RT.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Snowbells het volgende:
Babi pangangkan je me 's nachts voor wakker maken
't lijkt twitter welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Over RT. gesproken. Nu ook (werkende!) hashtags op facebook
Hasjtags.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Flippiee het volgende:
Over RT. gesproken. Nu ook (werkende!) hashtags op facebook
Voorgoed. Wat een aids zeg. Eerst iedere keer privacyvoorwaarden veranderen en vervolgens gaan ze hashtags doen. Ze zijn niet wijs man die Amerikanen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Om hem vervolgens later weer te activeren of voorgoed?
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorgoed. Wat een aids zeg. Eerst iedere keer privacyvoorwaarden veranderen en vervolgens gaan ze hashtags doen. Ze zijn niet wijs man die Amerikanen.
Je kan Twitter en Facebook toch al koppelen aan elkaar? Waarom zouden ze daar moeilijk over doen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
goede vraag well.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft Twitter daar trouwens geen zeggenschap over? Kunnen ze FB nu aanklagen ervoor?
Ik heb voorwaarden al beetje bekeken. Dit zegt Facebook zelf er over:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb voorwaarden al beetje bekeken. Dit zegt Facebook zelf er over:"blijven om technische redenen op onze servers staan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |