kusj e liefje hvjquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom nog heel ff op TC.
Tenminste, ik kruip tegen Moira aan en dan ziet iedereen die op de TC is mij nog wel even. Ik moet om 9 uur in Den Bosch zijn dus dat is mooi kut.
Houdoe en blijf strijden broeders en zusters
Liefde en dikke kus voor allen
En een likje aan de anus van MurOmdat Mur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef Mano_ het volgende:
Zit je in de kroeg, is iedereen met de mobiel bezig
Oh wacht...
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheren na trainen is echt Domen Ik Ben echt Dom dus had mn bovenlip opengehaald
..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nerds zijn toch slim over het algemeen?
Oh zeker omdat namenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, en die kiest zelf hoofdletters
Ze noemen hem toch heel de tijd Domquote:
he hequote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze noemen hem toch heel de tijd Domals ik 1 keer in wa iets met een hoofdletter pak wat niet aan het begin van een zin staat onthoudt ie m ook zo. Daarom krijg ik nu elke keer als ik hai typ HAI te zien
hehe joint helemaalquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Trollscience het volgende:
altijd lekker hoe een peuk je space weer reanimeert
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
net met een chille turk van 19 gepraat, david
hij werkt hier 7 dagen per week van 12:00 tot 03:00 in t restaurant van zn oom en verdient 1000 lira (400 euro) per maand
wel een chille baas. eigenlijk is ie 17 maar volgens de wet 19 zegt ie (?). ga em zo blij maken met een flinke fooi
nopequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
nope
wel een ekte baas. toch ook een beetje medelijden met m, elke dag werken en dan bijna niks verdienen. hij rookte stiekem een peuk met mij en zn oom mocht t niet zien, hij ging me helemaal uitleggen dat zn oom boos zou worden als ie t zou zien. hij gaf me zelfs 2 peuken toen hij zag dat ik er nog maar 1 had(voordat ik fooi gaf).
deal gemaakt dat ik waterpijp mag roken voor 20 lira morgen, kost hier zo 80 lira. ga mn ma morgen overhalen om daar te gaan eten, hij verdient t
hij ging ook helemaal vertellen over toeristenchicks die hij gehosseld heeft
Magnetronquote:Op zondag 16 juni 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn cup a soup is koud geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |