Nog leuke avond gehad ondanks dat vage gezeik van je paps?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Never too young to party.
Maar thanks
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog leuke avond gehad ondanks dat vage gezeik van je paps?
Zonnetje schijnt, opblaasbad vullen met water, kratje bier er in zetten, zonnebril op je kneiter en lekker jointje erbij. Prima dag!quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.Maar ik kan er nu een leuke dag van maken.
Gefeliciteerd Screwiequote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee.Maar ik kan er nu een leuke dag van maken.
Oh zeker wel, je bent nog steeds een pubertje dat jonger is dan de rest van onsquote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Unscrewed het volgende:
Hihi ik ben nu 16, nu kunnen jullie me niet meer pesten.
Ja screwed, ik moest wachten met batsen omdat ze een topic voor jou wilde openen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Screwie
Had je deze nog niet eens gezien?Nog wel op de minuut nauwkeurig gemaakt met mijn stonede harses
ONZ / Feliciteer hier Unscrewed! :D
Hebben we daarna nog gebatst ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja screwed, ik moest wachten met batsen omdat ze een topic voor jou wilde openen.
BEDAKNT VOOR DE BLAUWE BALLEN VERDOMME
Shame on youquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben we daarna nog gebatst ja?
Ik weet wel dat ik schijtziek werd van m'n laptop die niet meewerkte dus dat ik 'm na dat topic geopend te hebben weg had gelegd. Stond ook nog open toen ik 'm net weer openklapte
Ik weet de volgorde nooit meer
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef LangeJan het volgende:
Herkenbaar.
Ik ging laatst met mijn vriendin naar de Dirk. Zelfde principe. We liepen langs de stokbroden ook en ik pakte er eentje uit het schap. Ik nam een honkbalpositie in en haalde uit! Zo BAM! stokbrood doormidden geslagen op haar hoofdEven later kwamen we bij de eieren en om te testen of ze goed waren gooide ik zo hard als ik kon het pakje van 12 XXL eieren door het gangpad heen zo tegen een vakkenvuller aan
Beide acties werden niet gewaardeerd.
We kwamen ook langs het wijnschap en het leek mij wel leuk om een fles Rose op haar hoofd kapot te slaan en als ze knockout op de grond ligt haar mond vol te spuiten met zo een kaastube van Swedish Chef om haar vervolgens te besprenkelen met Bugles. Om het af te maken reed ik nog een paar keer goed hard met het winkelkarretje over haar heen.
Het leuke was, we hadden eigenlijk alleen maar een halfje wit nodig![]()
![]()
Klojo is een baasje, die kan je niet pestenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh zeker wel, je bent nog steeds een pubertje dat jonger is dan de rest van ons
Maar je zit al dichterbij Klojo, hoewel we die ook pesten met z'n brugklastheater enzo
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klojo is een baasje, die kan je niet pesten.
Dus ik ben gewoon eerder met hem feliciteren?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te worden
Laat ik me zo eens aankleden en naar beneden gaan om m'n vader een fijne skeere vaderdag te wensen
Serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon eerder met hem feliciteren?
Al is het via FB
Draai er een voor je paps, lekker met z'n allen een wake 'n bake, of vanavondquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker wel, kleine FOK!broertjes zijn er om gepest te worden
Laat ik me zo eens aankleden en naar beneden gaan om m'n vader een fijne skeere vaderdag te wensen
Nee nee, te veel wiet voor mij de afgelopen dagenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Draai er een voor je paps, lekker met z'n allen een wake 'n bake, of vanavond
Te veel wiet bestaat niet, verdomme.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee, te veel wiet voor mij de afgelopen dagen
Hoeraquote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga overstappen. Rij nu Utrecht binnen. Tot zo lieve stoners
Bohh, wel als je écht geen flikker meer doetquote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Te veel wiet bestaat niet, verdomme.
Deed je sowieso al nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh, wel als je écht geen flikker meer doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |