quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
KLB / Figuren die stoer doen dat ze in de 'stad' wonen
En dat voor een 'modern' bedrijf zoals Facebook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
"blijven om technische redenen op onze servers staan"
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
Ook niet het gebruik ervan dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Met genoeg geld moet dat lukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarigquote:
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarig
Dat kan niet want hij is dood.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijn
Had kunnen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijn
Neem nog een jointje.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
hij leeft nog, hij is nu aan het chillen met elvis en the greys in een ondergrondse basis, want de binnenaarde is hol.
Verwoord het dan goed, kneusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ZuchtIk weet toch ook wel dat ie dood is.
Zo rol ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwakke argumentatie derhalve verworpen
Ja weet nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En korte gesprekjes in de rij voor de wc/drank waarbij je je aan elkaar voorstelt maar je verstaat de naam toch niet en dan is het weer oke nou fijne avond verder doei![]()
![]()
.
[..]
En wtf Moira, you have no shame! Waarom doe je dat niet van tevoren dan
Teringquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
En ik dat ik mijn schaamhaar al 6 maanden niet bijgewerkt heb.
maar dan ook voor de neus van die gasten?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet nietik wou sowieso bij hun douchen en dat kon ook enzo, was geen issue verder. Maar ik wist natuurlijk nog niet hoe ik me zou voelen met pillen op
En toen ik pillen op had zei ik ineens "ik heb zin om te douchen en m'n kut te scheren", en omdat ze mijn space niet wilden verneuken zeiden ze "nou dan ga je toch lekker douchen en je kut scheren
" dus zo geschiedde
Nee wel gewoon achter het schermpje van de douche, ik was bij een stel.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan ook voor de neus van die gasten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee wel gewoon achter het schermpje van de douche, ik was bij een stel.
En die vriendin zat toen op de pot om het hoekje, kon dus wel om het hoekje kijken of alles nog goed ging (en tbh boeide me dat ook geen reet), en de vriend stond verderop buiten het zicht in de deuropening van de badkamer
Mja daarna hebben we dus alsnog een triootje gehad dus zoveel boeide 't nou ook weer niet allemaal
HSquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
Nee, het is Heatseeker, immer op zoek naar hitte en kontseqs.
Broederquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
Heatseekerquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Heatseeker het volgende:
Is het een vogel?
Is het een vliegtuig?
Is het een raket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |