quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
KLB / Figuren die stoer doen dat ze in de 'stad' wonen
En dat voor een 'modern' bedrijf zoals Facebook.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
"blijven om technische redenen op onze servers staan"
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
Ook niet het gebruik ervan dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hashtag is niet uitgevonden door Twitter. Dus die hebben geen zeggenschap er over.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Met genoeg geld moet dat lukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil zo een zwembad hebben incl. medewerker die mij voorziet van drankjes en fruit
[ afbeelding ]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarigquote:
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar hij is nooit eerder vandaag jarig geweest, want hij is dood. Dus hij was nooit vandaag jarig
Dat kan niet want hij is dood.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die op deze dag jarig zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |