik zo'n knappe boy ben he ?
Gefliciteerdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goedhebben hem geaccepteerd. Nu is het even afwachten of we akkoord van de woningbouw krijgen en dan gaaaaaaan
Hij fokt sowieso niet meerHij zal wel geintimideerd zijn inderdaad
Thanks, liefquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefliciteerd![]()
![]()
Geef maar een gil als je hulp nodig hebt. Als het uit komt kom ik wel ff langs om wat dozen en shit te sjouwen, geen probleem.
quote:
Sounds like a planquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks, lief![]()
Dan zorg ik voor het bier en krachtvoer
ibtronic in buikshirtje jwzquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo fucking bang dat we afgewezen worden heheb al op internet gezocht naar eventuele redenen maar kan alleen het overschrijden van de inkomensgrens vinden
kusj e liefje hvjquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom nog heel ff op TC.
Tenminste, ik kruip tegen Moira aan en dan ziet iedereen die op de TC is mij nog wel even. Ik moet om 9 uur in Den Bosch zijn dus dat is mooi kut.
Houdoe en blijf strijden broeders en zusters
Liefde en dikke kus voor allen
En een likje aan de anus van MurOmdat Mur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef Mano_ het volgende:
Zit je in de kroeg, is iedereen met de mobiel bezig
Oh wacht...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheren na trainen is echt Domen Ik Ben echt Dom dus had mn bovenlip opengehaald
..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nerds zijn toch slim over het algemeen?
Oh zeker omdat namenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, en die kiest zelf hoofdletters
Ze noemen hem toch heel de tijd Domquote:
he hequote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze noemen hem toch heel de tijd Domals ik 1 keer in wa iets met een hoofdletter pak wat niet aan het begin van een zin staat onthoudt ie m ook zo. Daarom krijg ik nu elke keer als ik hai typ HAI te zien
hehe joint helemaalquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Trollscience het volgende:
altijd lekker hoe een peuk je space weer reanimeert
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
net met een chille turk van 19 gepraat, david
hij werkt hier 7 dagen per week van 12:00 tot 03:00 in t restaurant van zn oom en verdient 1000 lira (400 euro) per maand
wel een chille baas. eigenlijk is ie 17 maar volgens de wet 19 zegt ie (?). ga em zo blij maken met een flinke fooi
nopequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
nope
wel een ekte baas. toch ook een beetje medelijden met m, elke dag werken en dan bijna niks verdienen. hij rookte stiekem een peuk met mij en zn oom mocht t niet zien, hij ging me helemaal uitleggen dat zn oom boos zou worden als ie t zou zien. hij gaf me zelfs 2 peuken toen hij zag dat ik er nog maar 1 had(voordat ik fooi gaf).
deal gemaakt dat ik waterpijp mag roken voor 20 lira morgen, kost hier zo 80 lira. ga mn ma morgen overhalen om daar te gaan eten, hij verdient t
hij ging ook helemaal vertellen over toeristenchicks die hij gehosseld heeft
Magnetronquote:Op zondag 16 juni 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn cup a soup is koud geworden!
Homo's.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:54 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk ooit bedacht. Zo van; ja laten we eens dat poepgaatje eens proberen. We noemen het anale seks. Oh, ik roer met mijn snikkel in ontlasting? Ah joh, dat is niet relevant.
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En zo vonden hetero's het gay zijn uit zonder gay te wezen.
MIAUW MIAUW NIGGUquote:
Jij moet gewoon een leuke vriend hebben. Niet dit soort losers.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
Die ene kerel (met wie ik vanavond naar Hengelo zou rijden) die zei om 01:20 nog op Facebook 'Ik ben nu pas thuis, het is beetje laat denk ik om nu nog heen te gaan of niet?'. Fuck off zeg, we hadden om 19:00 afgesproken
Haha.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Poeh morgen moet ik om half 2 al naar mijn vader en om half 6 ofzo gaan we pas naar Duitsland eten. Ik ga me echt dood vervelenNeem mijn DS wel haha
Oh ik ben ook niet echt vrienden met hem hoor.. Hij komt hier elke Zaterdag chillenquote:Op zondag 16 juni 2013 04:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een leuke vriend hebben. Niet dit soort losers.
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een leuke vriend hebben. Niet dit soort losers.
Oh het was geen date?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ben ook niet echt vrienden met hem hoor.. Hij komt hier elke Zaterdag chillen
neh, ik ben er nietquote:Op zondag 16 juni 2013 04:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ohIs het bazigste feestje aller tijden
ik moet ook zo mar weingig zin inquote:Op zondag 16 juni 2013 04:51 schreef Mano_ het volgende:
Boh, thuis na veel bier. Nu ff een jointje draaien en de zonsopgang tegemoet wandelen
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:52 schreef Snowballed het volgende:
Dus ik die frituurpan aan voor 2 overheerlijke kroketjes........![]()
Pan mooi op temperatuur... kroketten erin...
Kroketten???
Zijn die dingen dus op....![]()
![]()
Zit ik daar met een broodje kaas...
quote:Op zondag 16 juni 2013 04:52 schreef Snowballed het volgende:
Dus ik die frituurpan aan voor 2 overheerlijke kroketjes........![]()
Pan mooi op temperatuur... kroketten erin...
Kroketten???
Zijn die dingen dus op....![]()
![]()
Zit ik daar met een broodje kaas...
Zou gewoon ff mokken en dan slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 04:57 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik voel me nu behoorlijk hard genaaid door mezelf...![]()
quote:
Goeie tip wel...quote:
hasjquote:Op zondag 16 juni 2013 05:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Goeie tip wel...![]()
Maar met een jointje ben ik ook zo weg...
(En ja ik heb nog hasj...)
Fixedquote:
Ik draai 1 jointje voor je, en je bent zo van de wereld dat je geen FOK! meer kan zeggen...quote:
zo liefquote:Op zondag 16 juni 2013 05:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik draai 1 jointje voor je, en je bent zo van de wereld dat je geen FOK! meer kan zeggen...
Ja dan wel....quote:
Weer thuis, ik kon m'n ogen niet open houden en ben op de automatische piloot naar m'n ex gelopen en aangebeldquote:
wajow niet eens gezienquote:Op zondag 16 juni 2013 06:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajo je post echt 0.01 sec na mij, wtf
oja, GEFELICITEERDquote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Unscrewed het volgende:
Hihi ik ben nu 16, nu kunnen jullie me niet meer pesten.
Wel, nog steeds 2 jaar too young to party.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Unscrewed het volgende:
Dank dankquote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja, GEFELICITEERD![]()
![]()
maak er een mooie dag van met veel wiet en drank
Never too young to party.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, nog steeds 2 jaar too young to party.
Maar feli kleine
Nog leuke avond gehad ondanks dat vage gezeik van je paps?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Never too young to party.
Maar thanks
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog leuke avond gehad ondanks dat vage gezeik van je paps?
Zonnetje schijnt, opblaasbad vullen met water, kratje bier er in zetten, zonnebril op je kneiter en lekker jointje erbij. Prima dag!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.Maar ik kan er nu een leuke dag van maken.
Gefeliciteerd Screwiequote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.Maar ik kan er nu een leuke dag van maken.
Oh zeker wel, je bent nog steeds een pubertje dat jonger is dan de rest van onsquote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ja screwed, ik moest wachten met batsen omdat ze een topic voor jou wilde openen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Screwie
Had je deze nog niet eens gezien?Nog wel op de minuut nauwkeurig gemaakt met mijn stonede harses
ONZ / Feliciteer hier Unscrewed! :D
Hebben we daarna nog gebatst ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja screwed, ik moest wachten met batsen omdat ze een topic voor jou wilde openen.
BEDAKNT VOOR DE BLAUWE BALLEN VERDOMME
Shame on youquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben we daarna nog gebatst ja?
Ik weet wel dat ik schijtziek werd van m'n laptop die niet meewerkte dus dat ik 'm na dat topic geopend te hebben weg had gelegd. Stond ook nog open toen ik 'm net weer openklapte
Ik weet de volgorde nooit meer
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef LangeJan het volgende:
Herkenbaar.
Ik ging laatst met mijn vriendin naar de Dirk. Zelfde principe. We liepen langs de stokbroden ook en ik pakte er eentje uit het schap. Ik nam een honkbalpositie in en haalde uit! Zo BAM! stokbrood doormidden geslagen op haar hoofdEven later kwamen we bij de eieren en om te testen of ze goed waren gooide ik zo hard als ik kon het pakje van 12 XXL eieren door het gangpad heen zo tegen een vakkenvuller aan
Beide acties werden niet gewaardeerd.
We kwamen ook langs het wijnschap en het leek mij wel leuk om een fles Rose op haar hoofd kapot te slaan en als ze knockout op de grond ligt haar mond vol te spuiten met zo een kaastube van Swedish Chef om haar vervolgens te besprenkelen met Bugles. Om het af te maken reed ik nog een paar keer goed hard met het winkelkarretje over haar heen.
Het leuke was, we hadden eigenlijk alleen maar een halfje wit nodig![]()
![]()
Klojo is een baasje, die kan je niet pestenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh zeker wel, je bent nog steeds een pubertje dat jonger is dan de rest van ons
Maar je zit al dichterbij Klojo, hoewel we die ook pesten met z'n brugklastheater enzo
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klojo is een baasje, die kan je niet pesten.
Dus ik ben gewoon eerder met hem feliciteren?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te worden
Laat ik me zo eens aankleden en naar beneden gaan om m'n vader een fijne skeere vaderdag te wensen
Serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon eerder met hem feliciteren?
Al is het via FB
Draai er een voor je paps, lekker met z'n allen een wake 'n bake, of vanavondquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te worden
Laat ik me zo eens aankleden en naar beneden gaan om m'n vader een fijne skeere vaderdag te wensen
Nee nee, te veel wiet voor mij de afgelopen dagenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Draai er een voor je paps, lekker met z'n allen een wake 'n bake, of vanavond
Te veel wiet bestaat niet, verdomme.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee, te veel wiet voor mij de afgelopen dagen
Hoeraquote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga overstappen. Rij nu Utrecht binnen. Tot zo lieve stoners
Bohh, wel als je écht geen flikker meer doetquote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Te veel wiet bestaat niet, verdomme.
Deed je sowieso al nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh, wel als je écht geen flikker meer doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |